نمایندگی آزمایش در ورامین و قرچک | گارانتی قطعات و خدمات

نمایندگی تعمیرات آزمایش در ورامین و قرچک

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آزمایش در ورامین و قرچک تهران

نمایندگی آزمایش در ورامین و قرچک تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی، اجاق گاز، یخچال، ماکروفر و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات آزمایش در ورامین و قرجک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی آزمایش در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی لباسشویی و یخچال از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، سینور، دونار، فیلور، الکترواستیل، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر لباسشویی و یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی آزمایش در ورامین و قرچک نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی آزمایش در ورامین تهران
نمایندگی آزمایش در ورامین و قرچک نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی آزمایش در ورامین تهران

نمایندگی آزمایش در ورامین

در کشور ایران از سالیان دور تولید لوازم خانگی قدمت دارد. برند هایی مانند ارج و سپهرالکتریک از آن دسته هستند. اما یکی از برند هایی که قدمت خیلی زیادی در زمینه تولید لوازم خانگی دارد برند آزمایش است. این برند از سال 1337 فعالیت خود را آغاز کرده است.

در زمان شروع فعالیت این برند تقریبا می توان گفت رقیب خاصی برای به چالش کشیدن محصولات شرکت آزمایش وجود نداشت اما امروزه تعداد شرکت های تولید کننده لوازم خانگی بسیار زیاد هستند به همین دلیل شاید کمتر نام آزمایش به گوش شما عزیزان بخورد.

شرکت آزمایش محصولات متعددی را تولید کرده است اما دو تا از محصولات آن طرفداران بیشتری نسبت به سایر محصولات دارد ، یکی از آن ها ماشین لباسشویی آزمایش است و دیگری یخچال فریزر آزمایش.

در همین راستا نمایندگی آزمایش در ورامین به صورت کاملا تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش در ورامین و تعمیر یخچال فریزر آزمایش در ورامین و قرچک را برای شما عزیزان در محل انجام می دهد که نیازی به حمل و نقل دستگاه ندارید.

اگر چه شاید برخی از مدل های یخچال فریزر آزمایش و ماشین لباسشویی آزمایش قدیمی شده باشند اما نمایندگی آزمایش در ورامین تعمیر همه ی مدل های این شرکت را با 6 ماه ضمانت نمایندگی آزمایش در ورامین برای شما عزیزان انجام می دهد که بتوانید همانند گذشته ، بدون ایراد از دستگاه خود استفاده کنید.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی آزمایش در ورامین و قرچک جیتو فیلستان حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قرچک شریف آباد جمال آباد پیشوا داوود آباد پویینک زیبا شهر باقر آباد قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند مامازند خاتون آباد موسی آباد قاسم آباد گلستان میرزایی آب باریک می توانید با نمایندگی آزمایش در ورامین و قرچک تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال آزمایش در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

در ادامه این مقاله نمایندگی آزمایش در ورامین در نظر دارد تا شما را با ماشین لباسشویی آزمایش و یخچال فریزر آزمایش آشنا کند تا در صورت بروز خرابی های احتمالی بتوانید با نمایندگی آزمایش در ورامین تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و خدمات پس از فروش آزمایش در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

مرکز تعمیرات یخچال فریزر آزمایش در ورامین

وجود و درست کار کردن یخچال فریزر در هر خانه ای امری بسیار مهم است چرا که اگر درست کار نکند می تواند ضرر مالی زیادی به آن خانواده وارد کند و مواد غذایی که داخل آن دارند خراب شود. به همین دلیل نمایندگی یخچال آزمایش در ورامین تعدادی تکنسین سیار دارد که می توانند به سرعت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی دستگاه شما تعمیر یخچال آزمایش در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

در ادامه نمایندگی یخچال فریزر آزمایش در ورامین شما را با برخی از خرابی های احتمالی یخچال آزمایش آشنا می کند تا در صورت لزوم با نمایندگی آزمایش در ورامین تماس بگیرید:

 

1- یکسره کار کردن یخچال فریزر آزمایش

یکی از مشکلاتی که عموما ممکن است در یخچال فریزر آزمایش به وجود بیاید یکسره کار کردن آن است. منظور از یکسره کار کردن در یخچال فریزر ها این است که موتور دائما در حال کار کردن است. این مشکل اگر به موقع برطرف نشود می تواند به موتور دستگاه صدمه بزند یا چون باعث می شود سرمای داخل کابین زیاد شود باعث یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال آزمایش می شود به همین دلیل باید مشکل به موقع برطرف شود.

نمایندگی یخچال فریزر آزمایش در ورامین از تکنسین هایی بهره می برد که همگی از تجربه و مهارت کافی جهت تعمیر یخچال آزمایش در ورامین برخور دار هستند به همین دلیل در صورت بروز هر گونه جهت تعمیر یخچال فریزر آزمایش در ورامین می توانید با نمایندگی یخچال آزمایش در ورامین و قرچک تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شوند.

 

2- خنک نکردن یخچال فریزر آزمایش

همه ی ما میدانیم اساس کار همه یخچال ها خنک کردن و قسمت فریزر یخ زدن است. اما گاهی اوقات به دلایل مختلف یخچال فریزر آزمایش از خنک کردن می افتد و توانایی منجمد کردن مواد غذایی داخل خود را ندارد. یخچال فریزر آزمایش با توجه به اینکه کمی قدیمی است به همین دلیل سیتسم برد و سیم کشی ندارد و عموما اکثر مدل های آن به صورت ترموستاتی و مکانیکی هستند.

مشکل خنک نکردن یک مشکل کاملا کلی و ایرادی عمومی به حساب می آید و تا توسط کارشناس مربوط به نمایندگی تعمیر یخچال آزمایش در ورامین بررسی نشود نمی توان به قطعیت گفت مشکل دستگاه چیست. موارد متعددی می تواند سبب خنک نکردن یخچال فریزر آزمایش باشد مانند خرابی ترموستات، خرابی فن، مشکل گازی و ... همه ی این ها می توانند سبب شوند که یخچال فریزر آزمایش شما از سرما بیافتد.

اما جای نگرانی نیست چرا که کارشناسان شرکت نامدارسرویس توانایی این را دارند که یخچال فریزر آزمایش شما به هر مشکلی برخورد کند در محل و بدون نیاز به حمل و نقل ، تعمیر یخچال آزمایش در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند تا هم سرما به دستگاه شما بر گردد و هم اینکه بتوانید با خیال راحت از دستگاه خود استفاده کنید.

شرکت نامدارسرویس بیش از 10 سابقه درخشان در زمینه خدمات پس از فروش آزمایش در ورامین دارد اما عزیزانی که در قرچک هستند نیز می توانند جهت تعمیر یخچال آزمایش در قرچک و تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش در قرچک با نمایندگی آزمایش در قرچک تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی ، تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش در قرچک و تعمیر یخچال آزمایش در قرچک را برای شما عزیزان انجام دهند تا از ضمانت 6 ماه نمایندگی آزمایش در قرچک نیز بهره مند شوید.

 

مرکز تعمیرات لباسشویی آزمایش در ورامین

در ادامه این مطلب نمایندگی ماشین لباسشویی آزمایش در ورامین در نظر دارد تا شما را با برخی از خرابی های ماشین لباسشویی آزمایش آشنا کند تا در صورت لزوم جهت تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش در ورامین با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در محل شما حاضر شوند.

 

1- خرابی خشک کن ماشین لباسشویی آزمایش

یکی از قابلیت هایی که اکثر ماشین های لباسشویی دارند و ماشین لباسشویی آزمایش نیز از آن ها غافل نیست قابلیت خشک کن در ماشین لباسشویی آزمایش است. این قابلیت به شما کمک می کند که مقدار قابل توجهی از آب لباس ها گرفته شود و سریع تر لباس ها خشک شود. اما هنگامی که خشک کن ماشین لباسشویی آزمایش خراب می شود این قابلیت مهم از دستگاه شما گرفته می شود. خرابی خشک کن یا به این صورت است که اصلا روی دور خشک کن نمی رود یا هنگام برنامه خشک کن صدای زیادی از ماشین لباسشویی آزمایش بیرون می آید.

هر کدام از این ایرادات در ماشین لباسشویی آزمایش به وجود بیاید نشان دهنده خرابی دستگاه است. خرابی خشک کن قطعا یکی از مراحل مهم و کاربردی ماشین لباسشویی آزمایش را مختل می کند. تعمیرکاران نمایندگی آزمایش در ورامین همگی از تجربه و دانش کافی جهت تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش در ورامین برخوردار هستند به همین دلیل هر مشکلی که در ماشین لباسشویی آزمایش شما به وجود بیاید بدون نگرانی توسط نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش در ورامین انجام می شود.

 

2- خرابی تایمر ماشین لباسشویی آزمایش

امروزه ماشین های لباسشویی عموما تمام اتوماتیک هستند و برنامه ای که انتخاب می کنید به صورت خودکار تمام مراحل را انجام می دهد اما در گذشته ماشین های لباسشویی به جای برد ، تایمر داشتند که تقریبا می توان گفت که مراحل باید تک تک انتخاب و انجام می شد.

ماشین لباسشویی آزمایش که در مدل های قدیمی آن بیشتر از تایمر استفاده شده نیز ممکن است تایمر های آن ها نیز به مشکل بخورد. هنگامی که تایمر ماشین لباسشویی آزمایش خراب شود ممکن است در هر کدام از مراحل انجام آن مرحله ، انجام نشود لذا تقریبا می توان گفت در صورت خرابی تایمر ماشین لباسشویی آزمایش کارایی خود را از دست می دهد.

نمایندگی ماشین لباسشویی آزمایش در ورامین این اطمینان را به شما می دهد که تکنسین های این مجموعه توانایی تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش در ورامین را دارند تا شما عزیزان بتوانید همانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید.

 

تعمیر یخچال و لباسشویی آزمایش در محل کار و منزل

شرکت نامدارسرویس که بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش در ورامین دارد این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت بروز هر گونه خرابی می توانید با نمایندگی آزمایش در ورامین تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش در ورامین ، ضمانت 6 ماه از طرف نمایندگی آزمایش در ورامین برای شما عزیزان لحاظ گردد.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش در ورامین برند های زیر را نیز به صورت کاملا تخصصی تعمیر می نماید:

لباسشویی آرچیلیک- لباسشویی کنوود- لباسشویی هاردستون- لباسشویی سپهرالکتریک- لباسشویی زیرووات

و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی آزمایش در ورامین :

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی آزمایش در ورامین

شما برای تعمیرات یخچال آزمایش در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات آزمایش در ورامین و قرچک تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال آزمایش در ورامین تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر آزمایش

در صورتی‌ که یخچال آزمایش شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال آزمایش در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال آزمایش در ورامین از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش آزمایش بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش لباسشویی آزمایش

نمایندگی تعمیر یخچال و اجاق گاز آزمایش در ورامین تهران محدوده قرچک جیتو فیلستان آرامبویه حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قلعه نو قرچک شریف آباد جمال آباد جلیل آباد حاجی آباد پیشوا قعله سین داوود آباد پویینک زیبا شهر خورین باقر آباد شهرک مدرس قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند زمان آباد فیروز آباد ده خیر گل عباس مامازند خاتون آباد سنگ تراشانولی آباد فردیس صفر آباد موسی آباد قاسم آباد حصارک شهرک نامجو توچال قوهه گلستان رودبارک جعفر آباد میرزایی آب باریک خیر آباد

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال آزمایش در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال آزمایش در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر لباسشویی آزمایش و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی آزمایش و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال آزمایش منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید