نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پرند و رباط کریم

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در پرند و رباط کریم

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر  پکیج ایران رادیاتور در پرند و رباط کریم

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پرند و رباط کریم، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر پکیج در پرند و رباط کریم و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر پکیج در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی پکیج از جمله بوتان، ایران رادیاتور، مگاترم، فرولی، آریستون، ایساتیس، مرکوری، بارلی، لورچ، تاچی و ... می باشد.

جهت تعمیر پکیج ایساتیس در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی ایران رادیاتور در پرند تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در پرند و رباط کریم
نمایندگی ایران رادیاتور در پرند تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در پرند و رباط کریم

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پرند و رباط کریم

بدون شک یکی از برند های مطرح تولید کننده لوازم گرمایشی در کشور ایران برند ایران رادیاتور است. این شرکت از زمان شروع فعالیت خود توانست که پکیج های با کیفیت تولید کند و پا به پای دیگر برند مطرح در زمینه تولید لوازم گرمایشی یعنی شرکت بوتان با رقبای نامدار خارجی خود رقابت کنند. اگرچه برند ایران رادیاتور آوازه زیادی در تولید پکیج و شوفاژدیواری دارد اما در سالیان اخیر این شرکت توانسته است انواع کولر گازی و داکت اسپلیت را تولید کند تا خط تولید خود را نسبت به قبل کامل تر کند.

 

نمایندگی ایران رادیاتور در پرند

نمایندگی ایران رادیاتور در پرند نیز همواره سعی داشته است تا خدمات برتر را ارائه دهد تا شما عزیزان بتوانید به راحتی از دستگاه خود استفاده کنید به همین ترتیب نمایندگی ایران رادیاتور در رباط کریم این اطمینان را به شما می دهد که هر موقع از شبانه روز که پکیج ایران رادیاتور شما خراب شد می توانید جهت تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پرند نمایندگی ایران رادیاتور در پرند تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به محل شما آمده و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در رباط کریم را برای شما عزیزان انجام می دهد.

 

علل رایج خرابی برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور

قدیمی ترین دستگاهی که شرکت ایران رادیاتور تولید کرده و همچنان به تولید آن البته با تکنولوژی جدید تر مشغول است پکیج ایران رادیاتور است. پکیج ایران رادیاتور بسیار پرطرفدار است و همواره یکی از گزینه های ایده آل برای خرید پکیج به شما می رود.

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پرند و رباط کریم دارد این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پرند در محل شما عزیزان انجام شده و نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید همچنین ضمانت 6 ماه نمایندگی ایران رادیاتور در رباط کریم نیز برای شما در نظر گرفته می شود.

در ادمه این مقاله نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در پرند و رباط کریم قصد دارد تا شما را بیشتر با این محصول پرطرفدار آشنا کند و همچنین با مواردی از خرابی آن بیشتر آشنا شوید تا در صورت مواجهه با آن ها با نمایندگی ایران رادیاتور در پرند تماس گرفته و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در رباط کریم در محل برای شما انجام گردد.

پکیج ایران رادیاتور همانند هر برند دیگری ممکن است مدتی پس از استفاده به یکسری خرابی ها و ایرادات برخورد کند که در این صورت شما بایستی با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در پرند تماس گرفته تا کارشناسان جهت بررسی دلیل خرابی به محل شما اعزام شوند. در ادامه این مطلب شما را بیشتر با برخی از موارد خرابی های پکیج ایران رادیاتور بیشتر آشنا می کنیم:

 

1- رسوب زدایی و اسید شویی پکیج ایران رادیاتور

یکی از موارد و نکاتی که باید شما عزیزان در امور استفاده از پکیج ها رعایت کنید به رسوب زدایی و اسید شویی دستگاه ها بر می گردد.

به دلیل اینکه دائما آب داخل پکیج ایران رادیاتور جریان دارد به مرور زمان رسوب داخل لوله ها و یا حتی پمپ دستگاه به وجود می آید و کم کم عملکرد دستگاه را مختل می کند به همین دلیل شرکت نامدارسرویس ، سرویس و رسوب زدایی دوره ای را به شما پیشنهاد می دهد تا هر 6 ماه یکبار دستگاه پکیج ایران رادیاتور شما توسط تعمیرکاران نمایندگی ایران رادیاتور در پرند و رباط کریم انجام شده به صورتی که تک تک قطعات دستگاه اسید شویی می شود تا عملکرد دستگاه همانند روز اول باشد و بتواند نیاز شما عزیزان را در تامین آب گرم برآورده کند.

 

2- روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور می تواند دلایل مختلفی داشته باشد از خرابی برد گرفته تا خرابی دیگر قطعات.

در این موقع است که شما عزیزان بایستی با نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در پرند تماس گرفته تا کارشناسان ما در اسرع وقت به محل شما آمده و با بررسی تمامی دلایل احتمالی دلیل اصلی و قطعی روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور را پیدا کنند. هنگامی که یک دستگاه برقی روشن نمی شود مشکل در ابتدا بزرگ به نظر می رسد اما اگر تعمیرکاری که تجربه و دانش لازم را داشته باشد دستگاه شما را بررسی کند شاید اصلا مشکل بزرگ نباشد و با یک تعمیر جزئی دستگاه دوباره همانند روز اول کار کند.

اما از آن سو که شرکت ایران رادیاتور مدت هاست که پکیج های خود را به صورت دیجیتال تولید می کند به همین دلیل اگر دستگاه روشن نشد و یا ارور داد احتمال خرابی برد پکیج ایران رادیاتور میز وجود دارد که باید توسط تکنسین نمایندگی ایران رادیاتور در پرند و رباط کریم بررسی شود.

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در محل

شرکت نامدارسرویس با داشتن تکنسین های ماهر و با تجربه این اطمینان را به شما می دهد که هر گونه عیب و ایراد در پکیج ایران رادیاتور شما به وجود آمد جای نگرانی نیست چرا که نمایندگی ایران رادیاتور در پرند با داشتن تعمیرکارانی سیار و ماهر در محل شما تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پرند را انجام داده و همچنین نیازی به جا به جایی دستگاه خود نیز ندارید.

در بالا نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در رباط کریم تعدادی از موارد خرابی پکیج ایران رادیاتور را ذکر کرد اما مشکلاتی دیگر مانند نشتی آب از زیر دستگاه، گرم نشدن آب یا شوفاژها، ارور دادن پکیج ایران رادیاتور و .. همگی می توانند باعث از کار افتادن پکیج ایران رادیاتور شوند که جای هیچ نگرانی نیست

 

چرا که نمایندگی ایران رادیاتور در پرند به صورت 24 ساعته آمده خدمت رسانی به شما عزیزان است و هر مشکلی برای دستگاه شما پیش آمد می توانید برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در رباط کریم با ما تماس گرفته تا تکنسین ما در اولین فرصت به محل شما اعزام شده و ضمن بررسی و پیدا کردن دلیل قطعی خرابی با استفاده از قطعات فابریک و همچنین کمترین هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پرند را برای شما عزیزان انجام دهد. همچنین ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در پرند برای شما در نظر گرفته می شود.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پرند و رباط کریم برند های زیر را نیز به صورت کاملا تخصصی در محل تعمیر می نماید.

پکیج لورچ- پکیج ایساتیس- پکیج تاچی- پکیج بوتان – پکیج فرولی و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در پکیج شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس پکیج شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر پکیج:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر پکیج ایران رادیاتور در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر پکیج ایران رادیاتور در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات پکیج منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید