نمایندگی الکترواستیل در شهر ری ( جنوب تهران )

نمایندگی تعمیرات الکترواستیل در شهر ری ( جنوب تهران )

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شهر ری و جنوب تهران

نمایندگی الکترواستیل در شهر ری و جنوب تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات الکترواستیل در شهر ری و جنوب تهران می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال الکترواستیل در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، دونار، سینجر، امرسان، الکترواستیل ،یخساران، فیلور، جنرال استیل، ایستکول، سیلوان، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی الکترواستیل در شهر ری و جنوب تهران تعمیر یخچال الکترواستیل در شهر ری
نمایندگی الکترواستیل در شهر ری و جنوب تهران تعمیر یخچال الکترواستیل در شهر ری

خدمات نمایندگی الکترواستیل در شهر ری

یکی از شرکت های قدیمی در امر ساخت دستگاه های برودتی در کشور ایران شرکت الکترواستیل است. این شرکت بیش از 50 سال سابقه فعالیت در کشور را دارد و همواره توانسته است در این سال ها دستگاه های مورد قبول مردم را تولید کند. شرکت الکترواستیل در ساخت انواع یخچال های خانگی قدمت نسبتا طولانی دارد و انواع یخچال ها اعم از دوقلو ، ساید بای ساید و یخچال فریزر الکترواستیل به صورت بالا پایین را تولید می کند و مورد استفبال مردم نیز قرار می گیرد.

نمایندگی الکترواستیل در شهر ری و جنوب تهران نیز برای رفاه حال شما عزیزان با بهره مندی از تعدادی تکنسین مجرب این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که اگر یخچال فریزر الکترواستیل شما به مشکل خورد می توانید با نمایندگی الکترواستیل در شهر ری تماس گرفته تا تعمیرکاران نمایندگی یخچال الکترواستیل در شهر ری در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما تعمیر یخچال ساید بای ساید الکترواستیل در شهر ری و جنوب تهران را در محل برای شما عزیزان انجام دهند.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی الکترواستیل در شهر ری و جنوب تهران دولت آباد جوانمرد قصاب ابن بابویه امامزاده عبدالله کیانشهر یاخچی آباد خزانه بخارایی شهرک بعثت نازی آباد عبدل آباد جوادیه امین آباد خاور شهر می توانید با نمایندگی الکترواستیل در شهر ری و جنوب تهران تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال الکترواستیل در شهر ری را برای شما عزیزان انجام دهند.

امروزه با توجه به رقابتی که در دنیای لوازم خانگی وجود دارد تمامی شرکت ها سعی دارند که بهترین دستگاه را با به روز ترین فناوری تولید کنند. شرکت الکترواستیل نیز از این فرآیند جدا نیست و همواره سعی کرده است که بهترین دستگاه را به بازار روانه کند. اما نباید فراموش کرد که این برند در داخل با برند های مطرحی همچون اسنوا ، هیمالیا ، امرسان ، سیلوان و ... در حال رقابت است اما یخچال فریزر الکترواستیل همواره با استقبال مردم نیز در این سال ها روبرو بوده است.

 

مرکز تعمیرات یخچال الکترواستیل در شهر ری

شرکت نامدارسرویس نیز با توجه به اینکه استقبال از یخچال فریزر الکترواستیل بالا بوده توانسته است با بهره مندی از بهترین کارشناسان این امکان را برای شما عزیزان فراهم کند که هر موقع از شبانه روز که یخچال فریزر الکترواستیل شما به مشکل خورد می توانید با نمایندگی الکترواستیل در شهر ری تماس گرفته تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید الکترواستیل در شهر ری را در محل انجام دهند.

قطعا یکی از مواردی که باعث نگرانی اهل منزل می شود خرابی یخچال خانه است. دلیل آن هم این است که چون مواد غذایی داخل آن وجود دارد ممکن است که به دلیل خرابی یخچال فاسد شود و باعث وارد شدن خسارت به اهالی منزل شود.

در همین راستا نمایندگی یخچال الکترواستیل در شهر ری با داشتن تکنسین های متعدد این نگرانی را برای شما عزیزان برطرف کرده است و شما می توانید هر موقع از شبانه روز 7 روز هفته در صورت نیاز برای تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در شهر ری با نمایندگی الکترواستیل در شهر ری تماس گرفته تا در صورت نیاز تعمیرکاران ما در محل شما حاضر شده و تعمیر یخچال الکترواستیل در شهر ری را برای شما عزیزان انجام دهند.

نمایندگی الکترواستیل در شهر ری این اطمینان را به شما می دهد که تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در شهر ری با کمترین هزینه برای شما عزیزان انجام می شود و ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی یخچال فریزر الکترواستیل در شهر ری برای شما عزیزان در نطر گرفته می شود.

در ادامه این مطلب نمایندگی الکترواستیل در شهر ری در نظر دارد تا شما را با برخی از خرابی های احتمالی در یخچال فریزر الکترواستیل آشنا کند تا در صورت نیاز برای تعمیر یخچال الکترواستیل در شهر ری با نمایندگی یخچال سای باید ساید الکترواستیل در شهر ری و جنوب تهران تماس بگیرید.

 

1- خنک نکردن یخچال فریزر الکترواستیل

یکی از مشکلات شایعی که معمولا در یخچال فریزرها به وجود می آید خنک نکردن است. اساس کار یخچال ها برودت است و باید با خنک کردن و خنک نگهداشتن داخل یخچال به حفظ مواد غذایی که داخل آن است کمک کند. اما گاهی اوقات این مشکل به وجود می آید که دستگاه خراب می شود و دیگر خنک نمی کند یا میزان سرمای آن کم می شود. در این صورت است که قطعا باید یخچال فریزر الکترواستیل توسط یک کارشناس بازدید شود.

دلایل خنک نکردن دلایل متعددی است و تشخیص عیب آن بسیار مهم است. اگر تشخیص عیب دستگاه به درستی انجام نشود دستگاه همچنان خراب می ماند و عیب آن پا برجاست. نمایندگی الکترواستیل در شهر ری با داشتن تعمیرکارانی زبده و با تجربه این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که با کمترین هزینه و با استفاده از قطعات فابریک تعمیر یخچال الکترواستیل در شهر ری انجام می شود.

مواردی مانند خرابی موتور، خرابی برد، خرابی فن و ... می تواند از دلایل خنک نکردن یخچال فریزر الکترواستیل باشد.

 

2- ارور دادن در یخچال فریزر الکترواستیل

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در سالیان اخیر ، امروزه اغلب دستگاه هایی که تولید می شوند دیجیتال هستند. به همین دلیل اگر یکی از قطعات یخچال به مشکل بخورد اروری بر روی صفحه نمایش آن ظاهر می شود. ب همین دلیل است که هر کدام از ارور هایی که بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود معنی خاصی دارد و باید توسط تکنسین مربوطه در نمایندگی الکترواستیل در شهر ری بررسی شود. در ادامه به چند نمونه از ارورهای یخچال فریزر الکترواستیل می پردازیم:

ارور E1 در یخچال الکترواستیل: به معنای خرابی سنسور و سیم کشی در یخچال الکترواستیل است

ارور E3 در یخچال الکترواستیل: این ارور به معنای خرابی برد در یخچال الکترواستیل است.

ارور E11 در یخچال الکترواستیل: این ارور به معنی خرابی فن است.

البته یادآوری این نکته ضروری است چرا که هنگامی که یخچال فریزر الکترواستیل ارور می دهد باید توسط کارشناس بررسی شود تا دلیل اصلی ارور آن معلوم شود.

 

3- خرابی یخساز در یخچال فریزر الکترواستیل

در مدل های دوقلو و یا ساید بای ساید الکترواستیل یکی از ویژگی هایی که باید به آن اشاره کرد وجود یخساز است. یخساز به گونه ای کار می کند که هر موقع که شما نیاز به یخ داشتید می توانید از آن استفاده کنید اما گاهی اوقات یخساز دچار خرابی می شود ، یا دیگر عمل یخسازی را انجام نمی دهد یا صدا می دهد. در هر کدام از این موارد باید قسمت یخساز توسط یک کارشناس بررسی شود. خرابی یخساز عملا یکی از قابلیت هایی که یخچال فریزر الکترواستیل دارد را از شما می گیرد به همین دلیل بایستی جهت تعمیر یخچال ساید بای ساید الکترواستیل در شهر ری اقدام کنید.

تعمیر یخساز یه کار تخصصی است که شاید از عهده از تعمیرکاری بر نیاید اما شرکت نامدارسرویس با داشتن بهترین کارشناسان این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است هر موقع از شبانه روز که نیاز به تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در شهر ری و جنوب تهران داشتید می توانید با نمایندگی الکترواستیل در جنوب تهران تماس بگیرید.

 

تعمیر یخچال الکترواستیل در محل کار و منزل

در بالا سعی کردیم که شما را با برخی از خرابی های احتمالی یخچال فریزر الکترواستیل آشنا کنیم اما نباید فراموش کرد که ممکن است موارد دیگری از خرابی برای دستگاه شما پیش بیاید که جای نگرانی نیست چرا که نمایندگی الکترواستیل در جنوب تهران این اطمینان را به شما می دهد که هر گونه خرابی و ایراد در دستگاه شما پیش بیاید تعمیر یخچال الکترواستیل در شهر ری توسط تکنسین های نمایندگی الکترواستیل در شهر ری انجام می شود.

شرکت نامدارسرویس که به صورت کاملا تخصصی تعمیر یخچال الکترواستیل در شهر ری را انجام می دهد علاوه بر برند الکترواستیل برند های زیر را نیز تحت پوشش خود دارد:

یخچال یخساران- یخچال اسنوا- یخچال فیلور- یخچال هیمالیا- یخچال سیلوان- یخچال دوو و ...

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی الکترواستیل در شهر ری ( جنوب تهران )

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی الکترواستیل در شهر ری

شما برای تعمیرات یخچال الکترواستیل در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات الکترواستیل در شهر ری و جنوب تهران تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شهر ری تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال الکترواستیل

در صورتی‌ که یخچال الکترواستیل شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال الکترواستیل در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در شهر ری از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش الکترواستیل بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر الکترواستیل

نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی الکترواستیل در شهر ری و جنوب تهران دولت آباد جوانمرد قصاب ابن بابویه امامزاده عبدالله کیانشهر یاخچی آباد خزانه بخارایی شهرک بعثت نازی آباد عبدل آباد جوادیه امین آباد خاور شهر چهارصد دستگاه تقی آباد هاشم آباد ظهیر آبادمشیریه اسلام آباد مسعودیه افسریه اتابک بیسیم تیر دوقلو شوش طیب مولوی راه آهن گمرک عباسی دوراهی قپان فلاح زمزم نعمت آباد خاوران

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال الکترواستیل در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال الکترواستیل در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال الکترواستیل و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال الکترواستیل و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال الکترواستیل منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید