تعمیر لباسشویی زیرووات در تهران و ورامین | 6 ماه گارانتی | نمایندگی تعمیرات لباسشویی zerowatt

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات (Zerowatt) در تهران و ورامین

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در تهران و ورامین و قرچک

تعمیر لباسشویی زیرووات در تهران و ورامین، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی زیرووات یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در ورامین و قرچک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و ورامین توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات (zirowatt) به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی زیرووات نو و دست دوم در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ماشین لباسشویی از جمله ال جی، سامسونگ، آبسال، اسنوا، مجیک، دوو، زیمنس، آریستون، پاکشوما و ... می باشد.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

تعمیر لباسشویی زیرووات
تعمیر لباسشویی زیرووات

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در ورامین

برند زیرووات یکی از محصولات نامدار ایتالیایی است که سالیان درازی است به تولید لوازم خانگی و صادرات آن به نقاط مختلف دنیا مشغول است. اگرچه که شاید برند زیرووات خیلی در صنعت لوازم خانگی مشهور نباشد اما باید این نکته را دانست که محصولات تولید شده توسط این شرکت مثل لباسشویی زیرووات، ظرفشویی زیرووات دارای کیفیت بسیار بالایی است و اکثر افرادی که محصولات زیرووات را خریداری کردند از استفاده از آنها راضی هستند.

شرکت نامدارسرویس نیز برای رفاه حال شما عزیزان دارای نمایندگی زیرووات در ورامین است که در صورت بروز خرابی می توانید با ما تماس بگیرید تا در صورت نیاز تعمیرکار برای تعمیر لباسشویی زیرووات در ورامین برای شما عزیزان ارسال گردد.

با توجه به اینکه برند زیرووات برند خارجی است برای همین تعمیر و باز و بست دستگاه نسبت به برند های داخلی متفاوت تر است و نیاز به دانش فنی بالاتری نسبت به تعمیر برند های داخلی دارد. از همین رو شرکت نامدارسرویس توانسته تکنسین هایی را دور هم جمع کند که توانایی تعمیر لباسشویی زیرووات در ورامین را داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت سرویس دهی تعمیر لباسشویی زیرووات در ورامین برای شما عزیزان انجام گردد.

 

لباسشویی زیرووات

لباسشویی زیرووات یکی از محصولات پر فروش و پر طرفدار شرکت زیرووات است که توانسته طرفداران زیادی در داخل ایران داشته باشد. برند زیرووات توانسته که هم ماشین لباسشویی تایمری تولید کند و هم توانسته که ماشین لباسشویی بردی تولید کند. برند زیرووات اگرچه که تولید کشور ایتالیا است اما مانند همه ی برند های تولید شده در صنعت ماشین لباسشویی پس از مدتی استفاده از آن احتمال خرابی آن وجود دارد و شما عزیزان در صورت مشاهده هر گونه خرابی احتمالی برای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در ورامین می توانید با نامدارسرویس تماس بگیرید.

برای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در ورامین نیازی به حمل دستگاه شما وجود ندارد و تنکسین های ماهر ما در محل دستگاه شما را تعمیر می کنند.

با توجه به تجربه ای که در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در ورامین داریم سعی داریم در ادامه مطلب برخی از موارد عیوب لباسشویی زیرووات را بیاوریم:

 

خرابی لاستیک ماشین لباسشویی زیرووات:

خرابی لاستیک درب ماشین لباسشویی زیرووات یکی از مشکلات متداول در انواع ماشین های لباسشویی است که اگر کوچک ترین پارگی در آن به وجود بیاید هنگامی که دستگاه در حال کار کردن است آب از داخل دیگ کمی به بیرون نشت می کند که رفته رفته این پارگی بیشتر می شود.

شرکت نامدارسرویس به عنوان نمایندگی زیرووات در ورامین این اطمینان را به شما می دهد که از قطعات اورجینال استفاده شود و در کمترین زمان ممکن تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در ورامین برای شما عزیزان انجام شود.

 

خرابی درب لباسشویی زیرووات:

ماشین لباسشویی زیرووات همگی از نوع درب از جلو هستند و مدل دوقلو و یا سطلی نیستند به همین دلیل پس از مدتی استفاده از لباسشویی به دلیل مستهلک شدن و یا زنگ زدگی لولا درب ممکن است که لولا از درب جدا شده و دیگر تا زمان تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در ورامین امکان استفاده از دستگاه برای شما فراهم نیست.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر قطعات داخلی دستگاه تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض لولا درب را نیز درمحل انجام می دهد و با استفاده از قطعات فابریک این امکان را به شما می دهد که در اسرع وقت تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در ورامین انجام شده تا شما عزیزان بتوانید بار دیگر بدون مشکل از دستگاه خود استفاده کنید.

 

آب دادن از پشت و یا زیر ماشین لباسشویی زیرووات:

آب دادن از دستگاه های لباسشویی یکی از مشکلات کاملا رایج است و هر دستگاه ماشین لباسشویی قطعا در طول مدت استفاده از آن به این مشکل بر می خورد.

ماشین لباسشویی زیرووات نیز ممکن است در طول مدت استفاده از آن به این مشکل بر خورد کند که دچار نشتی آب شود که البته مشکلی طبیعی است. باز و بررسی کردن محل نشتی آب از راهکار های مطمئنی است که باید انجام شود تا محل دقیق نشتی آب از ماشین لباسشویی زیرووات مشخص گردد.

شرکت نامدارسرویس به عنوان نمایندگی زیرووات در ورامین این اطمینان را به شما می دهد تا در صورت نیاز تکنسین های ما در سریع ترین زمان ممکن به محل شما مراجعه و تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در ورامین را برای شما انجام دهند.

 

مواردی که در بالا آوردیم تعدادی از خرابی های دستگاه ماشین لباسشویی زیرووات است که ممکن است با آن ها مواجه شوید اما ممکن است عیوب دیگری نیز در ماشین لباسشویی زیرووات مانند تخلیه نکردن آب، صدا دادن در حین کار، خرابی خشک کن، ارور دادن و... ظاهر شود که در این صورت نیز جای نگرانی ندارید زیرا شرکت نامدارسرویس با بهره مند بودن از بهترین تکنسین ها این امکان را دارد که تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در ورامین به بهترین شکل و بهترین نفرات در محل برای شما مردم شریف انجام گردد.

 

شرکت نامدارسرویس به عنوان نمایندگی زیرووات در ورامین این امکان را برای شما فراهم آورده است بدون جابه جایی دستگاه خود و با ضمانت 6 ماهه تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در ورامین انجام شود تا رفاه حال شما عزیزان فراهم گردد.

لازم به ذکر است شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر لباسشویی زیرووات در ورامین نمایندگی تعمیر برند های زیر را نیز دارد:

لباسشویی مجیک- لباسشویی اسنوا- لباسشویی آبسال- لباسشویی پاکشوما و....

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در ماشین لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر لباسشویی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر لباسشویی و سرویس لباسشویی  شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر لباسشویی:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره 44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی زیرووات در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی زیرووات و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید