نمایندگی تعمیر یخچال سینور در ورامین و قرچک | گارانتی قطعات و خدمات

نمایندگی تعمیرات سینور در ورامین و قرچک

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال سینور در پاکدشت و قیامدشت تهران

نمایندگی تعمیر یخچال سینور در ورامین و قرچک تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات سینور در ورامین و قرچک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال سینور در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله بوش، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، پارس، الکترواستیل، فیلور، دونار، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال سینور در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر یخچال سینور در ورامین و قرچک تعمیر یخچال سینور در ورامین
نمایندگی تعمیر یخچال سینور در ورامین و قرچک تعمیر یخچال سینور در ورامین

خدمات نمایندگی یخچال سینور در ورامین

یکی از شرکت های قدیمی در حوزه تولید لوازم خانگی شرکت سینور است. برند سینور از سال 1358 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز کرده است. این سرکت در سال های 1385، 1387، 1388 به عنوان واحد نمونه تولید کشور شناخته شد و توانست که حوزه فعالیت خود را نیز گسترش دهد. در بازار کالا های لوازم خانگی در ایران بیشتر یخچال فریزر سینور معروف است و طرفدار دارد اما این نکته این قابل ذکر است که اجاق گاز سینور و کولر آبی سینور نیز از جمله دستگاه های تولیدی این شرکت است.

نمایندگی سینور در ورامین نیز سال های طولانی است که در زمینه تعمیر یخچال سینور در ورامین فعالیت دارد و همواره در جهت بهبود کیفیت خدمات ارائه شده خود قدم برداشته است.

نمایندگی یخچال سینور در ورامین با داشتن تعدادی تکنسین سیار و البته ماهر و با تجربه همواره آماده خدمت رسانی به شما مردم عزیز است لذا شما عزیزان می توانید در هر موقع از شبانه روز که نیاز به تعمیر یخچال سینور در ورامین و قرچک داشتید با نمایندگی سینور در ورامین تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی دستگاه شما تعمیر یخچال فریزر سینور در قرچک را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر سینور در ورامین و قرچک جیتو فیلستان حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قرچک شریف آباد جمال آباد پیشوا داوود آباد پویینک زیبا شهر باقر آباد قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند مامازند خاتون آباد موسی آباد قاسم آباد گلستان میرزایی آب باریک می توانید با نمایندگی سینور در ورامین و قرچک تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال سینور در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

مرکز تعمیرات یخچال سینور در ورامین

دستگاه پرطرفدار تولید شده توسط شرکت سینور ، یخچال فریزر سینور است. این شرکت توانسته است که فریزر تک، یخچال فریزر دوقلو سینور و یخچال فریزر کمبی ( بالا پایین) را تولید کند. امروزه داشتن بعضی از وسایل در خانه و یا محل کار واجب است که یخچال فریزر یکی از آن هاست.

با توجه به حساس بودن دستگاه یخچال فریزر ، استفاده از قطعات مناسب و با کیفیت می تواند به با کیفیت بودن یخچال فریزر کمک کند. در همین راستا شرکت سینور با استفاده از قطعات با کیفیت همواره در تلاش برای تولید دستگاه مناسب است تا رضایت مردم عزیز را بدست بیاورد. شرکت سینور در برخی از مدل یخچال فریزر های تولید خود از موتور های با کیفیت خارجی استفاده می کند که می تواند به طول عمر دستگاه اضافه کند.

شرکت نامدارسرویس نیز با رعایت حقوق مصرف کنندگان ، این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در صورت بروز هر گونه خرابی در یخچال فریزر سینور خود می توانید با نمایندگی سینور در ورامین تماس گرفته تا بدون نیاز به جا به جایی دستگاه خود در محل و با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر یخچال سینور در قرچک و ورامین برای شما عزیزان انجام شود.

 

در ادامه این مقاله نمایندگی تعمیر یخچال سینور در ورامین و قرچک در نظر دارد تا شما عزیزان را با تعدادی از موارد خرابی یخچال فریزر سینور آشنا کند که در صورت بروز هر کدام از موارد خرابی جای نگرانی نیست چرا که نمایندگی تعمیر یخچال سینور در ورامین با داشتن تعمیرکاران ماهر و با تجربه این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که 7 روزه هفته با کمترین هزینه ، امکان تعمیر یخچال فریزر سینور در ورامین و قرچک برای شما عزیزان فراهم است.

 

1- ارور دادن در یخچال فریزر سینور

با توجه به ساخت دستگاه های دیجیتال در دنیای امروز شرکت سینور نیز از این قاعده مستثنی نیست و این شرکت نیز توانسته است که دستگاه های دیجیتال با کیفیت تولید کند. از مزیت های دستگاه های دیجیتال نیز می توان به این نکته اشاره کرد که هر گاه هر کدام از قطعات دستگاه دچار عیب و ایراد شد یک ارور بروی صفحه نمایش ظاهر می شود.

اما زمانی که ارور روی صفحه نمایش ظاهر می شود نیز باید جهت رفع ایراد اقدام کرد چرا که اگر این مشکل برطرف نشود ارور روی صفحه نمایش مانده و گاها باعث اختلال در عملکرد دستگاه نیز می شود. ارور هایی که معمولا در یخچال فریزر سینور ظاهر می شود به خرابی برخی از قطعات مانند المنت، سنسور، خرابی برد ، تعویض فیلتر و ... بر می گردد به همین دلیل چون هر ارور معنی خاص خودش را دارد باید توسط یک کارشناس بررسی و عیب یابی شود تا به دلیل اصلی خرابی یخچال فریزر سینور برسد.

به همین دلیل تکنسین های نمایندگی سینور در قرچک به صورت کاملا تخصصی تعمیر یخچال فریزر سینور در ورامین را انجام می دهند که هر اروری بر روی صفحه نمایش یخچال فریزر سینور شما ظاهر شد توسط آن ها بررسی و دلیل اصلی ارور دادن مشخص می شود. بعد از عیب یابی توسط تعمیرکار نمایندگی یخچال سینور در ورامین ، تعمیر یخچال سینور در ورامین توسط شما عزیزان انجام می شود.

 

2- خرابی برد در یخچال فریزر سینور

در دستگاه های دیجیتال همانطور که گفته شد نقش برد دستگاه بسیار مهم است. هر خرابی که در قطعات دستگاه به وجود بیاید توسط یک خطا یا ارور بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود اما گاهی اوقات خود برد خراب می شود و دستگاه ارور می دهد و گاهی نیز یخچال فریزر سینور خاموش می شود و دیگر کار نمی کند.

هنگامی که برد دستگاه خراب می شود دیگر یخچال فریزر سینور کار نمی کند تا زمانی که برد دستگاه یخچال فریزر سینور شما تعمیر شود. نمایندگی سینور در ورامین و قرچک از متخصصین ماهری در زمینه تعمیر برد بهره می برد لذا هنگامی که برد یخچال فریزر سینور شما به مشکل خورد جای نگرانی نیست چرا که نمایندگی یخچال ساید بای ساید سینور در ورامین به صورت کاملا تخصصی تعمیر برد دستگاه شما را انجام می دهد و تمامی ایرادات برد شما از بین می رود.

 شرکت نامدارسرویس به صورت کاملا تخصصی تعمیر یخچال فریزر سینور در ورامین را انجام می دهد و شما عزیزان می توانید با کمترین هزینه و ضمانت 6 ماه از طرف نمایندگی سینور در قرچک تعمیر یخچال فریزر سینور در ورامین را انجام دهید.

 

3- آب دادن از زیر یخچال فریزر سینور

هر گاه صحبت از آب دادن از زیر یک دستگاه برقی می شود به یک مسئله کلی اشاره می شود. آب دادن از زیر یخچال فریزر سینور نیز مسئله عجیب یا ایرادی برطرف نشدنی نیست. اما هنگامی که از زیر دستگاه آب میاید باید دلیل اصلی آن مشخص شود. گاهی اوقات لوله تخلیه آن ایراد دارد و باید سرویس شود و گاهی اوقات برفک شدید که به وجود می آید باعث می شود که زیر یخچال فریزر سینور آب به بیرون نشت کند. اما تکنسین های نمایندگی سینور در پاکدشت آنقدر باتجربه و ماهر هستند که بتوانند با بازدید از یخچال فریزر سینور شما دلیل آب دادن را عیب یابی کنند و سپس تعمیر یخچال ساید بای ساید سینور در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

تعمیر یخچال سینور در محل کار و منزل

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه در امور تعمیرات لوازم خانگی دارد علاوه بر تعمیر یخچال فریزر سینور در ورامین ، در محله های اطراف نیز فعالیت دارد و نمایندگی سینور در قرچک نیز دایر است. به همین دلیل اگر نیاز به نمایندگی سینور در قرچک نیز برای شما مردم عزیز بود می توانید با نمایندگی یخچال سینور در ورامین تماس بگیرید.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر یخچال سینور در ورامین به صورت کاملا تخصصی نیز برند های زیر را تعمیر می نماید:

یخچال فیلور- یخچال دونار- یخچال اسنوا- یخچال ال جی- یخچال الکترواستیل و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر یخچال فریزر:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال در نمایندگی سینور در ورامین

شما برای تعمیرات یخچال سای باید ساید سینور در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات سینور در ورامین و قرچک تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال سینور در ورامین تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال سینور

در صورتی‌ که یخچال دونار شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال سینور در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال سینور در ورامین از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش سینور بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر سینور

نمایندگی تعمیر یخچال سینور در ورامین تهران محدوده قرچک جیتو فیلستان آرامبویه حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قلعه نو قرچک شریف آباد جمال آباد جلیل آباد حاجی آباد پیشوا قعله سین داوود آباد پویینک زیبا شهر خورین باقر آباد شهرک مدرس قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند زمان آباد فیروز آباد ده خیر گل عباس مامازند خاتون آباد سنگ تراشانولی آباد فردیس صفر آباد موسی آباد قاسم آباد حصارک شهرک نامجو توچال قوهه گلستان رودبارک جعفر آباد میرزایی آب باریک خیر آباد

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال سینور در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال سینور در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال سینور و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال سینور و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال سینور منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید