نمایندگی تعمیر ایلیا استیل در شرق تهران

نمایندگی تعمیرات ایلیا استیل در شرق تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در شرق تهران

نمایندگی تعمیر ایلیا استیل در شرق تهران و غرب تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر اجاق گاز فردار در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات اجاق گاز به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر گاز ایلیا استیل در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی اجاق گاز از جمله بوش، زیمنس، هاردستون، گاسونیک، اسنوا، پیلوت، پادیسان، سینجر، اخوان، ایلیا استیل، داتیس ... می باشد.

جهت تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر ایلیا استیل در شرق تهران
نمایندگی تعمیر ایلیا استیل در شرق تهران

نمایندگی ایلیا استیل در شرق تهران

یکی دیگر از برند های داخلی که به تولید لوازم خانگی گاز سوز مشغول است شرکت ایلیا استیل است. اسن شرکت در سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرد و خیلی زود توانست به یکی از برند های با کیفیت در حوزه لوازم گاز سوز خانگی تبدیل شود. شرکت ایلیااستیل در تمام سال های فعالیت خود توانسته است که محصولات خوب و با کیفیت تولید و به بازار عرضه کند. یکی از دلایل این امر این است که برخی از قطعات شرکت ایلیااستیل وارداتی است که باعث شده در برخی از محصولات تولیدی این برند خود را از دیگر برند های داخلی موجود در بازار متمایز کند.

 

در همین راستا شرکت نامدارسرویس با ارائه خدمات پس از فروش ایلیا استیل توانسته است خیال مشتریان این برند را راحت کند. شرکت نامدارسرویس با بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیرات لوازم خانگی توانسته است رضایت حداکثری شما عزیزان را به همراه داشته باشد.

نمایندگی ایلیا استیل در شرق تهران این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز به تعمیر اجاق گاز ایلیااستیل در شرق تهران می توانید با نمایندگی اجاق گاز ایلیا استیل در شرق تهران تماس گرفته تا کارشناسان ما در اولین فرصت در محل شما حاضر شده و ضمن کارشناسی و عیب یابی دستگاه شما تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در شرق تهران در محل را برای شما عزیزان به همراه بیاورند.

شرکت ایلیااستیل از زمان شروع فعالیت خود تا کنون توانسته است انواع اجاق گاز فردار و رومیزی، انواع هود، فر برقی و فر توکار را تولید کند ، همچنین تولید انواع سینک ظرفشویی نیز در دستور کار این برند قرار دارد.

 

تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در تهران

نمایندگی ایلیا استیل در شرق تهران این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در هر موقع از شبانه روز که دستگاه های شما نیاز به تعمیر داشت می توانید با نمایندگی ایلیا استیل در شرق تهران تماس گرفته تا تکنسین های ما در محل شما حاضر شده و تعمیر گاز ایلیااستیل در شرق تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

نمایندگی ایلیا استیل در شرق تهران این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تعمیر اجاق گاز ایلیااستیل در شرق تهران در محل شما عزیزان انجام شده و نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید ، همچنین شرکت نامدارسرویس جهت تعمیر گاز ایلیا استیل در شرق تهران از قطعات فابریک استفاده نموده و ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی اجاق گاز ایلیااستیل در شرق تهران را نیز برای شما عزیزان صادر می کند.

 

در ادامه این مقاله سعی داریم تا شما را بیشتر با برخی از موارد خرابی اجاق گاز ایلیااستیل بیشتر آشنا کنیم تا در صورت بروز هر گونه مشکل با نمایندگی ایلیااستیل در شرق تهران تماس حاصل فرمایید.

 

1- خاموش شدن یا روشن نشدن شعله اجاق گاز ایلیااستیل

با توجه به شیوه زندگی امروزه ، همه ما اهمیت وجود و سالم کارکردن دستگاه هایی مثل اجاق گاز را درک می کنیم. همانطور که همه ما با ساز و کار عملکرد اجاق گاز آشنا هستیم می دانیم که باید شعله های اجاق گاز روشن بشود و روشن بماند. اگر در هر کدام از این مراحل اجاق گاز به خوبی عمل نکند به این معنا است که اجاق گاز عملکرد خود را به درستی انجام نمی دهد و خراب است.در برخی از موارد شعله به طور کل روشن نمی شود و در برخی از موارد هنگامی که دست را از روی ولوم بر میداریم شعله خاموش می شود.

در این صورت است که شما بایستی با نمایندگی ایلیا استیل در شرق تهران تماس گرفته تا تکنسین ما در اسرع وقت به محل شما عزیزان اعزام شود. استفاده از قطعات اورجینال و همچنین عیب یابی درست از مزایای هماهنگی با نمایندگی اجاق گاز ایلیااستیل در شرق تهران است که این امکان برای شما عزیزان فراهم شده تا در صورت بروز هر گونه خرابی با نمایندگی ایلیا استیل در شرق تهران تماس گرفته تا تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در شرق تهران برای شما عزیزان انجام شود.

 

2- خرابی ولوم، چدنی های روی صفحه گاز، شکستگی دسته درب فر اجاق گاز ایلیااستیل

همه اجاق گاز ها دارای قطعات جانبی مختلفی هستند. از انواع این قطعات جانبی می توان به قطعات چدنی رو اجاق گاز اشاره کرد که ممکن است این قطعات به مرور زمان به دلیل بخار های ناشی از پخت و پز و جربی انواع غذا ها خراب شوند. نمایندگی اجاق گاز ایلیا استیل در شرق تهران این اطمینان را به شما می دهد که انواع چدنی برای اجاق گاز شما در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه و در اختیار شما عزیزان قرا بگیرد.

در مدل های فردار اجاق گاز ایلیا استیل این امکان وجود دارد که دسته درب فر بشکند. همچنین خرابی ولوم ها ( پیچ های تنظیم شعله ) نیز یکی دیگر از قطعات جانبی هستند که ممکن است به مرور زمان خراب شوند و یا بشکند در این صورت است که تعمیر و یا تعویض این قطعات توسط تکنسین های نمایندگی ایلیااستیل در شرق تهران برای شما عزیزان انجام می شود تا شما عزیزان بتوانید همانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید.

 

3- خرابی فندک اجاق گاز ایلیااستیل

امروزه با توجه به پیشرفت دستگاه های تولید شده این امکان در انواع اجاق گاز ها فراهم است که با فندک زدن خود اجاق گاز شعله روشن شود ، اما گاهی اوقات ممکن است که فندک یک یا چند شعله از اجاق گاز کار بیفتد. در این صورت شما برای روشن کردن شعله اجاق گاز بایستی از کبریت یا فندک های دستی استفاده کنید که عملا یکی از قابلیت های اجاق گاز شما از کار می افتد. گاهی اوقات نیز مشاهده می شود که فندک اجاق گاز به صورت یکسره می زند که امری اذیت کننده و در عین حال خطرناک است.

تکنسین های شاغل در شرکت نامدارسرویس با توجه به حساس بودن تعمیر گاز ایلیا استیل در شرق تهران ، همگی دارای گواهینامه فنی معتبر هستند که این اطمینان خاطر را نیز برای شما عزیزان فراهم می کند که بدون نگرانی می توانید تعمیر اجاق گاز ایلیااستیل در شرق تهران را به مرکز نمایندگی ایلیا استیل در شرق تهران بسپارید تا در اولین فرصت تعمیر گاز ایلیااستیل در شرق تهران برای شما در محل انجام شود.

 

تعمیرات اجاق گاز ایلیا استیل در محل

نمایندگی ایلیا استیل در شرق تهران علاوه بر تعمیر اجاق گاز در شرق تهران تعمیر سایر دستگاه های ایلیااستیل اعم از فربرقی، فر توکار، هود و ... را نیز انجام می دهد.

مزیت هماهنگی و تعمیر توسط مرکز نمایندگی ایلیا استیل در شرق تهران این است که تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل شما در محل بدون نیاز به جا به جایی انجام شده و همچنین ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی ایلیااستیل در شرق تهران برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر اجاق گاز ایلیااستیل در شرق تهران به صورت تخصصی برند های زیر را نیز تعمیر میکند:

اجاق گاز سینجر- اجاق گاز پادیسان - اجاق گاز داتیس- اجاق گاز اخوان و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در اجاق گاز شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس اجاق گاز شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر اجاق گاز:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر اجاق گاز ایلیا استیل و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات اجاق گاز ایلیا استیل منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید