نمایندگی یخساران در شهر ری ( جنوب تهران ) 02144474632

نمایندگی تعمیرات یخساران در شهر ری ( جنوب تهران )

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال یخساران در شهر ری و جنوب تهران

نمایندگی یخساران در شهر ری و جنوب تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات یخساران در شهر ری و جنوب تهران می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال یخساران در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، دونار، سینجر، امرسان، الکترواستیل ،یخساران، فیلور، جنرال استیل، ایستکول، سیلوان، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی یخساران در شهر ری و جنوب تهران تعمیر یخچال یخساران در شهر ری
نمایندگی یخساران در شهر ری و جنوب تهران تعمیر یخچال یخساران در شهر ری

خدمات نمایندگی یخساران در شهر ری

یکی از برند های قدیمی در زمینه تولید انواع یخچال فریزر کشور برند یخساران است. این شرکت سال 1340 فعالیت خود را با تولید آبسردکنی با نام زادا آغاز کرد که تولید و فروش این آبسردکن در آن زمان طرفداران زیادی را با خود همراه کرد اما پس از انقلاب ، شرکت یخساران توانست فعالیت خود را گسترش دهد و با تولید یخچال فریزر های متنوع جای خود را در بین رقبای پر تعداد خود مستحکم کند. امروزه یخچال فریزر یخساران از جمله برند های مطرح در زمینه لوازم خانگی است و توانسته است دستگاه های با کیفیتی تولید کند.

نمایندگی یخساران در شهر ری نیز در همین راستا با داشتن تکنسین های مجرب و با دانش این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که هر موقع از شبانه روز که یخچال فریزر یخساران شما به مشکل خورد می توانید با نمایندگی یخساران در شهر ری تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و تعمیر یخچال یخساران در شهر ری را برای شما عزیزان انجام دهند.

نمایندگی یخچال فریزر یخساران در شهر ری این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است به همین جهت اگر یخچال فریزر سیلوان شما به هر مشکلی برخورد کرد می توانید جهت تعمیر یخچال فریزر یخساران در شهر ری با نمایندگی یخچال یخساران در شهر ری تماس بگیرید تا کارشناسان ما در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی تعمیر یخچال یخساران در شهر ری را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر یخساران 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی یخساران در شهر ری و جنوب تهران دولت آباد جوانمرد قصاب ابن بابویه امامزاده عبدالله کیانشهر یاخچی آباد خزانه بخارایی شهرک بعثت نازی آباد عبدل آباد جوادیه امین آباد خاور شهر می توانید با نمایندگی یخساران در شهر ری و جنوب تهران تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال یخساران در شهر ری را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

مرکز تعمیرات یخچال یخساران در شهر ری

تعمیر یخچال فریزر یخساران در شهر ری برای شما عزیزان در محل انجام شده و با توجه به سخت بودن حمل و نقل دستگاه این امکان را شرکت نامدارسرویس برای شما عزیزان مهیا کرده است که در محل تعمیر یخچال یخساران در شهر ری انجام شود ضمن اینکه استفاده از قطعات فابریک و همچنین ضمانت 6 ماه از طرف نمایندگی یخساران در شهر ری برای شما عزیزان لحاظ می گردد.

نباید فراموش کرد که یخچال فریزر یخساران نیز مانند هر برند دیگری ممکن است مدتی پس از استفاده به ایراداتی برخورد کند که جای نگرانی نیست چرا که نمایندگی یخچال یخساران در شهر ری با داشتن تعمیرکارانی باتجربه و با دانش این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که هر مشکلی که دستگاه شما داشت می توانید به صورت 24 ساعته حتی ایام تعطیل با نمایندگی یخساران در شهر ری تماس گرفته تا تعمیر یخچال یخساران در شهر ری برای شما عزیزان انجام گردد.

در ادامه مطلب همچنین نمایندگی یخساران در شهر ری به برخی از خرابی های یخچال فریزر یخساران اشاره می کند که می تواند برای شما عزیزان مفید باشد:

 

1- یکسره کار کردن یخچال فریزر یخساران

یکی از مشکلاتی که گاها در انواع یخچال ها به وجود می آید مشکل یکسره کار کردن است. منظور از یکسره کار کردن به این معنا است که موتور دستگاه بی وقفه در حال کار کردن و خنک کردن است. هنگامی که چنین شرایطی در دستگاه شما به وجود می آید بایستی توسط کارشناس مربوط به نمایندگی یخساران در شهر ری بررسی شود تا دلیل اصلی یکسره کار کردن دستگاه مشخص شود.

کارشناسان نمایندگی یخچال یخساران در شهر ری از دانش و تجربه کافی برخوردار هستند که بتوانند مشکل دستگاه برطرف نمایند. هنگامی که دستگاه به صورت یکسره کار می کند به موتور فشار زیادی وارد می شود و اگر تعمیر یخچال فریزر یخساران در شهر ری به موقع انجام نشود می تواند هزینه تعمیرات یخچال فریزر یخساران شما را بیشتر بکند لذا هنگامی که به این مشکل برخورد کردید باید در اسرع وقت برای تعمیر یخچال یخساران در شهر ری اقدام نمایید.

 

2- صدا دادن در یخچال فریزر یخساران

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در یخچال فریزر یخساران شما به وجود بیاید مشکل صدا دادن است. هنگامی که یخچال فریزر یخساران شما صدا می دهد کاملا برای شما که استفاده کننده از آن هستید قابل تشخیص است که صدای دستگاه تغییر کرده است و صدای آن طبیعی نیست. عموما صدای غیر طبیعی که از دستگاه میاید یا به موتور مربوط است یا به فن دستگاه. تشخیص آن نیز بر عهده کارشناس مربوطه است که بتواند تشخیص دهد دلیل صدا دادن دستگاه چیست.

در مقوله تعمیرات یخچال فریزر یخساران تشخیص عیب بسیار مهم است. چرا که اگر تشخیص عیب به درستی انجام نشود ممکن است عیب دستگاه درست برطرف نشود و همچنان ایراد در دستگاه باقی بماند. نمایندگی یخساران در شهر ری این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تعمیر یخچال یخساران در شهر ری به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان انجام شود تا بتوانید همانند روز نخست بدون ایراد از دستگاه خود استفاده کنید.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر یخچال یخساران در شهر ری این مهم را در همه قسمت های شهرستان شهر ری انجام می دهد و لذا شما عزیزان می توانید در صورت نیاز برای تعمیر یخچال یخساران در جنوب تهران با نمایندگی یخساران در جنوب تهران تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و پس از عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما تعمیر یخچال یخساران در جنوب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند تا از مزایای استفاده از خدمات نمایندگی یخساران در جنوب تهران بهره مند شوید.

 

3- روشن نشدن یخچال فریزر یخساران

یکی دیگر از مشکلات احتمالی که ممکن است در یخچال فریزر یخساران شما پیش بیاید روشن نشدن دستگاه است. هنگامی که یخچال فریزر یخساران شما روشن نمی شود عملا از کار افتاده است دیگر خنک کنندگی ندارد. لذا هنگامی که دستگاه روشن نمی شود می بایست در اولین فرصت با نمایندگی یخچال یخساران در شهر ری تماس بگیرید تا کارشناسان ما برای تعمیر یخچال یخساران در شهر ری در محل شما حاضر شوند.

در ایراد روشن نشدن هر احتمالی وجود دارد از خرابی پریز برق و یا حتی قطعی در سیم دستگاه گرفته تا خرابی موتور و برد دستگاه و حتی موارد دیگر. بررسی این احتمالات باید توسط تکنسین متخصص انجام شود تا بتواند به دلیل خرابی دستگاه شما برسد. نمایندگی یخساران در شهر ری از تعمیرکارانی بهره می برد که همگی از دانش و تجربه لازم جهت تعمیر یخچال فریزر یخساران در شهر ری بهره می برند لذا می توانید با خیال راحت برای تعمیر یخچال یخساران در شهر ری کار را به نمایندگی یخساران در شهر ری بسپارید.

 

تعمیر یخچال یخساران در محل کار و منزل

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیر لوازم خانگی دارد این اطمینان را به شما می دهد که در صورت نیاز می توانید با نمایندگی تعمیر یخچال یخساران در شهر ری تماس گرفته تا ایرادات دستگاه شما برطرف گردد. علاوه بر تعمیر یخچال یخساران در شهر ری برند های زیر نیز توسط شرکت نامدارسرویس تعمیرات آن انجام می شود:

یخچال سیلوان- یخچال سینور- یخچال جنرال استیل- یخچال فیلور- یخچال اسنوا و ...

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی یخساران در شهر ری ( جنوب تهران )

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی یخساران در شهر ری

شما برای تعمیرات یخچال یخساران در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات یخساران در شهر ری و جنوب تهران تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال یخساران در شهر ری تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال یخساران

در صورتی‌ که یخچال یخساران شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال یخساران در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال یخساران در شهر ری از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش یخساران بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر یخساران

نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی یخساران در شهر ری و جنوب تهران دولت آباد جوانمرد قصاب ابن بابویه امامزاده عبدالله کیانشهر یاخچی آباد خزانه بخارایی شهرک بعثت نازی آباد عبدل آباد جوادیه امین آباد خاور شهر چهارصد دستگاه تقی آباد هاشم آباد ظهیر آبادمشیریه اسلام آباد مسعودیه افسریه اتابک بیسیم تیر دوقلو شوش طیب مولوی راه آهن گمرک عباسی دوراهی قپان فلاح زمزم نعمت آباد خاوران

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال یخساران در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال یخساران در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال یخساران و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال یخساران و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال یخساران منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید