نمایندگی تعمیر اجاق گاز در شرق تهران

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در شرق تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر  اجاق گاز در شرق تهران

نمایندگی تعمیر اجاق گاز در شرق تهران و غرب تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر اجاق گاز فردار در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات اجاق گاز به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر گاز در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی اجاق گاز از جمله بوش، زیمنس، هاردستون، گاسونیک، اسنوا، پیلوت، پادیسان، سینجر، اخوان، ایلیا استیل، داتیس ... می باشد.

جهت تعمیر اجاق گاز در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز در شرق تهران
نمایندگی تعمیر اجاق گاز در شرق تهران

تعمیر اجاق گاز در شرق تهران

در این مقاله در نظر داریم تا درباره یکی از لوازم خانگی پر مصرف و مهم صحبت کنیم.

سال های سال است که اجاق گاز یکی از لوازم خانگی محبوب و بسیار ضروری و واجب در هر خانه به حساب می آید. کشور ایران با توجه موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد از ذخایر گازی خوبی برخوردار است به همین دلیل با توجه به گاز کشی که در اکثر مناطق کشور شده استفاده از گاز تقریبا برای همه مردم میسر شده است. از همین رو استفاده از اجاق گاز در اغلب کشور مناطق کشور برقرار است. استفاده از اجاق گاز همواره برای پخت و پز استفاده می شود اما خب گاها برای گرم کردن خانه و به جوش آوردن آب نیز از اجاق گاز استفاده می شود.

 

نمایندگی تعمیرات انواع اجاق گاز در تهران

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیر اجاق گاز در شرق تهران دارد این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت تعمیر اجاق گاز در شرق تهران انجام می شود و همچنین ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی اجاق گاز در شرق تهران نیز برای شما عزیزان صادر می گردد.

در دنیای لوازم خانگی بسیاری از برند های معتبر به تولید اجاق گاز پرداخته اند از برند های خارجی مانند بوش، زیمنس، هاردستون، گاسونیک و ... گرفته تا برند های داخلی مانند اسنوا، پیلوت، پادیسان، سینجر، اخوان، ایلیا استیل، داتیس و ... به تولید انواع مختلف اجاق گاز مشغول اند. به دلیل استفاده و پرکاربرد بودن این دستگاه است که بسیاری از شرکت های تولید لوازم خانگی به ساخت اجاق گاز مشغول اند.

استفاده از اجاق گاز بسیار ساده است و مانند دستگاه هایی مثل ماشین ظرفشویی و مایکروویو نیست که برنامه های متنوع و پیچیده ای داشته باشد و با پیچاندن ولوم هر شعله و زدن دکمه جرقه شعله به راحتی روشن می شود. اما ممکن است که به دلیل مستهلک شدن برخی از قطعات داخلی اجاق گاز شما عملکرد دستگاه شما ضعیف شود.

در این صورت شما می توانید به نمایندگی تعمیر اجاق گاز در شرق تهران تماس گرفته تا کارشناسان ما در محل شما حاضر شده و با بررسی دقیق اجاق گاز شما دلیل خرابی را تشخیص داده و تعمیر اجاق گاز در شرق تهران در محل شما را انجام دهند.

نمایندگی اجاق گاز در شرق تهران با خدمات دهی 24 ساعته این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که با ارسال تکنسنین های کاربلد خود در محل تعمیر اجاق گاز در شرق تهران انجام شده و دیگر نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید.

 

علل رایج خرابی برای تعمیر اجاق گاز

در دستگاه های اجاق گاز معمولا یکسری خرابی های معمول و رایج به وجود می آید که قابل برطرف شدن است اما گاهی اوقات برخی از قطعات اجاق گاز ها مانند برموکوبل ها و بوبین ممکن است با توجه برند دستگاه شما پیدا نشود که شرکت نامدارسرویس که به صورت کاملا تخصصی به تعمیر اجاق گاز در شرق تهران مشغول است این اطمینان را به شما می دهد که هر گونه عیب و ایرادی که اجاق گاز شما داشته باشد توسط کارشناسان ما برطرف خواهد شد.

شما تنها کافی است که با نمایندگی اجاق گاز در شرق تهران تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و تعمیر اجاق گاز در شرق تهران را در محل برای شما عزیزان انجام دهند.

 

خرابی شعله اجاق گاز

یکی از مشکلاتی که گاها در اجاق گاز ها به وجود می آید خرابی شعله است. حالا شعله روشن نمی شود یا روشن می شود اما بلافاصله خاموش می شود. در صورت بروز این گونه مشکلات نیز جای نگرانی ندارید چرا که نمایندگی گاز در شرق تهران این اطمینان را به شما می دهد که به صورت فوری و در محل تعمیر اجاق گاز در شرق تهران برای شما عزیزان انجام می شود.

 

شکستن شیشه اجاق گاز

یکی دیگر از مشکلاتی که برای اجاق گاز ها به وجود می آید شکستن شیشه آن است. بستگی به نوع اجاق گاز شما اجاق گاز های فر دار بر روی درب آن ها شیشه دارد و اجاق گاز های صفحه ای نیز صفحه روی گاز شیشه دارد. شکستن شیشه اجاق گاز ها نیز گاها به دلایل مختلف اتفاق می افتد. در همین راستا شرکت نامدارسرویس با ارائه انواع شیشه های با کیفیت این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده که در صورت شکسته شدن شیشه های اجاق گاز شما می توانید با نمایندگی گاز در شرق تهران تماس گرفته تا کارشناسان ما جهت تعویض اجاق گاز شما اقدام نمایند.

 

تعمیر اجاق گاز در محل

نمایندگی اجاق گاز در شرق تهران این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تعمیر اجاق گاز در شرق تهران در محل شما انجام شده و همچنین با استفاده از بهترین قطعات و با کمترین هزینه تعمیر اجاق گاز در شرق تهران برای شما عزیزان انجام می شود. همچنین ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی اجاق گاز در شرق تهران برای شما عزیزان در نظر گرفته می شود.

شرکت نامدارسرویس که سابقه 10 ساله در امور تعمیر اجاق گاز در شرق تهران دارد به صورت تخصصی تعمیر اجاق گاز در شرق تهران انجام می دهد و تمامی برند ها از جمله برند های زیر را تحت پوشش دارد:

اجاق گاز پیلوت- اجاق گاز اخوان- اجاق گاز پادیسان- اجاق گاز ایلیااستیل- اجاق گاز هاردستون- اجاق گاز اسنوا و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در اجاق گاز شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس اجاق گاز شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر اجاق گاز:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر اجاق گاز در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر اجاق گاز در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر اجاق گاز و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر اجاق گاز و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات اجاق گاز منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید