نمایندگی آلتون در ورامین و قرچک | گارانتی خدمات و قطعات

نمایندگی تعمیرات آلتون alton در ورامین

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر اجاق گاز آلتون در ورامین و قرچک

نمایندگی آلتون در ورامین و قرچک تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر اجاق گاز فردار در ورامین و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات اجاق گاز به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر گاز آلتون در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی اجاق گاز از جمله بوش، زیمنس، هاردستون، گاسونیک، اسنوا، پیلوت، پادیسان، سینجر، اخوان، ایلیا استیل، تکنوگاز ... می باشد.

جهت تعمیر اجاق گاز آلتون در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی آلتون در ورامین و قرچک تعمیر اجاق گاز و فر آلتون در ورامین
نمایندگی آلتون در ورامین و قرچک تعمیر اجاق گاز و فر آلتون در ورامین

نمایندگی تعمیرات آلتون در ورامین

یکی از شرکت هایی که در سالیان اخیر در صنعت تولید لوازم خانگی خود را سر زبان ها انداخته است برند آلتون است. این برند که در سال 1367 فعالیت خود با نام عادل گاز آغاز کرد همواره استفاده از قطعات خارجی برای ساختن دستگاه های با کیفیت از اولویت های آن به حساب می آمد اما این شرکت در سال 1383 با تغییر نام و تغییر رویکرد خود را به عنوان یکی از شرکت های قدرتمند در زمینه تولید لوازم گازسوز معرفی کرد.

 

مرکز تعمیر اجاق گاز و فر آلتون alton در ورامین و قرچک

شرکت نامدارسرویس نیز که همواره پیشگام در زمینه خدمت رسانی به شما مردم عزیز بوده سعی دارد تا با ارائه بهترین خدمات نیاز شما عزیزان را جهت تعمیر اجاق گاز آلتون در ورامین رفع کند به همین دلیل شما عزیزان می توانید جهت تعمیر اجاق گاز آلتون در ورامین با نمایندگی آلتون در ورامین تماس بگیرید.

مانند سایر شرکت های تولید کننده لوازم گازسوز ، شرکت آلتون همواره توانسته است که اغلب مدل های اجاق گاز اعم از رومیزی و فردار را تولید کند. علاوه بر آن تولید انواع هود و فرتوکار دیگر محصولاتی است که شرکت آلتون موفق به تولید آن ها شده است.

شرکت آلتون به دلیل اینکه از قطعات بسیار با کیفیت و بعضا خارجی استفاده می کند توانسته است که مخاطبان زیادی را به خود جلب کند به همین دلیل است که در همین چند سال اخیر به یکی از برند های مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی تبدیل شده است.

 

آیا تعمیرات اجاق گاز آلتون در ورامین و قرچک انجام می شود؟

با توجه به احتمال آسیب دیدن و خرابی لوازم خانگی از جمله اجاق گاز و آسان نبودن حمل و نقل آن، نامدار سرویس نیز خدمات خود را در محل ارائه می دهد. نامدار سرویس برای پوشش تمامی مناطق ورامین کارگاه ها و شعبه های خود را در سراسر ورامین و قرچک قرار داده است و بسته به محل سکونت شما در کمتر از 1 ساعت نزدیکترین تعمیرکار اجاق گاز آلتون به شما اعزام می شود و با ارائه خدمات جامع تعمیرات و تعویض قطعات نیاز شما را از سایر تعمیرکاران کاملا برطرف می کند.

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر فر و اجاق گاز آلتون در ورامین و قرچک جیتو فیلستان حصار امیر گل عباس فرون آباد خاور شهر خاوران قیامدشت شریف آباد جمال آباد پیشوا داوود آباد پویینک زیبا شهر باقر آباد جعفر آباد اخوان پارچین کارخانه قند مامازند خاتون آباد موسی آباد قاسم آباد کلاته میرزایی آب باریک می توانید با نمایندگی آلتون در ورامین و قرچک تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر اجاق گاز آلتون در ورامین و قرچک را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

راهنمای عیب یابی اجاق گاز آلتون

نمایندگی آلتون در ورامین با بهره گیری از تکنسین های کارآزموده و با تجربه این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که هر موقع از شبانه روز در صورت بروز هر گونه خرابی می توانید با نمایندگی آلتون در شرق و غرب ورامین و قرچک جهت تعمیر اجاق گاز آلتون در ورامین تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های ما در اولین فرصت در محل شما حاضر شده و ضمن بررسی دلیل خرابی در محل بدون نیاز به جا به جایی دستگاه خود تعمیر گاز آلتون در ورامین را برای شما انجام دهند.

در ادامه این مطلب نمایندگی آلتون در غرب ورامین در نظر دارد تا شما را با برخی از خرابی های احتمالی اجاق گاز آلتون آشنا کند تا در صورت بروز هر گونه خرابی جهت تعمیر اجاق گاز آلتون در ورامین با نمایندگی اجاق گاز آلتون در ورامین تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما برای رفع عیب دستگاه شما اقدام کنند.

 

1- نشتی گاز در اجاق گاز آلتون

همان طور که همه ما اطلا داریم گاز یکی از خطرناک ترین مواد جهان به حساب می آید و زمانی که گاز در محیط خانه پخش می شود می تواند خسارات جبران ناپذیری به بار آورد به همین دلیل است که هنگامی که یک اجاق گاز نصب می شود بایستی از صحت نصب آن اطمینان یافت. اما گاهی اوقات مدتی پس از استفاده نشتی گاز ممکن است در اجاق گاز آلتون شما پیدا شود.

در این صورت است که باید سریعا با نمایندگی اجاق گاز آلتون در ورامین و قرچک تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و به صورت دقیق به نشت یابی اجاق گاز آلتون شما بپردازند. همچنین پس از پیدا کردن محل نشتی باید نقاط دیگر نیز بررسی شوند تا از نشتی های بعدی نیز جلو گیری شود.

 

2- جرقه نزدن اجاق گاز آلتون

یکی از قابلیت هایی که همه ی اجاق گاز ها اعم از رومیزی و مبله دارند داشتن جرقه زن و فندک است. زمانی که شما می خواهید شعله گاز را روشن کنید به راحتی با فشار دادن دکمه فندک جرقه زده می شود و شعله گاز روشن می شود اما ممکن است مدتی پس از استفاده از اجاق گاز آلتون دیگر فندک های آن به درستی کار نکنند. در این صورت است که شما برای روشن کردن شعله با مشکل مواجه می شوید و باید از کبریت استفاده کنید. هنگامی که فندک اجاق گاز آلتون شما خراب شود یکی از قابلیت های مهم خود را از دست می دهد.

نمایندگی آلتون در ورامین با داشتن کادری مجرب و کار آزموده این اطمینان را به شما می دهد که با استفاده از قطعات اورجینال و با کمترین هزینه تعمیر گاز آلتون در قرچک و ورامین برای شما عزیزان انجام شده تا بتوانید همانند روز اول از فندک اجاق گاز آلتون خود استفاده کنید.

 

3- خرابی برد اجاق گاز آلتون

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی اخیرا اجاق گاز هایی که تولید می شوند دارای یک صفحه نمایش هستند که شما می توانید برای هر شعله یه آن زمان بدهید که پس از آن زمان شعله خاموش شود. شرکت آلتون نیز که سعی در تولید دستگاه های به روز دارد از این قاعده مستثنی نیست. اجاق گاز های دیجیتال آلتون نیز این قابلیت را دارند که برای هر شعله به آن زمان بدهید اما گاهی ممکن است که این قبلیت نیز با مشکل مواجه شود یعنی یا زمان را نتواند قبول کند یا زمانی که آن مقدار زمانی که تعیین کردید شعله خاموش نشود.

در همه این حالات دستگاه شما با مشکل مواجه شده که احتمالا مشکل از برد دستگاه است. به همین دلیل است که شما نمی توانید از قابلیت تایمر دستگاه خود استفاده کنید. در این حالت نیز شما می توانید با نمایندگی آلتون در ورامین تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما ضمن بررسی دقیق علت خرابی تعمیر اجاق گاز آلتون در ورامین و قرچک را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

تعمیر اجاق گاز آلتون در محل کار یا  منزل

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دارد با داشتن بهترین تکنسین ها این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در صورت لزوم جهت تعمیر اجاق گاز آلتون در ورامین با نمایندگی اجاق گاز آلتون در ورامین تماس بگیرید تا تکنسین های ما جهت تعمیر اجاق گاز آلتون در ورامین برای شما عزیزان کنند.

نمایندگی آلتون در ورامین با داشتن تکنسین های ماهر و با تجربه این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در صورت بروز هر گونه خرابی می توانید با تماس بگیرید تا ضمن تعمیر اجاق گاز آلتون در ورامین ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی آلتون در ورامین برای شما عزیزان صادر گردد.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر اجاق گاز آلتون در ورامین به صورت کاملا تخصصی تعمیرات برند های زیر را نیز انجام می دهد:

اجاق گاز اخوان- اجاق گاز ایلیااستیل- اجاق گاز سینجر- اجاق گاز تکنوگاز- اجاق گاز پیلوت- اجاق گاز پادیسان و ...

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در اجاق گاز شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس اجاق گاز شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی آلتون در ورامین :

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات آنلاین در نمایندگی تعمیر اجاق گاز آلتون

شما برای تعمیرات اجاق گاز آلتون در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات آلتون در ورامین تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر اجاق گاز آلتون در ورامین و قرچک هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

چه زمانی با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون در ورامین تماس بگیرید؟

  • اگر شعله های اجاق گاز آلتون شما روشن نمی شود، یا اینکه ولوم ها سفت شده و نمی چرخد باید بدانید اجاق گاز شما شما دچار نقص فنی شده است و باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر اجاق گاز آلتون در ورامین تماس بگیرید.
  • چنانچه شعله ها روشن می شوند ولی با رها کردن ولوم شعله خاموش می شود باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه اجاق گاز آلتون تماس حاصل فرمایید.
  • اگر جرقه زن های اجاق گاز کار نمی کنند و یا شعله ها بد می سوزند و فشار کم یا زیاد دارند. باید فورا رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش اجاق گاز آلتون در ورامین و قرچک تماس حاصل فرمایید.

خدمات پس از فروش اجاق گاز آلتون در ورامین

در صورتی‌ که اجاق گاز آلتون شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی اجاق گاز آلتون در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش آلتون بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر ورامین یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس اجاقگاز خود به دست آورید.

 

نمایندگی تعمیر هود آلتون در ورامین

در این قسمت قصد داریم در مورد ویژگی های مرکز تعمیر هود آلتون اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با آن بیشتر آشنا شوید و از نوع خدمات ارائه شده در این مرکز مطلع شوید. ما تکنسین های خود را از بین افراد تحصیل کرده با مهارت و تجربه در نمایندگی تعمیرات هود آلتون در ورامین و قرچک انتخاب کرده ایم. علاوه بر این موارد، برای آگاهی بیشتر این افراد از قطعات و اجزای مورد استفاده در ساخت هود، دوره های فشرده ای برای آشنایی آنها با زیر و بم کار تدارک دیده شده است. شما می توانید با تعمیرگاه مجاز تماس گرفته و از خدمات آن استفاده نمایید. تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و دستگاه معیوب را تعمیر می کنند.

 

خدمات پس از فروش هود آلتون به چه صورت است؟

در هنگام خرابی و ایراد در هود آلتون، مراجعه به نمایندگی های تعمیرات هود آلتون و استفاده از خدمات پس از فروش دستگاه یکی از راه های تعمیر آن می باشد. این روزها خدمات پس از فروش آلتون توسط نمایندگی اصلی این برند ارائه می گردد. مشتریان معمولا به دلیل اتمام زمان گارانتی و یا قرار گرفتن دستگاه در صف تعمیر باید مدت زمان زیادی را برای تعمیرات هود خود در این نمایندگی ها صرف کنند؛ از این رو بیشتر مشتریان از خدمات این نمایندگی ها رضایت ندارند. در این صورت مشتریان می توانند از خدمات نمایندگی تعمیرات هود آلتون در نامدار سرویس استفاده کنند و دستگاه خود را در کوتاه ترین زمان تعمیر کنند.

 

موتور هود سر و صدای عجیبی دارد، برای عیب یابی و تعمیرات هود آلتون چه کنیم؟

اگر صدای غیر عادی در دستگاه شنیده می شود، از نکات زیر برای تعمیر هود آلتون در منزل استفاده کنید:

  • باید فن دستگاه را بررسی کنید.
  • سپس باید تیغه های آن را بررسی کنید تا از شکسته نشدن آنها مطمئن شوید.
  • موتور ممکن است مشکل داشته باشد و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

برای تعویض موتور هود می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی هود آلتون در ورامین استفاده کنید.

 

عدم تهویه مناسب هوای محیط توسط هود از کجا ناشی می شود؟ نحوه عیب یابی و تعمیر هود آلتون به چه صورت است؟

اگر دستگاه هوای محیط را تهویه نمی کند، از دستورالعمل های زیر برای تعمیر هود آلتون در محل استفاده کنید:

  • مشکل تهویه مناسب معمولاً ناشی از شکستگی و کثیف بودن فیلتر است.
  • باید آن را تمیز یا تعویض کنید.

اگر با تعویض فیلتر مشکل تهویه نشدن دستگاه حل نشد، می توانید با تعمیرگاه هود آلتون در ورامین تماس بگیرید.

 

هود روشن نمی شود، چگونه اقدام به تعمیرات هود آلتون کنیم؟

در صورت روشن نشدن دستگاه می توانید از نکات زیر برای تعمیر هود آلتون در منزل استفاده کنید:

  • احتمالا یکی از قسمت های دستگاه سوخته است.
  • ممکن است موتور سوخته باشد.
  • اتصال برخی از قطعات نیز منجر به این مشکل می شود.

اگر دستگاه شما همچنان روشن نمی شود، می توانید با نمایندگی تعمیرات هود آلتون در ورامین تماس بگیرید.

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر اجاق گاز آلتون در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر اجاق گاز آلتون در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر اجاق گاز آلتون و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر اجاق گاز آلتون و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات اجاق گاز آلتون منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید