تعمیر آبسردکن مدیا

تعمیر آبسردکن مدیا در تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر آبسردکن مدیا

تعمیر آبسردکن مدیا ( میدیا ) در تهران، با هزینه مناسب توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر آبسردکن یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر آبسردکن در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. 

شرکت نامدارسرویس مفتخر است که نمایندگی مدیا ( میدیا ) را داراست لذا شما عزیزان برای تعمیر لوازم خانگی خود میتوانید با شرکت نامدارسرویس تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های ما در کوتاهترین زمان ممکن برای تعمیر دستگاه شما با شما تماس بگیرند.

این مرکز دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران ، قرچک، ورامین، کرج، اسلامشهر و ... می باشد و می تواند انواع خدمات تعمیرات آبسردکن مدیا را در محل زندگی یا محل کار به مشتریان عزیز ارائه دهد.

لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات نمایندگی آبسردکن مدیا ( میدیا ) می توانید از گارانتی معتبر، کاهش هزینه های تعمیرات و قطعات اورجینال مدیا نیز بهره مند شوید.

جهت تعمیرات آبسرد کن در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

تعمیر آب سردکن مدیا در تهران

برند مدیا (میدیا) یکی از برندهای مطرح چینی در صنعت تولید لوازم خانگی به حساب می آید که در سال 1968 فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرد.

نمایندگی مدیا ابتدا فعالیت خود را با تولید فن الکتریکی آغاز کرد اما پس از مدتی به تولید انبوهی از لواز خانگی از جمله ماکروفر مدیا، کولر مدیا، ساید بای ساید مدیا، آب سردکن مدیا و ... دست پیدا کرد و امروزه یکی از برندهای قدرتمند لوازم خانگی در چین و سراسر ایران به حساب می آید.

نمایندگی مدیا در ایران نیز وجود دارد و شرکت نامدارسرویس مفتخر است که نمایندگی تعمیر آب سردکن مدیا تهران و نمایندگی تعمیر ساید بای ساید مدیا را در شمال، غرب، شرق و جنوب تهران دارا است که شما عزیزان میتوانید با ارتباط با کارشناسان شرکت نامدارسرویس جهت تعمیر آب سردکن مدیا تهران اقدام نمایید.

تعمیر آب سردکن مدیا در تهران و انواع آن

در ابتدا لازم است اشاره کنیم که آب سردکن مدیا دارای 3 مدل است:

۱ – آبسردکن مخزن دار مجهز به شناور

۲ – آبسردکن های آنی (بدون مخزن)

۳ – آبسردکن های دو منظوره

آب سردکن ها در طول مدت زمان استفاده از آنها به مشکلات مختلفی برخورد میکنند که در زیر به تعدادی از آنها و دلایل خراب شدن آب سردکن مدیا میپردازیم:

خنک نشدن آب آبسردکن

یکی از مواردی که در تعمیر آبسردکن مدیا بر طرف می شود گرم بودن آب درون قسمت خنک کننده است و به عبارتی دیگر آب آبسردکن مدیا خنک نیست. یک ظرفیت خنک کننده در دستگاه آبسردکن مدیا وجود دارد و بستگی به نوع دستگاه به طور میانگین می تواند حدودا ۷ لیوان آب خنک در ساعت تحویل دهد. پس اگر به طور مداوم از دستگاه آبسردکن میدیا استفاده می کنید باید اجازه دهید دستگاه مجددا آب را خنک کند.

عمده دلیل اینکه دستگاه آب سردکن مدیا خنک نمیکند مشکل از گاز دستگاه است که با شارژ گاز این مشکل برطرف می گردد اما در بعضی از مواقع کمپرسور یا موتور آب سردکن میدیا از کار افتاده است که در این صورت باید موتور تعویض و شارژ گاز انجام گردد تا دوباره آب سردکن مدیا آب را خنک کند.

آب از شیر خروجی آبسردکن خارج نمی شود

دلایل متعددی برای مشکل خروج آب توسط تعمیرکار برای تعمیر آبسردکن میدیا در نظر گرفته می شود. ابتدا آب مخزن باید تست شود تا خالی نشده باشد. سپس خود شیر دستگاه (پدال آب سردکن) بازبینی می شود. در اینصورت شیر یا رسوب زدایی می شود یا تعویض می گردد.

نشتی آب از آبسردکن

برای تعمیر آبسردکن مدیا زمانی که از زیر دستگاه نشتی دارد ابتدا دریچه عقب درب دستگاه را بررسی می کند تا به صورت کامل و درست بسته شده باشد. یک نوع پیچ ریز نقره ای رنگ که برای تخلیه آبی که قبل از حمل و  نقل در آن بوده وجود دارد که این پیچ باید به طور کامل جهت رفع نشتی آب، آب بندی شود تا در صورت نشتی آبی که وجود داشت با این کار مشکل نشتی برطرف میگردد.

خوش طعم نبودن آب

داخل مخزن آبسردکن مدیا را کاملا با مواد صابونی شست و شو نمایید و این کار را با آب داغ لوله کشی انجام دهید. قبل از اینکه مخزن را سرجایش بگذارید آنرا کاملا خشک کنید. یک نکته مفید دیگر این است که برای جمع آوری رسوبات داخل مخزن آب سردکن، آنرا با یک قطعه ای از حوله کاغذی انجام دهید. قبل از اینکه مخزن را روی آبسردکن خود نصب کنید بهتر است حتما این کار را انجام دهید.

البته وجود بوی نامطبوع در آب آبسردکن مدیا میتوند دلایل دیگری نیز داشته باشد که برای برطرف کردن این مشکل میتوانید با متخصصین شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت در هر منطقه از تهران برای تعمیر آبسردکن مدیا تهران، کرج، قرچک، ورامین، اسلامشهر و ... شما اقدام نمایند.

گرم نکردن آب آبسردکن میدیا

گرم نکردن آب در دستگاه های آب سردکن مدیا میتواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله : خرابی کلید، خراب هیتر، خرابی المنت و...

جهت برطرف کردن این قبیل مشکل ها و انجام تعمیرات آبسردکن مدیا در غرب ، شرق ، شمال و جنوب تهران با خیال راحت با مرکز نامدار سرویس تماس بگیرید.

در صورت خرابی آبسردکن مدیا خود میتوانید با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت به محل شما مراجعه و برای تعمیر آب سردکن مدیا در تهران اقدام نمایند.

شایان ذکر است که نامدارسرویس از قطعات اورجینال جهت تعمیر آب سردکن میدیا استفاده میکند به همین دلیل ما به شما گارانتی 6ماه جهت تعمیر آب سردکن میدیا ارائه میدهیم.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر آب سردکن مدیا در تهران ، انواع برند های آبسردکن مانند: آب سردکن هیوندای، آب سردکن گاسونیک، آب سردکن مجیک، آب سردکن ایستکول و... را تحت پوشش خود دارد.

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در آبسردکن شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر آبسردکن در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر آبسردکن و سرویس آبسردکن شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر آبسردکن :

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

مزایای سفارش تعمیرات آبسردکن در نمایندگی مدیا در تهران

شما برای تعمیرات آبسردکن مدیا در تهران هر ساعت از شبانه روز هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات آبسردکن مدیا در تهران تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی مدیا در تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش آبسردکن مدیا

در صورتی‌ که آبسردکن مدیا شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی آبسردکن مدیا در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات آبسردکن مدیا در تهران از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش مدیا بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس آبسردکن خود به دست آورید.

 

یا تعمیرات آبسردکن میدیا در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

با توجه به احتمال آسیب دیدن و خرابی لوازم خانگی از جمله آبسردکن و آسان نبودن حمل و نقل آن، نامدار سرویس نیز خدمات خود را در محل ارائه می دهد. نامدار سرویس برای پوشش تمامی مناطق تهران کارگاه ها و شعبه های خود را در سراسر تهران قرار داده است و بسته به محل سکونت شما در کمتر از 1 ساعت نزدیکترین تعمیرکار آبسردکن به شما اعزام می شود و با ارائه خدمات جامع تعمیرات و تعویض قطعات نیاز شما را از سایر تعمیرکاران کاملا برطرف می کند.

 

تعمیرات آبسردکن میدیا در شمال تهران

نمایندگی تعمیر آبسردکن مدیا در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، سعدآباد، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، شریعتی، دولت، ظفر، جردن، سعادت آباد و …

 

تعمیرات آبسردکن میدیا در غرب تهران

نمایندگی تعمیر آبسردکن مدیا در غرب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، سردار جنگل، خلیج فارس، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان و ...

 

تعمیر آبسردکن میدیا در مرکز تهران

نمایندگی تعمیر آبسردکن مدیا در مرکز تهران شامل مناطق زیر میباشد:

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد، گیشا و …

 

تعمیرات آبسردکن میدیا در شرق تهران

نمایندگی تعمیر آبسردکن مدیا در شرق تهران شامل مناطق زیر میباشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و …

 

تعمیرات آبسردکن میدیا در جنوب تهران

نمایندگی تعمیر آبسردکن مدیا در جنوب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد و …

 

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر آبسردکن مدیا در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر آبسردکن مدیا در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر آبسردکن مدیا و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر آبسردکن مدیا و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات آبسردکن منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید