نمایندگی تعمیر آبسردکن ایستکول

نمایندگی تعمیر آبسردکن ایستکول

 تعمیر آبسردکن ایستکول در تهران

نمایندگی تعمیر آبسردکن ایستکول در تهران، با هزینه مناسب توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود. نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر آبسردکن یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر آبسردکن در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. 

شرکت نامدارسرویس مفتخر است که نمایندگی ایستکول را داراست لذا شما عزیزان برای تعمیر لوازم خانگی خود میتوانید با شرکت نامدارسرویس تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های ما در کوتاهترین زمان ممکن برای تعمیر دستگاه شما با شما تماس بگیرند.

این مرکز دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران ، قرچک، ورامین، کرج، اسلامشهر و ... می باشد و می تواند انواع خدمات تعمیرات آبسردکن ایستکول را در محل زندگی یا محل کار به مشتریان عزیز ارائه دهد.

لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات نمایندگی آبسردکن ایستکول می توانید از گارانتی معتبر، کاهش هزینه های تعمیرات و قطعات اورجینال گاسونیک نیز بهره مند شوید.

جهت تعمیرات آبسرد کن در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر آبسردکن (آب سردکن) ایستکول در تهران

برند ایستکول یکی از تولیدات داخل است که توانسته اولین آبسردکن دو منظوره در ایران را تولید کند. شرکت ایستکول علاوه بر تولید انواع آبسردکن ایستکول توانسته به تولید انواع یخچال ایستکول و یخچال و فریزر ایستکول بپردازد که یخچال های کوچک برند ایستکول همانند آب سردکن ایستکول جزء محصولات پر فروش و پر طرفدار این شرکت است.

با توجه به رفاه حال شما عزیزان شرکت نامدارسرویس توانسته است که نمایندگی تعمیر ایستکول را داشته باشد تا در صورت نیاز شما عزیزان برای تعمیر آبسردکن ایستکول در تهران کارشناسان ما به محل شما اعزام شوند تا بدون نیاز به جا به جایی آبسردکن ایستکول تعمیر آن برای شما انجام گردد.

آبسردکن ایستکول از زمان تولید آن توسط کارشناسان ایرانی توانسته است هم پای رقیبان خارجی خود مانند آبسردکن مجیک، آبسردکن مدیا، آب سردکن گوسونیک رقابت کند و توانسته است آب سردکن با کیفیت تولید کند.

امروزه استفاده از انواع آب سردکن بسیار رواج پیدا کرده است زیرا در فصل سرما نیاز به آب گرم آن و در فصل گرما نیاز به آب خنک آن مورد انتظار مردم است از همین رو شرکت ایستکول توانسته است با کوشش مهندسین ایرانی آبسردکن های 2 منظوره تولید کند تا نیاز های مردم را مرتفع کند.

 

انواع آبسردکن ایستکول

آب سردکن ایستکول که در داخل کشور تولید می شود توانسته است که انواع مختلفی را تولید کند مانند آبسردکن رومیزی و آبسردکن ایستاده ایستکول که حتی برخی از مدل های آب سردکن ایستکول که ایستاده هستند دارای یخچال کوچکی در پایین آن هستند.

شرکت نامدارسرویس که به صورت تخصصی به تعمیر انواع آبسردکن ها مشغول است توانسته است که با داشتن نمایندگی ایستکول در تهران تعمیر آبسردکن ایستکول در تهران را عهده دار شود و با استفاده از بهترین قطعات و بهترین کارشناسان تعمیر آب سردکن ایستکول در تهران را برای شما مردم عزیز انجام دهد.

آبسردکن ایستکول همانند کالاهای مشابه خارجی خود ممکن است پس از مدتی دچار بروز خرابی ها و یا عیوبی شود که در صورت مشاهده هر گونه ایراد در دستگاه شما می توانید با شرکت نامدارسرویس به عنوان یکی از نمایندگی ایستکول در تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیر آبسردکن ایستکول در تهران برای شما هموطنان عزیز اقدام کنند.

 

در ادامه این مطلب در نظر داریم تعدادی از موارد خرابی مرسوم در آب سردکن ایستکول را بیاوریم تا با آنها آشنا شوید:

 

تغییر طعم آب آبسردکن ایستکول:

بد مزه بودن و تغییر طعم آب در آب سردکن ایستکول یکی از ایراداتی است که ممکن است پس از مدتی استفاده از آبسردکن ایستکول برای شما پیش بیاید. این مشکل که بعضا در همه مدل های آبسردکن به وجود می آید شاید به ظاهر مشکلی پیچیده باشد اما به راحتی می توان این مشکل را برطرف کرد.

اگر چه که زمانی که این مشکل به وجود می آید استفاده از آب سردکن ممکن نیست اما با پیگری و اقدام به موقع برای تعمیر آبسردکن ایستکول در تهران می توان این مشکل را حل کرد.

نامدارسرویس که پیشرو در تعمیر انواع آب سردکن است این اطمینان را به شما میدهد که در صورت بروز خرابی در اسرع وقت تکنسین های ما جهت تعمیر آب سردکن ایستکول در تهران اقدام کنند.

 

خرابی پدال آب سردکن ایستکول:

پدال آب سردکن از جمله قطعات مهم در آبسردکن ایستکول به شمار می آید که یکی از قطعاتی است که به دلیل استفاده زیاد از آن پس از مدتی استفاده یا مستهلک می شود که در این صورت امکان شکستن آن وجود دارد یا پس از مدتی استفاده ممکن است به دلیل جریان آب در آن رسوب ببندد.

شرکت نامدارسرویس که نمایندگی ایستکول در تهران است با استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت بالا این اطمینان را به عزیزان میدهد که در صورت خرابی پدال آب سردکن ایستکول شما کارشناسان ما در اسرع وقت به محل شما اعزام شوند و در راستای تعمیر آبسردکن ایستکول در تهران و تعمیر و یا تعویض پدال آبسردکن ایستکول شما اقدام کنند.

 

نشت آب از زیر آب سردکن ایستکول:

نشتی آب از زیر آبسردکن ایستکول یکی از مشکلات متداولی است که برای آب سردکن ها به وجود می آید.

نشت آب عموما ممکن است که صاحب آب سردکن را آزرده خاطر کند زیرا ممکن است که در مدت زمان کوتاهی تمام آب مخزن از زیر دستگاه خارج شود و کل محیط را آب بگیرد به همین دلیل اولین کاری که باید زمانی که آبسردکن ایستکول آب میدهد انجام داد منبع آب را از روی آن برداریم و یا اگر به آب شهری متصل است شیر آب را ببندیم که جلوی نشت آب گرفته شود و پس از آن با نمایندگی ایستکول در تهران تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنسین های مجرب نامدارسرویس جهت تعمیر آب سردکن ایستکول در تهران به محل شما اعزام شوند.

 

سعی کردیم در بالا تعدای از موارد خرابی آبسردکن ایستکول را بیاوریم اما نباید فراموش کنیم که علاوه بر موارد بالا تعدادی دیگر مانند خنک نکردن آب، گرم نکردن آب، خرابی برد و خرابی موتور آب سردکن ایستکول ممکن است برای آبسردکن ایستکول به وجود بیاید که در صورت بروز هرگونه خرابی میتوانید با نامدارسرویس نمایندگی ایستکول در تهران تماس بگیرید و مشکل آب سردکن خود را با ما در میان بگذارید.

تعمیر آبسردکن ایستکول در تهران توسط نمایندگی ایستکول در تهران به صورت کاملا تخصصی انجام می شود و انجام هر گونه خدمات توسط شرکت نامدارسرویس با گارانتی 6ماهه ارائه می گردد تا شما عزیزان با آسودگی خاطر تعمیر آب سردکن ایستکول در تهران را به ما بسپارید.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیرآب سردکن ایستکول در تهران تعمیر برند های زیر را نیز به صورت تخصصی انجام می دهد:

آبسردکن مدیا- آبسردکن مجیک- آبسردکن گوسونیک و...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در آبسردکن شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر آبسردکن در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر آبسردکن و سرویس آبسردکن شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر آبسردکن :

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر آبسردکن ایستکول در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر آبسردکن ایستکول در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر آبسردکن ایستکول و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر آبسردکن ایستکول و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات آبسردکن منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید