تعمیر جارو برقی

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر جارو برقی

تعمیر جارو برقی در تهران، با هزینه مناسب توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر جارو برقی یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر جارو برقی در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

تعمیرکاران ما در شرکت معتبر نامدارسرویس انواع جاروبرقی در تمامی برندهای بازار را با بهره گیری از تخصص خود به بهترین شکل ممکن تعمیر کرده و همواره تکنسین های این مجموعه سعی دارند به جای تعویض قطعات به تعمیر قطعات جاروبرقی بپردازند.

و در صورت اطمینان به عدم تعمیر قطعات، تعویض قطعات اورجینال و اصل صورت میگرد، تا هم هزینه تعمیر جاروبرقی مشتریان کمتر شود و هم اینکه شعار شرکت نامدارسرویس که مشتری مداری و رضایت مشتریان می باشد را برای مشتریان به اثبات برسانند.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای جارو برقی از جمله ال جی، سامسونگ، پارس خزر، آاگ، بوش، دوو، اسنوا، آریستون، جنرال الکتریک و ... می باشد.

جهت تعمیر جارو برقی در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

تعمیر جارو برقی
تعمیر جارو برقی

اگر از جاروبرقی به صورت طولانی مدت بدون مراقبت های خوب و نگهداری از آن استفاده کنید بعد از مدتی متحمل هزینه هایی برای تعمیر جاروبرقی خود می شوید. برای نظافت روزانه خانه، برای برطرف کردن گرد و خاک و غبار از روی فرش و مبل و… زمان زیادی را برای انجام این کار مصرف میکنید، که کار راحت و ساده ای نیست، اما بهترین راه برای از بین بردن گرد و خاک استفاده از جاروبرقی می باشد.

برای افرادی که به تمیزی و نظافت خانه بسیار اهمیت می دهند، هزینه برای سرویس جاروبرقی یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود، بنابراین نحوه ی نگهداری و مراقبت از جاروبرقی بهترین راه محافظت از سرمایه گذاری می باشد. هر از گاهی باید لوله های جاروبرقی خود را شسته تا از گرد و غبار و خاک تمیز شود و اگر این کار را انجام ندهید به دستگاه جاروبرقی فشار زیادی وارد می شود و امکان سوختن موتور دستگاه زیاد میشود، اگر بتوانید به خوبی از دستگاه جاروبرقی خود مراقبت کنید باعث میشود تا دستگاه شما عملکرد بهتری را داشته باشد و عمر دستگاه جاروبرقی شما بیشتر شود.

هدف تکنسین ها و تعمیرکاران شرکت نامدارسرویس تعمیر جاروبرقی و یا سرویس جاروبرقی است، در صورتی که قطعه ای از دستگاهتان غیر قابل تعمیر باشد، تعمیرکار مجموعه اقدام به تعویض آن خواهد کرد، تمام قطعاتی که توسط تکنسین های ما استفاده میشود اصل و اورجینال بوده و فابریک همان دستگاه و برند  جاروبرقی شما می باشد.

امروزه تعداد زیادی مراکز برای تعمیر جاروبرقی به جود آمده است، پس در انتخاب این مراکز بیشتر دقت بفرمایید تا تعمیر کاران حرفه ای دستگاه شما را تعمیر کنند.

جهت برطرف کردن این قبیل مشکل ها و انجام تعمیر جاروبرقی در غرب ، شرق ، شمال و جنوب تهران با خیال راحت با مرکز نامدار سرویس تماس بگیرید زیرا تمامی خمات انجام شده در این مجموعه دارای گارانتی، در محل و توسط تکنسین های مجرب انجام می شود.

 

انواع جاروبرقی

  • خانگی
  • نیمه صنعتی
  • هتلی
  • تجاری
  • مکنده صنعتی

با رعایت این نکات به تعمیرکار جاروبرقی نیازی نخواهید داشت

 

  1. جاروبرقی را همراه با خود نکشید :

    یکی از قطعات حساس و پر کار در دستگاه جاروبرقی، لوله خرطومی است. این لوله وظیفه اتصال موتور مکنده و لوله تلسکوپی را به عهده دارد. در هنگام جارو کشیدن، در صورتی که دستگاه جاروبرقی از شما دور است، به وسیله لوله خرطومی دستگاه را به دنبال خود نکشید. این کشش فشار و سنگینی دستگاه را روی لوله وارد می کند و به مرور لوله اتصال به موتور هرز شده و کنده می شود.

  2. خالی کردن کیسه جاروبرقی: 

    کیسه جاروبرقی بر اساس میزان استفاده شما از دستگاه نیاز به تخلیه مرتب دارد و هنگامی که کیسه پر شده باید خالی یا تعویض شود. هر قدر کیسه جاروبرقی پرتر باشد، مکندگی جاروبرقی کمتر شده و در نتیجه فشار بیشتری به موتور وارد می شود.

  3. لوله تلسکوپی جارو برقی را درست تنظیم کنید : 

    با توجه به قد شما و همچنین فاصله مکانی که قصد جارو کردن آن را دارید، لوله تلسکوپی قابل تنظیم میباشد. اگر این لوله را کوتاه تر از میزان نیاز تنظیم کنید، فشار بیشتری روی آن وارد خواهد شد و درنتیجه درجه بندی های رو ی لوله تلسکوپی به مرور هرز شده و قابل استفاده نخواهد بود.

  4. با سیم جمع کن جارو برقی بازی نکنید:

    سیم جمع کن جاروبرقی قطعه بسیار حساسی است، کشیدن سیم جاروبرقی تا آخرین قسمت آن، یا بیرون و داخل دادن سیم و یا بردن جاروبرقی تا فاصله زیادی که باعث کشیده شدن سیم می شود، به سیم جمع کن و خود سیم آسیب خواهد زد و در نتیجه سیم جمع کن جاروبرقی شما نیاز به تعمیر پیدا میکند.

نکات مهم در انتخاب بهترین جاروبرقی:

 

  1. مکش بالا و موتور قدرتمند دستگاه
  2. تنظیم دسته جاروبرقی در طول های مختلف با توجه به قد افراد
  3. کارکردن با صدای آرام و نداشتن صدای بلند
  4. افزایش طول سیم تا 3 الی 5 متر
  5. داشتن سرهای مختلف برای دسته جاروبرقی برای جارو زدن جاهای مختلف
  6. تنظیم مکش کم و زیاد دستگاه جاروبرقی به وسیله دکمه
  7. سبک بودن آن برای جابجایی بهتر
  8. داشتن 4 چرخ در زیر دستگاه جارو برای حرکت بهتر و آسانتر
  9. ظرفیت بیشتر جهت جای دادن زباله و آشغال در خود
  10. دارا بودن سیستم خنک کننده برای موتور در مواقع استفاده بیش از حد که موتور داغ میکند تا از آسیب به موتور جلوگیری کند.

از انواع برندهای مهم جاروبرقی میتوان به برندهای زیر اشاره کرد:

  • جاروبرقی بوش
  • جاروبرقی سامسونگ
  • جاروبرقی آ ا گ
  • جاروبرقی فیلپس
  • جاروبرقی پارس خزر
  • جاروبرقی کارچر
  • جاروبرقی الکترولوکس

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در جارو برقی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر جارو برقی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر جارو برقی و سرویس جارو برقی شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر جارو برقی:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 09226805470

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره 44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

برند های تعمیر جارو برقی

نامدار سرویس نمایندگی تعمیر انواع برند های ایرانی و خارجی 

تعمیر جارو برقی ال جی

تعمیر جارو برقی آاگ

تعمیر جارو برقی الکترولوکس

تعمیر جارو برقی میدیا

تعمیر جارو برقی سامسونگ

تعمیر جارو برقی بوش

تعمیر جارو برقی آریستون

تعمیر جارو برقی دوو

تعمیر جارو برقی کنوود

تعمیر جارو برقی ویرپول

تعمیر جارو برقی جنرال الکتریک

تعمیر جارو برقی تفال

تعمیر جارو برقی فیلیپس

تعمیر جارو برقی زیمنس

تعمیر جارو برقی توشیبا

تعمیر جارو برقی هیتاچی

تعمیر جارو برقی وایت هاوس

تعمیر جارو برقی دلونگی

تعمیر جارو برقی فلر

تعمیر جارو برقی زانوسی

تعمیر جارو برقی بکو

تعمیر جارو برقی ایندزیت

تعمیر جارو برقی کنمور

تعمیر جارو برقی آرچلیک

تعمیر جارو برقی کارچر

تعمیر جارو برقی مولینکس

تعمیر جارو برقی اسنوا

تعمیر جارو برقی پارس خزر

تعمیر جارو برقی ناسیونال

تعمیر جارو برقی هایسنس

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر جارو برقی در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر جارو برقی در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات جارو برقی و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر جارو برقی و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات جارو برقی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟