نمایندگی مرکوری در اسلامشهر | تعمیر پکیج مرکوری

نمایندگی تعمیرات پکیج مرکوری در اسلامشهر

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر  پکیج مرکوری در اسلامشهر و رباط کریم

نمایندگی مرکوری در اسلامشهر و رباط کریم، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر پکیج در اسلامشهر و رباط کریم و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات پکیج مرکوری به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر پکیج در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی پکیج از جمله بوتان، ایران رادیاتور، مگاترم، فرولی، آریستون، ایساتیس، مرکوری، بارلی، لورچ، تاچی و ... می باشد.

جهت تعمیر پکیج مرکوری در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی مرکوری در اسلامشهر
نمایندگی مرکوری در اسلامشهر

نمایندگی مرکوری در اسلامشهر

قطعا در فصل سرما چیزی بدتر از نداشتن آب گرم برای استفاده و همین طور برای خانه هایی که شوفاژ برای گرم کردن دارند گرم نبودن آن ها نیست. به همین دلیل درست کار کردن پکیج در خانه و یا محل زندگی به خصوص در فصل سرما بسیار مهم و واجب است. به همین دلیل استفاده و یا خرید یک پکیج که استاندارد های لازم را دارد امری ضروری است. شرکت مرکوری یکی از برند های ایتالیایی است که در کنار برند هایی مانند آریستون و فرولی در ساخت پکیج نیز سابقه طولانی و البته درخشانی دارد.

 

تعمیر پکیج مرکوری

شرکت مرکوری از ابتدای فعالیت خود به صورت تخصصی به تولید پکیج های دیواری پرداخته است و سعی داشته استاندارد بالایی را داشته باشد تا همواره مخاطبان خود را راضی نگهدارد.

نمایندگی مرکوری در اسلامشهر نیز به صورت تخصصی بر روی برند مرکوری کار می کند و با داشتن تعمیرکارانی با تجربه در محل شما تعمیر پکیج مرکوری در اسلامشهر را انجام می دهد. نمایندگی مرکوری در اسلامشهر همواره سعی بر جلب رضایت مشتریان خود دارد به همین دلیل تعمیر پکیج مرکوری در اسلامشهر را در محل شما انجام داده تا نیازی به جا به جایی دستگاه نداشته باشید.

در تعمیر پکیج مرکوری در اسلامشهر نیز یکی از نکاتی که مهم است تشخیص درست است. چرا که اگر تشخیص عیب به درستی صورت نگیرد به نوعی می توان گفت تعمیر به درستی صورت نمی گیرد و با گذشت مدتی کوتاه دوباره پکیج مرکوری به مشکل می خورد.

شرکت نامدارسرویس با داشتن کارشناسانی که تجربه لازم را در تعمیر پکیج مرکوری در اسلامشهر دارند این اطمینان را به شما می دهد که بدون نگرانی می توانید تعمیر پکیج مرکوری در اسلامشهر را به نمایندگی مرکوری در اسلامشهر بسپارید تا در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در محل تعمیر پکیج مرکوری در اسلامشهر برای شما توسط نمایندگی مرکوری در اسلامشهر انجام گردد.

 

علل رایج خرابی برای تعمیر پکیج مرکوری

در این مقاله اما نمایندگی پکیج مرکوری در اسلامشهر می خواهد شما را با پکیج مرکوری و همچنین خرابی های احتمالی بیشتر آشنا کند تا در صورت بروز هر گونه خرابی شما عزیزان با شرکت نامدارسرویس تماس گرفته و تعمیر پکیج مرکوری در اسلامشهر را در محل به ما بسپارید.

در زیر سعی داریم تعدادی از ایرادات و خرابی های رایج در پکیج را مطرح و توضیحاتی درباره آن ارائه دهیم تا شما عزیزان اطلاعاتی درباره آن داشته باشید:

 

1- کم بودن فشار آب در پکیج مرکوری

قطعا یکی از مواردی که همیشه مورد نظر خریداران و یا مصرف کنندگان دستگاه های پکیج است این است که آیا دستگاه فشار آب خوبی دارد یا نه. مثلا گاها پیش می آید که یک نفر داخل حمام است و آب برای قسمت های دیگر فشار کمی دارد و افراد دیگر نمی توانند آن طور که مورد نظرشان است از آب مصرفی استفاده کنند.

داشتن یک پمپ قوی و نداشتن رسوبات داخل لوله های پکیج و درست کار کردن بقیه اجزای پکیج مرکوری قطعا تاثیر زیادی بر فشار آب قوی دارد. اما اگر دیدید که فشار آب مصرفی شما در فسمت های مختلف خانه مناسب نیست و یک بخش فشار قوی دارد و بخش دیگر نه قطعا لازم است تا یک تکنسین به محل شما آمده و مشکل پیش آمده را مورد بررسی قرار دهد.

نمایندگی پکیج مرکوری در اسلامشهر با داشتن بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیر پکیج مرکوری در اسلامشهر این اطمینان را به شما می دهد که همواره بدون نیاز به جا به جایی دستگاه در محل شما تکنسین حاضر شده و پس از بررسی مشکل پیش آمده با کمترین هزینه تعمیر پکیج مرکوری در اسلامشهر را انجام می دهد.

 

2- روشن نشدن دستگاه پکیج مرکوری

روشن نشدن هر دستگاه برقی یک امری کلی است و باید به صورت دقیق مشکل پکیج مرکوری شما مورد بررسی قرار بگیرد. هر پکیج از قطعات مختلفی درست شده است از جمله شیربرقی، شیر اطمینان، مبدل، پمپ آب، برد و ... به همین دلیل در مدل های دیجیتال اگر هر کدام از قطعات شما خراب شوند و یا ایرادی داشته باشند یا بر روی صفحه دیجیتال ارور ظاهر می شود و یا اصلا دستگاه روشن نمی شود.به همین دلیل است که زمانی که پکیج مرکوری روشن نمی شود باید به صورت کلی دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد و همه جوانب در نظر گرفته شود.

تکنسین هایی که با شرکت نامدارسرویس همکاری می کنند این تجربه و دانش را دارند که زمانی که پیکج مرکوری روشن نمی شود پس از حضور در محل همه احتمال ها را بررسی کنند. به همین جهت است که نمایندگی پکیج مرکوری در اسلامشهر با اطمینان کامل همه مشکلاتی که در پکیج مرکوری پیش می آید را با کمترین هزینه و در محل انجام می دهد.

 

3- رسوب زدایی پکیج مرکوری

 چون عملکرد کلی دستگاه های پکیج با آب است به همین دلیل وجود رسوب و سولفات آب در داخل دستگاه و یا قطعات داخلی آن امری طبیعی است. مسلما اگر استفاده کنندگان از دستگاه های پکیج مرکوری هر سال و یا حتی 6 ماه یکبار دستگاه خود را رسوب زدایی کنند.

قطعا وجود رسوبات در داخل دستگاه هم عملکرد دستگاه را مختل و یا حتی به طور کامل عملکرد دستگاه را متوقف می کند به همین دلیل است که رسوب زدایی یکی از کار هایی است که باید به صورت دوره ای انجام شود تا هم از خراب شدن قطعات دستگاه پکیج مرکوری جلوگیری کند و هم عملکرد دستگاه پکیج مرکوری بهبود یابد.

نمایندگی مرکوری در اسلامشهر نیز با داشتن تعمیرکاران سیار این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که هر موقع از شبانه روز که دستگاه شما به مشکل خورد و نیاز به تعمیر پکیج مرکوری در اسلامشهر داشتید می توانید با نمایندگی پکیج مرکوری در اسلامشهر تماس گرفته و تعمیر پکیج مرکوری در اسلامشهر را در محل برا شما عزیزان انجام دهد.

همچنین سرویس کامل دستگاه پکیج مرکوری شما نیز به صورت کاملا حرفه ای انجام شده تا رسوبات موجود در دستگاه شما از بین برود.

 

تعمیر پکیج مرکوری در محل

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه در امر تعمیر پکیج مرکوری در اسلامشهر دارد سعی دارد تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد به همین دلیل است که تعمیر پکیج مرکوری در اسلامشهر با کمترین هزینه و با استفاده از قطعات اورجینال و همچنین ضمانت 6 ماه نمایندگی مرکوری در اسلامشهر را دارد.

 

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر پکیج مرکوری در اسلامشهر به صورت تخصصی برند های زیر را در محل برای شما عزیزان انجام می دهد:

پکیج ایساتیس- پکیج تاچی- پکیج لورچ - پکیج فرولی - پکیج مگاترم - پکیج بوتان- پکیج ایران رادیاتور و...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در پکیج شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس پکیج شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر پکیج:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر پکیج مرکوری در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر پکیج مرکوری در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر پکیج مرکوری و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر پکیج مرکوری و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات پکیج منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید