نمایندگی تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران 02144474632

نمایندگی تعمیرات آلتون alton در تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران

نمایندگی تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران ( غرب تهران و شرق تهران )، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر اجاق گاز فردار در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات اجاق گاز به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر گاز آلتون در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی اجاق گاز از جمله بوش، زیمنس، هاردستون، گاسونیک، اسنوا، پیلوت، پادیسان، سینجر، اخوان، ایلیا استیل، تکنوگاز ... می باشد.

جهت تعمیر اجاق گاز آلتون در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران تعمیرات آلتون ر تهران
نمایندگی تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران تعمیرات آلتون ر تهران

نمایندگی تعمیرات آلتون در تهران

یکی از شرکت هایی که در سالیان اخیر در صنعت تولید لوازم خانگی خود را سر زبان ها انداخته است برند آلتون است. این برند که در سال 1367 فعالیت خود با نام عادل گاز آغاز کرد همواره استفاده از قطعات خارجی برای ساختن دستگاه های با کیفیت از اولویت های آن به حساب می آمد اما این شرکت در سال 1383 با تغییر نام و تغییر رویکرد خود را به عنوان یکی از شرکت های قدرتمند در زمینه تولید لوازم گازسوز معرفی کرد.

 

مرکز تعمیر اجاق گاز و فر آلتون alton

شرکت نامدارسرویس نیز که همواره پیشگام در زمینه خدمت رسانی به شما مردم عزیز بوده سعی دارد تا با ارائه بهترین خدمات نیاز شما عزیزان را جهت تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران رفع کند به همین دلیل شما عزیزان می توانید جهت تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران با نمایندگی آلتون در غرب تهران تماس بگیرید.

مانند سایر شرکت های تولید کننده لوازم گازسوز ، شرکت آلتون همواره توانسته است که اغلب مدل های اجاق گاز اعم از رومیزی و فردار را تولید کند. علاوه بر آن تولید انواع هود و فرتوکار دیگر محصولاتی است که شرکت آلتون موفق به تولید آن ها شده است.

شرکت آلتون به دلیل اینکه از قطعات بسیار با کیفیت و بعضا خارجی استفاده می کند توانسته است که مخاطبان زیادی را به خود جلب کند به همین دلیل است که در همین چند سال اخیر به یکی از برند های مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی تبدیل شده است.

 

آیا تعمیرات اجاق گاز آلتون در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

با توجه به احتمال آسیب دیدن و خرابی لوازم خانگی از جمله اجاق گاز و آسان نبودن حمل و نقل آن، نامدار سرویس نیز خدمات خود را در محل ارائه می دهد. نامدار سرویس برای پوشش تمامی مناطق تهران کارگاه ها و شعبه های خود را در سراسر تهران قرار داده است و بسته به محل سکونت شما در کمتر از 1 ساعت نزدیکترین تعمیرکار اجاق گاز آلتون به شما اعزام می شود و با ارائه خدمات جامع تعمیرات و تعویض قطعات نیاز شما را از سایر تعمیرکاران کاملا برطرف می کند.

 

تعمیرات اجاق گاز آلتون در شمال تهران

تعمیر اجاق گاز آلتون در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، سعدآباد، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، شریعتی، دولت، ظفر، جردن، سعادت آباد و

تعمیرات اجاق گاز آلتون در غرب تهران

تعمیر اجاق گاز آلتون در غرب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، سردار جنگل، خلیج فارس، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان و

تعمیر اجاق گاز آلتون در مرکز تهران

تعمیر اجاق گاز آلتون در مرکز تهران شامل مناطق زیر میباشد:

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد، گیشا و

تعمیرات اجاق گاز آلتون در شرق تهران

تعمیر اجاق گاز آلتون در شرق تهران شامل مناطق زیر میباشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و

تعمیرات اجاق گاز آلتون در جنوب تهران

تعمیر اجاق گاز آلتون در جنوب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد و …

 

 

راهنمای عیب یابی اجاق گاز آلتون

نمایندگی آلتون در تهران با بهره گیری از تکنسین های کارآزموده و با تجربه این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که هر موقع از شبانه روز در صورت بروز هر گونه خرابی می توانید با نمایندگی آلتون در شرق و غرب تهران جهت تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های ما در اولین فرصت در محل شما حاضر شده و ضمن بررسی دلیل خرابی در محل بدون نیاز به جا به جایی دستگاه خود تعمیر گاز آلتون در تهران را برای شما انجام دهند.

در ادامه این مطلب نمایندگی آلتون در غرب تهران در نظر دارد تا شما را با برخی از خرابی های احتمالی اجاق گاز آلتون آشنا کند تا در صورت بروز هر گونه خرابی جهت تعمیر اجاق گاز آلتون در غرب تهران با نمایندگی اجاق گاز آلتون در غرب تهران تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما برای رفع عیب دستگاه شما اقدام کنند.

 

1- نشتی گاز در اجاق گاز آلتون

همان طور که همه ما اطلا داریم گاز یکی از خطرناک ترین مواد جهان به حساب می آید و زمانی که گاز در محیط خانه پخش می شود می تواند خسارات جبران ناپذیری به بار آورد به همین دلیل است که هنگامی که یک اجاق گاز نصب می شود بایستی از صحت نصب آن اطمینان یافت. اما گاهی اوقات مدتی پس از استفاده نشتی گاز ممکن است در اجاق گاز آلتون شما پیدا شود.

در این صورت است که باید سریعا با نمایندگی اجاق گاز آلتون در غرب تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و به صورت دقیق به نشت یابی اجاق گاز آلتون شما بپردازند. همچنین پس از پیدا کردن محل نشتی باید نقاط دیگر نیز بررسی شوند تا از نشتی های بعدی نیز جلو گیری شود.

 

2- جرقه نزدن اجاق گاز آلتون

یکی از قابلیت هایی که همه ی اجاق گاز ها اعم از رومیزی و مبله دارند داشتن جرقه زن و فندک است. زمانی که شما می خواهید شعله گاز را روشن کنید به راحتی با فشار دادن دکمه فندک جرقه زده می شود و شعله گاز روشن می شود اما ممکن است مدتی پس از استفاده از اجاق گاز آلتون دیگر فندک های آن به درستی کار نکنند. در این صورت است که شما برای روشن کردن شعله با مشکل مواجه می شوید و باید از کبریت استفاده کنید. هنگامی که فندک اجاق گاز آلتون شما خراب شود یکی از قابلیت های مهم خود را از دست می دهد.

نمایندگی آلتون در تهران با داشتن کادری مجرب و کار آزموده این اطمینان را به شما می دهد که با استفاده از قطعات اورجینال و با کمترین هزینه تعمیر گاز آلتون در غرب و شرق تهران برای شما عزیزان انجام شده تا بتوانید همانند روز اول از فندک اجاق گاز آلتون خود استفاده کنید.

 

3- خرابی برد اجاق گاز آلتون

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی اخیرا اجاق گاز هایی که تولید می شوند دارای یک صفحه نمایش هستند که شما می توانید برای هر شعله یه آن زمان بدهید که پس از آن زمان شعله خاموش شود. شرکت آلتون نیز که سعی در تولید دستگاه های به روز دارد از این قاعده مستثنی نیست. اجاق گاز های دیجیتال آلتون نیز این قابلیت را دارند که برای هر شعله به آن زمان بدهید اما گاهی ممکن است که این قبلیت نیز با مشکل مواجه شود یعنی یا زمان را نتواند قبول کند یا زمانی که آن مقدار زمانی که تعیین کردید شعله خاموش نشود.

در همه این حالات دستگاه شما با مشکل مواجه شده که احتمالا مشکل از برد دستگاه است. به همین دلیل است که شما نمی توانید از قابلیت تایمر دستگاه خود استفاده کنید. در این حالت نیز شما می توانید با نمایندگی آلتون در تهران تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما ضمن بررسی دقیق علت خرابی تعمیر اجاق گاز آلتون در غرب و شرق تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

تعمیر اجاق گاز آلتون در محل کار یا  منزل

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دارد با داشتن بهترین تکنسین ها این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در صورت لزوم جهت تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران با نمایندگی اجاق گاز آلتون در تهران تماس بگیرید تا تکنسین های ما جهت تعمیر اجاق گاز آلتون در غرب تهران برای شما عزیزان کنند.

 

مناطق تحت پوشش شرکت نامدارسرویس در غرب تهران:

نمایندگی آلتون در پونک- نمایندگی آلتون در مرزداران- نمایندگی آلتون در سعادت آباد- نمایندگی آلتون در بلوار فردوس- نمایندگی آلتون در ستارخان و ...

نمایندگی آلتون در غرب تهران با داشتن تکنسین های ماهر و با تجربه این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در صورت بروز هر گونه خرابی می توانید با تماس بگیرید تا ضمن تعمیر اجاق گاز آلتون در غرب تهران ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی آلتون در تهران برای شما عزیزان صادر گردد.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر اجاق گاز آلتون در غرب تهران به صورت کاملا تخصصی تعمیرات برند های زیر را نیز انجام می دهد:

اجاق گاز اخوان- اجاق گاز ایلیااستیل- اجاق گاز سینجر- اجاق گاز تکنوگاز- اجاق گاز پیلوت- اجاق گاز پادیسان و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در اجاق گاز شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس اجاق گاز شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر اجاق گاز:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات آنلاین در نمایندگی تعمیر اجاق گاز آلتون

شما برای تعمیرات اجاق گاز آلتون در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات آلتون در تهران تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

چه زمانی با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون در تهران تماس بگیرید؟

  • اگر شعله های اجاق گاز آلتون شما روشن نمی شود، یا اینکه ولوم ها سفت شده و نمی چرخد باید بدانید اجاق گاز شما شما دچار نقص فنی شده است و باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران تماس بگیرید.
  • چنانچه شعله ها روشن می شوند ولی با رها کردن ولوم شعله خاموش می شود باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه اجاق گاز آلتون تماس حاصل فرمایید.
  • اگر جرقه زن های اجاق گاز کار نمی کنند و یا شعله ها بد می سوزند و فشار کم یا زیاد دارند. باید فورا رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش اجاق گاز آلتون در غرب تهران تماس حاصل فرمایید.

خدمات پس از فروش اجاق گاز آلتون

در صورتی‌ که اجاق گاز آلتون شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی اجاق گاز آلتون در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش آلتون بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس اجاقگاز خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش اجاق گاز آلتون

نمایندگی تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران محدوده نیرو هوایی پیروزی افسریه بهارستان دروازه شمیران شکوفه کیان شهر مشیریه شهر ری نازی آباد میدان خراسان خاوران نیاوران جردن میرداماد پارک وی پاسداران شریعتی گاندی سیدخندان ولی عصر ظفر سعادت آباد زعفرانیه فرمانیه الهیه هفت تیر فرشته دروس کاشانک یوسف آباد عباس آباد نارمک تهرانپارس هفت‌حوض رسالت مجیدیه بهار سبلان دردشت علم و صنعت پیروزی حکیمیه پلیس کرمان امام حسین (علیه السلام) تهران‌نو هنگام فرجام دلاوران پونک صادقیه جنت آباد فرحزاد شهرک اکباتان شهران شهر زیبا ستارخان گیشا ایوانک شهرک غرب آزادی مرزداران سردار جنگل دهکده اوین

تعمیر اجاق گاز آلتون در تهران

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر اجاق گاز آلتون در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر اجاق گاز آلتون در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر اجاق گاز آلتون و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر اجاق گاز آلتون و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات اجاق گاز آلتون منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید