نمایندگی تعمیر یخچال در پاکدشت | 02144474632

نمایندگی تعمیرات یخچال در پاکدشت و قیامدشت

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال در پاکدشت و قیامدشت تهران

نمایندگی  تعمیر یخچال در پاکدشت و قیامدشت تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات یخچال در پاکدشت و قیامدشت و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله بوش، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، دونار، فیلور، الکترواستیل، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر یخچال در پاکدشت و قیامدشت
نمایندگی تعمیر یخچال در پاکدشت و قیامدشت

خدمات سرویس و  تعمیر یخچال در پاکدشت

یکی از دستگاه های مهمی که باید در خرید آن وسواس به خرج داد یخچال فریزر است. امروزه که بازار تولید و رقابت در عرصه لوازم خانگی داغ است شرکت های متفاوتی به تولید انواع یخچال فریزر پرداخته اند. یخچال فریزر دوقلو، انواع ساید بای ساید و یخچال فریزر هایی که به صورت بالا پایین هستند همگی در حال حاضر در حال تولید و مصرف توسط مردم هستند.

در همین حال نمایندگی تعمیر یخچال در پاکدشت با داشتن تعدادی تکنسین مجرب که سال هاست تجربه تعمیر یخچال در پاکدشت را دارند این اطمینان را به شما عزیزان می دهند که آمادگی هر نوع یخچال فریزر را دارند. کافی است هنگامی که یخچال فریزر شما خراب شد با نمایندگی یخچال در پاکدشت تماس گرفته تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و تعمیر یخچال فریزر در پاکدشت را برای شما انجام دهند.

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر در پاکدشت و قیامدشت جیتو فیلستان حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قرچک شریف آباد جمال آباد پیشوا داوود آباد پویینک زیبا شهر باقر آباد قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند مامازند خاتون آباد موسی آباد قاسم آباد گلستان میرزایی آب باریک می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال در پاکدشت و قیامدشت تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال در پاکدشت و قیامدشت را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

از جمله امتیازات ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال در پاکدشت:

ما اولین نمایندگی تعمیرات یخچال در سراسر ورامین و پاکدشت هستیم و خدمات شبانه روزی بدون تعطیلی را به مشتریان عزیز ارائه می دهیم. همچنین مشتریان ما با رضایتمندی بالا ما را به دیگران معرفی می کنند و این باعث افتخار ماست که با ارائه خدمات بی نقص، موجب رضایتمندی مشتریان می شویم. همچنین تمامی خدمات تعمیرات یخچال و فریزر توسط کادر تعمیرکاران ما در کمترین زمان و با دقت بسیار بالایی انجام می پذیرد.

تمامی خدمات تعویض قطعات در نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال در پاکدشت با قطعات اورجینال انجام می شود. همه تعمیرات ضمانت نامه پس از تعمیر شش ماهه دارند. تمامی تعمیرکاران ما جزء افراد متخصص و کار بلد تعمیر یخچال هستند.

 

نمایندگی های تخصصی تعمیر یخچال و فریزر

در بعضی مناطق این شرکت دارای نمایندگی های تخصصی برای تولیدات خود است. در نمایندگی های تعمیرات یخچال در پاکدشت تمام لوازمی که احتیاج به تعمیر دارند، با استفاده از متخصصین آموزش دیده و با تجربه مورد بازدید قرار گرفته و بصورت اصولی تشخیص عیب داده می شوند. همچنین در این نمایندگی قطعات یدکی مرغوب و اصل موجود هستند.

 

تعمیر یخچال با قطعات اورجینال 

تعمیرات لوازم منزل با استفاده از قطعات اصل باعث می شود تا لوازم تعمیر شده با همان کیفیت قبل کار کنند. تکنسین ها با ارائه راهنمایی های مفید، باعث استفاده بهترو طول عمر بیشتر محصولات شما می شوند

 

چرا نمایندگی تعمیر یخچال نامدار سرویس را انتخاب کنیم ؟

تماس با مرکز تعمیرات یخچال در پاکدشت، باعث می شود، افرادی متخصص و آشنا با این برند که سال های زیادی مشغول به تعمیر لوازم خانگی بوده اند و دارای تجربه زیادی در این زمینه هستند، نسبت به رفع عیب دستگاه شما اقدام کنند. از سوی دیگر نمایندگی تعمیرات یخچال با سرویس در تمام ورامین و پاکدشت در کوتاه ترین زمان ممکن حتی در روزهای تعطیل باعث آرامش خاطر شما می شود. و شما دیگر نگرانی در خصوص تعمیرات یخچال در پاکدشت و قیامدشت نخواهید داشت.

 

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر در پاکدشت

ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر یخچال در شهر تهران، به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان هستیم. فقط باید دقت کنید هنگام تعمیر یخچال فریزر خود، به سراغ تعمیرکاران تقلبی نروید. چرا که ممکن است وسیله شما آسیب بیشتری دیده و هزینه سنگین تری هم پرداخت کنید.خصوصا اگر از قطعات اورجینال استفاده نشود.

بنابراین هدف اصلی نمایندگی یخچال در پاکدشت ما، حفط سلامت لوازم خانگی شما و همچنین تعمیر تخصصی یخچال شما در سریع ترین زمان ممکن است. فقط کافی ست در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن تمایندگی های ما تماس بگیرید تا با اعزام تعمیرکاران حرفه ای خود، در اسرع وقت یخچال شما را تعمیرکنیم. 

 

مزیت های تعمیرگاه مرکزی یخچال پاکدشت

• این نمایندگی از قطعات اورجینال و مرغوب برای خدمات تعمیر یخچال استفاده می کند. همچنین جهت جلب رضایت مشتریان و اثبات حسن نیت خود، تمامی تعمیرات همراه با 6 ماه گارانتی (ضمانتنامه) ارائه می گردد.

• این اطمینان را به شما می دهیم که ما جزء بهترین ها در زمینه ی تعمیرات یخچال در پاکدشت هستیم. پس نباید نگرانی بابت این موضوع داشته باشید. یخچال شما هر مدلی که باشد تعمیرکاران ما قادر به تعمیر آن هستند.

• این خرابی ممکن است در ساعات شبانه رخ دهد. اما نگران این موضوع نباشید. چرا که ما به صورت شبانه روزی (24 ساعته) حتی در روزهای تعطیل آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان هستیم.

• همانطور که گفته شد دارای شعبات زیادی در تهران است پس اگر شما در پاکدشت ساکن هستید ما قادر هستیم یک نیرو از شعبه ی نزدیک محل شما برایتان اعزام کنید که امور تعمیر با سرعت بالاتر و در کمتر 2 ساعت توسط کارشناسان انجام می گیرد.

• و مزیت دیگر نمایندگی ما دریافت هزینه ی مناسب از مشتری بر اساس نرخ اتحادیه است.

 

معتبرترین نمایندگی رسمی تعمیر یخچال در پاکدشت تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال در پاکدشت با سابقه 15 ساله خود، همه ساله در تلاش است که پشتیبانی بی عیب و ایراد به مشتریان وتعویض قطعات یخچال با قطعه های اصلی بر مهم ترین ارزش های مشتریان احترام بگذارد. در ادامه به مهم ترین اهداف خود اشاره می کنیم:

• تمرکز بر خواسته و نیاز مشتری

• ارائه خدمات با کیفیت با قطعات اصلی

• جلب رضایت مشتری با ارائه ی خدمات سریع و بی نقص

 

تعمیر یخچال در محل کار و منزل

تعمیر یخچال فریز در محل یکی از حسن های خوب نمایندگی ماست که باعث می شود شما با هزینه و وقت کمتری و همچنین بدون آسیب دیدن و هزینه های بالای حمل یخچال، تعمیر یخچال شما در محل انجام شود و خود شما از نزیک شاهد وضعیت تعمیر وسیله خود باشید.

 

سرویس و تعمیر یخچال با ضمانت

ما بعد از تعمیر و سرویس یخچال فریزر شما یک ضمانت نامه 6 ماه میدهیم که اگر در این مدت مجددا یخچال شما خراب شد، مسئولیت تعمیر را به عهده بگیریم. بنابراین شما دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشید.

 

شماره مرکز خدمات پس از فروش نمایندگی تعیرات یخچال در پاکدشت

اگر یخچال شما کار نمی کند و یاد دارای خطا و ارور است ما سریع ترین گزینه برای انتخاب شما هستیم. لازم به ذکر است تمامی تعمیرکاران ما حرفه ای و دارای تجربه ی بالا در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی هستند. همچنین ما برای آسوده شدن و اعتماد مشتریان در قبال لوازم تعمیر شده 6 ماه ضمانت ارائه می دهیم و میتوانید با شماره 02144474632 تماس بگیرید.

 

هزینه تعمیر یخچال در پاکدشت

برای تعمیر هر وسیله ای نیاز به متخصص حرفه ای همان وسیله می باشد. هنگامی که افراد بی تجربه و نا وارد اقدام به تعمیر یخچال شما می کنند، ممکن است موجب وارد شدن خسارات شوند. با استفاده از مراکز معتبر، کمک به صرف هزینه های کمتر و انجام بهتر تعمیرات خواهید شد.

وقتی وسیله ای احتیاج به تعمیر پیدا می کند چند روز بعد به شما وقت تعمیر داده می شود اما کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان به محل شما آمده و اقدام به تعمیر یچال و فریزر شما خواهند کرد. دلیل این سرعت داشتن شعبات نمایندگی تعمیر سای بای ساید در پاکدشت تهران است.

 

ما با خدمات 24 ساعته و بدون تعطیلی همیشه و همه جا آماده خدمت رسانی تعمیرات به شما هستیم

نمایندگی تعمیر یخچال و فریزر در تهران با انجام خدمات تعمیر یخچال در محل. و 24 ساعته آماده انجام خدمات تعمیرات انواع یخچال فریزر در محل است.در صورت مشاهده خرابی یخچال خود میتوانید با تماس گرفتن با نمایندگی از خدمات ما بهرهمند شوید.

شرکت نامدارسرویس بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیرات لوازم خانگی دارد و همواره رفاه حال شما عزیزان در اولویت این مجموعه قرار دارد به همین دلیل تعمیر یخچال در پاکدشت در محل شما عزیزان انجام می شود و نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید. همچنین استفاده از قطعات فابریک و ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی یخچال در پاکدشت برای شما عزیزان در نظر گرفته می شود.

نامدارسرویس که به صورت تخصصی تعمیر یخچال فریزر در پاکدشت را انجام می دهد برند های زیر را تحت پوشش خود دارد:

یخچال اسنوا- یخچال هایسنس- یخچال فیلور- یخچال دونار- یخچال الکترواستیل- یخچال پارس و ...

 

 

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیر انواع لوازم خانگی اعم از انواع یخچال فریزر را دارد این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که به صورت 24 ساعته هر 7 روز هفته می توانید جهت تعمیر یخچال در پاکدشت با نمایندگی یخچال در پاکدشت تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیر یخچال فریزر در پاکدشت در محل شما عزیزان انجام شود.

این نکته نیز حائز اهمیت است که نمایندگی یخچال در پاکدشت از قطعات فابریک و اورجینال جهت تعمیر یخچال فریزر در پاکدشت استفاده می کند ، و همچنین تعمیر یخچال در پاکدشت در محل شما عزیزان انجام می شود و نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید. همچنین ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی یخچال فریزر در پاکدشت برای شما عزیزان اعمال می شود.

 

علل رایج خرابی در یخچال و فریزر

اصولا خرابی هایی که در انواع یخچال فریزر به وجود می آید متنوع است. ایراداتی مثل خنک نکردن، ارور دادن، روشن نشدن، آب دادن و ... . اما اصولا نحوه تعمیر یخچال در پاکدشت در مدل های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. برخی از مدل ها ترموستاتی هستند برخی دیگر دارای برد و سیم کشی هستند. برخی از مدل ها دارای صفحه از زیر هستند و برخی دیگر صفحه از رو هستند.

به همین دلیل تکنیک تعمیر هر کدام از انواع یخچال ها با یکدیگر متفاوت است. امروزه با توجه به توسعه فناوری و پیشرفت علم برخی از برند ها به سراغ تولید یخچال فریزر های اینورتر رفته اند که کاملا نحوه تعمیرات آن ها با مدل هایی که اینورتر نیستند فرق می کند.

در همین راستا نمایندگی یخچال فریزر در پاکدشت با داشتن تعمیرکارانی ماهر و با تجربه این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که هر ایراد و خرابی که در دستگاه یخچال فریزر شما به وجود آمد اصلا جای نگرانی نیست چرا که تعمیر یخچال در پاکدشت توسط تکنسین های مجرب شرکت نامدارسرویس به بهترین شکل انجام می شود و شما عزیزان می توانید با خیالی راحت تعمیر یخچال فریزر در پاکدشت را به ما بسپارید.

اساس کار یخچال ها خنک کردن است. اما یکی از اصلی ترین و اساسی ترین مشکل هایی که در انواع یخچال فریزر به وجود می آید خنک نکردن است. گاهی به طور کل هم قسمت یخچال و هم قسمت فریزر خنک نمی کند و یا گاهی یکی از دو طرف از سرما می افتد. در این صورت است که نیاز به تعمیر یخچال در پاکدشت وجود دارد که بایستی توسط یک کارشناس دستگاه شما مورد عیب یابی قرار بگیرد و سپس توسط نمایندگی یخچال در پاکدشت ، تعمیر یخچال فریزر در پاکدشت انجام شود.

یکی دیگر از ایرادتی که عموما در دستگاه های یخچال فریزر به وجود می آید آب دادن از زیر دستگاه است. این آب دادن شاید به ظاهر مشکل اساسی باشد اما مشکل چندان پیچیده ای نیست و با سرویس لوله تخلیه آب یا برفک زدایی این مشکل برطرف می شود. تعمیرکاران سیار نمایندگی تعمیر یخچال در پاکدشت این اطمینان را به شما عزیزان می دهند که در سریع ترین زمان ممکن تعمیر یخچال در پاکدشت انجام شود تا شما بتوانید همانند روز اول از دستگاه خود استفاده نمایید.

ارور دادن، کار نکردن موتور، نشتی گاز، یخ زدن داخل کابین یخچال و ... از جمله خرابی هایی است که در انواع یخچال فریزر ممکن است به وجود بیاید. همه این مشکل توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال در پاکدشت کاملا قابل تعمیر است.

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر یخچال فریزر:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال پارس و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید