نمایندگی تعمیر لباسشویی در مرزداران [ فوری در محل ]

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مرزداران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر لباسشویی در مرزداران تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی در مرزداران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی در مرزداران تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات لباسشویی به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله هیمالیا، ال جی، سامسونگ، الکترواستیل، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، زیرووات، یخساران، دونار، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

 

کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در مرزداران تهران که از سوی شرکت نامدار سرویس ارائه می شود، می توانید تا 70% در هزینه های تعمیر صرفه جویی کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی در مرزداران
نمایندگی تعمیر لباسشویی در مرزداران

خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی در مرزداران

در گذشته ساکنین مرزداران برای دریافت خدمات مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی در این منطقه با مشکل مواجه بودند. با گذشت زمان این مشکل به صورت کلی حل شد و افراد توانستند خدمات بیشتری را دریافت کنند. اگر ساکن تهران هستید، برای دریافت خدمات مربوطه می توانید با کارشناسان شرکت نامدار سرویس در ارتباط باشید. نامدار سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در مرزداران است که توانسته این امکان را در اختیار مخاطبین خود قرار دهد تا به حداکثر خدمات مربوطه  دسترسی پیدا کنند.

در این مطلب قصد داریم به تمامی نکات مرتبط با تعمیر ماشین لباسشویی های سامسونگ، ال جی، بوش، بکو ، بلومبرگ، هیتاچی، زیمنس، کنوود، مجیک، آریستون، آاگ، ایندزیت، حایر، بهی، دوو، اسنوا، امرسان، کرال، جی پلاس، سام، پاکشوما، ارج، آزمایش، پارس، زیرووات، فیلور، دونار، هیمالیا، آبسال، جنرال الکتریک ،مابه، وستینگهاوس، فریجیدر، ویرپول، کنمور، پروفایل، الگانس، مای تگ در مرزداران بپردازیم. برای اطلاع پیدا کردن از راه های ارتباطی با این شرکت و موارد دیگر لازم است تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

 

نحوه تماس با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران تهران

اگر نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران دارید با شماره تلفن 02144474632 با ما تماس بگیرید ، اگر ماشین لباسشویی شما خراب شده است، نگران نباشید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا مشکل ماشین لباسشویی خود را حل کنید.

در این مقاله، ما به بررسی سوالات متداول در مورد تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران می پردازیم.در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • ماشین لباسشویی شما خراب شده است؟
  • نمی دانید چه مشکلی دارد؟
  • نگران هستید که هزینه تعمیر آن زیاد باشد؟
  • می خواهید تعمیر ماشین لباسشویی شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود؟

با خواندن این مقاله، می توانید اطلاعات لازم را برای تعمیر ماشین لباسشویی خود در مرزداران کسب کنید.

 

ماشین لباسشویی شما خراب شده است؟

ماشین لباسشویی یکی از لوازم ضروری در هر خانه ای است. این دستگاه به ما کمک می کند تا لباس های خود را به راحتی و بدون دردسر بشوییم. اما گاهی اوقات ممکن است ماشین لباسشویی خراب شود. این می تواند یک مشکل بزرگ باشد، زیرا ما به ماشین لباسشویی خود برای تمیز نگه داشتن لباس های خود نیاز داریم.

 

علائم خرابی ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما خراب شده است، ممکن است علائم زیر را مشاهده کنید:

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی شروع به کار نمی کند.
  • ماشین لباسشویی در حین کار صداهای غیرعادی ایجاد می کند.
  • ماشین لباسشویی نشتی دارد.
  • ماشین لباسشویی لباس ها را به درستی نمی شوید.

در صورت خرابی، برای تعمیر لباسشویی در مرزداران چه باید کرد؟

اگر ماشین لباسشویی شما خراب شده است، اولین کاری که باید انجام دهید این است که سعی کنید مشکل را خودتان حل کنید. می توانید به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود مراجعه کنید تا ببینید آیا مشکلی را می توانید شناسایی کنید. اگر نمی توانید مشکل را خودتان حل کنید، باید از یک تعمیرکار ماشین لباسشویی در مرزداران کمک بگیرید.

 

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در مرزداران چه وظایفی دارد؟

برای اطلاع پیدا کردن از وظایف متخصصین اعزام شده از سوی شرکت نامدار سرویس امداد لازم است تا انتهای این قسمت با ما همراه باشید. تمامی متخصصین و کارشناسان اعلام شده از سوی این شرکت یکسری ویژگی ها و قابلیت های از پیش تعیین شده دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • کارشناسان شرکت نامدار سرویس تا حداکثر یک ساعت پس از ثبت درخواست شما به محل اعزام میشوند.
  • کارشناسان نامدارسرویس در صورت نیاز از لوازم و قطعات فابریک و اورجینال برای تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران استفاده میکنند.
  • لازم است بدانید که تمامی متخصصین شرکت نامدار سرویس با ارائه ضمانت 6 ماهه معتبر پس از تعمیرات خیال شما را از بابت خدمات ارائه شده راحت خواهد کرد.

جهت هرگونه خدمات سرویس و تعمیر انواع لباسشویی در مرزداران تهران کافیست با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن از این خدمات بهره مند شوید.

کارشناسان مجموعه نامدار سرویس به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در مرزداران

اگر صاحب لوازم خانگی برقی ال‌ جی هستید، به شما تبریک می‌گوییم. این برند در زمینه تولید وسایل خانگی برقی سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است و افراد زیادی برای خرید محصولات مورد نیازشان به این برند روی می آورند.

  • با در نظر گرفتن تمامی موارد در صورتی که با خرابی وسایل خانگی برقی ال‌ جی مواجه شدید، لازم نیست نگران باشید. شما می توانید به راحتی تمامی خدمات مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در مرزداران را از شرکت نامدار سرویس که نمایندگی مجاز تعمیرات مربوطه است، دریافت نمایید.
  • لازم است توجه کنید که شرکت نامدار سرویس در زمینه ارائه خدمات مربوطه توانسته سابقه درخشان و بسیار خوبی داشته باشد. به همین دلیل افراد زیادی هستند که برای خدمات مربوط به تعمیرات به این شرکت مراجعه می‌کنند. نامدار سرویس با ایجاد یک فضای رقابتی هزینه های قابل پرداخت توسط مخاطبین را تا ۷۵ درصد کاهش داده و این باعث افزایش بازدهی خدمات این شرکت شده است.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در مرزداران

برند سامسونگ یکی از برندهای پرطرفدار و باکیفیت در بین وسایل خانگی برقی است. این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست که شرکت سامسونگ توانسته در زمینه تولید لوازم خانگی برقی یکی از بهترین برندها باشد و محصولات خودش را نسبت به علم روز دنیا به روز کند و به بازار عرضه نماید. سایر برندها ممکن است با خرابه‌های متعددی روبرو شوند. در صورتی که شما نیز با هرگونه خرابی در وسایل خانگی برقی خود مواجه شدید، می‌توانید برای دریافت خدمات مربوطه از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در مرزداران استفاده کنید.

با وجود نمایندگی های مجاز نگرانی بابت نبودن نمایندگی های رسمی سامسونگ در ایران جایز نیست و تمامی خدماتی که نمایندگی های رسمی شرکت سامسونگ می توانستند در ایران ارائه دهند توسط نمایندگی مجاز شرکت نامدار سرویس به راحتی در محل ارائه می‌شود.

برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش، بکو ، بلومبرگ، هیتاچی، زیمنس، کنوود، مجیک، آریستون، آاگ، ایندزیت، حایر، بهی در مرزداران به کجا باید مراجعه کرد؟

اگر می خواهید که بتوانید تمامی خدمات مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی در مرزداران را در حداقل زمان ممکن بدون هیچگونه دردسری دریافت کنید و از این بابت نگرانی نداشته باشید، لازم است شما را با مزایای دیگری که شرکت نامدار سرویس دارد آشنا کنیم.

تا این قسمت از مطلب تمامی خدماتی که شرکت ما ارائه می‌کند را بررسی کردیم. لازم است بدانید که خدمات ارائه شده از سوی این شرکت که مربوط به تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران است مربوط به یک برند خاص نیست. شما صاحب ماشین لباسشویی از هر برندی که باشید، می توانید برای دریافت خدمات مربوطه از این شرکت کمک بگیرید.

بهترین مرکز تعمیر ماشین لباسشویی دوو، اسنوا، امرسان، الکترواستیل، آزمایش، پارس، فیلور، جنرال استیل، دونار، هیمالیا، سیلوان در مرزداران

شما می‌توانید تمامی خدمات مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی در مرزداران را تا حداکثر یک ساعت پس از ثبت درخواست خود در محل دریافت کنید. بدین منظور فقط کافیست با شرکت آی پی امداد تماس‌بگیرید.

  • نامدارسرویس این امکان را در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد تا بتوانند تا حداکثر یک ساعت پس از ثبت درخواستشان خدمات را در محل دریافت کنند و از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشند.
  • نامدار سرویس نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران است که با حداقل هزینه این امکان را در اختیار شما قرار میدهد.

تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک ،مابه، وستینگهاوس، فریجیدر، ویرپول، کنمور، پروفایل، الگانس، مای تگ در مرزداران

اگر‌ تا به امروز برای پیدا کردن نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی در تهرانپارس دچار مشکل بودید، از این پس میدانید برای این کار به چه نمایندگی باید مراجعه کنید. لازم است به شما بگویم که برای دریافت خدمات مربوطه لازم نیست به نمایندگی های متعددی مراجعه کنید و ندانید که برای دریافت خدمات به کجا بروید.

  • شرکت‌ ما تمامی خدمات مربوط به تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران را در حداقل زمان ممکن به شما ارائه می کند. شما بدون جابجایی می توانید خدمات را در محل دریافت نمایید.
  • شرکت نامدارسرویس تمامی مجوزهای اینترنتی و غیراینترنتی لازم را در زمینه ارائه خدمات مربوط به تعمیرات دارد. به همین دلیل میتوانید به راحتی از خدمات این شرکت استفاده کنیم.

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر لباسشویی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس لباسشویی شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی تعمیر لباسشویی در مرزداران تهران

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران

اگر در مرزداران زندگی می کنید و ماشین لباسشویی شما خراب شده است، می توانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران استفاده کنید. این خدمات توسط متخصصان ماهر ارائه می شود که تجربه زیادی در تعمیر انواع ماشین لباسشویی دارند.

 

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران شامل موارد زیر است:

  • عیب یابی ماشین لباسشویی
  • تعمیر و تعویض قطعات ماشین لباسشویی
  • شستشوی فیلتر و قطعات داخلی ماشین لباسشویی
  • سرویس دوره ای ماشین لباسشویی

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع ماشین لباسشویی، شدت خرابی و هزینه قطعات مورد نیاز.

 

چگونه می توانم یک تعمیرکار ماشین لباسشویی در مرزداران پیدا کنم؟

برای پیدا کردن یک تعمیرکار ماشین لباسشویی خوب در مرزداران ، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • از دوستان و آشنایان خود سوال کنید.
  • به دنبال نظرات آنلاین باشید.
  • از خدمات شرکت های معتبر تعمیر لوازم خانگی استفاده کنید.

اگر ماشین لباسشویی شما خراب شده است، نگران نباشید. می توانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران استفاده کنید تا مشکل ماشین لباسشویی شما در اسرع وقت حل شود.

 

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی در مرزداران

اگر‌ برای شما این سوال پیش آمده که برای دریافت خدمات مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی در مرزداران باید چه هزینه ای را بپردازید، لازم است به شما بگویم که با مراجعه کردن به صفحه تعرفه تعمیر ماشین لباسشویی در وبسایت نامدار سرویس میتوانید از هزینه‌های حدودی مطلع شوید.

  • در نظر داشته باشید که تمامی هزینه ها توسط اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی برقی در مرزداران تصویب شده و از این بابت لازم نیست نگرانی داشته باشید.
  • شما می توانید با دریافت خدمات از سوی شرکت‌ ما در هزینه‌های خود تا ۷0 درصد صرفه‌جویی داشته باشید.
  • هزینه‌های مربوط به تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران تا قبل از بررسی دقیق توسط کارشناس قابل پیش بینی نیست. به همین دلیل تا زمانی که کارشناس مربوطه ماشین لباسشویی شما را به صورت کامل عیب یابی نکند، نمی توان عدد دقیقی را برای این موضوع تخمین زد.

 

برند های تحت پوشش تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی در مرزداران

امروزه برند های موجود در منازل بسیار گسترده است و همین موضوع موجب شده تا مصرف کنندگان با این سوال مواجه باشند که آیا برند لباسشویی آن ها هم تحت پوشش تعمیرگاه مجاز لباسشویی در مرزداران می باشد یا نه.

سامسونگ، ال جی، بوش، بکو ، بلومبرگ، هیتاچی، زیمنس، کنوود، مجیک، آریستون، آاگ، ایندزیت، حایر، بهی، دوو، اسنوا، امرسان، کرال، جی پلاس، سام، پاکشوما، ارج، آزمایش، پارس، زیرووات، فیلور، دونار، هیمالیا، آبسال، جنرال الکتریک ،مابه، وستینگهاوس، فریجیدر، ویرپول، کنمور، پروفایل، الگانس، مای تگ

تعمیر لباسشویی ال جی سامسونگ بکو بوش مجیک ایندزیت بلومبرگ آریستون آاگ دوو انسوا امرسان در مرزداران
تعمیر لباسشویی ال جی سامسونگ بکو بوش مجیک ایندزیت بلومبرگ آریستون آاگ دوو انسوا امرسان در مرزداران

اجزای لباسشویی

  1. موتور تایمر لباسشویی
  2. چرخ دنده ها لباسشویی
  3. صفحه های پلاتین لباسشویی
  4. اهرم متغیر برنامه لباسشویی
  5. کلید قطع و وصل لباسشویی

بدنه یا قاب پلاستیکی موتور تایمر یک بوبین با تعداد دور زیاد و قطر نازک است.با اتصال برق به بوبین یک میدان مغناطیسی دوار ایجاد شده که روتور فلزی را با خود به گردش در می آورد.با گردش روتور چرخ دنده های متعددی بگردش در می آییند که به منظور ایجاد گشتاور بالا استفاده می شوند نهایتا"گشتاور تولید شده به محور اصلی منتقل می شود و این محور با چرخش خود و توپی را که بر محور سوار شده بگردش در خواهد آورد.

برای تست موتور تایمر بهترین روش آنست که بوبین را از موتور خارج نموده و به برق ۲۲۰ ولت متصل سازید.سپس یک پیچ گوشتی دسته عایق را بر دارید و قسمت فلزی آن را وارد حلقه بوبین نمایید.اگر بوبین سالم باشد،میدان دوار ایجاد شده مرتبا"جهت پیچ گوشتی را منحرف می سازد و نگه داشتن آن در قسمت وسط حلقه بسیار مشکل است که این مورد بیانگر سالم بودن بوبین است و اگر قصد دارید بوبین را با اهم متر تست کنید می بایست رنج بر روی R×1K قرار گیرد.
در تایمر دو مشکل مرتبا"به چشم می خورد.جوش خوردگی کنتاکت ها و کثیف شدن آن ها در صورت مواجه شدن با هر کدام از دو عیب فوق بهتر آنست که با آزاد ساختن ضامن های نگهدارنده دو صفحه تایمر،صفحه کنتاکت ها را آزاد نموده و پس از سمباده کشی مجددا"تایمر را به وضعیت اولیه باز می گردانیم.اگر تایمر در جهت مخالف چرخانده شود،زائده هایی از توپی خواهد شکست که در این صورت می بایست توپی تایمر با خودش تعویض شود.

 

آموزش تعمیر هیدرواستات (اتومات) در ماشین لباسشویی :

این وسیله تنظیم کننده آب ورودی به ماشین است و ناگفته پیداست که اگر دچار مشکلی شود یکی از اساسی ترین اعمال ماشین انجام نخواهد شد.قطعات هیدرواستات شامل :قابه یا بدنه مخصوص،صفحه لاستیکی (دیافراگم )،کنتاکت های قطع و وصل داخلی ،لوله ورودی هوا،کنتاکت های اتصال برق می باشد.

لازم به ذکر است در صورت بروز مشکل در این قطعه بهتر است با نمایندگی تعمیر لباسشویی در مرزداران تماس گرفته و از انجام تعمیرات توسط افراد بدون تخصص خودداری شود.

 

چگونگی عملکرد هیدرو استات:

همانطور که میدانیم برق ورودی از ترمینال وارد کلید تایمر شده و فاز پس از تایمر به میکروسوئیچ رفته و سپس به هیدرواستات می رسد.هیدرواستات مانند یک کلید تبدیل دارای 3 کنتاکت است.فاز وارد کنتاکت مشترک شده و چون یکی از دو کنتاکت دیگر در حالت عادی به کنتاکت مشترک متصل است،از طریق آن به شیر الکتریکی می رسد.نول هم پس از کلید تایمر به همه مصرف کننده ها داده می شود.

به این ترتیب با روشن شدن ماشین،شیر الکتریکی نول خود را از کلید تایمر و فاز خود را از هیدرواستات دریافت داشته و همانگونه که در مبحث شیر الکتریکی ذکر شده بوبین آن،اهرم را جذب نموده و با کنار رفتن لاستیک شیطانک آب از شیر الکتریکی عبور نموده و وارد جاپودری شده و پس از حل نمودن پودر به مخزن فرعی می ریزد.
معمولا"از قسمت تحتانی مخزن فرعی شیلنگی باریک به لوله ورودی هوای هیدرواستات بسته شده است.در اکثر ماشین ها این شیلنگ از ورودی پمپ تخلیه گرفته شده و همانگونه که در شکل دیده می شود سطح آب در شیلنگ تخلیه،مخزن فرعی و شیلنگ هوای هیدرواستات در یک سطح بالا می آید.هوای شیلنگ هیدرواستات مرتبا"فشرده تر می شود (با بالا آمدن سطح آب )تا بدانجا که قادر می شود پرده دیافراگم را به طرف بالا براند.
با بالا رفتن پرده دیافراگم ارتباط کنتاکت مشترک با کنتاکت مربوط به شیر الکتریکی قطع شده و این ارتباط بین کنتاکت مشترک با کنتاکتی که به موتور تایمر مرتبط است بر قرار می شود.به این ترتیب عمل آبگیری متوقف شده و موتور تایمر شروع بکار خواهد نمود با چرخش موتور تایمر محور اصلی و توپی متصله به آن خواهند چرخید و سایر مراحل شستشو به ترتیب انجام می شود بر روی بدنه هیدرواستات پیچ مخصوصی وجود دارد که جهت تنظیم مقدار آب ورودی به ماشین است.

در واقع این پیچ قدرت فنر پشت پرده دیافراگم را تضعیف یا تقویت می کند از اینرو متخصصین پس از ساخت و تنظیم هیدرواستات بر روی آن لاک می ریزند تا به این ترتیب حساسیت موضوع را بیان کنند.در صورت گردش پیچ به چپ یا راست،مقدار آب ورودی به ماشین تغییر خواهد نمود.
علاوه بر نوع سه فیشه،هیدرواستات های 5 و 6 فیشه نیز وجود دارد.در این ماشین ها علاوه بر ورود آب به ماشین به عنوان مرحله آغازین عملیات شستشو،افعال دیگری نیز صورت می گیرد.مثلا"در ماشین فیلکو،همزمان با ورود آب به ماشین دور کند نیز آغاز بکار می کند تا لباس ها کاملا"درون آب خیس شوند و پس از رسیدن آب به سقف مورد نظر در مرحله دوم عملکرد هیدرواستات دور کند قطع شده و هیتر روشن می شود.سازندگان،دیگر اشکال مختلفی را از هیدرواستات های 5 یا 6 فیشه به سلیقه و ابتکار خود بکار گرفته اند.
هیدرواستات 3 فیشه یک کلید تبدیل و 6 فیشه 2 کلید تبدیل است.برای تست هیدرواستات 3 فیشه ابتدا شماره های 11 و 12 به هم مربوطند.سپس از راه لوله هوا فوت می کنیم که می بایست صدایی از داخل هیدرواستات شنیده شود این صدا قطع کنتاکت 12 و اتصال 13 به مشترک 11 است.
لوله هوا را با انگشت مسدود می سازیم تا پرده دیافراگم داخل هیدرواستات همچنان بالا بماند.در این وضعیت اگر شماره های 11 و 13 به یکدیگر راه بدهند (توسط اهم متر )،هیدرواستات سالم است.با خروج هوا از هیدرواستات صدای قطع کنتاکت های 11 و13 شنیده می شود اگر با اهم متر این دو کنتاکت را مجددا"آزمایش کنید به یکدیگر راه نخواهند داد.با دمیدن در لوله هوای هیدرواستات 5 یا 6 فیشه دو مرحله صدای اتصال به گوش می رسد.همانگونه که در بالا ذکر شد کنتاکت های 11و 12 و 13 به همان ترتیب آزمایش می شود و تست کنتاکت های 21 و 22 و 23 نیز عینا"به همان ترتیب است.

تذکر :توصیه می شود در شستشوی لباس توسط ماشین هرکز از پودر نامرغوب استفاده نکنید زیرا اگر کف پودر کنترل شده و مخصوص لباسشویی نباشد،ازدیاد کف،لوله هوای هیدرواستات را مسدود نموده و عمل آبگیری مختل می شود. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل میتواید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مرزداران تماس گرفته و از خدمات تعمیرات لباسشویی با گارانتی 6 ماهه بهره مند شوید.

 

نحوه تعمیر پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی :

در هر مرحله،پس از شستشو و قبل از ورود آب مجدد به ماشین،لازم است آب کثیف از ماشین خارج و به فاضلاب ریخته شود.این عمل توسط واتر پمپ انجام می گیرد.واتر پمپ از دو قسمت الکتریکی و مکانیکی تشکیل شده.قسمت الکتریکی آن یک موتور با توان کم و معمولا"از نوع قطب چاکدار است.به صورت خلاصه می توان گفت موتور الکتریکی واتر پمپ از قسمت های زیر تشکیل شده است:
۱-بوبین یا سیم پیچ ۲-هسته آهنی با سیم پیچ های قطب و کلاف های اتصال کوتاه شده ۳-روتور ۴-پروانه خنک کننده موتور
پس از اتصال برق (توسط تایمر )به پمپ تخلیه روتور به حرکت در آمده و پروانه مکنده آب را به گردش در خواهد آورد.این پروانه آب را از مخزن فرعی ماشین مکیده و به درون شیلنگ تخلیه هدایت می کند.قسمت های مکانیکی واتر پمپ عبارتند از :
۱-لوله ورودی آب به پمپ
۲-لوله مخصوص تخلیه
۳-لوله مخصوص شیلنگ هوای هیدرواستات (در بعضی از واتر پمپ ها)
۴-پروانه اصلی (مکش)
۵-بدنه پمپ آب
۶-صفحه مونتاژ پمپ به بدنه
اگر با لباسشویی مواجه شدید که عمل شستشو بخوبی انجام می شود ولی آب کثیف تخلیه نمی گردد بهتر است قبل از هر عملی سالم بودن پمپ مورد بر رسی قرار گیرد.ساده ترین روش اینست که سیم های متصله به واتر پمپ را جدا نموده و به توسط دو سیم از بیرون برق 220 ولت را به آن متصل سازید.اگر بلافاصله آب تخلیه شد،پمپ سالم است و به آن برق نمی رسد که این مشکل به تایمر یا رابط های بین تایمر و واتر پمپ باز می گردد.اما اگر با اتصال برق نیز آب تخلیه نشد پمپ خراب است.آن را از بدنه خارج ساخته و پس از تفکیک اجزا،آن عضو معیوب را شناسایی کنید.

گاها"دیده می شود که پمپ های معیوب بیرون از ماشین عمل کرده و لیکن قادر به خاج نمودن آب کثیف از ماشین نیستند که نیاز است سیم پیچی این نوع پمپ ها تجدید شودو در بعضی موارد مشاهده می شود که پیچیدن نخ الیاف به محور پروانه مکنده آن را در حالت گریپاژ قرار می دهد که پس از سرویس و رفع این مورد پمپ به حالت اولیه خود باز می گردد.

 

با توجه به مهم بودن و حساس بودن این قطعه اگر دانش فنی لازم برای تعمیر آن را ندارید بهتر است برای جلوگیری از تحمیل هزینه های گزاف با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران تهران تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن به محل مراجعه کرده و تعمیر لباسشویی در محل را با هزینه کمتر انجام دهند.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید