نمایندگی اسنوا در غرب تهران | تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اسنوا در غرب تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی اسنوا در غرب تهران

نمایندگی اسنوا در غرب تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات اسنوا در غرب و شرق تهران حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال اسنوا در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، دونار، سینجر، سینور، الکترواستیل ،یخساران، فیلور، جنرال استیل، ایستکول، سیلوان، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال و لباسشویی در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی اسنوا در غرب تهران تعمیر یخچال و لباسشویی اسنوا در غرب تهران
نمایندگی اسنوا در غرب تهران تعمیر یخچال و لباسشویی اسنوا در غرب تهران

نمایندگی اسنوا در غرب تهران

بدون شک یکی از بهترین و مطرح ترین برند های تولید لوازم خانگی در داخل کشور ایران برند اسنوا است. برند اسنوا در سال 1384 در شهر اصفهان تاسیس شد. این شرکت از آن زمان تا الان پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است توانسته است که بسیاری از لوازم خانگی را تولید کند.

تولید یخچال فریزر اسنوا، ماشین لباسشویی اسنوا، ماشین ظرفشویی اسنوا، تلویزیون اسنوا و ... از جمله محصولاتی است که شرکت اسنوا توانسته است طی این سال ها تولید کند. سیر پیشرفت شرکت اسنوا بسیار شگفت انگیز بوده است چرا که این شرکت علاوه بر محصولاتی که ذکر شد توانسته است در چند سال اخیر اجاق گاز اسنوا را نیز تولید کند.

به همین دلیل نمایندگی اسنوا در غرب تهران این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که اگر مصرف کننده هر کدام از محصولات شرکت اسنوا هستید می توانید به صورت 24 ساعته با نمایندگی اسنوا در غرب تهران تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه شما در محل تعمیر یخچال اسنوا در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند و شما از ضمانت 6 ماه نمایندگی اسنوا در غرب تهران نیز بهره مند شوید.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی اسنوا در غرب تهران پونک ، جنت آباد ، شهران ، سعادت آباد ، شهرک غرب ، شهر زیبا ، شهرک اکباتان ، تهرانسر ، بلوار فردوس ، مرزداران ، گیشا ، آزادی ، ونک ، یوسف آباد ، شهر آرا ، صادقیه ، ستارخان ، چیتگر ، باغ فیض ، شهرک فرهنگیان ، کوی فراز ، مهرآباد ، یافت آباد و ... می توانید با نمایندگی اسنوا در غرب تهران تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال اسنوا در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

همانطور که در بالا اشاره شد شرکت اسنوا توانسته است که اکثر محصولات خانگی را تولید کند ، به همین دلیل امروزه بسیاری از مردم برای تهیه کردن جهیزیه عروس ترجیح می دهند تمام محصولات لوازم خانگی خود را از برند اسنوا تهیه کنند. برند اسنوا علاوه بر کیفیت فنی بسیار خوبی که دارد توانسته است که ظاهر دستگاه های خود را نیز خیلی جذاب تولید کند تا بتواند یک رقیب خیلی جدی برای محصولات خارجی باشد.

شرکت اسنوا اما همواره راحتی و آسایش شما عزیزان را در نظر دارد به همین دلیل هرگاه یخچال فریزر اسنوا شما به مشکل برخورد کرد می توانید با نمایندگی یخچال اسنوا در غرب تهران تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در محل شما حاضر شوند و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما تعمیر یخچال فریزر اسنوا در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در غرب تهران

کاملا واضح است که امروزه یکی از دستگاه هایی که وجودش در هر خانه کاملا ضروری است یخچال فریزر است. در همین راستا شرکت اسنوا توانسته است با دانش ایرانی متخصصان خود یکی از با کیفیت ترین یخچال فریزر ها را تولید کند. بسیاری از مردم انتخاب اولشان در خرید لوازم برقی برند اسنوا است.

اما این نکته نیز وجود دارد که ممکن است مدتی پس از استفاده به برخی از ایرادات بخورد که طبیعی است. لذا اگر یخچال فریزر اسنوا شما به هر مشکلی برخورد کرد جای نگرانی نیست چرا که نمایندگی یخچال اسنوا در غرب تهران همواره کنار شما عزیزان است و می توانید با نمایندگی اسنوا در غرب تهران تماس بگیرید تا تعمیر یخچال اسنوا در غرب تهران برای شما عزیزان انجام شود.

شرکت اسنوا توانسته است که همه ی مدل های یخچال فریزر را  تولید کند. ساید با ساید اسنوا، یخچال فریزر دوقلو اسنوا و یخچال فریزر کمبی اسنوا ( بالا و پایین) از جمله موارد تولیدی شرکت اسنوا است. تکنسین های شرکت نامدارسرویس از تجربه و مهارت لازم برخوردار هستند تا بتوانند هر مدل دستگاهی که شما دارید تعمیر یخچال اسنوا در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند. استفاده از قطعات فابریک و همچنین ضمانت 6 ماه از جمله مزایای استفاده از خدمات نمایندگی یخچال فریزر اسنوا در غرب تهران است.

در ادامه اما نمایندگی یخچال اسنوا در غرب تهران در نظر دارد تا شما را با برخی از ایرادات احتمالی یخچال فریزر اسنوا اشنا کند.

 

1- روشن نشدن یخچال فریزر اسنوا

در دستگاه های برقی گاهی اوقات این مشکل به وجود می آید که کلا دستگاه خاموش شده و روشن نمی شود. هنگامی چنین مشکلی برای یخچال فریزر اسنوا شما پیش آمد جای نگرانی نیست. گاهی اوقات ممکن است مشکل از پریز برق و یا دوشاخه دستگاه شما باشد. اگر با چنین مشکلی مواجه شدید بایستی با نمایندگی اسنوا در غرب تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اولین فرصت در محل شما حاضر شوند و ضمن عیب یابی دقیق دستگاه شما بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه شما تعمیر یخچال اسنوا در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

هنگامی که دستگاه روشن نمی شود خرابی برد، خرابی موتور، خرابی فیوز و ... همگی از جمله مواردی هستند که باید توسط تعمیرکار مربوطه بررسی شود تا دلیل اصلی روشن نشدن یخچال فریزر اسنوا شما مشخص شود. تعمیرکاران نمایندگی اسنوا در غرب تهران با داشتن ابزرآلات کامل و تجربه لازم می توانند با بررسی دستگاه شما به نتیجه قطعی رسیده و تعمیر یخچال فریزر اسنوا در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

2- صدا دادن یخچال فریزر اسنوا

یکی دیگر از مشکلات احتمالی در یخچال فریزر اسنوا صدا دادن دستگاه است. هنگامی که مصرف کننده از صدای دستگاه خود ناراضی می شود منظورش این است که صدای دستگاه نامتعارف شده است. هنگامی که صدای یخچال فریزر اسنوا شما زیاد شد آن گاه شما متوجه ایراد در دستگاه خود می شوید. معمولا صدای زیاد در یخچال فریزر اسنوا آزار دهنده است که هر گاه صدای دستگاه زیاد شد می توانید با نمایندگی یخچال اسنوا در غرب تهران تماس بگیرید.

معمولا مشکل صدا دادن مشکلی کلی است که باید توسط تعمیرکار مربوطه بررسی شود. خرابی فن ، خرابی موتور معمولا از جمله شایع ترین دلایل صدا دادن هستند. کارشناسان ما این اطمینان را به شما میدهند که با کمترین هزینه و با استفاده از قطعات فابریک در کمترین زمان ممکن تعمیر یخجال اسنوا در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام می دهند که بتوانید همانند روز اول از یخچال فریزر اسنوا خود بدون ایراد استفاده کنید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در غرب تهران

در ادامه اما نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا در غرب تهران در نظر دارد تا شما را همانند مقاله بالا که با برخی از خرابی های یخچال فریزر اسنوا آشنا شدید ، شما را با برخی از خرابی های احتمالی در ماشین لباسشویی اسنوا آشنا کند تا در صورت لزوم جهت تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در غرب تهران با نمایندگی اسنوا در غرب تهران تماس بگیرید.

 

1- ارور دادن در ماشین لباسشویی اسنوا

شرکت اسنوا در چند سال چه در بخش یخچال فریزر اسنوا و چه در بخش ماشین لباسشویی اسنوا سعی کرده است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی اکثر دستگاه های خود را به صورت دیجیتال تولید کند لذا در دستگاه های دیجیتال این نکته وجود دارد که هرگاه قطعه ای به مشکل بخورد یک ارور روی صفحه پنل دستگاه نمایش داده می شود.

نباید فراموش کرد که با توجه به مدل های تولید شده مختلف در شرکت اسنوا هر ارور معنی خاص خود را دارد لذا اگر ماشین لباسشویی اسنوا شما ارور داد باید توسط کارشناس نمایندگی اسنوا در غرب تهران عیب یابی شود که معلوم شود دلیل ارور دادن چیست. خرابی برد، خرابی پمپ تخلیه، خرابی هیدروستات و ... همگی میتوانند باعث ارور دادن ماشین لیاسشویی اسنوا شوند.

بررسی و عیب یابی هنگامی که دستگاه ارور می دهد بسیار مهم است چرا که اگر دلیل ارور دادن به درستی مشخص نشود آن گاه هم اینکه شما هزینه ای بی دلیل کرده اید و هم اینکه عیب دستگاه شما رفع نشده است و نمی توانید از دستگاه استفاده کنید.

اگرچه که  دیدگاه خیلی از تعمیرگاه های لوازم خانگی این است که از مردم پول زیاد دریافت کرد اما نمایندگی اسنوا در غرب تهران با استفاده از قطعات فابریک و همچنین با کمترین هزینه در نظر دارد تا مشکل دستگاه های شما را برطرف کرده و بدون نیاز به حمل و نقل در داخل خانه تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در غرب تهران برای شما عزیزان انجام شود تا بتوانید همانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید.

 

2- خرابی خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا

یکی از قابلیت های بسیار مهمی که ماشین لباسشویی های امروزی دارند همین قابلیت خشک کن است. در برنامه خشکن کن که در مدل های جدید که دیجیتال هستند به صورت کاملا اتوماتیک این اتفاق می افتد و خود دستگاه روی برنامه خشک کن می رود.

اما زمانی که خشک کن خراب شود با نمایش ارور روی پنل ماشین لباسشویی اسنوا این نکته به شما اطلاع داده می شود که خشک کن خراب است. عملکرد خشک کن به این صورت است که پس از تخلیه آب دیگ با سرعت بالا می چرخد تا آب لباس ها کاملا از آن ها خارج شود که هنگامی که خشک کن خراب است این اتفاق نمی افتد. زمانی که خشک کن خراب است عملا یکی از مراحل مهم شست و شو اتفاق نمی افتد و لباس ها کاملا خیس باقی می مانند.

تعمیرکاران حاضر در مجموعه نامدارسرویس همگی این توانایی را دارند که ضمن حضور در منزل شما در کمترین زمان ممکن عیب یابی دستگاه شما را انجام دهند. همانطور که قبلا هم اشاره شد تشخیص ایراد دستگاه بسیار مهم است که باید توسط کارشناس نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا در غرب تهران انجام شود تا تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در غرب تهران برای شما عزیزان انجام شود.

 

تعمیر یخچال و لباسشویی اسنوا در محل کار و منزل

شرکت نامدارسرویس علاوه بر فعالیت در شهرستان غرب تهران ، با داشتن تعدادی تکنسین در سعادت آباد تعمیر یخچال اسنوا در سعادت آباد  را نیز به همراه تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در سعادت آباد  برای شما عزیزان انجام می دهد تا هم از خدمات نمایندگی اسنوا در سعادت آباد بهره مند شوید و هم اینکه ضمانت 6 ماه نمایندگی اسنوا در سعادت آباد نیز برای شما عزیزان لحاظ گردد.

نمایندگی اسنوا در غرب تهران در این مقاله سعی کرد تا شما را با دو تا از بهترین دستگاه های برند اسنوا آشنا کند تا ضمن استفاده از آن ها هر گاه دستگاه شما به ایراد خورد بتوانید به صورت 24 ساعته با نمایندگی اسنوا در غرب تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما جهت تعمیر یخچال اسنوا در غرب تهران و تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در غرب تهران برای شما عزیزان اقدام نمایند.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر انجام خدمات اسنوا در غرب تهران به صورت کاملا تخصصی و ضمانت 6 ماه تعمیر برند های زیر را نیز انجام می دهد:

یخچال فیلور- یخچال سینجر- یخچال هیمالیا- یخچال هایسنس- یخچال امرسان- یخچال سیلوان و ...

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی اسنوا در غرب تهران:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی اسنوا در غرب تهران

شما برای تعمیرات یخچال اسنوا در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات اسنوا در غرب تهران تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در غرب تهران تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال اسنوا در غرب تهران

در صورتی‌ که یخچال اسنوا شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال اسنوا در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در غرب تهران از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش اسنوا بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی اسنوا در غرب تهران

نمایندگی اسنوا در غرب تهران ، پونک ، جنت آباد ، شهران ، سعادت آباد ، شهرک غرب ، شهر زیبا ، شهرک اکباتان ، تهرانسر ، بلوار فردوس ، مرزداران ، گیشا ، آزادی ، ونک ، یوسف آباد ، شهر آرا ، صادقیه ، ستارخان ، چیتگر ، باغ فیض ، شهرک فرهنگیان ، کوی فراز ، مهرآباد ، یافت آباد و ...

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال اسنوا در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال اسنوا در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال اسنوا و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال و لباسشویی اسنوا و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال اسنوا منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید