نمایندگی تکنوگاز در ورامین و قرچک | 02144474632

نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در ورامین و قرچک

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر لوازم خانگی تکنوگاز در ورامین و قرچک تهران

نمایندگی تکنوگاز در ورامین و قرچک تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز، فر، هود، ماکروفر و لباسشویی یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی تکنوگاز در ورامین و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات اجاق گاز و لباسشویی به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر محصولات تکنوگاز در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی از جمله یخساران، الکترواستیل، هاردستون، آلتون، اسنوا، پیلوت، پادیسان، سینجر، اخوان، امرسان، هیمالیا... می باشد.

جهت تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تکنوگاز در ورامین و قرچک نمایندگی تعمیر اجاق گاز و یخچال تکنوگاز در ورامین تهران
نمایندگی تکنوگاز در ورامین و قرچک نمایندگی تعمیر اجاق گاز و یخچال تکنوگاز در ورامین تهران

خدمات نمایندگی تکنوگاز در ورامین

تکنوگاز یکی از برند های قدیمی در صنعت تولید لوازم خانگی به شمار می آید. این برند ایتالیایی سال های زیادی است که فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی شروع کرده است و تقریبا از زمان شروع فعالیت این برند واردات آن به داخل کشور شکل گرفت.

شرکت تکنوگاز در طول فعالیت خود همواره توانسته است که دستگاه هایی مانند اجاق گاز تکنوگاز، ماشین ظرفشویی تکنوگاز، ماشین لباسشویی تکنوگاز، ساید بای ساید تکنوگاز، کولرگازی تکنوگاز و ... تولید کند و همواره جزء دستگاه های با کیفیت به حساب می آید که توانسته تمام مخاطبان خود را راضی کند.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر لباسشویی و اجاق گاز تکنوگاز در ورامین و قرچک جیتو فیلستان حصار امیر گل عباس فرون آباد خاور شهر خاوران قیامدشت شریف آباد جمال آباد پیشوا داوود آباد پویینک زیبا شهر باقر آباد جعفر آباد اخوان پارچین کارخانه قند مامازند خاتون آباد موسی آباد قاسم آباد کلاته میرزایی آب باریک می توانید با نمایندگی تکنوگاز در ورامین و قرچک تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر لباسشویی تکنوگاز در ورامین و قرچک را برای شما عزیزان انجام دهند.

این مجموعه با بهره مندی از بهترین و مجرب ترین تکنسین ها این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که علاوه بر تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در ورامین ، استفاده از قطعات اورجینال و ضمانت 6 ماه از طرف نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در ورامین را برای شما عزیزان فراهم آورده است.

 

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنوگاز در ورامین

امروزه وجود اجاق گاز در همه منازل مسکونی و بعضا در برخی از محیط های کاری الزامی است ، چرا که با نبود اجاق گاز تقریبا پخت و پز انجام نخواهد شد. به همین دلیل وجود و البته سالم کار کردن اجاق گاز یک امر مهم و ضروری به حساب می آید. شرکت تکنوگاز همواره سعی در تولید دستگاه هایی با کیفیت داشته است به همین دلیل است که اجاق گاز تکنوگاز یکی از بهترین و با کیفیت ترین اجاق گاز های موجود در بازار است که اغلب صاحبین آن از کیفیت بالای آن رضایت دارند.

نمایندگی تکنوگاز در ورامین و قرچک همواره در جهت راحتی و آسایش شما عزیزان قدم برداشته است به همین دلیل است که تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در ورامین در محل شما عزیزان انجام می شود لذا شما عزیزان هر موقع از شبانه روز که اجاق گاز تکنوگاز به مشکل خورد می توانید با نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در ورامین تماس بگیرید تا تکسنین های ما در اسرع وقت در محل شما عزیزان حاضر شده و با کمترین هزینه تعمیر گاز تکنوگاز در ورامین و قرچک را برای شما عزیزان انجام دهند.

در ادامه این مطلب نمایندگی اجاق گاز تکنوگاز در ورامین و قرچک در نظر دارد تا شما عزیزان را با برخی از خرابی های احتمالی اجاق گاز تکنوگاز آشنا کند تا در صورت بروز هر گونه خرابی با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنوگاز در ورامین تماس گرفته تا تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در قرچک برای شما عزیزان انجام شود.

 

1- خرابی فندک اجاق گاز تکنوگاز

غالبا اجاق گاز ها به دو صورت رومیزی یا فردار در بازار وجود دارند. اما نباید فراموش کرد که هر دو مدل دارای قابلیت های یکسان مانند داشتن فندک هستند. زمانی که فندک اجاق گاز شما سالم باشد شما به راحتی می توانید شعله گاز خود را روشن کنید اما زمانی که فندک خراب باشد و جرقه نزند کمی کار شما با خلل روبرو می شود و برای روشن کردن شعله اجاق گاز تکنوگاز باید از ابزار دیگری مثل کبریت استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در ورامین این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت بروز هر گونه خرابی اعم از خرابی فندک می توانید با نمایندگی تکنوگاز در ورامین و قرچک تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اولین فرصت در محل شما حاضر شده و تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

2- خرابی فر اجاق گاز تکنوگاز

همانطور که پیشتر هم اشاره شد یکی از مدل های اجاق گاز مدل فردار است. خیلی از خانم ها به دلیل درست کردن غذایی مانند پیتزا، کیک، مرغ بریان و ... از مدل های فردار اجاق گاز استفاده می کنند به همین دلیل اگر فر اجاق گاز تکنوگاز آن ها خراب شود عملا از پختن برخی از غذا ها محروم می شوند.

خرابی فر شامل ایراداتی مثل روشن نشدن شعله فر یا خاموش شدن آن، خرابی جوجه گردان و یا حتی خرابی درب فر است. خرابی درب نیز یکی از خرابی های متداول در اجاق گاز های فردار است. از همین رو تکنسین هایی که در شرکت نامدارسرویس مشغول به فعالیت هستند با داشتن مهارت کافی این اطمینان را به شما عزیزان می دهند که اگر هر مشکلی برای فر اجاق گاز تکنوگاز شما پیش آمد می توانید با نمایندگی تکنوگاز در ورامین و قرچک تماس حاص فرمایید تا تکنسین های ما ضمن حضور در محل تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

3- نشتی گاز در اجاق گاز تکنوگاز

همانطور که گفتیم وجود اجاق گاز در همه منازل مسکونی یکی از دستگاه های ضروری و مهم است اما نباید از خطرات آن نیز غافل شد. با توجه به حساس بودن تعمیر اجاق گازها بایستی افرادی که جهت تعمیر گاز تکنوگاز در ورامین اقدام می نمایند از مهارت و تجربه لازم برخوردار باشند. به همین جهت نمایندگی اجاق گاز تکنوگاز در ورامین از کارشناسانی بهره می برد که همگی دارای مدرک فنی بوده و همچنین تجربه تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در ورامین را دارند تا شما عزیزان با خیال راحت تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در ورامین را به بسپارید.

 

تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در محل

شما عزیزان هنگامی که متوجه ایراد در اجاق گاز تکنوگاز خود شدید می توانید با نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در ورامین تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی دستگاه شما در محل تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در ورامین و قرچک را برای شما انجام دهند.

شرکت نامدارسرویس که به صورت کاملا تخصصی تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در ورامین را انجام می دهد مناطق زیر را تحت پوشش خود دارد:

نمایندگی تکنوگاز در قرچک- نمایندگی تکنوگاز در پویینک- نمایندگی تکنوگاز در جیتو- نمایندگی تکنوگاز در شهرک مدرس- نمایندگی تکنوگاز در پیشوا و ...

شرکت نامدارسرویس ضمن ارائه ضمانت 6 ماه جهت تعمیر اجاق گاز تکنوگاز در ورامین به صورت کاملا تخصصی برند های زیر را نیز در محل برای شما عزیزان انجام می دهد:

اجاق گاز پیلوت- اجاق گاز سینجر- اجاق گاز اسنوا- اجاق گاز پادیسان- اجاق گاز آلتون و ...

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در ورامین

نمایندگی تکنوگاز در ورامین با سال ها تجربه در امور تعمیر ماشین لباسشویی تکنوگاز در ورامین این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در صورت بروز خرابی در دستگاه خود جهت تعمیر ماشین لباسشویی تکنوگاز در ورامین و قرچک می توانید با نمایندگی تکنوگاز در ورامین تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی تکنوگاز یکی از محصولات پرفروش و محبوب این برند به حساب می آید که در ایران نیز عده زیادی از هموطنان از ماشین لباسشویی تکنوگاز استفاده می کنند که نمایندگی تکنوگاز در ورامین نیز سعی کرده با بهره گیری از بهترین کارشناسان بدون نیاز به جا به جایی دستگاه خود تعمیر ماشین لباسشویی تکنوگاز در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهد.

ماشین لباسشویی تکنوگاز اگرچه که در بین ماشین های موجود در بازار دارای کیفیت بالایی است اما ممکن است این دستگاه بعد از مدتی استفاده به مشکل بخورد و قطعه ای از آن خراب شود یا قطعه آن کارایی قبل را نداشته باشد که در این صورت شما عزیزان باید با نامدارسرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای تعمیر لباسشویی تکنوگاز در ورامین و قرچک کارشناس به محل شما عزیزان اعزام گردد.

در ادامه مطلب سعی داریم با برخی مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی تکنوگاز که ممکن است شما عزیزان با آن مواجه شوید بحث کنیم که توسط نمایندگی تکنوگاز در ورامین هر گونه مشکل در ماشین لباسشویی تکنوگاز شما به وجود بیاید تعمیر ماشین لباسشویی تکنوگاز در ورامین انجام می گیرد:

 

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی تکنوگاز

روشن نشدن هر دستگاهی قطعا یکی از نگران کننده ترین مشکلاتی است که پیش می آید. روشن نشدن ماشین لباسشویی تکنوگاز نیز مطمئنا یکی از مشکلاتی است که باعث نگرانی صاحب آن می شود که در صورت بروز چنین مشکلی بهتر است با نمایندگی تکنوگاز در ورامین و قرچک تماس بگیرید.

این مشکل یکی از حساس ترین مشکلاتی است که ممکن است برای دستگاه شما پیش بیاید که اگر این مشکل به وجود آمد باید یک تکنسین کارآزموده جهت تعمیر ماشین لباسشویی تکنوگاز در ورامین اقدام کند چرا که اگر این مشل به صورت اصولی بررسی و حل نشود ممکن است به یک خرابی دردسر دار برای شما تبدیل شود که در آن صورت قطعا هزینه تعمیر دستگاه شما بیشتر می شود.

شرکت نامدارسرویس با بهره گیری از بهترین تکنسین ها این اطمینان را به شما می دهد که تعمیر لباسشویی تکنوگاز در ورامین به بهترین شکل برای شما عزیزان انجام می شود که با استفاده از قطعات اورجینال و با ضمانت 6 ماه نمایندگی تکنوگاز در ورامین و قرچک این کار برای شما عزیزان انجام می شود.

 

2- تمیز نشستن لباس ها در ماشین لباسشویی تکنوگاز

تمیز نکردن لباس ها توسط ماشین های لباسشویی مشکلی است که تقریبا برای همه ی لباسشویی ها در طول سالیان استفاده از آن ها به وجود می آید. قطعا این مشکل نیز نیاز به یک بررسی اصولی دارد چرا که اساس استفاده از ماشین های لباسشویی شستن لباس ها است که اگر این کار را به درستی انجام ندهند باید تعمیر و سرویس دوره ای در آن ها انجام شود که دوباره کارایی خود را داشته باشند.

 

تعمیر لباسشویی تکنوگاز در محل

نمایندگی تکنوگاز در ورامین آمادگی این را دارد که درصورت نیاز شما عزیزان به اعزام کارشناس جهت تعمیر ماشین لباسشویی تکنوگاز در ورامین این کار صورت گرفته تا مشکل دستگاه شما به طور کامل حل شود.

مشکلاتی که عموما برای ماشین های لباسشویی به وجود می آید شبیه به هم هستند اما روش تعمیر آنها وجه تمایز است که شرکت نامدارسرویس به عنوان مرکز تعمیر لباسشویی تکنوگاز در ورامین سعی کرده است که کارشناسانی را گرد هم آورد که هم از لحاظ فنی در سطح قابل قبولی باشند و هم از نظر تجربه و اخلاق نیز مورد تایید نمایندگی تکنوگاز در ورامین هستند.

جمع شدن آب داخل دیگ، نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی تکنوگاز، تخلیه نکردن آب، ارور دادن دستگاه و ... از جمله ایراداتی است که ممکن است در ماشین لباسشویی تکنوگاز به وجود بیاید. اگر هر یک از مشکلاتی که نام برده شد برای دستگاه شما پیش آمد اصلا جای نگرانی نیست زیرا نمایندگی تکنوگاز در ورامین با داشتن تکنسین های مجرب به به عنوان مرکز تعمیر لباسشویی تکنوگاز در ورامین این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که تعمیر ماشین لباسشویی تکنوگاز در ورامین در محل شما عزیزان انجام شود.

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در اجاق گاز شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر پکیج در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس اجاق گاز شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی تکنوگاز در ورامین

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

نمایندگی تعمیر هود تکنوگاز در ورامین

در این قسمت قصد داریم در مورد ویژگی های مرکز تعمیر هود تکنوگاز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با آن بیشتر آشنا شوید و از نوع خدمات ارائه شده در این مرکز مطلع شوید. ما تکنسین های خود را از بین افراد تحصیل کرده با مهارت و تجربه در نمایندگی تعمیرات هود تکنوگاز در ورامین و قرچک انتخاب کرده ایم. علاوه بر این موارد، برای آگاهی بیشتر این افراد از قطعات و اجزای مورد استفاده در ساخت هود، دوره های فشرده ای برای آشنایی آنها با زیر و بم کار تدارک دیده شده است. شما می توانید با تعمیرگاه مجاز تماس گرفته و از خدمات آن استفاده نمایید. تعمیرکاران ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و دستگاه معیوب را تعمیر می کنند.

 

خدمات پس از فروش هود تکنوگاز به چه صورت است؟

در هنگام خرابی و ایراد در هود تکنوگاز، مراجعه به نمایندگی های تعمیرات هود تکنوگاز و استفاده از خدمات پس از فروش دستگاه یکی از راه های تعمیر آن می باشد. این روزها خدمات پس از فروش تکنوگاز توسط نمایندگی اصلی این برند ارائه می گردد. مشتریان معمولا به دلیل اتمام زمان گارانتی و یا قرار گرفتن دستگاه در صف تعمیر باید مدت زمان زیادی را برای تعمیرات هود خود در این نمایندگی ها صرف کنند؛ از این رو بیشتر مشتریان از خدمات این نمایندگی ها رضایت ندارند. در این صورت مشتریان می توانند از خدمات نمایندگی تعمیرات هود تکنوگاز در نامدار سرویس استفاده کنند و دستگاه خود را در کوتاه ترین زمان تعمیر کنند.

 

موتور هود سر و صدای عجیبی دارد، برای عیب یابی و تعمیرات هود تکنوگاز چه کنیم؟

اگر صدای غیر عادی در دستگاه شنیده می شود، از نکات زیر برای تعمیر هود تکنوگاز در منزل استفاده کنید:

  • باید فن دستگاه را بررسی کنید.
  • سپس باید تیغه های آن را بررسی کنید تا از شکسته نشدن آنها مطمئن شوید.
  • موتور ممکن است مشکل داشته باشد و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

برای تعویض موتور هود می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی هود تکنوگاز در ورامین استفاده کنید.

 

عدم تهویه مناسب هوای محیط توسط هود از کجا ناشی می شود؟ نحوه عیب یابی و تعمیر هود تکنوگاز به چه صورت است؟

اگر دستگاه هوای محیط را تهویه نمی کند، از دستورالعمل های زیر برای تعمیر هود تکنوگاز در محل استفاده کنید:

  • مشکل تهویه مناسب معمولاً ناشی از شکستگی و کثیف بودن فیلتر است.
  • باید آن را تمیز یا تعویض کنید.

اگر با تعویض فیلتر مشکل تهویه نشدن دستگاه حل نشد، می توانید با تعمیرگاه هود تکنوگاز در ورامین تماس بگیرید.

 

هود روشن نمی شود، چگونه اقدام به تعمیرات هود تکنوگاز کنیم؟

در صورت روشن نشدن دستگاه می توانید از نکات زیر برای تعمیر هود تکنوگاز در منزل استفاده کنید:

  • احتمالا یکی از قسمت های دستگاه سوخته است.
  • ممکن است موتور سوخته باشد.
  • اتصال برخی از قطعات نیز منجر به این مشکل می شود.

اگر دستگاه شما همچنان روشن نمی شود، می توانید با نمایندگی تعمیرات هود تکنوگاز در ورامین تماس بگیرید.

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی و اجاق گاز در نمایندگی تکنوگاز در ورامین

شما برای تعمیرات یخچال تکنوگاز در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات تکنوگاز در ورامین و قرچک تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنوگاز در ورامین تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش لباسشویی تکنوگاز

در صورتی‌ که یخچال تکنوگاز شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال تکنوگاز در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال تکنوگاز در ورامین از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش تکنوگاز بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش اجاق گاز تکنوگاز

نمایندگی تعمیر یخچال و اجاق گاز تکنوگاز در ورامین تهران محدوده قرچک جیتو فیلستان آرامبویه حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قلعه نو قرچک شریف آباد جمال آباد جلیل آباد حاجی آباد پیشوا قعله سین داوود آباد پویینک زیبا شهر خورین باقر آباد شهرک مدرس قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند زمان آباد فیروز آباد ده خیر گل عباس مامازند خاتون آباد سنگ تراشانولی آباد فردیس صفر آباد موسی آباد قاسم آباد حصارک شهرک نامجو توچال قوهه گلستان رودبارک جعفر آباد میرزایی آب باریک خیر آباد

 

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر لباسشویی تکنوگاز در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی تکنوگاز در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر لباسشویی تکنوگاز و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی تکنوگاز و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی تکنوگاز منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید