نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در شرق تهران

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان در شرق تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر  اجاق گاز اخوان در شرق تهران

نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در شرق تهران و غرب تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر اجاق گاز فردار در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات اجاق گاز به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر گاز اخوان در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی اجاق گاز از جمله بوش، زیمنس، هاردستون، گاسونیک، اسنوا، پیلوت، پادیسان، سینجر، اخوان، ایلیا استیل، داتیس ... می باشد.

جهت تعمیر اجاق گاز اخوان در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در شرق تهران
نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در شرق تهران

نمایندگی تعمیر گاز اخوان در شرق تهران

یکی از برند های داخلی که به تولید اجاق گاز و هود پرداخته است برند اخوان است. این شرکت در سال 1364 شروع به فعالیت کرد اکنون یکی از بزرگترین کارخانه های تولید لوازم خانگی به حساب می آید. شرکت اخوان در این سال ها توانسته است علاوه بر تولید اجاق گاز و هود، فر توکار و سینک ظرفشویی نیز تولید کند.

قطعا محصولات تولید شده توسط برند اخوان یکی از بهترین ها در نوع خود به حساب می آیند. با توجه به حساسیتی که در کشور نسبت به دستگاه های گازسوز تولید شده وجود دارد ، شرکت اخوان توانسته است نشان استاندارد را از آن خود کند تا به اعتبار این شرکت بیش از پیش افزوده شود.

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیرات انواع لوازم گازسوز دارد به صورت کاملا تخصصی به تعمیر اجاق گاز اخوان در شرق تهران مشغول است و با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت این اطمینان را به شما می دهد که تعمیر اجاق گاز اخوان در شرق تهران به بهترین شکل برای شما عزیزان انجام شده و نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید.

علاوه بر این نمایندگی اخوان در شرق تهران با بهره گیری از بهترین کارشناسان و با کمترین هزینه تعمیر گاز اخوان در شرق تهران را برای شما میسر ساخته است لذا شما عزیزان در تمام روز های هفته می توانید با نمایندگی اخوان در شرق تهران تماس گرفته تا تکنسین های ما در اولین فرصت در محل شما حاضر شده و تعمیر گاز اخوان در شرق تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

در ادامه این مطلب سعی داریم تا شما را با برخی از ایراداتی که ممکن است پس از گذشت مدتی استفاده از اجاق گاز اخوان به وجود بیاید آشنا کنیم تا در صورت بروز خرابی احتمالی با نمایندگی اخوان در شرق تهران تماس حاصل نمایید.

 

خرابی های رایج برای تعمیر گاز اخوان

 

1- خاموش شدن شعله بعد از روشن

یکی از خرابی هایی که ممکن است در اجاق گاز اخوان پیش بیاید خاموش شدن شعله گاز است. این مشکل یک ایراد خطرناک و اساسی است و اگر به موقع این ایراد بر طرف نشود ممکن است که شما گمان کنید شعله روشن است اما در صورتی که آن خاموش شده و باعث نشت گاز می شود که بسیار خطرناک است و ممکن است خساراتی عجیب و باورنکردنی به بار بیاورد.

در همین راستا اگر با مشکل خاموش شدن یا روشن نشدن شعله اجاق گاز اخوان خود مواجه شدید جای نگرانی ندارد چون نمایندگی اخوان در شرق تهران این امکان را برای شما فراهم کرده است که با تماس با این مرکز ، تکنسین سریعا به محل شما اعزام شده و پس از دلیل اصلی خرابی شعله جهت رفع آن اقدام می نماید.

شرکت نامدارسرویس با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای این اطمینان خاطر را در شما به وجود می آورد تا در صورت بروز هر گونه خرابی برای تعمیر اجاق گاز اخوان در شرق تهران با ما تماس حاصل فرمایید.

 

2- خرابی درب فر اجاق گاز اخوان

همان طور که اطلاع دارید سال هاست اجاق گاز ها به صورت های مختلف تولید می شوند که غالبا به صورت صفحه ای یا به صورت فردار هستند. در مدل های فردار که بخش پایین گاز است فر قرار دارد. درب فر ها دارای شیشه است که گاها ممکن است یا بر اثر ضربه یا به دلیل سرما گرما شدن شیشه فر ، شیشه آن ها بشکند. همین طور ممکن است درب فر ها نیز خراب شوند. خراب شدن درب فر ها عموما به دلیل خراب شدن لولای درب است که یا شکسته می شود و یا از جا در می آید.

نمایندگی گاز اخوان در شرق تهران نیز به صورت کاملا تخصصی به تعمیر گاز اخوان در شرق تهران مشغول است که هر گونه خرابی و مشکل برای اجاق گاز اخوان شما به وجود آمد با تماس با این مرکز در اولین جهت تعمیر گاز اخوان در شرق تهران اقدام خواهند کرد.

 

3- نشت گاز در اجاق گاز اخوان

یکی دیگر از مشکلات خطرناکی که ممکن است برای اجاق گاز شما پیش بیاید نشت گاز است. نشت گاز ممکن است از شیر اجاق گاز یا شلنگ گاز باشد. در صورت بروز این مشکل بهتر است که شیر اصلی اجاق گاز را ببندید و بعد از آن با نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در شرق تهران تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و به عیب یابی دستگاه شما بپردازند. گاهی اوقات علاوه بر موارد ذکر شده ممکن است دلیل نشتی گاز خرابی برخی از قطعات داخلی اجاق گاز اخوان باشد که در این صورت بایستی به صورت کامل دستگاه باز شود.

با توجه به حساس بودن تعمیرات اجاق گاز ، نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در شرق تهران از تعمیرکارانی سود می برد که دارای گواهینامه فنی حرفه ای تعمیر اجاق گاز هستند که اطمینان شما عزیزان را به شرکت نامدارسرویس جهت تعمیر اجاق گاز اخوان در شرق تهران دو چندان می کند.

 

تعمیر اجاق گاز اخوان در محل

در بالا سعی کردیم شما را با مواردی از خرابی های احتمالی اجاق گاز اخوان آشنا کنیم اما نباید فراموش کرد که اجاق گاز ها علاوه بر خرابی گفته شده ممکن است دچار خرابی جوجه گردان فر، خرابی برد دستگاه، خرابی قطعات چدنی و ... شوند که جای هیچ نگرانی نیست چرا که نمایندگی اخوان در شرق تهران با استفاده از بهترین قطعات و بهره مندی از مجرب ترین کارشناسان تعمیر گاز اخوان در شرق تهران را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

لازم به ذکر است که شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر اجاق گاز اخوان در شرق تهران تعمیرات هود اخوان، فر توکار اخوان و فربرقی اخوان را در محل برای شما عزیزان انجام می دهد.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در شرق تهران به صورت تخصصی تعمیر اجاق گاز با برند های زیر را نیز انجام می دهد:

اجاق گاز ایلیااستیل- اجاق گاز پیلوت- اجاق گاز سینجر- اجاق گاز هاردستون و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در اجاق گاز شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس اجاق گاز شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر اجاق گاز:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر اجاق گاز اخوان در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر اجاق گاز اخوان در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر اجاق گاز اخوان و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر اجاق گاز اخوان و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات اجاق گاز اخوان منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید