نمایندگی تعمیر اجاق گاز سینجر در غرب تهران

نمایندگی تعمیرات سینجر در غرب تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر اجاق گاز سینجر در غرب تهران

نمایندگی تعمیر اجاق گاز سینجر در غرب تهران و شرق تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر اجاق گاز فردار در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات اجاق گاز به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر گاز سینجر در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی اجاق گاز از جمله بوش، زیمنس، هاردستون، گاسونیک، اسنوا، پیلوت، پادیسان، سینجر، اخوان، ایلیا استیل، داتیس ... می باشد.

جهت تعمیر اجاق گاز سینجر در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز سینجر در غرب تهران
نمایندگی تعمیر اجاق گاز سینجر در غرب تهران

نمایندگی سینجر گاز در غرب تهران

بدون شک یکی از برند های مطرح و قدیمی در عرصه تولید لوازم خانگی برند سینجر است. این شرکت فعالیت خود را در سال 1371 آغاز کرد و از آن سال تا الان توانسته است که تولیدات خود را ادامه دهد. شرکت سینجر همواره سعی در تولید دستگاه های با کیفیت کرده است از همین رو دستگاه هایی که این شرکت تولید می کند در نوع خود از با کیفیت ترین تولیدات داخلی به حساب می آید.

از جمله محصولاتی که شرکت سینجر توانسته است به تولید آن ها دست پیدا کند می توان به تولید اجاق گاز سینجر، یخچال و فریزر سینجر، ماشین لباسشویی سینجر اشاره کرد که همواره این دستگاه توانسته اند نیاز مخاطبان خود را برطرف نمایند.

شرکت نامدارسرویس نیز که بیش از 10 سال سابقه در تعمیر لوازم خانگی در تهران و حومه دارد این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز به تعمیر اجاق گاز سینجر در غرب تهران، پونک ، جنت آباد ، شهران ، سعادت آباد ، شهرک غرب ، شهر زیبا ، شهرک اکباتان ، تهرانسر ، بلوار فردوس ، مرزداران ، گیشا ، آزادی ، ونک ، یوسف آباد ، شهر آرا ، صادقیه ، ستارخان و ... می توانید با نمایندگی سینجر گاز در غرب تهران تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و تعمیر اجاق گاز سینجر در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

با توجه به شیوه ی زندگی امروزی وجود دستگاه های مثل اجاق گاز در هر خانه ای لازم است. پخت و پز عمده ترین و مهم ترین کاری است که با اجاق گاز انجام می شود لذا درست کارکردن آن نیز مهم است چرا که اگر دستگاه اجاق گاز سینجر شما درست کار نکند ممکن است عملکرد دستگاه مختل شود و به همین دلیل کار های شما روی زمین بماند لذا اگر زمانی که دستگاه شما به مشکل خورد می توانید با نمایندگی سینجر گاز در غرب تهران تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت به محل شما اعزام شده و تعمیر اجاق گاز سینجر در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

تعمیرات اجاق گاز سینجر در تهران

شرکت سینجر توانسته است که انواع اجاق گاز ها را تولید کند اعم از اجاق گاز رومیزی و اجاق گاز فردار. به همین دلیل است که فروش شرکت سینجر بالا است چون هر سلیقه ای را مد نظر داشته است. نمایندگی سینجر در غرب تهران نیز که به صورت کاملا تخصصی به تعمیر گاز سینجر در غرب تهران مشغول است با داشتن تکنسین های مجرب و ماهر این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تعمیر اجاق گاز سینجر در غرب تهران با استفاده از قطعات فابریک و با کمترین هزینه در محل شما عزیزان انجام می شود.

 

در ادامه این مطلب نمایندگی سینجر در غرب تهران در نظر دارد تا شما را با برخی از ایراداتی که ممکن است در طول مدت زمان استفاده از اجاق گاز سینجر برای شما به وجود بیاید آشنا کند تا در صورت لزوم با نمایندگی سینجر گاز در غرب تهران تماس گرفته و تعمیر اجاق گاز سینجر در غرب برای شما عزیزان در محل انجام شود.

 

1- بد سوختن شعله اجاق گاز سینجر

یکی از ایراداتی که ممکن است در اجاق گاز سینجر برای شما عزیزان به وجود بیاید بد سوختن شعله گاز است. منظور از بد سوختن شعله این است که شعله گاز آبی نیست و نارنجی است و یا منظور این است قسمتی از شعله در حال اشتعال و قسمتی دیگر خاموش است. در این صورت است که شما می توانید با نمایندگی اجاق گاز سینجر در غرب تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما با هماهنگی در محل شما حاضر شده و با بررسی دقیق علت خرابی تعمیر اجاق گاز سینجر در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

2- شکستن شیشه اجاق گاز سینجر

یکی از قطعات حساسی که در اجاق گاز به کار رفته است شیشه آن است. در مدل های رومیزی روی صفحه گاز شیشه کار شده است و در مدل های فردار هم درب فر دارای شیشه است و هم بالای گاز نیز در برخی از مدل ها شیشه وجود دارد. در مدل های رومیزی که ممکن است به سرد و گرم شدن شیشه ، آن شیشه بشکند و در مدل های فردار نیز به معمولا به دلیل اصابت جسمی به شیشه آن باعث شکسته شدن شیشه درب فر می شود.

در هر 2 مدل اصلا جای نگرانی ندارید چرا که نمایندگی سینجر گاز در غرب تهران با داشتن تمامی قطعات فابریک اجاق گاز سینجر این اطمینان را به شما مصرف کنندگان عزیز می دهد که انواع شیشه برای نصب بر روی اجاق گاز سینجر شما موجود است ، کافی است که جهت تعمیر گاز سینجر در غرب تهران با نمایندگی اجاق گاز سینجر در غرب تهران تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود.

 

3- روشن نشدن شعله اجاق گاز سینجر

یکی دیگر از مشکلات مهم که ممکن است در اجاق گاز سینجر به وجود بیاید روشن نشدن شعله گاز است. این مشکل یکی از مهم ترین و البته خطرناک ترین مشکلات در انواع اجاق گاز ها به شمار می رود. این مشکل از این جهت خطرناک است که شما ممکن است فکر کنید که شعله روشن شده و پیچ گاز را باز بگذارید در صورتی که شعله روشن نشده و گاز در محیط خانه پخش می شود. اگر با این مشکل مواجه شدید نیازی به نگرانی نیست کافی است که از استفاده از اجاق گاز خود پرهیز کنید و با نمایندگی سینجر در غرب تهران تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اولین فرصت در محل شما حاضر شده و تعمیر اجاق گاز سینجر در غرب تهران را انجام دهند.

با توجه به حساس بودن تعمیر اجاق گاز سینجر در غرب تهران ، شرکت نامدارسرویس از تکنسین هایی بهره می برد که همگی دارای مدرک فنی هستند و تجربه لازم را جهت تعمیر گاز سینجر در غرب تهران دارند.

 

تعمیر گاز سینجر در محل

مناطقی که تحت پوشش نمایندگی سینجر گاز در غرب تهران است شامل :

نمایندگی سینجر در سعادت آباد- نمایندگی سینجر در مرزداران- نمایندگی سینجر در پونک- نمایندگی سینجر در تهرانسر- نمایندگی سینجر در جنت آباد.

البته که شرکت نامدارسرویس علاوه بر پوشش مناطق غربی تهران در کل تهران دارای تکنسین است که شما عزیزان می توانید با نمایندگی سینجر در غرب تهران تماس حاصل فرمایید.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر اجاق گاز سینجر در غرب تهران به صورت کاملا تخصصی برند های زیر را نیز تعمیر می نماید:

اجاق گاز ایلیااستیل- اجاق گاز پیلوت- اجاق گاز پادیسان- اجاق گاز اخوان- اجاق گاز آلتون و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در اجاق گاز شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس اجاق گاز شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر اجاق گاز:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر اجاق گاز سینجر در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر اجاق گاز سینجر در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر اجاق گاز سینجر و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر اجاق گاز سینجر و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات اجاق گاز سینجر منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید