نمایندگی تی سی ال در ورامین و قرچک | گارانتی خدمات

نمایندگی تعمیرات TCL در ورامین و قرچک

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی تی سی ال در ورامین و قرچک

نمایندگی تی سی ال در ورامین و قرچک تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات تی سی ال در ورامین و قرچک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال و لباسشویی تی سی ال در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، دونار، سینجر، سینور، الکترواستیل ،یخساران، فیلور، امرسان، هیمالیا، جنرال استیل، ایستکول، سیلوان، سپهر الکتریک، آرچلیک، هیتاچی، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تی سی ال در ورامین و قرچک تعمیر لباسشویی و یخچال تی سی ال در ورامین
نمایندگی تی سی ال در ورامین و قرچک تعمیر لباسشویی و یخچال تی سی ال در ورامین

خدمات نمایندگی تی سی ال در ورامین

یکی از برند هایی که به خصوص در چند سال اخیر برای خود نامی دست و پا کرده است و سعی کرده که خود را به عنوان یکی از برند های با کیفیت بازار لوازم خانگی مطرح کند ، برند تی سی ال (TCL) است. این برند چینی در سالیان اخیر پیشرفت چشمگیر و زیادی داشته است و توانسته است با گسترش خط تولید خود دستگاه هایی مانند ماشین لباسشویی تی سی ال، ماشین ظرفشویی تی سی ال، کولر گازی تی سی ال و یخچال و فریزر تی سی ال تولید کند.

با توجه به اینکه امروزه اکثر برند های معتبر و معروف دنیای لوازم خانگی در حال تلاش برای ارتقا سطح کیفی دستگاه های خود هستند شرکت تی سی ال نیز از این رقابت جدا نیست و همواره توانسته که خود را به عنوان یک برند با کیفیت در چند سال اخیر معرفی کند.

نمایندگی تی سی ال در ورامین بیاش از 10 سال سابقه در امور تعمیرات لوازم خانگی را دارد. این شرکت با بهره گیری از بهترین کارشناسان این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت بروز هر گونه خرابی می توانید با نمایندگی تی سی ال در ورامین و قرچک تماس بگیرید تا کارشناسان ما در محل شما حاضر شده و تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

همان طور که گفته شد شرکت تی سی ال به تولید بسیاری از لوازم خانگی دست پیدا کرده است اما یکی از بهترین و پرطرفدار ترین محصولات این شرکت ماشین لباسشویی تی سی ال است. امروزه با توجه به درگیری زیاد مردم و مشغله های زیادی که دارند استفاده از انواع ماشین های لباسشویی و ماشین های ظرفشویی به اوج خود رسیده است.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی تی سی ال در ورامین و قرچک جیتو فیلستان حصار امیر گل عباس فرون آباد خاور شهر خاوران قیامدشت شریف آباد جمال آباد پیشوا داوود آباد پویینک زیبا شهر باقر آباد جعفر آباد اخوان پارچین کارخانه قند مامازند خاتون آباد موسی آباد قاسم آباد کلاته میرزایی آب باریک می توانید با نمایندگی تی سی ال در ورامین و قرچک تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال تی سی ال در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

مرکز تعمیرات لباسشویی تی سی ال در ورامین

در این مقاله نیز ما قصد داریم تا شما را بیشتر با ماشین لباسشویی تی سی ال آشنا و در مورد خرابی های احتمالی که ممکن است در این دستگاه پیش بیاید بیشتر صحبت کنیم. همچنین لازم به ذکر است که شرکت نامدارسرویس به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان است که در صورت بروز هر گونه خرابی می توانید با نمایندگی تی سی ال در ورامین و قرچک تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و تعمیر لباسشویی تی سی ال در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

1- عدم آب گیری ماشین لباسشویی تی سی ال

یکی از مشکلاتی که گاها در ماشین های لباسشویی و حتی ماشین ظرفشویی پیش می آید آب نگرفتن دستگاه است. در این حالت هنگامی که شما برنامه مورد نظر خود را در ماشین لباسشویی تی سی ال استارت می کنید آب داخل ماشین لباسشویی نمی آید و در نتیجه عمل شست و شو انجام نمی شود. در این حالت اگر دستگاه شما دیجیتال باشد اروری روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود که به شما نشان می دهد که دستگاه آب نمی گیرد.

در این موقعیت عملا دستگاه شما کارایی خود را از دست داده و نمی توانید از آن استفاده کنید. هنگامی که این مشکل در ماشین لباسشویی تی سی ال شما به وجود آمد بایستی با نمایندگی تی سی ال در ورامین و قرچک تماس گرفته تا کارشناس مربوطه در محل شما حاضر شود و دلیل خرابی را بررسی کند. پس از بررسی تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در ورامین در محل شما انجام شده و نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید.

 

2- خرابی خشک کن ماشین لباسشویی تی سی ال

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در ماشین لباسشویی تی سی ال به وجود بیاید خرابی خشک کن است. از زمان قدیم ماشین لباسشویی های تایمری نیز برنامه خشک کن را داشته اند تا به امروز که ماشین لباسشویی های دیجیتال که برد دارند نیز از برنامه خشک کن سود می برند.

اما گاها این مشکل به وجود می آید که تایمر روی برنامه خشک کن نمی رود یا برنامه خشک کن در لباسشویی های جدید اجرا نمی شود. این نکته عملا یکی از مراحل مهم ماشین لباسشویی تی سی ال را محتل می کند. هنگامی که خشک کن درست کار نکند لباس ها آب زیادی دارند و همچنین آب به درستی تخلیه نشده و کاملا داخل دیگ ماشین لباسشویی پر از آب است.

هنگامی که این مشکل برای دستگاه شما پیش آمد جای نگرانی نیست چرا که نمایندگی لباسشویی تی سی ال در ورامین از تعمیر کارانی بهره می برد که همگی تخصص لازم را برای تعمیر لباسشویی تی سی ال در ورامین دارند.

شرکت نامدارسرویس بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیرات لوازم خانگی در ورامین دارد لذا این اطمینان را به شما می دهد که در کمترین زمان ممکن و با استفاده از بهترین قطعات و کمترین هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در ورامین و قرچک برای شما انجام شده و همچنین ضمانت 6 ماه از طرف نمایندگی لباسشویی تی سی ال در ورامین برای شما در نظر گرفته شود.

 

3- لرزش ماشین لباسشویی تی سی ال

لرزش و تکان های شدید معمولا بعد از چند سال استفاده در ماشین های لباسشویی به وجود می آیند. اگر هنگامی که در دفعات اول که لرزش دستگاه شما غیر عادی بود جهت رفع عیب آن اقدام کردید ممکن است هزینه شما کمتر شود اما هنگامی که لرزش ها شدید تر شوند قطعا خرابی قطعات دستگاه شما بیشتر شده است به همین دلیل ممکن است هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در ورامین برای شما کمی بیشتر شود.

به همین دلیل نمایندگی تی سی ال در ورامین به شما توصیه می کند که همواره هر گاه متوجه لرزش و صدای نا متعارف دستگاه خود شدید می توانید با نمایندگی تی سی ال در ورامین تماس بگیرید تا تکنسین ما در محل حاضر شده و تعمیر لباسشویی تی سی ال در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهد.

در بالا سعی کردیم که تعدادی از موارد خرابی ماشین لباسشویی تی سی ال را برای شما عنوان کنیم اما این نکته قابل ذکر است که موارد خرابی های این دستگاه مانند هر برند دیگری بیشتر از موارد فوق است و شما عزیزان می توانید در صورت بروز هر گونه خرابی با نمایندگی تی سی ال در ورامین تماس بگیرید.

شرکت نامدارسرویس که به صورت تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در ورامین را در محل برای شما عزیزان انجام می دهد این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تعمیرات به صورت کاملا تخصصی در محل شما انجام شده و استفاده از قطعات فابریک و اورجینال همراه با کمترین هزینه در دستور کار شرکت نامدارسرویس قرار دارد.

 

مرکز تعمیرات یخچال تی سی ال در ورامین

در ادامه این مقاله نیز می خواهیم شما را با یخچال فریزر تی سی ال آشنا کنیم. یخچال فریزر تی سی ال نیز همانند ماشین لباسشویی آن از جمله دستگاه های دیجیتال بازار به حساب می آید به طوری که با وجود صفحه نمایش و برد این دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک عمل کرده و می تواند با برند های مطرح دنیا رقابت کند.

نمایندگی یخچال تی سی ال در ورامین در نظر دارد تا شما را با برخی از خرابی های احتمالی یخچال فریزر تی سی ال آشنا کند تا در صورت بروز هر گونه خرابی و ایراد جهت تعمیر یخچال تی سی ال در ورامین و قرچک، با نمایندگی تی سی ال در ورامین تماس حاصل فرمایید.

 

1- ارور دادن در یخچال فریزر تی سی ال

همانطور که گفته شد تقریبا تمام مدل های یخچال فریزر تی سی ال به صورت دیجیتال است و به همین دلیل هر ایراد و خرابی در دستگاه به وجود بیاید با نمایش یک ارور در صفحه نمایش دستگاه نمایش داده می شود. مزیتی که دستگاه های دیجیتال چه در ماشین لباسشویی و یا یخچال فریزر نسبت به مدل های دیگر دارند این است که هر گاه قطعه ای به مشکل بخورد ارور می دهد که به این صورت تعمیرکار راحت تر و سریع تر می تواند عیب دستگاه را پیدا کند.

خرابی برای یخچال فریزر ها می تواند هر قطعه ای باشد مثلا خرابی برد، خرابی فن و خرابی سنسور و حتی هنگامی که زمان تعویض فیلتر باشد با نمایش ارور به شما یادآوری می کند که فیلتر دستگاه باید عوض شود. تکنسین هایی که در نمایندگی یخچال تی سی ال در ورامین مشغول به فعالیت هستند همگی از تجربه و مهارت کافی جهت تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در ورامین برخوردار هستند لذا هنگامی که دستگاه شما به مشکل خورد می توانید با نمایندگی تی سی ال در ورامین تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در اولین فرصت در محل شما حاضر شوند.

 

2- صدا دادن یخچال فریزر تی سی ال

صدا دادن در یخچال فریزر نیز مانند ماشین لباسشویی ممکن است مدتی پس از استفاده از دستگاه در آن به وجود بیاید. هنگامی که صدا دادن در یخچال فریزر تی سی ال به وجود می آید قطعا این نکته برای صاحب آن نگران کننده است چرا که ممکن است صدا دادن از موتور دستگاه باشد و یا ممکن است یک فیش در آمده باشد که فن به آن بخورد و صدا بدهد. به همین دلیل هنگامی که یک دستگاه یخچال فریزر صدا می دهد باید توسط کارشناس مربوط به نمایندگی تی سی ال در ورامین مورد بررسی قرار بگیرد.

صدا دادن یک ایراد کلی به حساب می آید که باید به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد چرا که اگر تکنسین در کارشناسی و عیب یابی خود دچار اشتباه شود مشکل برطرف نشده و ایراد همچنان باقی می ماند. به همین دلیل نمایندگی تعمیر یخچال تی سی ال در ورامین این اطمینان را به شما می دهد که در کمترین زمان ممکن تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در ورامین برای شما انجام شده و همچنین ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی تی سی ال در ورامین برای شما لحاظ می گردد.

 

تعمیر یخچال و لباسشویی TCL محل کار و در منزل

یخچال فریزر ها امروزه نقش بسیار پر رنگی در هر خانه اجرا می کنند به همین دلیل هنگامی که خراب می شوند برای آن خانه مهم است که هر چه سریعتر دستگاه تعمیر شود به همین دلیل نمایندگی یخچال تی سی ال در ورامین از تعدادی تعمیرکار مجرب بهره می برد که همگی از مهارت و تجربه کافی جهت تعمیر یخچال تی سی ال در ورامین برخوردار هستند که بتوانند در اولین فرصت در محل حاضر شده و تعمیر یخچال فریزر تی سی ال در ورامین را برای شما انجام دهند.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش تی سی ال در ورامین شرایطی را برای شما عزیزان فراهم کرده است که تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در قرچک و تعمیر یخچال تی سی ال در قرچک برای شما عزیزان از طرف نمایندگی تی سی ال در قرچک انجام شود تا بتوانید همانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید و ضمن تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در قرچک و تعمیر یخچال تی سی ال در قرچک ، از ضمانت 6 ماه نمایندگی تی سی ال در قرچک بهره مند شوید.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر خدمات پس از فروش تی سی ال در ورامین برند های زیر را نیز به صورت تخصصی تعمیر می نماید:

لباسشویی هایر- لباسشویی زیرووات- لباسشویی هاردستون- لباسشویی سپهرالکتریک- لباسشویی مجیک و ...

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی تی سی ال در ورامین

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی تی سی ال در ورامین

شما برای تعمیرات یخچال تی سی ال در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات تی سی ال در ورامین و قرچک تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال تی سی ال در ورامین تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش لباسشویی تی سی ال

در صورتی‌ که یخچال تی سی ال شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال تی سی ال در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال تی سی ال در ورامین از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش تی سی ال بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر تی سی ال

نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی تی سی ال در ورامین تهران محدوده قرچک جیتو فیلستان آرامبویه حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قلعه نو قرچک شریف آباد جمال آباد جلیل آباد حاجی آباد پیشوا قعله سین داوود آباد پویینک زیبا شهر خورین باقر آباد شهرک مدرس قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند زمان آباد فیروز آباد ده خیر گل عباس مامازند خاتون آباد سنگ تراشانولی آباد فردیس صفر آباد موسی آباد قاسم آباد حصارک شهرک نامجو توچال قوهه گلستان رودبارک جعفر آباد میرزایی آب باریک خیر آباد

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر لباسشویی تی سی ال در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی تی سی ال در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر لباسشویی تی سی ال و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی تی سی ال و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی تی سی ال منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید