نمایندگی هیمالیا در شهر ری ( جنوب تهران ) | 02144474632

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در شهر ری ( جنوب تهران )

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران

نمایندگی هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال هیمالیا در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، دونار، سینجر، سینور، الکترواستیل ،یخساران، امرسان، جنرال استیل، ایستکول، سیلوان، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران تعمیر یخچال هیمالیا در شهر ری
نمایندگی هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران تعمیر یخچال هیمالیا در شهر ری

نمایندگی هیمالیا در شهر ری

بدون شک یکی از بهترین تولید های داخلی برند هیمالیا است. برند هیمالیا از جمله قدیمی ترین و با کیفیت ترین برند های داخلی است که فعالیت خود را از دهه 50 آغاز کرده است. این شرکت همواره در تولید یخچال فریزر در داخل کشور از جمله برند های سرآمد بوده است و توانسته است که خود را بین بهترین برند های داخلی مطرح کند.

شرکت هیمالیا همواره در تولید یخچال فریزر هیمالیا در سعی در تولید دستگاه های به روز داشته است اما در چند سال اخیر دستگاه هایی دیگر مثل یخچال فریزر هیمالیا ، ماشین لباسشویی هیمالیا، ماشین ظرفشویی هیمالیا و کولرگازی هیمالیا از جمله دستگاه هایی است که شرکت هیمالیا قابلیت تولید آن ها را دارد.

نمایندگی هیمالیا در شهر ری نیز این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که اگر نیازی به تعمیر یخچال هیمالیا در شهر ری داشتید می توانید با نمایندگی هیمالیا در شهر ری تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و با کمترین هزینه و با استفاده از بهترین قطعات تعمیر یخچال هیمالیا در شهر ری برای شما عزیزان انجام دهند.

از مزایای استفاده از نمایندگی هیمالیا در شهر ری این است که ضمانت 6 ماه نیز برای شما عزیزان لحاظ می گردد که می توانید از خدمات گارانتی نمایندگی هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران استفاده نمایید.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران دولت آباد جوانمرد قصاب ابن بابویه امامزاده عبدالله کیانشهر یاخچی آباد خزانه بخارایی شهرک بعثت نازی آباد عبدل آباد جوادیه امین آباد خاور شهر می توانید با نمایندگی هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال هیمالیا در شهر ری را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

مرکز تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر ری تهران

با توجه به نقش پر رنگ و مهمی که امروزه یخچال فریزر ها در زندگی ما ایفا می کنند بایستی در انتخاب برند برتر و با کیفیت وسواس به خرج داد. اگرچه که تعداد برند هایی امروزه در تولید انواع یخچال فریزر فعالیت می کنند زیاد است اما برند هیمالیا سال هاست که در این زمینه فعالیت دارد و توانسته است که طیف زیادی از مردم را نیز با خود همراه کند.

شرکت هیمالیا توانسته است انواع یخچال فریزر دوقلو هیمالیا، یخچال فریزر کمبی هیمالیا و انواع ساید بای ساید هیمالیا را تولید کند که در نوع خود از جمله بهترین های تولید داخل به حساب می آیند.

شرکت نامدارسرویس که علاوه بر تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در شهر ری ، تعمیر ماشین لباسشویی هیمالیا در شهر ری را نیز بر عهده دارد توانسته است که با بهره مند بودن از بهترین و با تجربه ترین تکنسین ها بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

هنگامی که از خدمات نمایندگی هیمالیا در شهر ری استفاده می کنید نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید چرا که کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی دستگاه شما تعمیر یخچال هیمالیا در شهر ری را برای شما عزیزان انجام می دهند.

در ادامه مطلب اما نمایندگی یخچال هیمالیا در شهر ری در نظر دارد تا شما عزیزان با برخی از ایرادات احتمالی در یخچال فریزر هیمالیا آشنا کند تا شما عزیزان بدون نگرانی هنگامی که دستگاهتان به مشکل خورد به صورت 24 ساعته با نمایندگی هیمالیا در شهر ری تماس گرفته تا تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در شهر ری برای شما عزیزان انجام شود.

 

1- ارور دادن در یخچال فریزر هیمالیا

شرکت هیمالیا سال هاست که با توجه به پیشرفت تکنولوژی دستگاه های خود را به صورت دیجیتال تولید می کند. به همین دلیل است که دستگاه های تولید شده در شرکت هیمالیا که به صورت دیجیتال هستند این قابلیت را دارند که هنگامی که یکی از قطعات دستگاه به مشکل خورد با نمایش اروری بر روی صفحه دیجیتال آن خرابی دستگاه را نشان دهند.

نباید فراموش کرد که در دستگاه های دیجیتال با توجه به حساس بود آن ها باید از ترانس کنترل کننده جریان برق استفاده کرد. هنگامی که یک ارور روی صفحه نمایش یخچال فریزر هیمالیا شما نشان داده می شود به این معنا است که یکی از قطعات دستگاه شما ایراد دارد. هر ارور در دستگاه های مختلف معنی خاصی دارد اروری که ظاهر می شود ممکن است نشان دهنده خرابی برد، خرابی سنسور، خرابی المنت، خرابی موتور و ... باشد که باید توسط کارشناس مربوطه بررسی گردد.

تکنسین های نمایندگی هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران این اطمینان را به شما عزیزان می دهند که با بررسی قطعات مختلف علت ارور دادن دستگاه را پیدا کنند. اگر تشخیص به درستی انجام نشود عیب دستگاه رفع نشده و همچنان ارور بر روی صفحه نمایش وجود دارد. تعمیر یخچال هیمالیا در شهر ری باید توسط نمایندگی یخچال هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران انجام شود تا به صورت کامل عیب دستگاه برطرف شود تا دستگاه همانند روز اول بدون ایراد کار کند تا بتوانید از دستگاه خود استفاده کنید.

 

2- خنک نکردن در یخچال فریزر هیمالیا

کاملا مشخص است که دلیل استفاده از انواع یخچال فریزر ها خنک کردن و تازه نگهداشتن مواد غذایی داخل آن است. اما گاهی اوقات خنک کردن در یخچال فریزر هیمالیا به مشکل می خورد. ممکن است که خنک کنندگی یخچال یا فریزر و یا هر دو باهم از بین برود که در این صورت است که باید تعمیر یخچال هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران انجام شود.

خنک نکردن دلایل متعددی دارد. از خرابی برد و یا خرابی موتور گرفته تا نیاز به شارژ گاز دستگاه. هنگامی که این مشکل به وجود آمد باید توسط تعمیرکار متخصص در نمایندگی هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران بررسی شود تا دلیل اصلی خنک نکردن دستگاه پیدا شود. اگر تشخیص اشتباه باشد دستگاه همچنان خنک نمی کند و نمی توانید از آن به خوبی استفاده کنید.

تکنسین های نمایندگی یخچال هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران این اطمینان را به شما عزیزان می دهند که در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی تعمیر یخچال هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

مرکز تعمیرات لباسشویی هیمالیا در شهر ری

در ادامه این مطالب اما نمایندگی ماشین لباسشویی هیمالیا در شهر ری قصد دارد تا شما را با برخی از ایرادات آن آشنا کند تا در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی هیمالیا در شهر ری با نمایندگی هیمالیا در شهر ری تماس بگیرید.

 

1- صدا دادن در ماشین لباسشویی هیمالیا

یکی از مشکلاتی که عموما در ماشین های لباسشویی به وجود می آید صدا دادن است. منظور از صدا دادن در ماشین لباسشویی هیمالیا این است که دستگاه هنگامی که در حال کار کردن است و زمانی که دیگ می چرخد صدا بسیار زیادی دارد و یا لرزشی دارد که باعث تکان خوردن دستگاه می شود.

این مشکل طبیعی است ولی این نکته را باید بدانید که اگر هنگامی که می خواهید از دستگاه استفاده کنید نباید آن را خیلی سنگین کنید چرا که هنگامی که لباس داخل دیگ ماشین لباسشویی هیمالیا زیاد باشد سنگین شده و به مرور قطعاتی مانند کمک، بلبرینگ و... را خراب می کند.

هنگامی که دستگاه ماشین لباسشویی هیمالیا شما خراب شد جای نگرانی نیست چرا که نمایندگی ماشین لباسشویی هیمالیا در شهر ری با داشتن تکنسین های ماهر و با تجربه این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در محل بدون نیاز به جا به جایی دستگاه تعمیر ماشین لباسشویی هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران را برای شما عزیزان انجام دهد.

 

2- آب دادن از زیر ماشین لباسشویی هیمالیا

آب دادن از دستگاه هایی مانند ماشین لباسشویی نیز ممکن است چند سال پس از استفاده از آن به وجود بیاید. طبیعی است به دلیل اینکه ساز و کار ماشین لباسشویی ها کار کردن با آب است مدتی پس از استفاده از آن ممکن است به دلیل مستهلک شدن قطعات آن و پوسیده شدن آن ، حین استفاده آب از زیر دستگاه نشت پیدا کند.

هنگامی که این مشکل به وجو آمد نیازمند بررسی دقیق ماشین لباسشویی هیمالیا است چرا که باید دستگاه به طور کامل باز شده تا محل دقیق نشتی آب مشخص شود. اگر نشتی آب به طور کامل برطرف نشود ممکن است که پس از استفاده مجددا نشتی آب نیز ظاهر شود. به همین دلیل باید این کار توسط تکنسین نمایندگی هیمالیا در جنوب تهران اتفاق بیافتد تا بتواند به صورت کاملا تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران را در محل شما با کمترین هزینه و با استفاده از قطعات فابریک انجام دهد.

 

تعمیر یخچال و لباسشویی هیمالیا در محل کار و ر منزل

شرکت نامدارسرویس در بالا سعی کرد که شما را کمی با برخی از ایرادات دو تا از محصولات پرطرفدار برند هیمالیا آشنا کند که در صورت خرابی می توانید با نمایندگی هیمالیا در جنوب تهران تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و بدون نیاز به جا به جایی دستگاه در محل ، تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در شهر ری و تعمیر ماشین لباسشویی هیمالیا در شهر ری برای شما عزیزان انجام شود.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر سرویس دستگاه های برند هیمالیا در جنوب تهران و شهر ری برند های زیر را نیز به وصرت کاملا تخصصی تعمیر می نماید:

یخچال فیلور- یخچال جنرال استیل- یخچال یخساران- یخچال سیلوان- یخچال دونار و ...

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی هیمالیا در شهر ری ( جنوب تهران )

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی هیمالیا در شهر ری

شما برای تعمیرات یخچال هیمالیا در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در شهر ری تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال هیمالیا

در صورتی‌ که یخچال هیمالیا شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال هیمالیا در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر ری از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش هیمالیا بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش لباسشویی هیمالیا

نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی هیمالیا در شهر ری و جنوب تهران دولت آباد جوانمرد قصاب ابن بابویه امامزاده عبدالله کیانشهر یاخچی آباد خزانه بخارایی شهرک بعثت نازی آباد عبدل آباد جوادیه امین آباد خاور شهر چهارصد دستگاه تقی آباد هاشم آباد ظهیر آبادمشیریه اسلام آباد مسعودیه افسریه اتابک بیسیم تیر دوقلو شوش طیب مولوی راه آهن گمرک عباسی دوراهی قپان فلاح زمزم نعمت آباد خاوران

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال هیمالیا در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال هیمالیا در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال هیمالیا و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال هیمالیا و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال هیمالیا منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید