تعمیر ماکروفر بلک اند دکر تهران ورامین | نمایندگی تعمیر ماکروفر بلک اند دکر

تعمیر ماکروفر بلک اند دکر تهران ورامین

تعمیر ماکروفر بلک اند دکر (Black&Decker) در تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر ماکروفر بلک اند دکر

تعمیر ماکروفر بلک اند دکر در تهران، با هزینه مناسب و گارانتی 6 ماهه توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر مایکروفر در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

در صورتی که مایکروفر بلک اند دکر شما خراب شده است، شما می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر بلک اند دکر در نامدارسرویس استفاده نمایید. این مرکز دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد و می تواند انواع خدمات تعمیرات مایکروفر، مایکروویو و ماکروفر بلک اند دکر را در محل زندگی یا محل کار به مشتریان عزیز ارائه دهد.

لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات نمایندگی مایکروفر بلک اند دکر می توانید از گارانتی معتبر، کاهش هزینه های تعمیرات و قطعات اورجینال بلک اند دکر نیز بهره مند شوید.

جهت تعمیرات ماکروفر در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

تعمیر ماکروفر بلک اند دکر تهران ورامین
تعمیر ماکروفر بلک اند دکر تهران ورامین

نمایندگی بلک اند دکر در غرب تهران

بلک اند دکر یکی از شرکت های ساخت لوازم خانگی است که شاید آنچنان مانند رقبای خودش در این صنعت پر آوازه نباشد اما توانسته است رفته رفته با تولید دستگاه های با کیفیت طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند.

این برند در سال 1911 توسط دانکن بلک و آلونسو دکر در کشور آمریکا راه اندازی شد. این برند توانسته است که از زمان شروع فعالیت خود تا الان رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی محصولات با کیفیتی را تولید کند. شرکت بلک اند دکر یکی از شرکت های قدر در تولید ابزار آلات برقی و صنعتی است که تولید دریل و اره برقی سرآمد آنها هستند اما تولید لوازم خانگی مانند مایکروفر بلک اند دکر نیز یکی از دستگاه های با کیفیت این برند به حساب می آید.

 

مرکز تعمیرات ماکروفر بلک اند دکر در تهران

شرکت نامدارسرویس نیز به صورت تخصصی به تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در غرب تهران مشغول است که با بهره گیری از مجرب ترین تکنسین ها به تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در غرب تهران مشغول است که پس از تعمیر ضمانت 6ماه نمایندگی بلک اند دکر در غرب تهران نیز برای آن صادر می گردد.

امروزه برند های مختلف و متنوعی در صنعت لوازم خانگی موجود است که رقابت در آن ها سخت است که این تنوع در برند های مایکروفر نیز وجود دارد. شرکت بلک اند دکر توانسته است با تولید مایکروفر های با کیفیت و با طراحی شیک و زیبا در بین برند های مایکروفر برای خود طرفداران زیادی دست و پا کند که نمایندگی بلک اند دکر در غرب تهران این امکان را برای شما فراهم کرده است که بدون حمل و نقل دستگاه تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در غرب تهران در محل شما انجام گردد.

 

علت خرابی های رایج در مایکروفر بلک اند دکر

مایکروویو بلک اند دکر یکی از محصولات پر طرفدار داخل ایران است که در این سالها توانسته است جزء محصولات پرفروش این برند در ایران باشد اما ممکن است به واسطه استفاده از دستگاه و مستهلک شدن برخی قطعات آن این دستگاه به مشکل بخورد و از کار بیافتد که در این صورت شما بایستی با نمایندگی بلک اند دکر در غرب تهران تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت تکنسین های ما جهت تعمیر مایکروویو بلک اند دکر در غرب تهران اقدام نمایند.

خراب هایی که معمولا در دستگاه های مایکروویو به وجود می آید چندان پیچیده نیستند اما اگر به موقع جهت تعمیر ماکروفر بلک اند دکر در غرب تهران اقدام نکنید ممکن است خسارت وارد شده به دستگاه شما بیشتر شود. نچرخیدن دستگاه مایکروویو بلک اند دکر یکی از خرابی هایی است که در این دستگاه به وجود می آید که باعث می شود اگر قصد پختن غذا داخل دستگاه خود دارید به صورت یکنواخت حرارت به غذای شما نرسد و پخت درست صورت نگیرد یا خرابی درب مایکروفر بلک اند دکر نیز یکی از خرابی های آن است که باعث می شود دیگر امکان استفاده از دستگاه خود را نداشته باشید.

 

نمایندگی تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در تهران

در صورت بروز هر گونه خرابی و مشکل در دستگاه مایکروویو بلک اند دکر خود بایستی با نمایندگی بلک اند دکر در غرب تهران تماس بگیرید تا با استفاده از قطعات اورجینال و در کمترین زمان ممکن تعمیر مایکروویو بلک اند دکر در غرب تهران برای شما عزیزان انجام شود.

یک نکته ای که باید شما عزیزان به آن دقت داشته باشید این است که اگر مایکروفر بلک اند دکر شما دیجیتال است تعمیر آن با بقیه انواع مدل های بلک اند دکر متفاوت است و باید به دست یک تعمیرکار حرفه ای صورت گیرد که در غیر این صورت ممکن است ضرر وارد شده به دستگاه مایکروفر بلک اند دکر شما بیشتر شود.

نامدارسرویس این اطمینان را به شما می دهد که با گرد هم جمع کردن بهترین تعمیرکار های مایکروفر تعمیر ماکروفر بلک اند دکر در غرب تهران در سریع ترین زمان ممکن انجام شود و با کمترین هزینه و بهترین قطعات تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در غرب تهران برای شما انجام گردد تا رضایت کافی را از نمایندگی بلک اند دکر در غرب تهران را داشته باشید.

 

تعمیر مایکروویو بلک اند دکر در محل

نامدارسرویس همواره پیشرو در تعمیر مایکروویو بلک اند دکر در غرب تهران بوده است و با تجربه بیش از 10 سال در تعمیر مایکروویو بلک اند دکر در غرب تهران این اطمینان را به شما می دهد تا با خیال راحت تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در غرب تهران را به نمایندگی بلک اند دکر در غرب تهران بسپارید.

نامدارسرویس علاوه بر تعمیر مایکروویو بلک اند دکر در غرب تهران به صورت تخصصی برند های زیر را نیز تعمیر میکند:

مایکروفر پاناسونیک- مایکروفر بوتان- مایکروفر فلر- مایکروفر دلونگی - ماکروفر میدیا و ....

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در مایکروفر شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر ماکروفر در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر ماکروویو و سرویس ماکروفر شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر ماکروویو:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر مایکروفر بلک اند دکر در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر ماکروفر بلک اند دکر در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر مایکروفر بلک اند دکر و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر ماکروفر بلک اند دکر و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات مایکروفر منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید