نمایندگی تعمیر پکیج بیتا در اسلامشهر

نمایندگی تعمیرات پکیج بیتا در اسلامشهر

تعمیرگاه تعمیر پکیج بیتا در اسلامشهر و رباط کریم

تعمیر پکیج بیتا در اسلامشهر و رباط کریم، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات پکیج یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر پکیج در اسلامشهر و رباط کریم و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات پکیج تاچی به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر پکیج در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی پکیج از جمله بوتان، ایران رادیاتور، مگاترم، فرولی، آریستون، ایساتیس، مرکوری، بارلی، لورچ، تاچی و ... می باشد.

جهت تعمیر پکیج بیتا در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

تعمیر پکیج بیتا در اسلامشهر و رباط کریم نمایندگی بیتا در اسلامشهر
تعمیر پکیج بیتا در اسلامشهر و رباط کریم نمایندگی بیتا در اسلامشهر

نمایندگی بیتا در اسلامشهر

یکی از برند های معتبر و محبوب در صنعت پکیج دیواری و لوازم گرمایشی در کشور برند پکیج بیتا است. پکیج بیتا در سال 1397 توسط یکی از شرکت های زیر مجموعه بوتان تولید و به بازار ارائه شد که از آن زمان تا کنون توانسته است طرفداران زیادی را به خود جلب کند. با توجه به اینکه خود شرکت بوتان از جمله برند های معتبر در زمینه تولید پکیج به حساب می آید به همین دلیل با نظارت خود توانسته است پکیج بیتا را نیز با کیفیت بالا به بازار ارائه کند.

نمایندگی پکیج بیتا در اسلامشهر این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است که در محل شما عزیزان تعمیر پکیج بیتا در اسلامشهر انجام شده که دیگر شما عزیزان نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید چرا که تعمیرکار از طرف نمایندگی بیتا در اسلامشهر در محل شما حاضر شده و پس از عیب یابی در محل با کمترین هزینه تعمیر بیتا در اسلامشهر را برای شما عزیزان انجام می دهد.

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال است در زمینه تعمیر انواع پکیج فعالیت دارد تعمیر پکیج بیتا در اسلامشهر رباط کریم واوان قائمیه جاده ساوه صالحیه فشافویه نسیم شهر شهریار شمس آباد پرندک احمد آباد مستوفی و ... را پوشش می دهد به همین دلیل شما عزیزان هنگامی که در پکیج بیتا خود به مشکل برخوردید می توانید با نمایندگی بوتان در اسلامشهر یا نمایندگی بیتا در اسلامشهر تماس گرفته تا تکنسین های ما در اولین فرصت در محل شما عزیزان حاضر شده و تعمیر پکیج بیتا در اسلامشهر را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

تعمیرات پکیج بیتا

یکی از نکاتی که شاید برای برخی از مردم سوال باشد این است که هنگامی که پکیج بیتا به مشکل خورد آیا حتما باید با نمایندگی مرکزی بیتا تماس گرفته شود یا می توان با شرکت های مجاز تعمیر پکیج بیتا در اسلامشهر نیز تماس گرفت. اما جواب سوال ساده است ، اگر پکیج بیتا شما در مدت زمان گارانتی است بایستی با گارانتی ارتباط برقرار کنید تا از خدمات گارانتی استفاده کنید اما اگر دستگاه پکیج بیتا شما از مدت زمان گارانتی گذشته بود می توانید با تعمیرگاه مجاز پکیج بیتا در اسلامشهر تماس گرفته تا از خدمات نمایندگی بیتا در اسلامشهر همراه با ضمانت 6 ماهه نیز بهره مند شوید.

شرکت نامدارسرویس همواره حامی و پشتیبان مشتریان خود بوده است به همین دلیل با بهره مندی از تعدادی تکنسین ماهر و باتجربه این امکان را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که تعمیر پکیج بیتا در اسلامشهر در محل شما عزیزان انجام شود و همچنین استفاده از قطعات فابریک و ضمانت 6 ماهه از طرف نمایندگی پکیج بیتا در اسلامشهر از دیگر مزایای تماس با شرکت نامدارسرویس است.

در ادامه این مطلب در نظر داریم تا شما عزیزان را با برخی از ایرادات احتمالی پکیج بیتا آشنا کنیم تا در صورت بروز هر گونه خرابی با نمایندگی بیتا در اسلامشهر تماس گرفته تا تکنسین های ما جهت تعمیر پکیج بیتا در اسلامشهر اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که نمایندگی بوتان در اسلامشهر نیز این امکان را دارد که تعمیر پکیج بیتا در اسلامشهر را برای شما عزیزان انجام دهد لذا شرکت ما به صورت تخصصی هم تعمیر پکیج بوتان در اسلامشهر را انجام می دهیم و هم تعمیر بیتا در اسلامشهر.

در زیر قصد داریم تا شما را با برخی از خرابی های احتمالی پکیج بیتا آشنا کنیم:

 

1- سرد و گرم شدن آب در پکیج بیتا

دلیل استفاده از پکیج و آبگرمکن داشتن آب گرم است اما گاهی اوقات ممکن است به دلایلی عملکرد پکیج بیتا مختل شود و آب کاملا سرد شود و یا دائما سرد و گرم شود. در این صورت است که دستگاه شما ایراد دارد و بایستی توسط کارشناس نمایندگی پکیج بیتا در اسلامشهر بررسی شود. این ایراد با توجه به مدل های مختلف پکیج بیتا می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از خرابی سرویس و اسید شویی گرفته تا خرابی قطعاتی مانند مبدل و NTC. به همین دلیل کارشناسی و تشخیص در تعمیر بیتا در اسلامشهر یکی از مهم ترین مراحل است.

کارشناسان نمایندگی بیتا در اسلامشهر این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده اند که علاوه بر تعمیر پکیج بیتا در اسلامشهر با کمترین هزینه ، استفاده از قطعات فابریک نیز یکی دیگر از ویژگی های استفاده از نمایندگی بیتا در اسلامشهر است.

 

2- فشار کم آب مصرفی پکیج بیتا

یکی دیگر از ایراداتی که معمولا پس از مدتی استفاده در انواع پکیج به وجود می آید کم بودن فشار آب است. بسیاری از مشکلاتی که معمولا در انواع پکیج ها به وجود می آید به دلیل این است که با آب دائما کار میکند و رسوب حاصل از آن ممکن است برخی از ایرادات را در پکیج به وجود بیاورد. به همین دلیل رسوب زدایی و اسید شویی به صورت دوره ای یکی از راهکار هایی است که می تواند بروز برخی از خرابی ها را در پکیج بیتا از بین ببرد.

خراب بودن پمپ آب ساختمان نیز یکی از دلایلی است که می تواند باعث کم بودن فشار آب مصرفی شما شود که در این صورت ایراد و خرابی از پکیج شما نیست. اما اگر پمپ اصلی ساختمان ایرادی نداشته باشد باید یک کارشناس دلیل فشار کم آب شما چک کند. نمایندگی بیتا در اسلامشهر این اطمینان را به شما می دهد که هر گونه ایرادی دستگاه پکیج بیتا شما داشته باشد به بهترین شکل ممکن با کمترین هزینه انجام می شود و ضمانت 6 ماهه نیز از طرف نمایندگی پکیج بیتا برای شما لحاظ می گردد.

 

3- آب دادن از پکیج بیتا

یکی دیگر از ایراداتی که پس از مدتی استفاده از پکیج بیتا ممکن است به وجود بیاید آب دادن از زیر پیکج است. زمانی که در ساز و کار پکیج و رادیاتور نشتی آب وجود داشته باشد بار دستگاه بالا نمی آید که به درستی کار کند به همین دلیل باید نشتی برطرف شود تا دوباره دستگاه به عملکرد خود بازگردد.

تکنسین های شرکت نامدارسرویس با دارا بودن از تجربه و دانش بالا می توانند با بررسی دستگاه شما ابتدا نشتی را پیدا کرده و سپس تعمیر پکیج بیتا در اسلامشهر را در محل برای شما عزیزان در نظر بگیرند.

 

تعمیر پکیج بی تا در محل

شرکت نامدارسرویس به صورت کاملا تخصصی تعمیر بوتان در اسلامشهر و تعمیر بیتا در اسلامشهر را برای شما عزیزان انجام می دهد و مناطق زیر را نیز تحت پوشش خود قرار می دهد:

نمایندگی پکیج بیتا در واون- نمایندگی پکیج بیتا در قائمیه- نمایندگی پکیج بیتا در جاده ساوه- نمایندگی پکیج در اسلامشهر.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر پکیج بیتا در اسلامشهر به صورت کاملا تخصصی برند های زیر را در محل همراه ضمانت 6 ماهه نیز انجام می دهد:

پکیج تاچی- پکیج ایساتیس- پکیج مرکوری- پکیج لورچ- پکیج مگاترم- پکیج بوتان- پکیج ایران رادیاتور- پکیج فرولی و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در پکیج شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس پکیج شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر پکیج:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر پکیج بیتا در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر پکیج بیتا در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر پکیج بیتا و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر پکیج بیتا و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات پکیج منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید