نمایندگی تاچی در اسلامشهر | تعمیر پکیج تاچی

نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی در اسلامشهر

تعمیرگاه تعمیر پکیج تاچی در اسلامشهر و رباط کریم

نمایندگی تاچی در اسلامشهر و رباط کریم، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات پکیج یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر پکیج در اسلامشهر و رباط کریم و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات پکیج تاچی به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر پکیج در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی پکیج از جمله بوتان، ایران رادیاتور، مگاترم، فرولی، آریستون، ایساتیس، مرکوری، بارلی، لورچ، تاچی و ... می باشد.

جهت تعمیر پکیج تاچی در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تاچی در اسلامشهر
نمایندگی تاچی در اسلامشهر

نمایندگی تاچی در اسلامشهر

قطعا یکی از برند های مطرح و البته با کیفیت پکیج موجود در بازار برند تاچی است. این برند که در کشور چین ساخته می شد در ابتدا از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود اما پس از گذشت چندی و با تغییر رویکرد شرکت تاچی کیفیت دستگاه های تولید شده توسط این برند به طرز چشمگیری تغییر کرد و با تولید پکیج های با کیفیت بالا توانست به محبوبیت بالایی هم در کشور چین برسد و هم در کشور هایی که این برند را واردات داشت طرفداران زیادی را بدست بیاورد.

کشور ایران نیز از زمانی که کیفیت پکیج تاچی رو به پیشرفت رفت و توانست دستگاه هایی با کیفیت بالا تولید کند انحصار تولید و مونتاژ دستگاه های پکیج تاچی را در کشور ایران به دست گرفت تا هموطنان عزیز نیز بتوانند از این برند با کیفیت استفاده کنند.

نمایندگی تاچی در اسلامشهر نیز از زمانی که استفاده از این برند در کشور رو به افزایش رفت بخش خدمات و پشتیبانی پکیج تاچی را بدست گرفت تا شما عزیزان در صورت نیاز برای تعمیر پکیج تاچی در اسلامشهر با نمایندگی تاچی در اسلامشهر تماس گرفته تا کارشناسان ما در اسرع وقت به محل شما اعزام شده و تعمیر پکیج تاچی در اسلامشهر را انجام دهند.

 

پکیج تاچی

شرکت نامدارسرویس بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیر پکیج تاچی در اسلامشهر دارد به همین جهت با بهره بردن از بهترین تکنسین ها هر موقع از شبانه روز که پکیج تاچی شما با مشکل مواجه شده می توانید با نمایندگی تاچی در اسلامشهر تماس گرفته تا همکاران ما در اولین فرصت به محل شما آمده و با بررسی مشکل پیش آمده در محل شما تعمیر پکیج تاچی در اسلامشهر را انجام دهند.

 

علل رایج خرابی برای تعمیر پکیج تاچی

امروزه پکیج هایی که تولید می شوند غالبا دیجیتال هستند که این امکان را برای شما عزیزان فراهم می کنند که هرگونه مشکل یا خرابی در دستگاه شما پیش آمد یک خطا یا همان ارور برای صفحه دیجیتال پکیج تاچی شما ظاهر می شود. این ارور ها در هر مدل و دستگاه معانی متفاوتی دارند به همین جهت بررسی و کارشناسی یکی از اصول اولیه تعمیر پکیج تاچی در اسلامشهر است که ابتدا کارشناسی شود که چرا دستگاه ارور می دهد و سپس جهت تعمیر آن اقدام شود.

 

ارور های پکیج تاچی

پکیج تاچی نیز با تولید پکیج های استاندارد و همچنین متناسب با نیاز های روز دنیا به صورت دیجیتال دست به تولید دستگاه های خود کرده است و هرگاه شما عزیزان یک خطا روی صفحه نمایشگر خود ملاحظه کردید قطعا باید این احتمال را بدهید که یک قسمت از دستگاه شما عیب دارد و باید توسط کارشناس مربوطه بررسی شود که چرا پکیج تاچی شما ارور می دهد.

نمایندگی پکیج تاچی در اسلامشهر از تعمیرکارانی سود می برد که همه آن ها مدرک و گواهینامه فنی معتبر دارند و به اصول تعمیرات پکیج آشنا هستند. گام اول در تعمیر پکیج تاچی در اسلامشهر آگاهی از دلیل خرابی است که اگر تکنسین این آگاهی و علم را نداشته باشد می تواند خسارت جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد کند.

نمایندگی پکیج تاچی در اسلامشهر این اطمینان را به شما می دهد که در صورت بروز هر گونه خرابی و نمایان شدن هر نوع اروری تکنسین های ما این توانایی را دارند که پس از بررسی دقیق مشکل جهت رفع آن قدم بردارند.

تعمیر پکیج تاچی در اسلامشهر توسط کارشناسان ما در محل شما انجام شده و به هیچ عنوان نیاز به حمل و نقل دستگاه خود به کارگاه ندارید.

 

گرم نکردن آب توسط پکیج تاچی

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در طول مدت زمان استفاده از پکیج تاچی برای دستگاه شما پیش بیاید گرم نکردن آب است. اصولا دلیل استفاده از پکیج ها این است که آب را گرم کنند که از آب گرم شده توسط پکیج هم رادیاتور ها گرم شوند که هوای خانه را گرم کنند و هم اینکه از آب گرم جهت شستشو و استحمام استفاده شود.

اگر پکیجی نتواند این کار انجام دهد قطعا مشکل یا مشکلاتی دارد و آن پکیج عملا مورد استفاده نمی تواند قرار بگیرد. گرم نکردن آب توسط پکیج تاچی مشکلی کلی است و باید پکیج تاچی شما توسط کارشناس مورد بازدید. تکنسین های نمایندگی تاچی در اسلامشهر نیز تجربه لازم را دارند و این توانایی در تیم تعمیرکاران شرکت نامدارسرویس وجود دارد که هر گونه مشکل در پکیج تاچی شما پیش بیاید این امکان را دارند که با استفاده از قطعات فابریک مشکل شما را برطرف و تعمیر پکیج تاچی در اسلامشهر را برای شما عزیزان انجام دهند.

در فصل سرما اگر پکیج تاچی شما نتواند آب را گرم کند قطعا باعث نگرانی شما خواهد شد اما نمایندگی تاچی در اسلامشهر این اطمینان را به شما می دهد که جای نگرانی نیست چرا که با داشتن تعدادی تکنسین سیار می توانید هر موقع از شبانه روز که پکیج تاچی شما عزیزان به مشکل خورد با نامدارسرویس تماس گرفته تا از نزدیک ترین محل از طرف نمایندگی پکیج تاچی در اسلامشهر تکنسین به محل شما عزیزان اعزام گردد.

 

تعمیر پکیج تاچی در محل

در بالا نمایندگی تاچی در اسلامشهر سعی کرد شما را تنها با تعدادی از موارد خرابی پکیج تاچی آشنا کند اما این نکته را باید در نظر داشته باشید که مطمئنا تعداد موارد خرابی پکیج تاچی همانند دیگر برند های این حوضه بیشتر است و نمایندگی پکیج تاچی این آمادگی را دارد تا در صورت بروز هر گونه خرابی با ارسال کارشناسان خود تعمیر پکیج تاچی در اسلامشهر را محل شما عزیزان بدون نیاز به جا به جایی دستگاه خود انجام دهد. همچنین نمایندگی تاچی در اسلامشهر برای اطمینان خاطر شما عزیزان ضمانت 6 ماه را در نظر گرفته است که بدون دغدغه تعمیر پکیج تاچی در اسلامشهر را به نمایندگی تاچی در اسلامشهر بسپارید.

 

شرکت نامدارسرویس که همواره پیشرو در امور تعمیرات لوازم خانگی بوده است علاوه بر تعمیر پکیج تاچی در اسلامشهر با در اختیار داشتن تعمیرکاران با تجربه برند های زیر را نیز با نازلترین هزینه و بالا ترین کیفیت تعمیر می کند:

پکیج ایساتیس - پکیج فرولی - پکیج لورچ- پکیج مرکوری- پکیج بوتان – پکیج ایران رادیاتور- پکیج گلدیران و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در پکیج شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس پکیج شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر پکیج:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر پکیج تاچی در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر پکیج تاچی در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر پکیج تاچی و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر پکیج تاچی و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات پکیج منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید