تعمیر ماکروفر بوتان در محل

تعمیر ماکروفر بوتان در تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر بوتان در تهران، با هزینه مناسب توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر مایکروفر در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. 

شرکت نامدارسرویس مفتخر است که نمایندگی بوتان را داراست لذا شما عزیزان برای تعمیر لوازم بوتان خود مانند اجاق گاز بوتان، پکیج بوتان، آبگرمکن بوتان، ماکروفر بوتان و... میتوانید با شرکت نامدارسرویس تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های ما در کوتاهترین زمان ممکن برای تعمیر دستگاه شما با شما تماس بگیرند.

این مرکز دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران ، قرچک، ورامین، کرج، اسلامشهر و ... می باشد و می تواند انواع خدمات تعمیرات مایکروفر، مایکروویو و ماکروفر بوتان را در محل زندگی یا محل کار به مشتریان عزیز ارائه دهد.

لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات نمایندگی مایکروفر بوتان می توانید از گارانتی معتبر، کاهش هزینه های تعمیرات و قطعات اورجینال بوتان نیز بهره مند شوید.

جهت تعمیرات ماکروفر در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

شرکت نامدارسرویس با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در امور تعمیرات لوازم خانه با بهره گیری از بهترین تکنسین ها و استفاده از قطعات اورجینال توانسته است رضایت مشتریان عزیز را جلب کند. یکی از برندهای تحت پوشش شرکت نامدارسرویس، بوتان است که ما مفتخر به تعمیر مایکروفر بوتان غرب تهران و تعمیر پکیج بوتان در غرب تهران هستیم.

برند بوتان محصول کشور ایران است که سالها سابقه در ساخت لوازم خانگی دارد. از جمله لوازم خانگی که برند ایرانی بوتان تولید میکند میتوان به : اجاق گاز بوتان، پکیج بوتان، آبگرمکن بوتان، ماکروفر بوتان و... اشاره کرد.

شرکت بوتان در تمامی سالهای فعالیت خود توانسته با تولید دستگاه های با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه رضایت مشتری های خود را جلب نماید اما خرابی دستگاه های این شرکت مانند برندهای خاجی اجتناب ناپذیر است که در این مطلب میخواهیم به بررسی عملکرد و خرابی های ماکروفر بوتان اشاره کنیم.

 

چرا تعمیر ماکروفر بوتان در محل را نباید نادیده گیریم؟

  • با این کار از آسیب های ناشی احتمالی از حمل و نقل مثل شکستن شیشه، سینی و درب دستگاه اجتناب می کنید.
  • معمولا ماکروویوها مخصوصا در حجم های بالا سنگین هستند شما نیاز به تحمل این وزن را نخواهید داشت با تعمیر مایکروفر بوتان در منزل نمایندگی را به خانه بیاورید.
  • با توجه به ترافیک روز افزون شهر تهران، مشکلات مربوط به جای پارک و هزینه های بالای حمل و نقل مایکروویو برای حضور شما در نمایندگی تعمیرات راه حل بهتری نیز وجود دارد شما می توانید از طریق مراجعه تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای نامدار سرویس تعمیر مایکروفر بوتان خود را در محل به ما بسبارید.
  • زمان حضور تکنسین توسط شما مشخص می گردد، انعطاف در زمان حضور تعمیرکار مایکروویو در منزل یا محل کار شما عملا از گرفتن مرخصی و یا خالی کردن بخشی از وقت خود برای پیدا کردن نمایندگی مناسب جلوگیری به عمل خواهد آمد.
  • تعمیر ماکروفر بوتان در محل این امکان را می دهد که شما ناظر تمامی مراحل تعمیرات در منزل و محل کار خود باشید.
  • تایید قطعات جدید برای تعویض بوسیله شما و با نظارت شما صورت می گیرد.
  • عملکرد دستگاه تعمیر شده در نزد مشتری تست و سپس تحویل ایشان داده می شود که هر گونه شک و شبه ناشی از برطرف نشدن مشکل را رفع میکند و دستگاه کاملا سالم به مشتری تحویل داده میشود.

 

بررسی مشکلات متداول در حین تعمیر ماکروفر ها

در این بخش به مشکلات متداول مایکروفر بوتان که بوسیله کارشناسان دفتر مرکزی نامدارسرویس ثبت شده است میپردازیم راه حل هر یک از خرابی ها شرح داده شده است.

توصیه می شود برای تعمیر ماکروفر بوتان در محل به شکل خود سرانه اقدام نکنید انجام هر گونه تعمیرات وسایل الکتریکی نیاز به توضیحات ایمنی و اقدامات پیشگیرانه دارد زیرا تعمیر خودسرانه میتواند هزینه تعمیر را دو چندان کند.

 

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیر مایکروفر بوتان غرب تهران

مایکروویو و مایکروفر یکی از لوازم خانگی است که انقلابی وسیع در آشپزخانه های مدرن بر پا کرده است.امروزه در بسیاری از خانه ها و رستوران ها در سراسر جهان، پخت و پز و گرم کردن غذا ها با استفاده از دستگاه های مایکروفر که بسیار ساده و با سرعت انجام می شود، جایگزین روش های پخت سنتی شده است.

این وسیله (مایکروفر ها و مایکروویو ها) طراحی شده است تا غذا را با استفاده از پرتوهای الکترومغناطیسی که غذا را از درون گرم می کند، بپزد. این وسیله برای گرم کردن یا پختن سریع تر غذا استفاده شده و سرعت انجام برخی کارها مثل ذوب کردن کره و یا به جوش آوردن آب را بالا برده است. پخت و پز ایمن و راحت با مایکروفرها مستلزم شناخت دقیق محدودیت ها و در عین حال منافع پخت غذا با ماکروفرها است.

در صورت استفاده صحیح از مایکروفرها، می توان با این دستگاه به روشی آسان و سریع برای پخت و پز و آماده سازی غذا اقدام نمود بدون این که خطری سلامتی ما را تهدید کند. اما ممکن است بعد از مدتی استفاده، مایکروفرتان خراب شود و یا اصلا کارنکند بنابراین برای اجرای هریک از روش های تعمیر مایکروفر بوتان خود باید از یک تعمیرکار باتجربه و مسلط بر قطعات این دستگاه کمک گرفت.

در غیر این صورت ممکن است مایکروفر بوتان شما اشتباه تعمیر شود و در آینده با مشکلات جدی تری در دستگاه مایکروویو بوتان خود مواجه شوید. در این صورت شما میتوانید با یک تعمیرگاه مایکروویو بوتان تماس بگیرید و در خواست خود را مطرح کنید. حالا به عمده ایراد ها و خرابی های ماکروفر بوتان میپردازیم که عبارتند از:

 

اگر سینی مایکروفر بوتان شما نمیچرخد دلیل آن چیست؟

در صورتی که ماکروفر بوتان خود را استارت میکنید اما سینی آن شروع به چرخیدن نمیکند در این شرایط توصیه می کنیم ابتدا چرخ زیر سینی را تمیز کنید که آشغالی جلوی حرکت آنرا نگرفته باشد و همچنین ریل آن را بررسی کنید. پس از تمیز کردن این قسمت ها یک ظرف آب بر روی سینی ماکروفر قرار دهید. در صورتی که با قرار دادن جسمی سنگین باز هم سینی نچرخید بدان معناست که نیاز به تعویض شفت (موتور گردان سینی) دارد.

 

حل کردن مشکل دود کردن مایکروفر بوتان

مشکل دود کردن به دلیل سوختن چربی ها رخ می دهد. اما در صورتی که ماکروفر بوتان شما در حالت روشن نمودن عادی (خارج از برنامه) دچار مشکل دود کردن شود لازم است سریعا با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا نسبت به اعزام تعمیرکار متخصص ماکروفر بوتان به محل شما اقدام صورت پذیرد.

 

اگر ماکروویو بوتان در حین کار کردن جرقه میزند:

  • ابتدا در داخل ماکروویو بوتان خود یک لیوان آب بگذارید و ماکروفر بوتان را رو روشن کنید؛ اگر جرقه مشاهده کردید، بدانید که اتصالات داخلی مایکروفر بوتان شما مشکل پیدا کرده و باید از تعمیرکاری  با تجربه و حرفه‌ای استفاده کنید.
  • اگر با گذاشتن لیوان آب و روشن کردن ماکروویو بوتان جرقه‌ای مشاهده نکردید، پس دستگاه ایرادی ندارد و مشکل می‌تواند از موارد زیر باشد که به آن اشاره میکنیم:
    • از ظروف استیل، فلزی و یا ظروفی که تزئینات فلزی و براق دارند استفاده شده است که میتواند به صفحه میکا یا لامپ اشعه آسیب زده باشد.
    • ممکن است ظرفی که داخل ماکروفر بوتان خود قرار دادید لب پر بوده که در اثر برخورد اشعه با آن جرقه مشاهده کردید.
    • قطعات داخلی مایکروویو بوتان خود را کنترل و چک کنید که کثیف و یا چرب نباشند و یا این که در اثر استفاده و ضربه، خش بر روی آنها ایجاد نشده باشد.

ارورهای رایج و متداول ماکروفر بوتان

در قدم اول جهت اقدام به تعمیر ماکروفر بوتان زمانی که ارور میدهد لازم است ارور‌ها و خطاهای رایج این دستگاه را بشناسیم و سپس اقدام به تست، بررسی و تعمیر قطعه مورد نظر کنیم.

در این بخش قصد داریم شما را با ارورهای رایج و متداول این دستگاه که شناخت و آشنایی با آن‌ها در تعمیر مایکروفر بوتان بسیار موثر است آشنا ‌کنیم، از این رو این ارورها عبارتند از:

  • ارور e1
  • ارور e51
  • ارور e2
  • ارور f1
  • ارور بسته نشدن درب و باز بودن درب دستگاه
  • ارور خالی بودن غذا در محفظه داخلی دستگاه

تمامی این ارور هایی که در بالا آمد در کنار ارورها و خطاهای دیگر ماکروفر بوتان نیازمند بررسی بدنه و قطعات داخلی ماکروفر بوتان است تا بتوان علت اصلی بروز مشکل و خرابی را پیدا کرد.

البته این نکته را باید گفت که تعدادی از این خطاها در دفترچه راهنما ماکروفر بوتان آمده است اما برای رفع عیب و درست شدن ماکروویو بوتان خود نیازمند یک تکنسین ماهر در امور ماکروفر بوتان هستید که برای اطمینان خاطر شما عزیزان شرکت نامدارسرویس از بهترین تکنسین های ماکروفر و مایکروویو بهره میبرد.

جهت برطرف کردن این قبیل مشکل ها و انجام تعمیرات مایکروفر بوتان در غرب ، شرق ، شمال و جنوب تهران با خیال راحت با مرکز نامدار سرویس تماس بگیرید.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر ماکروفر بوتان نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک، ماکروفر فلر، ماکروفر دلونگی و ... را نیز دارا است.

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در مایکروفر شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر ماکروفر در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر ماکروویو و سرویس ماکروفر شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر ماکروویو:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 09226805470

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر مایکروفر بوتان در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر ماکروفر بوتان در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر مایکروفر بوتان و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر ماکروفر بوتان و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات مایکروفر منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید