نمایندگی تعمیرات پادیسان در شرق تهران | گارانتی 6 ماهه

نمایندگی تعمیرات پادیسان در شرق تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر اجاق گاز پادیسان در شرق تهران

نمایندگی تعمیرات پادیسان در شرق تهران و غرب تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر اجاق گاز فردار در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات اجاق گاز به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر گاز پادیسان در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی اجاق گاز از جمله بوش، زیمنس، هاردستون، گاسونیک، اسنوا، پیلوت، پادیسان، سینجر، اخوان، ایلیا استیل، داتیس ... می باشد.

جهت تعمیر اجاق گاز پادیسان در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیرات پادیسان در شرق تهران
نمایندگی تعمیرات پادیسان در شرق تهران

نمایندگی تعمیرات پادیسان در شرق تهران

یکی از برند های قدیمی در صنعت تولید اجاق گاز های خانگی شرکت پادیسان است. شرکت پادیسان یکی از برند های قدیمی در زمینه تولید لوازم گاز سوز است که از سال 1364 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت در تمام طول دوران فعالیت خود سعی کرده است که بهترین کیفیت ممکن را ارائه دهد که همین نکته باعث شده است که اجاق گاز پادیسان یکی از پرطرفدار ترین اجاق گاز های تولید داخل باشد که در تمام این سال ها همواره توانسته است رضایت مخاطبان خود را به دست آورد.

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیر اجاق گاز پادیسان در شرق تهران را دارد این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تعمیر اجاق گاز پادیسان در شرق تهران در محل شما عزیزان انجام شده که نیازی به جا به جایی دستگاه شما عزیزان نیست. همچنین نمایندگی پادیسان در شرق تهران با استفاده بهترین و با کیفیت ترین قطعات ، تعمیر گاز پادیسان در شرق تهران را برای شما انجام می دهد و همچنین ضمانت 6 ماه نیز برای شما عزیزان از طرف نمایندگی اجاق گاز پادیسان در شرق تهران منظور خواهد شد.

 

تعمیرات اجاق گاز پادیسان

شرکت پادیسان در این سال ها توانسته است علاوه بر تولید اجاق گاز فردار ، به تولید اجاق گاز رومیزی نیز دست پیدا کند و همانند سایر محصولات این شرکت اجاق گاز های رومیزی با کیفیت را به بازار ارائه کند. علاوه بر این ها اخیرا شرکت پادیسان توانسته است فرتوکار و همچنین فر برقی نیز تولید کند با اقبال خوبی از سوی مردم کشور مواجه شده است.

تکنسین های نمایندگی پادیسان در شرق تهران دارای گوهینامه فنی حرفه ای هستند که این اطمینان را جهت تعمیر گاز پادیسان در شرق تهران را به شما عزیزان می دهند ، همچنین توانایی تعمیر انوع اجاق گاز های فردار و رومیزی و دستگاه های توکار برند پادیسان را دارند.

 

در این مقاله نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پادیسان در شرق تهران در نظر دارد تا شما را بیشتر با انواع اجاق گاز های این برند آشنا کند و همچنین با برخی از موارد خرابی احتمالی این برند نیز آشنا می شوید تا در صورت بروز هر گونه خرابی با نمایندگی پادیسان در شرق تهران تماس گرفته تا تعمیرکاران شرکت نامدارسرویس جهت تعمیر اجاق گاز پادیسان در شرق تهران به محل شما اعزام شوند.

در زیر برخی از موارد خرابی اجاق گاز های فردار و رومیزی پادیسان را برای شما عزیزان شرح می دهیم:

 

1- خرابی فندک اجاق گاز پادیسان

یکی از قطعات کاربردی در اجاق گاز ها ، فندک آن ها است. خرابی فندک در اجاق گاز ها می تواند به دو صورت باشد: یا اینکه فندک کلا کار نمی کند و شما نمی توانید با فندک شعله را روشن کنید یا فندک به صورت یکسره می زند. در هر 2 صورت مشکل شکل گرفته عملا اجاق گاز شما را با مشکل موجه کرده است.

از همین رو با توجه به حساس بودن تعمیر اجاق گاز پادیسان در شرق تهران بایستی شما با نمایندگی اجاق گاز پادیسان در شرق تهران تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به محل شما آمده و پس از بررسی دلیل خرابی تعمیر گاز پادیسان در شرق تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

شرکت نامدارسرویس با بهره گیری از بهترین تکنسین ها این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که هر موقع از شبانه روز می توانید با مرکز نمایندگی پادیسان در شرق تهران تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های ما در محل شما حاضر شده و تعمیر اجاق گاز پادیسان در شرق تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

2- خرابی ولوم های اجاق گاز پادیسان

یکی از قطعات اصلی در هر اجاق گازی ولوم های آن است. ولوم در واقع همان قطعاتی است که که با پیچاندن آن ها شعله های گاز کم و زیاد می شود. این قطعات نیز ممکن است پس از مدتی استفاده خراب شوند. خرابی آن ها نیز به گونه ای است که دیگر نمی چرخد و ممکن است به طور کامل استفاده از اجاق گاز پادیسان را با مشکل مواجه کند. در این صورت است که باید ولوم های اجاق گاز شما تعویض شود.

نمایندگی پادیسان در شرق تهران با استفاده از قطعات فابریک این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت خراب شدن ولوم های اجاق گاز پادیسان خود بسته به نوع آن فردار یا رومیزی می توانید با مرکز نمایندگی پادیسان در شرق تهران تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت جهت تعمیر اجاق گاز پادیسان در شرق تهران اقدام نمایند.

 

3- خرابی جوجه گردان اجاق گاز پادیسان

در مدل های فردار اجاق گاز پادیسان یکی از قابلیت خوبی که دارد وجود جوجه گردان است. جوجه گردان به گونه ای است که زمانی که شما مرغ را به سیخ میزنید ، جوجه گردان آن را به آرامی می چرخاند تا با شعله فر کاملا پخته شود اما بعضا خرابی جوجه گردان به وجود می آید که به این معنا است که دیگر جوجه گردان نمی چرخد. در این صورت یکی از قابلیت های فر شما از کار می افتد.

نمایندگی پادیسان در شرق تهران با داشتن تمامی قطعات جانبی اجاق گاز پادیسان این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت خرابی جوجه گردان نیز می توانید با نمایندگی اجاق گاز پادیسان در شرق تهران تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن تعمیر اجاق گاز پادیسان در شرق تهران برای شما عزیزان انجام شود.

 

تعمیر اجاق گاز پادیسان در محل

در بالا سعی کردیم تا شما را با برخی از موارد خرابی اجاق گاز پادیسان آشنا کنیم اما نباید فراموش کرد که موارد خرابی اچاق گاز پادیسان بیشتر از این موارد می تواند باشد مانند خرابی شعله، نشتی گاز، خرابی درب فر و ...

لذا نمایندگی پادیسان در شرق تهران با داشتن تکنسین های ماهر این توانایی را دارد تمامی مشکلاتی که برای اجاق گاز پادیسان شما به وجود می آید را به صورت کامل با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت قطعات استفاده شده انجام دهد.

شرکت نامدارسرویس که به صورت کاملا تخصصی به تعمیر انواع اجاق گاز مشغول است علاوه بر تعمیر اجاق گاز پادیسان در شرق تهران برند های زیر را نیز به صورت تخصصی تعمیر می کند:

اجاق گاز سینجر- اجاق گاز پیلوت- اجاق گاز اخوان- اجاق گاز ایلیااستیل و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در اجاق گاز شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس اجاق گاز شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر اجاق گاز:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر اجاق گاز پادیسان در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر اجاق گاز پادیسان در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر اجاق گاز پادیسان و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر اجاق گاز پادیسان و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات اجاق گاز پادیسان منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید