نمایندگی فرولی در ورامین | تعمیر پکیج فرولی

نمایندگی فرولی در ورامین تعمیرات پکیج فرولی در ورامین

نمایندگی تعمیرات پکیج فرولی در ورامین تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر  پکیج فرولی در قرچک و ورامین

نمایندگی فرولی در ورامین و قرچک، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر پکیج در اسلامشهر و رباط کریم و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات پکیج فرولی به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر پکیج در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی پکیج از جمله بوتان، ایران رادیاتور، مگاترم، فرولی، آریستون، ایساتیس، مرکوری، بارلی، لورچ، تاچی و ... می باشد.

جهت تعمیر پکیج فرولی در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی فرولی در ورامین تعمیرات پکیج فرولی در ورامین
نمایندگی فرولی در ورامین تعمیرات پکیج فرولی در ورامین

نمایندگی فرولی در ورامین

در جهان امروز تقریبا می توان گفت که همه ی صنعت ها تبدیل به رقابت در سراسر جهان شده اند و شرکت هایی برنده و ممتاز هستند که بتوانند در این رقابت کالای بهتری را ارائه دهند. کشور ایتالیا یکی از کشور هایی است که توانسته در عرصه تولید لوازم خانگی یکی از قطب های این صنعت باشد. در تولید انواع پکیج نیز چند شرکت هستند در این کشور که به تولید پکیج مشغول هستند که یکی از این شرکت ها شرکت فرولی است.

 

پکیج فرولی

پکیج فرولی قطعا یکی از با کیفیت ترین پکیج هایی است که تولید و به بازار روانه شده است. شرکت فرولی سعی کرده است که همواره کالا های با کیفیتی تولید کند و همچنین در رقابت با برند های دیگر توانسته است که مخاطبان زیادی را با خود همراه کند.

نمایندگی فرولی در ورامین با داشتن کارشناسانی زبده و با تجربه سعی داشته که بهترین خدمات ممکن را به شما عزیزان ارائه دهد در همین جهت تعمیر پکیج فرولی در ورامین در محل برای شما عزیزان انجام شده و نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید همچنین نمایندگی فرولی در ورامین برای شما عزیزان ضمانت 6 ماه را نیز در نظر می گیرد تا بتوانید با استفاده از خدمات شرکت نامدارسرویس تمامی ایرادات و خرابی های پکیج فرولی خود را برطرف نمایید.

در بین پکیج هایی که تولید شده و به بازار عرضه شده است پکیج فرولی و پکیج بوش جزو تکنیکی ترین و حساس ترین پکیج ها برای تعمیر هستند که شرکت نامدارسرویس با بهره بردن از بهترین تعمیرکاران سعی دارد که بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد که به عنوان نمایندگی پکیج فرولی در ورامین تعمیر پکیج فرولی در ورامین را با استفاده از قطعات فابریک انجام می دهد تا شما عزیزان بدون ایراد از پکیج فرولی خود استفاده نمایید.

در ادامه این مطلب نمایندگی پکیج فرولی در ورامین سعی دارد تا شما عزیزان را بیشتر با یکی از برترین پکیج های مجود در بازار آشنا کند همچنین شما را با برخی از ایرادات احتمالی پکیج فرولی نیز آشنا خواهد کرد.

 

تعمیر پکیج فرولی در محل

شرکت نامدارسرویس با داشتن تعمیرکارانی سیار در ورامین و حومه آن آماده ارائه خدمات به صورت 24 ساعت است و شما عزیزان می توانید با نمایندگی پکیج فرولی در ورامین تماس گرفته تا تعمیر پکیج فرولی در ورامین برای شما عزیزان انجام شود.

شرکت نامدارسرویس با بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیرات لوازم خانگی این اطمینان را به شما می دهد تا با استفاده از قطعات اورجینال و همچنین ضمانت 6 ماه نمایندگی فرولی در ورامین تعمیر پکیج فرولی در ورامین انجام شده.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر پکیج فرولی در ورامین به صورت تخصصی برند های زیر را نیز در ورامین و در محل زندگی شما انجام می دهد:

پکیج تاچی- پکیج آریستون- پکیج ایساتیس- پکیج بوتان- پکیج ایران رادیاتور و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در پکیج شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس پکیج شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر پکیج:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر پکیج فرولی در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر پکیج فرولی در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر پکیج فرولی و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر پکیج فرولی و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات پکیج منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید