نمایندگی امرسان در ورامین | گارانتی قطعات و خدمات

نمایندگی تعمیرات امرسان در ورامین و قرچک

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در ورامین و قرچک تهران

نمایندگی امرسان در ورامین و قرچک تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات امرسان در ورامین و قرچک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال امرسان در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، دونار، سینجر، سینور، الکترواستیل ،یخساران، فیلور، جنرال استیل، ایستکول، سیلوان، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی امرسان در ورامین و قرچک تعمیر یخچال امرسان در ورامین
نمایندگی امرسان در ورامین و قرچک تعمیر یخچال امرسان در ورامین

خدمات نمایندگی امرسان در ورامین

بدون شک یکی از بهترین برند های داخلی در زمینه تولید لوازم خانگی برند امرسان است. بدون تردید به نظر بسیاری از کارشناسان و تکنسین ها و البته مصرف کنندگان برند امرسان یکی از بهترین برند های داخلی است. شرکت امرسان در سال 1360 فعالیت خود را با کوشش جوانی تحصیل کرده به نام حسین فتاحی آغاز کرده است.

از همان زمان شرکت امرسان به صورت تخصصی به ساخت انواع یخچال فریزر پرداخته است ، به صورتی که تا الان یخچال فریزر امرسان از جمله یخچال فریزر های پر فروش و پر مخاطب در کشور ما بوده است.

نمایندگی امرسان در ورامین نیز با در نظر گرفتن رفاه حال شما عزیزان به صورت تخصصی به تعمیر انواع یخچال فریزر امرسان از جمله ساید بای ساید امرسان، یخچال فریزر امرسان و یخچال کمبی امرسان می پردازد.

نمایندگی امرسان در ورامین با بهره مندی از تعدادی تکنسین کارآزموده و با تجربه که توانایی تعمیر یخچال فریزر امرسان در ورامین را دارند این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه تعمیر یخچال فریزر امرسان در ورامین برای شما عزیزان انجام شود تا همچنین شما از ضمانت 6 ماه نمایندگی امرسان در ورامین نیز بهره مند شوید.

در چند سال اخیر شرکت امرسان علاوه بر ساخت انواع یخچال فریزر امرسان ، به ساخت برخی دیگر از لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی امرسان، ماشین ظرفشویی امرسان و کولرگازی امرسان پرداخته است.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی امرسان در ورامین و قرچک جیتو فیلستان حصار امیر گل عباس فرون آباد خاور شهر خاوران قیامدشت شریف آباد جمال آباد پیشوا داوود آباد پویینک زیبا شهر باقر آباد جعفر آباد اخوان پارچین کارخانه قند مامازند خاتون آباد موسی آباد قاسم آباد کلاته میرزایی آب باریک می توانید با نمایندگی امرسان در ورامین و قرچک تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال امرسان در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان در ورامین

شرکت امرسان همواره ساخت دستگاه های با کیفیت را در وهله اول فعالیت خود قرار داده است به همین دلیل تقریبا اکثر افرادی که از دستگاه های امرسان خریداری می کنند از انتخاب خود راضی اند لذا تجربه ثابت کرده است که دستگاه های شرکت امرسان کمتر به مشکل برخورد می کند و به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار است.

اما همانطور که همه ما می دانیم امروزه وجود یک یخچال فریزر در هر خانه ضروری است. چرا که نگهداری انواع میوه و سبزیجات و لبنیات و گوشت و مرغ در داخل یک یخچال فریزر سالم امکان دارد و اگر دستگاه به خوبی کار نکند باعث می شود مواد غذایی داخل آن فاسد شود و صدمه مالی به صاحب آن وارد کند.

در همین راستا نمایندگی یخچال امرسان در ورامین این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که می توانید هر موقع که یخچال فریزر امرسان شما به مشکل خورد با نمایندگی یخچال امرسان در ورامین تماس بگیرید تا تکنسین های ما اسرع وقت در محل شما حاضر شوند و ضمن عیب یابی ، تعمیر یخچال امرسان در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

نمایندگی یخچال فریزر امرسان در ورامین نیز در نظر دارد تا شما را در ادامه مطلب با برخی از ایرادات احتمالی یخچال فریزر امرسان آشنا کند تا در صورت نیاز با تماس با شرکت نامدارسرویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته از خدمات نمایندگی یخچال امرسان در ورامین بهره مند شوید.

 

1- خاموش و روشن شدن یخچال فریزر امرسان

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از لوازم خانگی به صورت دیجیتال تولید می شوند به همین دلیل شرکت امرسان نیز از این قاعده مستثنی نیست. شرکت امرسان در سالیان اخیر دستگاه های خود را به صورت دیجیتال تولید کرده است. به همین دلیل امکان اینکه مشکل خاموش و روشن شدن در یخچال فریزر امرسان به وجود بیاید زیاد است. عموما این مشکل به خرابی برد دستگاه شما بر میگردد.

اما باز به قطعیت نمی توان عنوان کرد که مشکل از برد یخچال فریزر امرسان شماست به همین جهت تعمیرکار نمایندگی امرسان در ورامین بایستی به عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما بپردازد. تعمیرات توسط نمایندگی یخچال امرسان در ورامین به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می شود لذا جای هیچ نگرانی نیست هرگاه به چنین مشکلی برخورد کردید ابتدا دستگاه را از برق بکشید سپس جهت تعمیر یخچال امرسان در ورامین ، می توانید با نمایندگی امرسان در ورامین تماس بگیرید تا کارشناسان ما جهت تعمیر یخچال امرسان در ورامین برای شما عزیزان اقدام نمایند.

 

2- یخزدگی در یخچال فریزر امرسان

یکی دیگر از مشکلاتی که بعضا در انواع یخچال فریزر امرسان به وجود می آید یخ زدگی در داخل دستگاه و یا در لوله کشی پشت یخچال. این مشکل نیز یکی از مشکلات اذیت کننده در یخچال فریزر امرسان می باشد چرا که اگر داخل کابین دستگاه یخ بزند باعث می شود دیواره و یا پشت جا میوه ای بزند که باعث می شود کشو ها درست حرکت نکنند و اگر هم لوله کشی پشت یخچال فریزر امرسان شما یخ میزند باعث می شود که هم صدای دستگاه زیاد شود و هم آب از زیر دستگاه بیرون بیاید.

هنگامی که به چنین مشکلی برخورد کردید جای نگرانی نیست چرا که جهت تعمیر یخچال امرسان در ورامین می توانید با نمایندگی یخچال فریزر امرسان در ورامین تماس بگیرید. مشکل یخ زدگی مشکلی است که باید توسط کارشناس بررسی شود چرا که دلایل مختلفی مانند خرابی المنت، خرابی لاستیک، خرابی برد و ... می تواند باعث یخ زدن در داخل و یا بیرون یخچال فریزر امرسان شود.

نمایندگی یخچال امرسان در ورامین آمادگی این را دارد که هر مشکلی که برای دستگاه شما پیش آمد را در اسرع وقت جهت تعمیر یخچال امرسان در ورامین قدم بردارد تا شما عزیزان با کمترین هزینه پرداختی و همچنین استفاده از قطعات فابریک بتوانید همانند روز اول از یخچال فریزر امرسان خود استفاده کنید.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر ارائه خدمات در شهرستان ورامین، آماده ارائه خدمات در شهرستان قرچک نیز هست. نمایندگی امرسان در قرچک با داشتن کارشناسان زبده ، امکان تعمیر یخچال امرسان در قرچک و همچنین تعمیر ماشین لباسشویی امرسان در قرچک نیز برای شما عزیزان امکان پذیر است. لذا برای بهره مندی از خدمات نمایندگی امرسان در قرچک برای تعمیر یخچال امرسان در قرچک و تعمیر ماشین لباسشویی امرسان در قرچک می توانید با نمایندگی امرسان در قرچک تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی امرسان در ورامین

در بالا سعی کردیم شما را بیشتر با برخی ایرادات یخچال فریزر امرسان آشنا کنیم اما در ادامه این مقاله در نظر داریم تا شما را جهت تعمیر ماشین لباسشویی امرسان در ورامین با این محصول آشنا کنیم تا در صورت نیاز با نمایندگی ماشین لباسشویی امرسان در ورامین تماس بگیرید.

 

1- لرزش در ماشین لباسشویی امرسان

یکی از مشکلاتی که عموما در انواع ماشین لباسشویی ها به وجود می آید لرزش شدید هنگام چرخش دستگاه است. مشکل لرزش همواره ممکن است مدتی پس از استفاده شما از ماشین لباسشویی امرسان به وجود می آید و این مشکل به گونه ای است که زمانی که دستگاه در حال کار کردن است لرزش شدیدی دارد و از جای خود حرکت می کند.

زمانی که به این مشکل برخورد کردید حتما باید جهت تعمیر ماشین لباسشویی امرسان در ورامین اقدام کنید چرا که اگر همان گونه از دستگاه خود استفاده کنید ممکن است لرزش و تکان های دستگاه بیشتر شود و خرابی و هزینه تعمیر ماشین لباسشویی امرسان شما نیز بیشتر شود.

لذا هنگامی که متوجه لرزش و تکان های شدید دستگاه خود شدید می توانید با نمایندگی ماشین لباسشویی امرسان در ورامین تماس گرفته تا تعمیرکاران ما در محل شما حاضر شوند و با کارشناسی دستگاه شما در محل تعمیر ماشین لباسشویی امرسان در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

2- آب دادن از زیر ماشین لباسشویی امرسان

یکی دیگر از مشکلات متداول در ماشین لباسشویی ها آب دادن از زیر آن است. چون ساز و کار استفاده از انواع ماشین لباسشویی ها با آب است به همین دلیل پوسیده شدن و خرابی قطعات داخلی آن امکان پذیر است. از طرف دیگر آب دادن از زیر هر دستگاهی یک مشکل کلی است و باید توسط کارشناس نمایندگی امرسان در ورامین بررسی شود. چرا که خرابی دیگ و پوسته آن، خرابی شلنگ ها و ... همگی از جمله مواردی است باعث می شود هنگام کار کردن ماشین لباسشویی امرسان از زیر آن آب بیاید.

زمانی که به این مشکل برخورد کردید جای نگرانی نیست چرا که کارشناسان ما از دانش و تجربه کافی جهت تعمیر ماشین لباسشویی امرسان در ورامین برخوردار هستند که بتوانند در کمترین زمان ممکن دستگاه شما را باز کرده و با بررسی قطعات داخلی دستگاه شما ، تعمیر ماشین لباسشویی امرسان در ورامین را انجام می دهند.

 

تعمیر یخچال و لباسشویی امرسان در محل کار و منزل

نمایندگی ماشین لباسشویی امرسان در ورامین با بهره مند بودن از بهترین تکنسین ها این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که بدون نیاز به جا به جایی دستگاه شما و با استفاده از قطعات فابریک در محل شما تعمیر ماشین لباسشویی امرسان در ورامین را برای شما عزیزان انجام می دهد و همچنین ضمانت 6 ماه از طرف نمایندگی امرسان در ورامین و نمایندگی امرسان در قرچک برای شما عزیزان لحاظ می شود تا با خیال راحت همانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید.

شرکت نامدارسرویس یه صورت کاملا تخصصی بیش از 10 سال است که به تعمیرات لوازم خانگی می پردازد. ضمانت 6 ماه، استفاده از قطعات اورجینال و همچنین تعمیر دستگاه ها در منزل شما از جمله مزایای استفاده از خدمات شرکت نامدارسرویس است. لذا شما عزیزان هر موقع از شبانه روز می توانید با ما تماس بگیرید تا ما با ارسال تکنسین های خود در اولین فرصت بتوانیم خدمات شایسته ای را به شما عزیزان ارائه دهیم.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش امرسان در ورامین برند های زیر را نیز به صورت تخصصی تعمیر می نماید:

یخچال سینجر- یخچال هیمالیا- یخچال اسنوا- یخچال یخساران- یخچال دونار- یخچال سیلوان و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی امرسان در ورامین

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی امرسان در ورامین

شما برای تعمیرات یخچال امرسان در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات امرسان در ورامین و قرچک تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در ورامین تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال امرسان

در صورتی‌ که یخچال امرسان شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال امرسان در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان در ورامین از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش امرسان بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر امرسان

نمایندگی تعمیر یخچال و لباسشویی امرسان در ورامین تهران محدوده قرچک جیتو فیلستان آرامبویه حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قلعه نو قرچک شریف آباد جمال آباد جلیل آباد حاجی آباد پیشوا قعله سین داوود آباد پویینک زیبا شهر خورین باقر آباد شهرک مدرس قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند زمان آباد فیروز آباد ده خیر گل عباس مامازند خاتون آباد سنگ تراشانولی آباد فردیس صفر آباد موسی آباد قاسم آباد حصارک شهرک نامجو توچال قوهه گلستان رودبارک جعفر آباد میرزایی آب باریک خیر آباد

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال امرسان در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال امرسان در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال امرسان و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال امرسان و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال امرسان منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید