نمایندگی تعمیر پکیج مگاترم در ورامین و قرچک

نمایندگی تعمیرات پکیج مگاترم در ورامین و قرچک

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر  پکیج مگاترم در قرچک و ورامین

نمایندگی تعمیر پکیج مگاترم در ورامین و قرچک، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر پکیج در ورامین و قرچک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات پکیج مگاترم به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر پکیج در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی پکیج از جمله بوتان، ایران رادیاتور، مگاترم، فرولی، آریستون، ایساتیس، مرکوری، بارلی، لورچ، تاچی و ... می باشد.

جهت تعمیر پکیج مگاترم در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی مگاترم در ورامین تعمیرات پکیج مگاترم در ورامین و قرچک
نمایندگی مگاترم در ورامین تعمیرات پکیج مگاترم در ورامین و قرچک

تعمیر پکیج مگاترم در ورامین و قرچک

در این مقاله قصد داریم در خصوص پکیج مگاترم بیشتر صحبت کنیم تا با این برند ایرانی بیشتر آشنا شوید.

پس از اینکه پکیج مرکوری در کشور ایران طرفداران زیادی پیدا کرد و توانست تا حدود زیادی مردم را راضی کند این برند ایتالیایی تصمیم گرفت که به صورت اختصاصی یک شرکت را در ایران مسئول تولید دستگاه های خود کند که این برند در ایران با نام تجاری مگاترم تولید و به بازار عرضه می شود.

شرکت مگاترم در واقع تولید داخل است و سعی داشته است تا با استاندارد های لازم پکیج هایی با کیفیت نزدیک به پکیج مرکوری تولید کند تا همانند آن با اقبال عمومی رو به رو شود.

در همین راستا نمایندگی مگاترم در ورامین و قرچک نیز عهده دار پشتیبانی دستگاه های این شرکت است و در محل شما عزیزان تعمیر پکیج مگاترم در ورامین را انجام می دهد. نمایندگی مگاترم در ورامین جهت رفاه حال شما عزیزان این امکان را فراهم کرده است تا هر موقع از شبانه روز که پکیج مگاترم شما به مشکل خورد با نمایندگی مگاترم در قرچک تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنسین های ما به محل شما عزیزان اعزام شده و بدون نیاز به جا به جایی دستگاه خود در محل تعمیر پکیج مگاترم در قرچک را انجام دهند.

 

نمایندگی پکیج مگاترم

قطعا شرکت مگاترم سعی کرده است که دستگاه های خود را با کیفیت بالایی تولید کند تا در رقابت با برند های صاحب نامی مانند پکیج بوتان ، پکیج ایران رادیاتور نیز بتواند مخاطبان خود را داشته باشد به همین دلیل است که این شرکت با کمک شرکت مرکوری توانسته است که پکیج های با کیفیتی را تولید کند و خود را در بین برند های پکیج به عنوان یک شرکت قدر معرفی کند.

اما در ادامه این مطلب در نظر داریم تا شما را بیشتر با پکیج مگاترم آشنا کنیم و همچنین در خصوص خرابی هایی که ممکن است در پکیج مگاترم پیش بیاید بیشتر صحبت کنیم تا در صورت بروز خرابی شما عزیزان با نمایندگی مگاترم در ورامین تماس گرفته و تکنسین جهت تعمیر پکیج مگاترم در قرچک به محل شما اعزام شود.

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیر پکیج مگاترم در ورامین و قرچک دارد با داشتن تکنسین هایی که تجربه و مهارت لازم را در امر تعمیر پکیج مگاترم در ورامین دارند با کمترین هزینه و با استفاده از قطعات اورجینال در محل شما تعمیر پکیج مگاترم در قرچک را انجام می دهد.

 

علل رایج خرابی برای تعمیر پکیج مگاترم

مطمئنا پکیج مگاترم همانند هر برند دیگری ممکن است پس از مدتی استفاده عملکرد آن رو به ضعف برود و نیاز به تعمیر داشته باشد. واضح است که به دلیل خرابی قطعات دیگر پکیج مگاترم نمی تواند درست کار کند و نیاز به تعمیر پکیج مگاترم در ورامین احساس می شود. در ادامه این مطلب نمایندگی پکیج مگاترم در ورامین و قرچک این نکته را در نظر دارد تا شما را بیشتر موارد خرابی پکیج مگاترم آشنا کند.

 

1- سرد و گرم شدن آب در پکیج مگاترم

یکی از مشکلاتی که ممکن است در پکیج مگاترم پیش بیاید تغییر دمای آب مصرفی است که گاهی سرد است و گاهی گرم می شود که اصطلاحا به آن سرد و گرم شدن آب می گویند. این مشکل ، مشکلی است که قطعا در فصل سرما می تواند باعث اذیت شدن مصرف کنندگان از آب شود به خصوص زمانی که شما قصد حمام کردن دارید می تواند بیشتر شما را اذیت کند و حتی باعث سرما خوردگی شما شود.

اگر همچین مشکلی پیش آمد بایستی شما با نمایندگی پکیج مگاترم در ورامین تماس گرفته تا یک تکنسین به محل شما آمده و مشکل را بررسی کند. این مشکل زمانی که پیش می آید باید بایستی قطعاتی مانند ریگلاتور و مبدل و ... را چک کرد و از خراب نبودن آن ها مطمئن شد. چرا که اگر مشکل پیش آمده به درستی بررسی نشود می تواند بار دیگر این مشکل پیش بیاید و دوباره شما نیاز به تعمیر پکیج مگاترم در قرچک داشته باشید.

نمایندگی مگاترم در ورامین با داشتن کارشناسانی که تجربه بالایی در امر تعمیر پکیج مگاترم در قرچک دارند ابتدا مشکل به وجود آمده را بررسی و دلیل سرد و گرم شدن آب را بررسی می کنند و سپس تعمیر پکیج مگاترم در قرچک را برای شما عزیزان انجام می دهند.

نامدارسرویس با در نظر داشتن رفاه حال شما عزیزان تعمیر پکیج مگاترم در ورامین را در محل برای شما عزیزان انجام می دهد و همچنین ضمانت 6 ماه از طرف نمایندگی مگاترم در ورامین و قرچک نیز برای شما عزیزان در نظر گرفته می شود.

 

2- کم بودن فشار آب در پکیج مگاترم

کم بودن فشار آب مصرفی نیز یکی از مشکلاتی است که بعضا ممکن است در پکیج مگاترم به وجود بیاید. اگرچه که شما همچنان می توانید از آب مصرفی استفاده کنید اما فشار آب برای انجام کار شما کافی نیست و باید با فشار کم از آب استفاده کنید. این مشکل نیز نیاز به بررسی دارد شاید شما فکر کنید که خرابی از پمپ آب پکیج تان است اما ممکن است رسوبات موجود از آب باعث این فشار کم باشد و باید دستگاه شما به صورت کامل رسوب زدایی شود.

شرکت نامدارسرویس بیش از 10 سال سابقه در امر تعمیر پکیج مگاترم در قرچک دارد به همین دلیل تجربه لازم را کارشناسان ما دارند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن هر عیب و خرابی برای دستگاه شما پیش بیاید را برطرف کنند و در محل شما تعمیر پکیج مگاترم در ورامین را انجام می دهند.

 

تعمیر پکیج مگاترم در محل

نمایندگی پکیج مگاترم در ورامین به صورت کاملا اصولی و با وسواس زیادی مقوله سرویس و رسوب زدایی پکیج را انجام می دهد. دستگاه پکیج مگاترم شما به صورت کامل خرد شده و تمام قطعات کاملا سرویس و رسوب زدایی می شوند. به همین دلیل است که نمایندگی مگاترم در قرچک و ورامین با وجود تکنسین های خوبی که دارد همواره سعی دارد که به بهترین شکل تعمیر پکیج مگاترم در قرچک را انجام دهد تا شما عزیزان رضایت کافی را از نمایندگی پکیج مگاترم در ورامین داشته باشید.

موارد فوق تنها تعدادی از موارد خرابی پکیج مگاترم در ورامین و ققرچک است و این نکته را نباید فراموش کرد تعداد خرابی های پکیج مگاترم می تواند بیشتر از موارد یاد شده باشد.

 

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر پکیج مگاترم در ورامین به صورت تخصصی و در محل تعمیر برند های زیر را نیز انجام می دهد:

پکیج تاچی- پکیج ایساتیس - پکیج فرولی - پکیج لورچ - پکیج بوتان- پکیج مرکوری- پکیج ایران رادیاتور و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در پکیج شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس پکیج شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر پکیج:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر پکیج مگاترم در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر پکیج مگاترم در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر پکیج مگاترم و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر پکیج مگاترم و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات پکیج منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید