نمایندگی آریستون در اسلامشهر | تعمیر پکیج آریستون

نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون در اسلامشهر

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر  پکیج آریستون در اسلامشهر و رباط کریم

نمایندگی آریستون در اسلامشهر و رباط کریم، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر پکیج در اسلامشهر و رباط کریم و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات پکیج آریستون به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر پکیج در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی پکیج از جمله بوتان، ایران رادیاتور، مگاترم، فرولی، آریستون، ایساتیس، مرکوری، بارلی، لورچ، تاچی و ... می باشد.

جهت تعمیر پکیج آریستون در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی آریستون در اسلامشهر
نمایندگی آریستون در اسلامشهر

نمایندگی آریستون در اسلامشهر

قطعا یکی از برند های مهم در صنعت تولید لوازم خانگی برند ایتالیایی و محبوب آریستون است. این برند که سابقه طولانی و البته درخشانی در صنعت تولید لوازم خانگی دارد. برند آریستون در اکثر زمینه ها به تولید دستگاه پرداخته است و توانسته است خود را به عنوان یکی از برند های محبوب و با کیفیت لوازم خانگی مطرح کند.

شرکت آریستون به تولید اکثر دستگاه های خانگی پرداخته است که می توان به ماشین لباسشویی آریستون، ماشین ظرفشویی آریستون، یخچال و فریزر آریستون و پکیج آریستون اشاره کرد.

نمایندگی آریستون در اسلامشهر همواره در تلاش بوده که پشتیبانی و خدمات قابل قبولی را به شما عزیزان ارائه دهد به همین دلیل برای رفاه حال شما عزیزان تعمیر پکیج آریستون در اسلامشهر در محل شما انجام شده و نیازی نیست که دستگاه خود را جا به جا کنید و همچنین نمایندگی آریستون در اسلامشهر ضمانت 6 ماه را نیز برای شما در نظر گرفته تا با خیالی راحت تعمیر پکیج آریستون در اسلامشهر را به نمایندگی آریستون در اسلامشهر بسپارید.

 

تعمیرات پکیج آریستون

قطعا پکیج آریستون یکی از برترین پکیج های موجود در بازار است. این برند ایتالیایی توانسته است که پکیجی با کیفیت بالا تولید کند و همواره یکی از برند های مورد اطمینان در زمینه دستگاه پکیج باشد.

شرکت نامدارسرویس نیز بیش از 10 سال سابقه در امور خدمات و پشتیبانی پکیج آریستون دارد. نمایندگی آریستون در اسلامشهر همواره قصد دارد تا رضایت شما عزیزان را برآورده کند به همین دلیل هر موقع از شبانه روز که پکیج آریستون شما به مشکل خورد می توانید می توانید با نمایندگی پکیج آریستون در اسلامشهر تماس گرفته تا تکنسین های ما به محل شما اعزام شده تا ضمن بررسی مشکل به وجود آمده تعمیر پکیج آریستون در اسلامشهر را در محل برای شما عزیزان انجام دهند.

 

علل رایج خرابی برای تعمیر پکیج آریستون

دستگاه پکیج یکی از مهم ترین و ضروری ترین دستگاه های موجود در هر خانه هستند که به خصوص در فصل سرما درست کار کردن آن برای اعضای خانه بسیار مهم است. معمولا ایراداتی که برای دستگاه های پکیج با برند های مختلف پیش می آید شبیه به هم هستند اما تکنیک تعمیر آن ها با یکدیگر متفاوت است.

عمده ایراداتی که معمولا در پکیج آریستون به وجود می آید شامل موارد زیر می شود که سعی داریم به اختصار شما را با آن ها آشنا کنیم:

 

1-گرم نکردن آب در پکیج آریستون

وظیفه اصلی هر پکیج گرم کردن آب است که اگر نتواند این کار را به درستی انجام دهد قطعا کار کرد خود را از دست می دهد. گاهی اوقات است که شما درجه حرارت آب را بر روی حال تابستانه یا زمستانه می گذارید اما دوباره به حالت اول بر می گردد. گرم کردن آب مصرفی برای استحمام و آب مورد نیاز برای گرم کردن شوفاژ ها همگی توسط پکیج آریستون انجام می گردد و اگر هر کدام را به درستی انجام ندهد نشان دهنده خراب بودن دستگاه پکیج آریستون شما است.

نمایندگی آریستون در اسلامشهر کارشناسانی دارد که هم تجربه لازم را دارند و هم اینکه از دانش بالایی برخوردار هستند که می توانند هر مشکلی که در دستگاه شما پیش می آید را ابتدا تشخیص داده و سپس با کمترین هزینه و با استفاده از قطعات فابریک تعمیر پکیج آریستون در اسلامشهر را انجام می دهند.

 

2- ارور دادن پکیج آریستون

شرکت آریستون سالیان طولانی است که توانسته است پکیج های دیجیتال تولید کند. دستگاه های دیجیتال از این قابلیت برخوردار هستند که اگر قطعه ای خراب شد و یا ایرادی در دستگاه به وجود آمد اروری روی صفحه نمایش آن ها ظاهر می شود اما این نکته را نیز باید در نظر گرفت که گاهی اوقات است که برد دستگاه نیز خراب شده و نیاز به تعمیر دارد که به همین دلیل نیز ارور بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود.

نمایندگی پکیج آریستون در اسلامشهر نیز با داشتن کارشناسانی که کاملا نسبت به انواع ارور ها آشنایی دارند این اطمینان را به شما می دهد که همواره اگر پکیج آریستون شما ارور داد می توانید با نمایندگی آریستون در اسلامشهر تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و تعمیر پکیج آریستون در اسلامشهر را انجام دهند.

 

3- رسوب زدایی پکیج آریستون

قطعا یکی از مشکلاتی که در پکیج به وجود می آید رسوب هایی است که در قسمت های مختلف پکیج به وجود می آید. رسوب ها ناشی از جریان آب داخل دستگاه پکیج است که با توجه به سختی آب در مناطق مختلف قطعا میزان رسوبی که درون لوله ها و پمپ وجود دارد فرق می کند.

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیر پکیج آریستون در اسلامشهر دارد این پیشنهاد را به شما می کند که سالی یکبار دستگاه پکیج خود را به صورت کامل سرویس کنید. نمایندگی پکیج آریستون در اسلامشهر به صورت ویژه و منحصر به فرد کار سرویس و رسوب زدایی را انجام می دهد به این صورت که دستگاه توسط خود تکنسین به کارگاه آورده می شود و به صورت کامل تمامی قطعات رسوب زدایی می شوند.

پس از سرویس کلی دوباره پکیج آریستون شما توسط تکنسین به برگردانده و نصب می شود تا شما عزیزان بدون مشکل بتوانید از دستگاه خود استفاده کنید.

 

تعمیرپکیج آریستون در محل

در بالا نمایندگی آریستون در اسلامشهر سعی کرد که شما را با تعدادی از موارد خرابی پکیج آریستون آشنا کند اما قطعا موارد خرابی می تواند بیشتر از فوق باشد و مشکلاتی مانند سرد و گرم شدن آب، فشار کم آب و ... نیز برای پکیج آریستون شما پیش بیاید که جای نگرانی نیست چرا که تعمیرکاران نمایندگی آریستون در اسلامشهر هر گونه مشکلی که برای دستگاه شما پیش بیاید را می توانند در محل و بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه تعمیر پکیج آریستون در اسلامشهر را انجام دهند تا شما عزیزان رضایت حداکثری را نمایندگی پکیج آریستون در اسلامشهر را داشته باشید.

 

شرکت نامدارسرویس نیز به صورت تخصصی تعمیر پکیج آریستون در اسلامشهر را در محل انجام می دهد و با استفاده از قطعات فابریک و کمترین هزینه و همچنین ضمانت 6 ماه نمایندگی آریستون در اسلامشهر سرویس پکیج آریستون شما را انجام می دهند.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر پکیج آریستون در اسلامشهر برند های زیر را نیز به صورت تخصصی در محل تعمیر می نماید:

پکیج بوتان- پکیج ایساتیس- پکیج لورچ- پکیج مرکوری- پکیج تاچی - پکیج فرولی - پکیج مگاترم و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در پکیج شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس پکیج شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر پکیج:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر پکیج آریستون در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر پکیج آریستون در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر پکیج آریستون و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر پکیج آریستون و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات پکیج منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید