تعمیر ماکروفر دلونگی

تعمیر ماکروفر دلونگی در تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر ماکروفر دلونگی

تعمیر ماکروفر دلونگی در تهران، با هزینه مناسب توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر مایکروفر در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

در صورتی که مایکروفر دلونگی شما خراب شده است، شما می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلونگی در نامدارسرویس استفاده نمایید. این مرکز دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد و می تواند انواع خدمات تعمیرات مایکروفر، مایکروویو و ماکروفر دلونگی را در محل زندگی یا محل کار به مشتریان عزیز ارائه دهد.

لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات نمایندگی مایکروفر دلونگی می توانید از گارانتی معتبر، کاهش هزینه های تعمیرات و قطعات اورجینال دلونگی نیز بهره مند شوید.

جهت تعمیرات ماکروفر در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

ماکروفر دلونگی
ماکروفر دلونگی

در این مطلب در نظر داریم به تعدادی از موارد خرابی ماکروفر دلونگی اشاره کنیم و شما را با نحوه تعمیر مایکروفر دلونگی غرب تهران توسط تکنسین های شرکت نامدارسرویس آشنا کنیم:

 چرا ماکروویو دلونگی به دستور پخت غذا پاسخ نمی دهد یا برنامه را نمیتواند اجرا نمی کند؟

اگر دستور پخت در ماکروفر دلونگی اجرا نمی شود، می توانید از نکات زیر کمک بگیرید:

  • درب مایکروویو شما ممکن است مشکل داشته باشد.
  • فعال شدن قفل کودک ماکروویو دلونگی یکی دیگر از دلایل این مشکل است.
  • باید قفل کودک را غیرفعال کنید و سپس برنامه پخت مورد نظر را دوباره اعمال کنید.

چرا ماکروفر دلونگی به صورت مداوم خاموش می‌شود؟

در صورت خاموش شدن دستگاه ماکروفر دلونگی ، می توانید از نکات زیر استفاده کنید:

1- مشکل دستگاه شما ممکن است صفحه کلید آن و برد ماکروویو دلونگی شما باشد.

2- این امکان وجود دارد که شما چند برنامه را به صورت همزمان در حال اجرا داشته باشید.

3- گاهی ممکن است برد الکترونیکی ماکروویو دلونگی شما مشکل داشته باشد.

لازم به ذکر است تکنسین های نامدارسرویس مهارت لازم برای تعمیر بردهای الکترونیکی ساده و برد اینورتر را دارا هستند و برای تعمیر ماکروفر دلونگی غرب تهران میتوانید با ما تماس بگیرید.

تعمیر مشکل جرقه زدن داخل مایکروفر دلونگی

اگر مایکروفر دلونگی در حین کارکردن جرقه زد، می توانید موارد زیر را برای تعمیر مایکروفر دلونگی خود مورد بررسی قرار دهید:

  • بررسی کنید و ببینید که سر آنتن لامپ مگنترون آسیبی ندیده باشد، یعنی سوراخ آن باز یا سیاه نشده باشد.
  • بررسی کنید که لامپ مگنترون دستگاه نسوخته باشد.
  • می توانید ورق میکا ماکروفر دلونگی خود را بررسی کنید تا آسیبی ندیده باشد.
  • همچنین باید بررسی کنید که داخل ماکروویو دلونگی ظرف فلزی وجود نداشته باشد.

عیب یابی ماکروفر دلونگی وقتی سینی نمی چرخد:

در این حالت غذا به شکل درست گرم و طبخ نمیشود چون لامپ اشعه مایکروفر دلونگی اشعه را به نقطه ای ثابت می تاباند و نچرخیدن سینی باعث میشود فقط یک نقطه از غذا گرم و یا طبخ شود.

قبل از اینکه به فکر این باشید که برای تعمیر ماکروویو دلونگی زنگ بزنید بهتراست که مواردی رو خودتان بررسی کنید مانند موارد زیر:

ببینید که آیا شئ خاصی جلوی چرخیدن سینی گردان را گرفته و یا اینکه آن به درست بر روی شفت قرار گرفته است یا خیر.

سپس سینی گردان و ریل چرخشی کف ماکروفر دلونگی از جای خود در بیاورید و کاملا آن را پاک کنید و دوباره در سر جای خودش قرار دهید.

مرحله پیش برای اطمینان از این مورد است که آیا چربی یا پسماند غذا جلوی مسیر را نگرفته باشد.

در غیر اینصورت ممکن است مشکل دستگاه از برد و یا موتور چرخشی باشد که در این وضعیت باید برای تعمیر ماکروفر دلونگی خود با تعمیرکاران ماهر نامدارسرویس تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است که شرکت نامدارسرویس برای تعمیر مایکروفر دلونگی در غرب تهران از قطعات اورجینال استفاده کرده و تعمیر ماکروویو دلونگی شما از طرف نامدارسرویس شامل 6 ماه ضمانت کتبی میباشد.

جهت برطرف کردن این قبیل مشکل ها و انجام تعمیرات مایکروفر دلونگی در غرب ، شرق ، شمال و جنوب تهران با خیال راحت با مرکز نامدار سرویس تماس بگیرید.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر ماکروفر دلونگی نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک، ماکروفر بوتان، ماکروفر فلر و ... را نیز دارا است.

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در مایکروفر شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر ماکروفر در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر ماکروویو و سرویس ماکروفر شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر ماکروویو:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 09226805470

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر مایکروفر دلونگی در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر ماکروفر دلونگی در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر مایکروفر دلونگی و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر ماکروفر دلونگی و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات مایکروفر منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید