نمایندگی دونار در غرب تهران | 02144474632 گارانتی تعمیرات

نمایندگی تعمیرات دونار در غرب تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال دونار در غرب تهران

نمایندگی دونار در غرب تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات دونار در غرب تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال دونار در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله بوش، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، امرسان، فیلور، الکترواستیل، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی دونار در غرب تهران تعمیر یخچال دونار در غرب تهران
نمایندگی دونار در غرب تهران تعمیر یخچال دونار در غرب تهران

خدمات نمایندگی دونار در غرب تهران

سال های سال است که در کشور ایران تولید لوازم برودتی از جمله یخچال و فریزر رواج پیدا کرده است. یکی از این شرکت های شرکت دونار است. شرکت دونار در سال 1375 در شهر تبریز فعالیت خود را آغاز کرده است. در ابتدا نام این برند دونار خزر بود که بعد ها با نام تجاری دونار وارد صنعت لوازم خانگی ایران شد. این شرکت در سال های اخیر به یکی از قطب های تولید لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر تبدیل شده است.

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی دونار در غرب تهران پونک ، جنت آباد ، شهران ، سعادت آباد ، شهرک غرب ، شهر زیبا ، شهرک اکباتان ، تهرانسر ، بلوار فردوس ، مرزداران ، گیشا ، آزادی ، ونک ، یوسف آباد ، شهر آرا ، صادقیه ، ستارخان ، چیتگر ، باغ فیض ، شهرک فرهنگیان ، کوی فراز ، مهرآباد ، یافت آباد و ... می توانید با نمایندگی دونار در غرب تهران تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال دونار در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی دونار در غرب تهران

تعمیر نمایندگی ماشین لباسشویی دونار در غرب تهران تخصص میخواهد و برای حفظ طول عمر آن باید از قطعات فاریک و تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی دونار استفاده نمایید ، امروزه با پیشرفت تکنولوژی چنانچه تعمیرکار به روز نباشد برای خدمات به مشکل بر میخورد ، لازم است بدانید درنامدار سرویس برای تعمیر ماشین لباسشویی دونار در غرب تهران تعمیرکاران مربوطه به روز بوده و از تکنولوژی غافل نمیباشد . در ادامه شما را با تکنولوژی ماشین لباسشویی دونار آشنا خواهیم کرد .

آیا ماشین لباسشویی دونار شما نیاز به تعمیر دارد؟  کافیست با مرکز تعمیرات دونار در غرب تهران تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به عیب یابی و تعمیر لباسشویی دونار شما در محل کار یا منزل بپردازند.

تکنسین های نامدار سرویس که با تجربه و تخصص خود مشکلات فنی دستگاه شما را حل می کنند، به عنوان مثال دستگاه شستشو نمی کند یا آب را پمپ نمی کند، یا اینکه درب را نمی توان باز کرد، یا دستگاه روشن نمی شود. تعمیر ماشین لباسشویی دونار شما با ماست.

در تمامی مناطق تهران، غرب تهران، پاکدشت و قیامدشت نمایندگی تعمیر یخچال دونار، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دونار، نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دونار و نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی دونار را دارا می باشیم.

 

مرکز تعمیرات یخچال فریزر دونار در غرب تهران

سال های سال است که یکی از دستگاه های بسیار مهم در هر خانه یخچال و فریزر است. نگهداری از مواد غذایی مانند انواع میوه و سبزی، ماست و شیر و سایر لبنیات در داخل یخچال ، و مواد غذایی دیگر مانند نان، انواع گوشت و مرغ ماهی جهت انجماد در داخل فریزر ، یخچال و فریزر را به یکی از مهم ترین وسایل خانگی تبدیل کرده است. شرکت دونار اما با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم کشور توانسته است که انواع یخچال و فریزر را طوری تولید کند که قیمت بالایی نداشته باشند و هم اینکه کیفیت نسبتا بالایی داشته باشند.

از همین رو نمایندگی دونار در غرب تهران این امکان را برای شما مردم عزیز فراهم کرده است که در صورت لوزم جهت تعمیر یخچال دونار در غرب تهران می توانید با نمایندگی یخچال دونار در غرب تهران تماس گرفته تا کارشناسان ما در اولین فرصت در محل شما حاضر شده و تعمیر یخچال دونار در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

نمایندگی دونار در غرب تهران این امکان را برای شما فراهم کرده است که تعمیر یخچال دونار در غرب تهران در محل شما انجام شده و نیازی به جا به جایی یخچال و فریزر دونار شما نیست و همچنین استفاده از قطعات اورجینال و ضمانت 6 ماه از طرف نمایندگی دونار در غرب تهران نیز برای شما عزیزان لحاظ می گردد.

اما ممکن است که یخچال و فریزر دونار نیز مانند هر برند دیگری بعد از مدتی استفاده دچار ایراداتی شود لذا از همین رو نمایندگی دونار در غرب تهران در ادامه این مقاله قصد دارد تا شما را با برخی از ایرادات احتمالی آشنا کند تا در صورت لزوم جهت تعمیر یخچال  فریزر دونار در غرب تهران با نمایندگی یخچال دونار در غرب تهران تماس حاصل فرمایید.

 

1- یخ زدگی در داخل یخچال  فریزر دونار

یکی از ایراداتی که معمولا ممکن است در یخچال فریزر دونار به وجود بیاید یخ زدگی داخل دستگاه است. گاهی اوقات ممکن است که در داخل یخچال ، پشت جا میوه ای دچار یخ زدگی شود. و یا اینکه دیواره یخچال یا فریزر دچار یخ زدگی یا برفک می شود. هنگامی که داخل کابین یخچال فریزر دونار شما یخ زدگی به وجود آمد بایستی این موضوع توسط کارشناس مربوطه بررسی شود. گاهی اوقات خرابی لاستیک درب یخچال باعث برفک زدن می شود و گاهی اوقات ایرادات فنی سبب یخ زدگی داخل کابین یخچال و یا فریزر می شود.

کارشناسان در نمایندگی دونار در غرب تهران با داشتن مهارت و تجربه کافی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در صورت اینکه داخل دستگاه شما دچار یخ زدگی شد می توانید با نمایندگی یخچال دونار در غرب تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما در محل شما حاضر شده و تعمیر یخچال فریزر دونار در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

2- ارور دادن در یخچال فریزر دونار

در مدل های جدید یخچال فریزر دونار که به صورت دیجیتال است از سیستم سیم کشی و برد استفاده شده است. لذا هنگامی که هر یک از قطعات دستگاه خراب شد یک ارور یا خطا روی صفحه نمایش ظاهر می شود. در دستگاه های مختلف ارور های معانی مختلفی دارد اما عموما می توان تا حدودی قبل از تست دستگاه دلیل ارور دادن دستگاه را فهمید.

 مثلا ارور E0 در یخچال فریزر دونار نشان از خرابی یخساز ، ارور E1 در یخچال فریزر دونار نشان دهنده خرابی سنسور دیفراست ، ارور U در یخچال فریزر دونار نشان دهنده مشکل گاز است. به همین جهت می توان تا حدودی دلیل ارور دادن را تشخیص اما در برخی از مواقع هنگامی در یخچال فریزر دونار ارور ظاهر می شود به دلیل خراب بودن برد و یا خراب بودن فن دستگاه است.

اما هنگامی که اروری روی صفحه نمایش یخچال فریزر دونار شما ظاهر شد جای نگرانی نیست شما عزیزان می توانید با نمایندگی دونار در غرب تهران برای تعمیر یخچال دونار در غرب تهران تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در اسرع وقت از طرف نمایندگی دونار در غرب تهران در محل شما حاضر شوند.

 

3- روشن نشدن یخچال فریزر دونار

یکی دیگر از خرابی که ممکن است در یخچال فریزر دونار برای شما عزیزان پیش بیاید روشن نشدن دستگاه است. ممکن است که دستگاه به طور کامل خاموش شود و دیگر روشن نشود. در این صورت شما عزیزان بایستی با نمایندگی یخچال دونار در غرب تهران تماس گرفته تا تکنسین های ما در محل شما حاضر شوند.

روشن نشدن دستگاه یک ایراد کلی است و نیاز به بررسی دقیقی دارد. هنگامی یک دستگاه روشن نمی شود ممکن است حتی ایراد از پریز برق و یا قطعی در دوشاخه برق دستگاه باشد. اما عموما دلیل روشن نشدن یخچال فریزر دونار دلایل فنی دارد از خرابی برد گرفته تا خرابی ترموستات و ... که این موارد بایستی توسط کارشناس نمایندگی دونار غرب تهران بررسی شود تا دستگاه به صورت کامل عیب یابی شود.

 

تعمیر یخچال دونار در محل کار و منزل

شرکت نامدارسرویس همواره رفاه و راحتی شما عزیزان را مقدم بر هر چیزی می داند لذا با توجه به اینکه تعمیر یخچال دونار در غرب تهران برای شما عزیزان ضروری است تا مواد غذایی داخل آن خراب نشود به همین دلیل شرکت نامدارسرویس از تعداد کافی تکنسین سیار برخوردار است تا هر موقع از شبانه روز که شما با نمایندگی یخچال فریزر دونار در غرب تهران تماس گرفتید تعمیرکاران ما سریعا به محل شما آمده و ضمن عیب یابی تعمیر یخچال دونار در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

شرکت نامدارسرویس برای رفاه حال شما عزیزان تعمیر یخچال دونار در غرب تهران را در محل برای شما انجام داده تا نیازی به جا به جایی دستگاه نداشته باشید و همچنین ضمانت 6 ماه تعمیر یخچال فریزر دونار در غرب تهران از طرف نمایندگی دونار در غرب تهران برای شما عزیزان لحاظ می گردد.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر یخچال دونار در غرب تهران به صورت تخصصی برند های زیر را نیز تعمیر می نماید:

یخچال فریزر سینور- یخچال فریزر اسنوا- یخچال فریزر الکترواستیل- یخچال فریزر هیمالیا- یخچال فریزر فیلور و ...

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی دونار در غرب تهران

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی دونار در غرب تهران

شما برای تعمیرات یخچال دونار در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات دونار در غرب تهران تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال دونار در غرب تهران تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

خدمات پس از فروش یخچال دونار در غرب تهران

در صورتی‌ که یخچال دونار شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال دونار در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال دونار در غرب تهران از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش دونار بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی دونار در غرب تهران

نمایندگی دونار در غرب تهران ، پونک ، جنت آباد ، شهران ، سعادت آباد ، شهرک غرب ، شهر زیبا ، شهرک اکباتان ، تهرانسر ، بلوار فردوس ، مرزداران ، گیشا ، آزادی ، ونک ، یوسف آباد ، شهر آرا ، صادقیه ، ستارخان ، چیتگر ، باغ فیض ، شهرک فرهنگیان ، کوی فراز ، مهرآباد ، یافت آباد و ...

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال دونار در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال دونار در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال دونار و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال دونار و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال دونار منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید