نمایندگی هاردستون در فردیس کرج | گارانتی قطعات و خدمات

نمایندگی تعمیرات هاردستون در فردیس کرج

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی هاردستون در فردیس و مشکین دشت

نمایندگی هاردستون در فردیس و مشکین دشت کرج، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات هاردستون در فردیس و کرج و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان البرز و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال و  لباسشویی به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لوازم خانگی هاردستون در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله دونار، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، یخساران، پاکشوما، هایسنس، پارس، امرسان، فیلور، الکترواستیل، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی هاردستون در فردیس کرج تعمیر یخچال و لباسشویی هاردستون در فردیس کرج
نمایندگی هاردستون در فردیس کرج تعمیر یخچال و لباسشویی هاردستون در فردیس کرج

خدمات نمایندگی هاردستون در فردیس کرج

یکی از برند هایی که در چند سال اخیر در کشور ایران طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است بدون شک برند هاردستون است که با توجه به ظاهر و طراحی زیبا و همچنین کیفیت بالایی که دارد توانسته است تا حدود زیادی نیاز خریداران را بر آورده کند.

شرکت هاردستون در این چند سال اخیر توانسته است که با پیشرفت قابل توجهی اکثر لوازم خانگی را تولید کند و دامنه فعالیت خود را نسبت به گذشته افزایش دهد. این شرکت در چند سال اخیر توانسته است که به تولید ساید بای ساید هاردستون، ماشین ظرفشویی هاردستون و ماشین لباسشویی هاردستون دست پیدا کند و با کیفیت مناسب این دستگاه ها را روانه بازار کند.

اگرچه که این برند یک برند خارجی به حساب می آید اما همچنان برای تعمیر آن میتوانید در داخل کشور برخی از قطعات آن را پیدا کنید به همین دلیل است که خدمات پس از فروش هاردستون در موقعیت مناسبی قرار گرفته است و مردم از دستگاه های آن استقبال می کنند.

شرکت نامدارسرویس همواره توانسته است که با در نظر داشتن رضایت شما عزیزان تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در فردیس کرج را برای شما مردم عزیز در محل فراهم کند و به صورت نمایندگی هاردستون در فردیس کرج بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در فردیس کرج انجام می شود.

شرکت هاردستون در این سال ها سعی کرده که با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های بروزی را تولید کند که هم استفاده و کار کردن با آن راحت باشد و هم اینکه در صورت بروز ایراد و خرابی در آن امکان راحت تعمیر آن وجود داشته باشد که نمایندگی هاردستون در فردیس کرج این اطمینان را به شما می دهد که در صورت نیاز می توانید با نمایندگی هاردستون در فردیس کرج تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای تعمیر لباسشویی هاردستون در فردیس کرج برای شما عزیزان اقدام شود.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی هاردستون در فردیس و مشکین دشت شهرک دهکده شهرک ناز فرامرزیه سیمین دشت تپه قشلاق محمد شهر فرخ آباد سرآسیاب ملارد مارلیک خوشنام اندیشه سرحد آباد پل فردیس قلمستان کلال مهر ویلا کیان مهر  می توانید با نمایندگی هاردستون در فردیس و مشکین دشت تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال هاردستون در فردیس را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی هارستون در فردیس کرج

ماشین لباسشویی هاردستون از جمله لباسشویی هایی است که در ایران طرفداران زیادی دارد و توانسته یکی از برند های محبوب در این زمینه باشد.

ماشین لباسشویی هاردستون علی رغم کیفیت بالایی که دارد اما ممکن است که پس از مدتی استفاده به مشکل بخورد و نیاز به تعمیر داشته باشد. برای سهولت شما عزیزان جهت تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در فردیس کرج می توانید با نمایندگی هاردستون در فردیس کرج تماس بگیرید تا تکنسین های کارآزموده ما در محل شما حاضر شده و ضمن کارشناسی و عیب یابی ماشین لباسشویی هاردستون شما جهت تعمیر لباسشویی هاردستون در فردیس کرج اقدام نمایند.

دستگاه های ماشین لباسشویی جزء دستگاه هایی هستند که امروزه نقش بسیار اساسی و مهمی را در زندگی ما ایفا می کنند و وجود آن ها در هر خانه ای ضروری است و اگر این دستگاه به مشکل بخورد و خراب شود و امکان کار کردن با آن نباشد عملا بخش مهمی از کار های خانه لنگ می شود.

امروزه دیگر امکان حمل و نقل دستگاه های بزرگی مانند ماشین لباسشویی و یا یخچال وجود ندارد همه ی مردم در انتظار این هستند که تعمیر لوازم خانگی در منزلشان انجام بگیرد در همین راستا نمایندگی هاردستون در فردیس کرج این اطمینان را به شما می دهد که تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در فردیس کرج با اعزام کارشناس در محل انجام گیرد و نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید و همینطور شرکت نامدارسرویس همواره سعی داشته که تعمیر لباسشویی هاردستون در فردیس کرج را با استفاده از قطعات اورجینال انجام دهد.

مشکلاتی که عموما در ماشین های لباسشویی به وجود می آید شبیه به هم هستند اما تکنیک رفع عیب آنها مانند هم نیست لذا باید کارشناسان این دانش و تکنیک را بلد باشند که هر برند لباسشویی تکنیک خاص خود را جهت تعمیر دارد در همین راستا شرکت نامدارسرویس دارای کارشناسانی است که تجربه لازم را جهت تعمیر هر گونه عیب و ایراد در برند های متفاوت ماشین لباسشویی را دارند به همین جهت شما عزیزان می توانید با خیال راحت جهت تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در فردیس کرج با نمایندگی هاردستون در فردیس کرج تماس بگیرید.

در ادامه مطلب می خواهیم شما عزیزان را با برخی از مشکلاتی که عموما در ماشین لباسشویی هاردستون پیش می آید آشنا کنیم تا در صورت مشاهده آن جهت تعمیر لباسشویی هاردستون در فردیس کرج با نمایندگی تعمیر لباسشویی هاردستون در فردیس کرج تماس حاصل فرمایید.

 

1- تخلیه نکردن لباسشویی هاردستون:

یکی از مشکلاتی است که عموما در ماشین لباسشویی هاردستون با آن مواجهه می شوید که اگر این مشکل بر طرف نگردد عملا استفاده از دستگاه میسر نیست که برای برطرف کردن و تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در فردیس کرج کافی است که با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در فردیس کرج تماس بگیرید.

 

2- لرزش در ماشین لباسشویی هاردستون

دیگر مشکلی که می توان به آن اشاره کرد که اذیت کننده است و دستگاه را با خلل مواجه میکند لرزش  و تکان های زیادی است که ماشین لباسشویی هاردستون حین کار کردن دارد. تکان خوردن غیر عادی ماشین های لباسشویی جزء ایراداتی است که اگر به موقع جهت رفع آن توسط نمایندگی هاردستون در فردیس کرج اقدام نکنید ممکن است که خرابی دستگاه و هزینه تعمیر لباسشویی هاردستون در فردیس کرج را بیشتر می کند لذا اگر دستگاه شما لرزش و تکان شدیدی داشت سعی کنید سریعا با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در فردیس کرج تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اولین فرصت جهت تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در فردیس کرج به محل شما اعزام شوند.

این مواردی که گفته شد تنها تعداد محدودی از موارد خرابی ماشین لباسشویی هاردستون بود و شما ممکن است که به ایرادات دیگری نیز برخود کنید که طبیعی است و جای هیچ نگرانی ندارد و در صورت بروز خرابی و یا هر مشکل دیگری می توانید با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا کارشناسان ما تعمیر لباسشویی هاردستون در فردیس کرج را برای شما عزیزان انجام دهند.

شرکت نامدارسرویس با بیش از 10 سال سابقه ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در فردیس کرج را انجام میدهد و شما عزیزان در صورت نیاز می توانید با نمایندگی هاردستون در فردیس کرج تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت به محل شما اعزام شوند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در فردیس کرج این اطمینان را به شما میدهد که با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت تعمیر لباسشویی هاردستون در فردیس کرج برای شما عزیزان انجام شود.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال هاردستون در فردیس کرج

در بالا نمایندگی ماشین لباسشویی هاردستون در فردیس کرج سعی کرد که شما را با برخی از ایرادات ماشین لباسشویی هاردستون آشنا کند ، اما در ادامه در نظر داریم تا شما را با برخی از خرابی های یخچال فریزر هاردستون آشنا کنیم تا در صورت بروز هر گونه خرابی با نمایندگی یخچال هاردستون در فردیس کرج تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما تعمیر یخچال هاردستون در فردیس کرج در محل برای شما عزیزان انجام شود.

امروزه وجود یخچال فریزر در هر خانه و حتی در هر محل کاری بسیار ضروری تلقی می شود. به همین دلیل هنگامی که یخچال فریزر هاردستون به مشکل می خورد عملا یکی از دستگاه های مهم خانه خراب می شود.

زمانی که یخچال فریزر هاردستون شما خرابر می شود جای نگرانی نیست چرا که نمایندگی یخچال هاردستون در فردیس کرج از تکنسین هایی بهره می برد که همگی تخصص لازم جهت تعمیر یخچال فریزر هاردستون در فردیس کرج را دارند لذا هنگامی که یخچال فریزر هاردستون شما خراب شد کافی است با نمایندگی هاردستون در فردیس کرج تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و تعمیر یخچال هاردستون در فردیس کرج را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

1- ارور دان یخچال فریزر هاردستون

یکی از مشکلاتی که عموما ممکن است در یخچال فریزر هاردستون به وجود بیاید ارور دادن است. با توجه به اینکه دستگاه های تولید شده توسط برند هاردستون همگی دیجیتال هستند این مزیت را دارند که هر گاه هرکدام از قطعات دستگاه به ایراد خورد با نمایش یک ارور روی صفحه نمایش خبر از خرابی قطعه مورد نظر می دهد.

مثلا خرابی المنت، خرابی برد، خرابی سنسورها و ... همگی دارای ارور خاص خود هستند که هنگامی که این قطعات به مشکل بخورند ارور روی صفحه نمایش یخچال فریزر هاردستون نمایش داده می شود.

تعمیرکارانی که در نمایندگی هاردستون در فردیس کرج حضور دارند همگی این توانایی را دارند که بتوانند خیلی سریع دلیل ارور دادن دستگاه را پیدا کرده و ضمن عیب یابی ، تعمیر یخچال فریزر هاردستون در فردیس کرج را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

2- آب دادن از زیر یخچال هاردستون

یکی دیگر از ایراداتی که ممکن است در یخچال فریزر هاردستون شما پیش بیاید آب دادن از زیر دستگاه است. آب دادن از جمله مشکلاتی است که در برخی از دستگاه های برقی مانند مماشین لباسشویی و ماشیبن ظرفشویی هم به وجود می آید. به همین جهت مشکل چندان غیر طبیعی نیست اما باید توسط کارشناس نمایندگی یخچال فریزر هاردستون در فردیس کرج بررسی شود که چرا آبریزی دارد.

خیلی از مردم فکر می کنند که بدون کارشناسی و اوراق دستگاه بتوان دلیل آب دادن یخچال فریزر هاردستون را متوجه شد در صورتی که این گونه نیست چرا که مشکل آب دادن از زیر دستگاه یک مشکل کلی است و نمی توان بدون بررسی دلیل آن را گفت.

به همین جهت نمایندگی هاردستون در فردیس کرج این شرایط را برای شما عزیزان فراهم کرده است که بدون نیاز به جا به جایی دستگاه خود می توانید با نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون در فردیس کرج تماس گرفته تا تکنسین های ما در محل شما حاضر شده و با اوراق دستگاه شما دلیل اصلی آب دادن آن را متوجه شوند و سپس در جهت تعمیر یخچال هاردستون در فردیس کرج قدم بردارند.

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه در امور خدمات پس از فروش هاردستون در فردیس کرج دارد این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه ، در محل تعمیر یخچال هاردستون در فردیس کرج انجام شده تا شما عزیزان بتوانید از دستگاه خود همانند روز اول استفاده کنید.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر خدمات پس از فروش هاردستون در فردیس کرج ، به صورت کاملا تخصصی نمایندگی هاردستون در مشکین دشت نیز دایر است که شما عزیزان می توانید جهت تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در مشکین دشت و تعمیر یخچال هاردستون در مشکین دشت با نمایندگی هاردستون در مشکین دشت تماس گرفته تا کارشناسان ما در محل شما حاضر شده و ضمن تعمیر یخچال هاردستون در مشکین دشت و تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در مشکین دشت ، برا شما ضمانت 6 ماه از طرف نمایندگی هاردستون در مشکین دشت لحاظ گردد.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر برند هاردستون برند های زیر را نیز به صورت تخصصی تعمیر می نماید:

یخچال امرسان- یخچال سیلوان- یخچال دونار- یخچال فیلور- یخچال سینور- یخچال کنوود و ...

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی هاردستون در فردیس کرج

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی هاردستون در فردیس کرج

شما برای تعمیرات یخچال هاردستون در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات هاردستون در فردیس و مشکین دشت تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون در فردیس تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر هاردستون در فردیس

در صورتی‌ که یخچال هاردستون شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال هاردستون در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال هاردستون در فردیس از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش هاردستون بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش لباسشویی هاردستون

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی هاردستون در فردیس کرج و مشکین دشت شهرک دهکده شهرک ناز فرامرزیه سیمین دشت تپه قشلاق محمد شهر فرخ آباد سرآسیاب ملارد مارلیک خوشنام اندیشه سرحد آباد پل فردیس قلمستان کلال مهر ویلا کیان مهر شهرک چمران قبچاق حافظیه رازکان ماهدشت کچویی سپید دشت شهرک وحدت گرمدره رضی آباد مشگین آباد زیبا دشت 

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر لباسشویی هاردستون در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی هاردستون در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر لباسشویی هاردستون و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی هاردستون و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی هاردستون منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید