نمایندگی پارس در شهر ری ( جنوب تهران ) با قطعات اصل

نمایندگی تعمیرات پارس در شهر ری ( جنوب تهران )

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال پارس در شهر ری و جنوب تهران

نمایندگی پارس در شهر ری و جنوب تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات پارس در شهر ری و جنوب تهران می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال پارس در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، دونار، سینجر، امرسان، الکترواستیل ،یخساران، فیلور، جنرال استیل، ایستکول، سیلوان، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی پارس در شهر ری و جنوب تهران تعمیر یخچال پارس در شهر ری
نمایندگی پارس در شهر ری و جنوب تهران تعمیر یخچال پارس در شهر ری

خدمات نمایندگی پارس در شهر ری

یکی از برند های مطرح و البته قدیمی در زمینه تولید لوازم خانگی در کشور ایران برند پارس است. این شرکت از سال 1354 فعالیت خود را آغاز کرده است. شرکت پارس که دامنه فعالیت گسترده ای داشت تولید لوازمی مانند تلویزیون، جارو برقی، ماشین لباسشویی پارس، یخچال فریزر پارس از جمله تولیدات این شرکت است. اما در سالیان اخیر عمده فعالیت شرکت پارس معطوف به تولید یخچال فریزر پارس بوده است و توانسته است که تا حدود زیادی مشتریان خود را راضی نگه دارد.

نمایندگی پارس در شهر ری با داشتن تکنسین های ماهر و با تجربه این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در صورت نیاز به تعمیر یخچال پارس در شهر ری می توانید به صورت 24 ساعته با نمایندگی پارس در شهر ری و جنوب تهران تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و تعمیر یخچال فریزر پارس در شهر ری را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی پارس در شهر ری و جنوب تهران دولت آباد جوانمرد قصاب ابن بابویه امامزاده عبدالله کیانشهر یاخچی آباد خزانه بخارایی شهرک بعثت نازی آباد عبدل آباد جوادیه امین آباد خاور شهر می توانید با نمایندگی پارس در شهر ری و جنوب تهران تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال پارس در شهر ری را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی پارس در شهر ری

تعمیر نمایندگی ماشین لباسشویی پارس در شهر ری تخصص میخواهد و برای حفظ طول عمر آن باید از قطعات فاریک و تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی پارس استفاده نمایید ، امروزه با پیشرفت تکنولوژی چنانچه تعمیرکار به روز نباشد برای خدمات به مشکل بر میخورد ، لازم است بدانید درنامدار سرویس برای تعمیر ماشین لباسشویی پارس در شهر ری و جنوب تهران تعمیرکاران مربوطه به روز بوده و از تکنولوژی غافل نمیباشد . در ادامه شما را با تکنولوژی ماشین لباسشویی پارس آشنا خواهیم کرد .

آیا ماشین لباسشویی پارس شما نیاز به تعمیر دارد؟  کافیست با مرکز تعمیرات پارس در شهر ری تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به عیب یابی و تعمیر لباسشویی پارس شما در محل کار یا منزل بپردازند.

تکنسین های نامدار سرویس که با تجربه و تخصص خود مشکلات فنی دستگاه شما را حل می کنند، به عنوان مثال دستگاه شستشو نمی کند یا آب را پمپ نمی کند، یا اینکه درب را نمی توان باز کرد، یا دستگاه روشن نمی شود. تعمیر ماشین لباسشویی پارس شما با ماست.

در تمامی مناطق تهران، شهر ری، پاکدشت و جنوب تهران نمایندگی تعمیر یخچال پارس ، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید پارس ، نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پارس و نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی پارس را دارا می باشیم.

 

نمایندگی تعمیر یخچال پارس در شهر ری

امروزه رقابت در داخل کشور برای تولید لوازم خانگی بسیار داغ است و به همین دلیل برند هایی که در این حوضه فعالیت می کنند همواره در تلاش هستند که بتوانند مشتریان خود را راضی نگهدارند و فروش بیشتری داشته باشند. در همین راستا شرکت پارس توانسته است که یخچال فریزر دوقلو، فریزر، و یخچال فریزر به صورت بالا پایین تولید کند که همواره مورد اقبال عموم مردم قرار گرفته است.

نمایندگی یخچال پارس در شهر ری این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که زمانی که دستگاه یخچال فریزر پارس شما خراب شد می توانید با نمایندگی پارس در شهر ری تماس بگیرید تا کارشناسان ما ضمن حضور در محل شما جهت عیب یابی دستگاه شما ، اقدام به تعمیر یخچال پارس در شهر ری کنند. تعمیر یخچال فریزر پارس در شهر ری و جنوب تهران در محل شما عزیزان انجام شده و نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید. همچنین استفاده از قطعات اورجینال و ضمانت 6 ماه از طرف نمایندگی پارس در شهر ری نیز برای شما عزیزان لحاظ می گردد.

اما در ادامه مطلب نمایندگی یخچال پارس در شهر ری در نظر دارد تا شما را کمی با برخی از خرابی های یخچال فریزر پارس آشنا کند تا در صورت لزوم برای تعمیر یخچال پارس در شهر ری و جنوب تهران با نمایندگی پارس در شهر ری تماس بگیرید.

شرکت نامدارسرویس که به صورت کاملا تخصصی تعمیر انواع یخچال فریزر می پردازد با داشتن تکنسین های ماهر و البته با تجربه در پی جلب رضایت شما در تعمیر فریزر پارس در شهر ری است. به همین دلیل می توانید جهت تعمیر فریزر پارس در شهر ری با نمایندگی فریزر پارس در شهر ری تماس حاصل فرمایید.

در ادامه به چند مورد از خرابی احتمالی یهچال فریزر پارس اشاره می کنیم:

 

1- کار نکردن فریزر پارس

فریزر های تکی پارس از جمله محصولات پر فروش و البته پرطرفدار این برند است. با توجه به اینکه داخل فریزر ها معمولا گوشت، مرغ، نان و سبزیجات به صورت منجد وجود دارد خراب شدن فریزر پارس می تواند باعث نگرانی و اگر به موقع تعمیر نشود باعث وارد شدن خسارت به شما عزیزان شود. در همین راستا اگر دیدید که دستگاه فریزر پارس شما از کار افتاده است جای نگرانی نیست چون که نمایندگی پارس در شهر ری با داشتن تعدادی تکنسین سیار می توانند در اسرع در محل شما حاضر شده و جهت عیب یابی و تعمیر فریزر پارس در شهر ری اقدام نمایند. خرابی برد و خرابی موتور از جمله ایرادات شایعی است که عموما در فریزر پارس به وجود می آید و باعث خرابی دستگاه می شود.

 

2- ارور دادن در یخچال فریزر پارس

یکی دیگر مشکلاتی که در یخچال فریزر پارس ممکن است به وجود بیاید ارور دادن در این دستگاه است. امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه هایی که ساخته می شوند از نوع دیجیتال هستند به همین دلیل اگر هر قطعه ای به مشکل بخورد با ارور دادن در صفحه نمایش این ایراد نمایش داده می شود.

در نظر گرفتن این نکته که هر ارور معنی خاص خودش را دارد به همین دلیل است که هنگامی که دستگاه ارور داد باید توسط کارشناس مورد بررسی قرار بگیرد. هنگامی که در یخچال فریزر پارس اروری روی صفحه نمایش ظاهر می شود عملا عملکرد دستگاه با خلل مواجه می شود و تا زمانی که مشکل برطرف نشود عملکرد دستگاه به حالت سالم خود بر نمی گردد.

نمایندگی یخچال فریزر پارس در شهر ری و جنوب تهران نیز با استفاده از قطعات فابریک و با کمترین هزینه ، در محل شما تعمیر یخچال فریزر پارس در شهر ری را انجام می دهد به همین دلیل ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی پارس در شهر ری نیز برای شما عزیزان لحاظ می گردد.

 

3- برفک زدن در یخچال فریزر پارس

یکی مشکلاتی که عموما در یخچال فریزر ها حتی از زمان قدیم مرسوم بوده است برفک زدن است. برفک زدن نیز یکی از مشکلات آزار دهنده است. لذا زمانی که داخل یخچال فریزر پارس برفک می زند روی دیواره های داخلی، روی لوازم، انتهای سبد جا میوه ای و ... از جمله جا هایی است که برفک به وجود می آید و گاها باعث می شود که درب یخچال فریزر پارس به سختی بسته شوند. امروزه برخی برند های تولید یخچال فریزر به سمت تولید یخچال های بدون برفک (NO FROST) رفته اند اما هنگامی که همین دستگاه های بدون برفک به مشکل بخورند داخل دستگاه برفک می زند.

برفک زدن نیز مانند ارور دادن باید توسط یک کارشناس بررسی شود چرا که برفک زدن نیز می تواند دلایل مختلفی داشته باشد لذا کارشناسان نمایندگی پارس در شهر ری این اطمینان را به شما عزیزان می دهند به بهترین شکل تعمیر یخچال پارس در پاکدشت انجام می شود.

 

تعمیر یخچال پارس در محل کار و منزل

شرکت نامدارسرویس بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیرات لوازم خانگی دارد به همین جهت همواره در جهت بهبود کیفیت خدمات ارائه شده قرار دارد به همین جهت تعمیر یخچال پارس در شهر ری در محل شما عزیزان انجام می شود و نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید. علاوه بر نمایندگی یخچال پارس در شهر ری شرکت نامدارسرویس در جنوب تهران نیز فعالیت دارد به همین خاطر شما عزیزان جهت تعمیر یخچال پارس در جنوب تهران می توانید با نمایندگی یخچال پارس در جنوب تهران نیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر نمایندگی یخچال پارس در جنوب تهران و تعمیر یخچال فریزر پارس در شهر ری برند های زیر را نیز به صورت کاملا تخصصی تعمیر می نماید:

یخچال ایستکول- یخچال جنرال- یخچال هاردستون- یخچال هیمالیا- یخچال یخساران و ...

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی امرسان در شهر ری ( جنوب تهران )

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی پارس در شهر ری

شما برای تعمیرات یخچال پارس در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات پارس در شهر ری و جنوب تهران تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال پارس در شهر ری تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال پارس

در صورتی‌ که یخچال پارس شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال پارس در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال پارس در شهر ری از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش پارس بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر پارس

نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی پارس در شهر ری و جنوب تهران دولت آباد جوانمرد قصاب ابن بابویه امامزاده عبدالله کیانشهر یاخچی آباد خزانه بخارایی شهرک بعثت نازی آباد عبدل آباد جوادیه امین آباد خاور شهر چهارصد دستگاه تقی آباد هاشم آباد ظهیر آبادمشیریه اسلام آباد مسعودیه افسریه اتابک بیسیم تیر دوقلو شوش طیب مولوی راه آهن گمرک عباسی دوراهی قپان فلاح زمزم نعمت آباد خاوران

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال پارس در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال پارس در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال پارس و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال پارس و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال پارس منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید