نمایندگی تعمیر اجاق گاز پیلوت در غرب تهران 02144474632

نمایندگی تعمیرات پیلوت در غرب تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر اجاق گاز پیلوت در غرب تهران

نمایندگی تعمیر اجاق گاز پیلوت در غرب تهران و شرق تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر اجاق گاز فردار در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات اجاق گاز به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر گاز پیلوت در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی اجاق گاز از جمله بوش، زیمنس، هاردستون، گاسونیک، اسنوا، پیلوت، پادیسان، سینجر، اخوان، ایلیا استیل، تکنوگاز ... می باشد.

جهت تعمیر اجاق گاز پیلوت در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نماینگی تعمیرات پیلوت در تهران نمایندگی تعمیر اجاق گاز پیلوت در غرب تهران
نماینگی تعمیرات پیلوت در تهران نمایندگی تعمیر اجاق گاز پیلوت در غرب تهران

نمایندگی پیلوت در غرب تهران

یکی از شرکت های قدیمی و با سابقه در تولید محصولات گاز سوز شرکت پیلوت است. این شرکت از سال 1356 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی مانند اجاق گاز پیلوت و هود پیلوت آغاز کرد. این شرکت علاوه بر تولید و پخش دستگاه های خود در داخل کشور ، توانسته است دستگاه های تولیدی خود را به کشور همسایه عراق نیز صادر کند که همین امر نشان دهنده آن است که برند پیلوت یک برند با کیفیت بین المللی است.

 

با توجه به حمایت از دستگاه های داخلی شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دارد این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز جهت

تعمیر اجاق گاز پیلوت در غرب تهران پونک ، جنت آباد ، شهران ، سعادت آباد ، شهرک غرب ، شهر زیبا ، شهرک اکباتان ، تهرانسر ، بلوار فردوس ، مرزداران ، گیشا ، آزادی ، ونک ، یوسف آباد ، شهر آرا ، صادقیه ، ستارخان و ... می توانید با نمایندگی پیلوت در غرب تهران تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های ما در اسرع وقت با حضور در محل شما بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه در محل تعمیر اجاق گاز پیلوت در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام داده تا همانند روز اول بتوانید از دستگاه خود استفاده کنید.

 

تعمیر اجاق گاز پیلوت در غرب تهران

امروزه با توجه به رقابت شدیدی که در عرصه لوازم خانگی وجود دارد بایستی تنوع در تولید دستگاه ها زیاد باشد. به همین دلیل شرکت پیلوت که به صورت تخصصی به تولید لوازم گاز سوز مشغول است توانسته است در این سال ها انواع اجاق گاز از جمله رومیزی و فردار و همچنین فرتوکار و انواع هود را تولید کند.

با توجه به حساس بودن تولید لوازم گاز سوز شرکت پیلوت دارای گواهی استاندارد است که دستگاه های آن ها با بالاترین کیفیت و کمترین نقص تولید شده و به بازار عرضه می گردد.

نمایندگی پیلوت در غرب تهران نیز این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است که در صورت بروز هر گونه خرابی می توانید جهت تعمیر اجاق گاز پیلوت در غرب تهران با نمایندگی اجاق گاز پیلوت در غرب تهران تماس گرفته تا کارشناسان ما با حضور در محل شما ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما تعمیر اجاق گاز پیلوت در غرب تهران با کمترین هزینه را برای شما عزیزان انجام دهند.

با پیشرفت زندگی شهری و مشغله کاری زیاد ، وجود اجاق گاز در هر خانه ای ضروری است. وجود یک اجاق گاز که قابلیت های مختلفی مانند وجود فر، داشتن تایمر و ... می تواند تا حدود زیادی خواسته های شما برطرف ، و در زمان شما نیز صرفه جویی کند. لذا شرکت پیلوت نیز توانسته است انواع اجاق گاز را برای شما عزیزان طراحی و تولید کند تا نیاز مخاطبان خود را برطرف کند.

 

در ادامه مطلب اما نمایندگی پیلوت در غرب تهران در نظر دارد تا شما عزیزان را با وجود برخی از مشکلات احتمالی در اجاق گاز پیلوت آشنا کند تا در صورت نیاز برای تعمیر گاز پیلوت در غرب تهران با نمایندگی پیلوت در غرب تهران تماس بگیرید تا مشکل شما برطرف گردد.

 

1- خاموش شدن شعله اجاق گاز پیلوت

یکی از مشکلاتی که ممکن است در هر اجاق گازی پس از مدتی استفاده به وجود بیاید ، خاموش شدن شعله آن پس از روشن شدن است. این مشکل قطعا ایرادی است که به نوعی کاملا عملکرد اجاق گاز شما را با مختل کرده چرا که شعله روشن نمی ماند تا شما بتوانید از شعله گاز برای انجام کارتان استفاده کنید. قطعا هنگامی که این مشکل برای شما به وجود می آید بایستی دیگر از آن شعله استفاده نکنید چرا که اگر حواستان نباشد و شعله خاموش شود ممکن است که گاز در محیط خانه شما پخش شود و خسارات جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

در همین راستا اگر شما همچین مشکلی روبرو شدید می توانید با نمایندگی پیلوت در غرب تهران تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اولین فرصت در محل شما حاضر شده تا ضمن ارزیابی مشکل شما در محل تعمیر گاز پیلوت در غرب تهران را انجام دهند.

 

2- خرابی قطعات جانبی مانند چدنی و دستگیره اجاق گاز پیلوت

همانطور که پیشتر هم گفته شد شرکت پیلوت توانسته است که اجاق گاز های رومیزی و فردار تولید کند. در مدل های فردار ، درب فر دارای دستگیره است به همین دلیل هنگامی که می خواهید درب آن را باز کنید از دستگیره استفاده می کنید. گاهی اوقات ممکن است که به دلیل مستهلک شدن دستگیره فر آن بشکند. در این حالت باز کردن درب فر سخت خواهد شد. نمایندگی پیلوت در غرب تهران با استفاده از قطعات اورجینال این اطمینان را به شما می دهد که در صورت شکستن دستگیره فر می توانید با نمایندگی اجاق گاز پیلوت در غرب تهران تماس بگیرید تا تکنسین های ما جهت تعمیر گاز پیلوت در غرب تهران برای شما عزیزان اقدام کنند.

یکی دیگر از قطعات جانبی و پر مصرف در اجاق گاز پیلوت چدنی های روی گاز است. اغلب دلیل خرابی چدنی ها اجاق گاز پیلوت به دلیل چربی های مواد غذایی است که به مرور روی آن ها قرار می گیرد و باعث کثیفی و تغییر رنگ چدنی ها می شود.

همانطور که گفته شد نمایندگی پیلوت در غرب تهران با استفاده از قطعات اورجینال و فابریک با کمترین هزینه قطعات را برای شما فراهم کرده تا بتوانید از آن ها استفاده کنید.

 

3- خرابی فر اجاق گاز پیلوت

خیلی از خانواده ها به دلیل داشتن تنوع غذایی ، برای پخت غذای متنوع از مدل های فردار اجاق گاز پیلوت استفاده می کنند. در مدل های فردار شما عزیزان می توانید هم از حالت فر و هم از حالت گریل آن جهت برشته کردن غذای خود استفاده کنید. اما گاهی اوقات ممکن است که در مدل های فردار ، فر شما خراب شود. خرابی های فر اعم از خاموش شدن شعله فر، خرابی جوجه گردان و یا حتی خرابی لولای درب فر است. زمانی که فر شما خراب شود دیگر امکان استفاده از بخش مهمی از اجاق گاز پیلوت خود را ندارید.

با توجه به اینکه مدل های فردار اجاق گاز پیلوت همواره مورد توجه مردم بوده است تعمیرکاران نمایندگی پیلوت در غرب تهران با داشتن مهارت و دانش خود امکان تعمیر اجاق گاز پیلوت در غرب تهران را در مدل های فردار برای شما عزیزان فراهم کرده اند تا در صورت نیاز با نمایندگی اجاق گاز پیلوت در غرب تهران تماس بگیرید.

 

تعمیرات اجاق گاز پیلوت در محل

در بالا سعی کردیم بیشتر درباره اجاق گاز پیلوت صحبت کنیم اما نباید فراموش کرد که هود پیلوت نیز همانند اجاق گاز آن پر مصرف بوده و شما عزیزان می توانید جهت تعمیر هود پیلوت در غرب تهران نیز با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید. تکنسین هایی که در مجموعه نامدارسرویس مشغول به کار هستند با توجه به حساسیت بالایی که تعمیرات اجاق گاز و هود دارند همگی دارای مدرک فنی و حرفه ای هستند لذا شما عزیزان می توانید جهت تعمیر هود پیلوت در غرب تهران نیز با نمایندگی پیلوت در غرب تهران تماس حاصل فرمایید.

شرکت نامدارسرویس با داشتن کارشناسان متعدد در سطح شهر تهران این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که علاوه بر غرب تهران ، در شرق تهران ، در شمال تهران و در جنوب تهران می توانید جهت تعمیر اجاق گاز و هود پیلوت با ما تماس بگیرید.

 

مناطق غرب تهران که تحت پوشش شرکت نامدارسرویس است:

نمایندگی پیلوت در صادقیه- نمایندگی پیلوت در پونک- نمایندگی پیلوت در جنت آباد- نمایندگی پیلوت در شهران- نمایندگی پیلوت در مرزداران

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر اجاق گاز پیلوت در غرب تهران به صورت کاملا تخصصی برند های زیر را نیز تعمیر می کند:

اجاق گاز پادیسان- اجاق گاز اخوان- اجاق گاز تکنوگاز- اجاق گاز ایلیااستیل- اجاق گاز سینجر- اجاق گاز آلتون و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در اجاق گاز شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس اجاق گاز شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر اجاق گاز:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات آنلاین در نمایندگی تعمیر اجاق گاز پیلوت

شما برای تعمیرات اجاق گاز پیلوت در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات پیلوت در غرب تهران تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

چه زمانی با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در غرب تهران تماس بگیرید؟

  • اگر شعله های اجاق گاز پیلوت شما روشن نمی شود، یا اینکه ولوم ها سفت شده و نمی چرخد باید بدانید اجاق گاز شما شما دچار نقص فنی شده است و باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران تماس بگیرید.
  • چنانچه شعله ها روشن می شوند ولی با رها کردن ولوم شعله خاموش می شود باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه اجاق گاز پیلوت تماس حاصل فرمایید.
  • اگر جرقه زن های اجاق گاز کار نمی کنند و یا شعله ها بد می سوزند و فشار کم یا زیاد دارند. باید فورا رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش اجاق گاز پیلوت در غرب تهران تماس حاصل فرمایید.

خدمات پس از فروش اجاق گاز پیلوت

در صورتی‌ که اجاق گاز پیلوت شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی اجاق گاز پیلوت در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش پیلوت بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس اجاقگاز خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش اجاق گاز پیلوت

نمایندگی تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران محدوده نیرو هوایی پیروزی افسریه بهارستان دروازه شمیران شکوفه کیان شهر مشیریه شهر ری نازی آباد میدان خراسان خاوران نیاوران جردن میرداماد پارک وی پاسداران شریعتی گاندی سیدخندان ولی عصر ظفر سعادت آباد زعفرانیه فرمانیه الهیه هفت تیر فرشته دروس کاشانک یوسف آباد عباس آباد نارمک تهرانپارس هفت‌حوض رسالت مجیدیه بهار سبلان دردشت علم و صنعت پیروزی حکیمیه پلیس کرمان امام حسین (علیه السلام) تهران‌نو هنگام فرجام دلاوران پونک صادقیه جنت آباد فرحزاد شهرک اکباتان شهران شهر زیبا ستارخان گیشا ایوانک شهرک غرب آزادی مرزداران سردار جنگل دهکده اوین

تعمیرات پیلوت در غرب تهران

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر اجاق گاز پیلوت در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر اجاق گاز پیلوت در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر اجاق گاز پیلوت و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر اجاق گاز پیلوت و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات اجاق گاز پیلوت منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید