تعمیر لباسشویی آبسال در قرچک

تعمیر لباسشویی آبسال در قرچک

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در قرچک

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در تهران و قرچک

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در قرچک و ورامین، با هزینه مناسب توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی آبسال یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در قرچک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و قرچک توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی آبسال نو و دست دوم در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ماشین لباسشویی از جمله سامسونگ، زیرووات، هایسنس، آریستون، اسنوا، بکو، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما و ... میباشد.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

تعمیر لباسشویی آبسال در قرچک
تعمیر لباسشویی آبسال در قرچک

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قرچک

شرکت آبسال یکی از قدیمی ترین برندهای داخلی است که سال هاست در امر تولید لوازم خانگی از جمله کولر آبی، لباسشویی آبسال، بخاری و... فعالیت دارد و توانسته با تولید محصولات با کیفیت در صنعت لوازم خانگی در بین مردم ایران طرفداران زیادی داشته باشد و فروش محصولات بالایی دارد.

لباسشویی آبسال از جمله محصولات پر فروش این شرکت در داخل ایران است که کیفیت نسبتا بالایی دارد اما لباسشویی آبسال مانند بقیه برندهای موجود در بازار نیز پس از مدتی استفاده ممکن است که دچار مشکلاتی گردد که با توجه به تولید داخل بودن آن جای هیچ گونه نگرانی بابت تعمیر آن وجود ندارد.

شرکت نامدارسرویس مفتخر است که تعمیر لباسشویی آبسال در قرچک را انجام دهد و شما عزیزان میتوانید با ثبت درخواست یا تماس با شماره شرکت نامدارسرویس جهت تعمیر لباسشویی آبسال در قرچک با نامدارسرویس در ارتباط باشد تا تکنیسن های ما در محل تعمیر لباسشویی آبسال در قرچک را برای شما عزیزان انجام دهند.

لباسشویی آبسال

لباسشویی آبسال من جمله لباسشویی هایی در بازار است که کیفیت نسبتا بالایی دارد و تعدادی زیادی از مردم کشور از لباسشویی آبسال استفاده میکنند. اما همانطور که برندهای خارجی مانند لباسشویی ال جی، لباسشویی سامسونگ، لباسشویی بوش و لباسشویی پاناسونیک و... دچار مشکل و خرابی می شوند برندهای ایرانی نیز پس از مدتی کار کردن و استفاده به مشکل می خورند.

لباسشویی آبسال با وجود عملکرد و کیفیت خوب نیز به مشکل می خورد که شرکت نامدارسرویس نیز نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قرچک را دارد و تعمیرات تخصصی آنرا در محل انجام می دهد.

در زیر به برخی از اشکالات رایج در لباسشویی آبسال اشاره خواهیم کرد:

آب دادن یا نشت آب از زیر لباسشویی آبسال:

معمولا نشت آب از زیر لباسشویی آبسال بسیار شایع و متداول است.

مشکل آب دادن با توجه به محل دقیق نشت آب، می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد و همچنین راهکارهای متفاوتی برای بر طرف کردن نشتی آب هم نیز وجود دارد. در ابتدا پنل یا قاب ﭘﺸﺖ ﻣﺎﺷﯿﻦ لباسشویی آبسال و درپوش ﻓﻮﻗﺎﻧﯽ را از لباسشویی ﺟﺪا می کنیم و بعد لباسشویی را ﺑﻪ ﺑﺮق میزنیم تا کار کند. سپس در حین کار به دستگاه لباسشویی دقت کرده و ﻣﺤﻞ نشتی آب را ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و پیدا می کنیم.

اﮔﺮ ﻣﺤﻞ نشتی آب، از رابط‌ های ﻻﺳﺘﯿﮑﯽ آب باشد، باید ﺗﻌﻮﯾﺾ شود.

همچنین بر اثر ﺗﺮﮐﯿﺪﮔﯽ قابِ ﻣﺨﺼﻮص ﺟﺎﭘﻮدري یا شلنگ متصل به آن، واترپمپ لباسشویی و… ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ آب جمع شود، ﮐﻪ در این حالت بهترین روش برای آب ‌بندی دستگاه اوراق لباسشویی آبسال و تعویض قطعات معیوب می باشد.

ارور دادن لباسشویی آبسال:

اگر لباسشویی آبسال شما دارای برد باشد احتمالا یکی از موارد خرابی که با آن مواجهه می شوید ارور دادن دستگاه است که در زیر به دلایل تعدادی از ارور های آن اشاره میکنیم:

کد خطا یا ارور F04 لباسشویی آبسال

  • خطای مورد نظر یا همان ارور F04 به معیوب بودن میکروسوئیچ درب اشاره می کند. و در بعضی موارد نیز مشکل از برد الکترونیکی لباسشویی آبسال و ارتباط آن با میکروسوئیچ درب می باشد.
  • برای برطرف کردن ارور f4، تکنسین لباسشویی میکروسوئیچ قفل درب را بررسی میکند و در صورت مشخص شدن ایراد میکروسوئیچ درب آنرا تعمیر یا تعویض می نماید. اگر برد الکترونیکی دستگاه دچار خرابی شده باشد و یا مشکل به اتصالات میان برد و میکروسوئیچ درب مربوط باشد، بنابر تشخیص تکنسین می تواند با تعمیر برد و یا تعویض قطعات مشکل آن را برطرف کند.

کد خطا یا ارور F05 در لباسشویی آبسال

  • این خطا مربوط به سنسور NTC است که سنسور المنت حرارتی لباسشویی آبسال است که دلیل این ارور می باشد.
  • تکنسین متخصص پس از بررسی سنسور NTC و اندازه گیری های لازم این سنسور، از سالم بودن آن باید اطمینان حاصل کند. و در غیر اینصورت در صورت خراب بودن آن تعویض سنسور مورد نیاز خواهد بود.

لازم به ذکر است شرکت نامدارسرویس نمایندگی آبسال در قرچک را دارد و شما عزیزان میتوانید در صورت بروز خرابی لباسشویی آبسال خود با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه شما اقدام نمایند و تعمیر لباسشویی آبسال در قرچک را در محل برای شما عزیزان انجام دهند.

از دیگر موارد خرابی لباسشویی آبسال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

تخلیه نکردن لباسشویی آبسال که دلیل آن میتواند به خراب بودن پمپ تخلیه یا برد دستگاه برگردد.

دیگر مورد خرابی لباسشویی آبسال میتواند به صدای زیاد دادن آن برگردد که دلیل آن خرابی شفت، بلبرینگ، دیگ و... است.

شرکت نامدارسرویس نمایندگی آبسال در قرچک میباشد و تعمیر لباسشویی آبسال در قرچک را به صورت تخصصی در محل شما انجام میدهد. شایان ذکر است خدمات ارائه شده توسط نامدارسرویس دارای 6 ماه ضمانت کتبی است و تمامی قطعات استفاده شده برای تعمیر لباسشویی آبسال در قرچک اورجینال بوده است.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر لباسشویی آبسال در قرچک برندهای زیر را نیز تحت پوشش خود دارد:

لباسشویی اسنوا، لباسشویی پاکشوما، لباسشویی سامسونگ، لباسشویی ال جی و ....

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در ماشین لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر لباسشویی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر لباسشویی و سرویس لباسشویی  شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر لباسشویی:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره 44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی آبسال در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی آبسال و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید