تعمیر آبسردکن گوسونیک در محل

تعمیر آبسردکن گوسونیک

تعمیر آبسردکن گوسونیک در تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر آبسردکن گوسونیک

تعمیر آبسردکن گوسونیک در تهران، با هزینه مناسب توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر آبسردکن یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر آبسردکن در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. 

شرکت نامدارسرویس مفتخر است که نمایندگی گوسونیک را داراست لذا شما عزیزان برای تعمیر لوازم خانگی خود میتوانید با شرکت نامدارسرویس تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های ما در کوتاهترین زمان ممکن برای تعمیر دستگاه شما با شما تماس بگیرند.

این مرکز دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران ، قرچک، ورامین، کرج، اسلامشهر و ... می باشد و می تواند انواع خدمات تعمیرات آبسردکن گاسونیک را در محل زندگی یا محل کار به مشتریان عزیز ارائه دهد.

لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات نمایندگی آبسردکن گوسونیک می توانید از گارانتی معتبر، کاهش هزینه های تعمیرات و قطعات اورجینال گاسونیک نیز بهره مند شوید.

جهت تعمیرات آبسرد کن در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر آب سردکن گوسونیک در تهران

 در سال 1979 قمری شرکت تجاری تحت نام" GÖKTEKİN TİCARET PAZARLAMA" فعالیت خود را در کشور ترکیه آغاز نمود. این شرکت در سال 1988 به دلیل صحبت های رئیس جمهور وقت ترکیه تصمیم به صادرات محصولات خود گرفت.

در سال 1996 قمری نام شرکت به گوسونیک ( گاسونیک ) "GOSONIC " برای ارتباط با سایر کشور های دنیا تغییر پیدا کرد و در همان سال تلاش ها برای صادرات محصولات گوسونیک آغاز شد. در سال 2001 قمری و همزمان با بحران مالی در کشور ترکیه این شرکت تصمیم به قراردادن تمام توان برای صادرات گرفت.

رفته رفته برند گوسونیک در خاورمیانه تبدیل به یک برند معتبر و شناخته شده شد و توانست با اضافه کردن سبد کالایی خود نیاز بازارها را تا حدودی برطرف نماید و توانست با تولید دستگاه های به روز و با کیفیت رضایت مشتریان خود در سراسر جهان را جلب نماید.

شرکت نامدارسرویس نیز نمایندگی برند گاسونیک را داراست و شما عزیزان برای تعمیر آب سردکن گوسونیک در تهران میتوانید با نامدارسرویس در ارتباط باشد.

همچنین دیگر محصولات گوسونیک از جمله مایکروفر گوسونیک، آبمیوه گیری گوسونیک، بخارشور گوسونیک و ... از جمله دستگاه هایی هستند که شرکت نامدارسرویس نمایندگی تعمیرات گوسونیک را دارد تا تعمیرات دستگاه های فوق را انجام دهد.

 

تعمیر آبسردکن گاسونیک در تهران

یکی از دستگاه های باکیفیت ساخته شده توسط شرکت گوسونیک آبسردکن می باشد. اساسا دستگاه آبسردکن گوسونیک یکی از دستگاه ای پرطرفدار است زیرا در فصل گرما از آ ب خنک و در فصل سرما از آب گرم آن استفاده میشود.

اما خرابی در آب سردکن گاسونیک امری اجتناب ناپذیر است و مانند سایر برندهای آب سردکن خرابی برای این برند نیز وجود دارد که در زیر به تعدادی از موارد خرابی در آب سردکن گوسونیک می پردازیم:

 

علت خنک نکردن آبسردکن گوسونیک چیست؟ چگونه می توان اقدام به تعمیر آب سردکن گوسونیک نمود؟

از مشکلات رایج دستگاه های آبسردکن گاسونیک، خنک نکردن آب آن است که در ادامه به بررسی علت و نحوه تعمیر آب سردکن گوسونیک در این خنک نکردن می پردازیم:

  • خراب شدن کمپرسور یا موتور آبسردکن گوسونیک اصلی ترین دلیلی است که می تواند منجر به عدم خنک کردن آب دستگاه آب سردکن گوسونیک شود و باید عیب یابی شود.
  • همچین باید از کارکرد صحیح قطعات الکترونیکی به خصوص برد دستگاه اطمینان حاصل نماییم تا ولتاژ لازم جهت کارکردن کمپرسور یا موتور آب سردکن گوسونیک تامین شود.
  • بررسی کنید که تنظیمات درجه دمای آبسردکن گوسونیک به درستی تنظیم شده باشد.

لازم به ذکر است شرکت نامدارسرویس به صورت تخصصی به تعمیر آب سردکن گوسونیک در تهران میپردازد لذا جهت تعمیر آب سردکن گوسونیک در تهران میتوانید با ما تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت برای تعمیر آبسردکن گاسونیک در تهران شما اقدام کنند.

 

علت روشن نشدن آبسردکن گاسونیک چیست؟ طریقه عیب یابی و تعمیر آبسردکن گوسونیک در این مواقع که روشن نمی شود چیست؟

در صورت روشن نشدن و کار نکردن دستگاه آبسردکن گوسونیک خود می توانید نکات زیر را جهت تعمیر آب سردکن گوسونیک مد نظر خود قرار دهید:

  • بروز هرگونه مشکل در قطعات الکترونیکی به ویژه برد دستگاه آبسردکن گوسونیک و خراب شدن آنها می تواند منجر به کار نکردن دستگاه آب سردکن گاسونیک شما شود و دستگاه روشن نشود.
  • در صورتی که کابل سر دوشاخه دستگاه آب سردکن گاسونیک دچار خرابی یا پوسیدگی شده باشد نیز نمی توانید دستگاه خود را روشن کنید.
  • معمولا پشت دستگاه آبسردکن گاسونیک کلید روشن و خاموش وجود دارد که گاهی خاموش بودن دستگاه میتواند مشکل از خرابی کلید آب سردکن گوسونیک باشد.

در صورت نیاز به تعمیر آب سردکن گوسونیک در تهران میتوانید با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا با استفاده از قطعات فابریک و اورجینال جهت تعمیر آب سردکن گاسونیک در تهران برای شما عزیزان اقدام شود.

 

دلیل خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن گوسونیک چیست؟  نظر تعمیرکار آب سردکن گوسونیک در باره این مشکل چیست؟

چنانچه چراغ سبز دستگاه آبسردکن گاسونیک خاموش نمی شود، برای عیب یابی و تعمیر آبسردکن گوسونیک در تهران میتوانید موارد زیر را دنبال و بررسی کنید:

  • به طور کلی خاموش نشدن چراغ سبز آبسردکن گاسونیک به معنای کارکردن یکسره دستگاه است.
  • بروز خرابی در شاسی لامپ و عدم بسته شدن دریچه های داخلی آب سردکن گاسونیک می تواند منجر به بروز این مشکل در آب سردکن گاسونیک شود.
  • همچنین در صورتی که سیم پیچی های داخلی دستگاه آب سردکن گوسونیک نیز معیوب شوند، چراغ سبز خاموش نخواهد شد و یکسره روشن است

جهت برطرف کردن این قبیل مشکل ها و انجام تعمیرات آبسردکن گوسونیک در غرب ، شرق ، شمال و جنوب تهران با خیال راحت با مرکز نامدار سرویس تماس بگیرید.

در صورت خرابی آبسردکن گوسونیک خود میتوانید با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت به محل شما مراجعه و برای تعمیر آب سردکن گوسونیک در تهران اقدام نمایند.

شایان ذکر است که نامدارسرویس از قطعات اورجینال جهت تعمیر آب سردکن گاسونیک استفاده میکند به همین دلیل ما به شما گارانتی 6ماه جهت تعمیر آب سردکن گاسونیک ارائه میدهیم.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر آب سردکن گوسونیک در تهران ، انواع برند های آبسردکن مانند: آب سردکن بوش، آب سردکن مدیا ، آب سردکن مجیک، آب سردکن ایستکول و... را تحت پوشش خود دارد.

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در آبسردکن شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر آبسردکن در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر آبسردکن و سرویس آبسردکن شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر آبسردکن :

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 09226805470

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر آبسردکن گوسونیک در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر آبسردکن گوسونیک در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر آبسردکن گوسونیک و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر آبسردکن گوسونیک و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات آبسردکن منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید