تعمیر ماشین لباسشویی در محل

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران، با هزینه مناسب توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و کرج توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی نو و دست دوم در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ماشین لباسشویی از جمله ال جی، سامسونگ، اسنوا، آاگ، بوش، دوو، زیمنس، آریستون، جنرال الکتریک و ... می باشد.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر ماشین لباسشویی

بیشتر ماشین‌ های لباسشویی اتوماتیک هستند و با یک مکانیزم الکتریکی کنترل می‌شوند. با استفاده از دکمه های روی دستگاه برنامه ‌ای برای ماشین تنظیم می‌شود تا طبق همان الگو لباس‌ها را با استفاده از آب گرم یا آب سرد یا ولرم تمیز کند. کارهای اصلی ماشین‌های لباسشویی عبارتند از ترکیب آب گرم و سرد به مقدار دلخواه، تنظیم مدت زمان شستشو، آب ‌کشی لباس‌ها و خشک کردن محدود آب لباس‌ها از طریق چرخش سریع آنها که بعضی از ماشین‌های لباسشویی لباس ‌ها را به طور کامل خشک می‌کنند.

انواع ماشین لباسشویی

پر استفاده ترین انواع ماشین لباسشویی عبارتند از:

1- ماشین لباسشویی سطلی که فقط دارای یک مخزن برای شستشوی لباس‌ها می باشد.

2-ماشین لباسشویی دوقلو (نیمه ‌اتوماتیک دو مخزنه) که دارای دو مخزن مجزا، یکی برای شستشو و دیگری برای آب ‌گیری و خشک ‌کردن، می باشد.

3-ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک که درب مخزن آن‌ها در جلو یا بالای ماشین قرار دارد و پس از گذاشتن لباس و تعیین برنامه، کلیهٔ مراحل اعم از آب‌گیری، شستشو، آب‌ کشی و خشک‌ کردن به صورت خودکار مطابق برنامه انجام می‌شود.

شاید برای شما هم پیش آمده که در زمان شروع فعالیت ماشین لباسشویی و انباشته شدن حجم زیادی از لباس ها، لباسشویی به درستی کار نکند یا حتی روشن نشود! جهت برطرف کردن این قبیل مشکل ها و انجام تعمیر ماشین لباسشویی در غرب ، شرق ، شمال و جنوب تهران با خیال راحت با مرکز نامدار سرویس تماس بگیرید زیرا تمامی خمات انجام شده در این مجموعه دارای گارانتی، در محل و توسط تکنسین های مجرب انجام می شود.

مشکلات رایجی که در عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی به آن برخورد میکنیم :

روشن نشدن ماشین لباسشویی

بروز مشکل در عملکرد لباسشویی

آبریزش ماشین لباسشویی

عدم تخلیه ماشین لباسشویی

عدم شستشوی تمیز لباس ها

بوی نامطبوع لباس ها و ماشین لباسشویی

سر و صای زیا هنگام کار کردن ماشین

لرزش های زیاد هنگام کار کردن با دور بالا

روشن می شود ولی آبگیری نمی کند

آبگیری به درستی انجام می شود ولی آبکش نمی کند

انواع پیغام خطا و ارور ماشین لباسشویی

تعویض لاستیک ور درب دستگاه

خرابی قفل درب ماشین لباسشویی

تایمر به درستی کار نمیکند

طولانی کردن عملیات شستشو

پریدن فیوز منزل هنگام روشن کردن دستگاه و …

در صورت مشاهده چنین ایرادهایی باید به صورت دقیق، دستگاه توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی در مرکز نامدار سرویس با پوشش مناطق شمال جنوب شرق و غرب تهران بررسی شود، برای رفع این موارد و توجه به اهمیت نظافت لباس ها بهتر است با ما تماس بگیرید تا در سریعترین زمان با اعزام فوری تعمیرکار ماشین لباسشویی نسبت به سرویس آن اقدام نماییم .

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در ماشین لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر لباسشویی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر لباسشویی و سرویس لباسشویی  شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر لباسشویی:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 09226805470

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره 44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

برند های تعمیر ماشین لباسشویی

نامدار سرویس نمایندگی تعمیر انواع برند های ایرانی و خارجی 

تعمیر ماشین لباسشویی

ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی

آاگ

تعمیر لباسشویی

آدمیرال

تعمیر ماشین لباسشویی

میدیا

تعمیر ماشین لباسشویی

سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی

بوش

تعمیر ماشین لباسشویی

 آریستون

تعمیر لباسشویی

کنوود

تعمیر ماشین لباسشویی

ویرپول

تعمیر ماشین لباسشویی

جنرال الکتریک

تعمیر ماشین لباسشویی

آمانا

تعمیر ماشین لباسشویی

پاناسونیک

تعمیر ماشین لباسشویی

زیمنس

تعمیر ماشین لباسشویی

توشیبا

تعمیر ماشین لباسشویی

هیتاچی

تعمیر لباسشویی

وایت هاوس

تعمیر ماشین لباسشویی

مابه

تعمیر لباسشویی

بلومبرگ

تعمیر لباسشویی

زانوسی

تعمیر لباسشویی

ایندزیت

تعمیر لباسشویی

کنمور

تعمیر لباسشویی

آرچلیک

تعمیر ماشین لباسشویی

ارج

تعمیر لباسشویی

اوشن

تعمیر ماشین لباسشویی

پاکشوما

تعمیر ماشین لباسشویی

آزمایش

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟