نمایندگی تعمیرات آبسردکن گاسونیک | تعمیر آبسردکن گاسونیک در محل با گارانتی 6 ماهه

نمایندگی تعمیر آبسردکن گاسونیک (Gosonic)

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیرات آبسردکن گاسونیک

در صورتی که به دنبال یک نمایندگی تعمیر آبسردکن گاسونیک در محل و با هزینه مناسب می باشید که در کم ترین زمان ممکن بتوان اقدام به رفع هرگونه ایراد دستگاه مورد نظر کند می توانید به نامدار سرویس برای تعمیرات آبسردکن گاسونیک اعتماد کنید.

تعمیرکاران این مرکز در هر ساعت از شبانه روز که مد نظر شما است برای تعمیرات آبسردکن گاسونیک یا Gosonic در محل شما عزیزان حاضر و اقدام به رفع مشکلات احتمالی با هزینه بسیار پایین و همچنین با گارانتی 6 ماهه می نمایند.

در صورتی که برای استفاده از خدمات پس از فروش آب سردکن گاسونیک احتیاج به برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر آبسردکن گاسونیک ( gosonic coolwater repair agent ) را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و از تجربیات تعمیرکار آبسردکن گاسونیک که به صورت خلاصه برای شما نوشته شده بهره مند شوید.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر آبسردکن گاسونیک در تهران کلیه موارد مربوط به تعمیر آبسردکن گاسونیک را در این مقاله برای شما مشتری های محترم شرح داده تا در صورت امکان بدون نیاز به تماس با نمایندگی تعمیر آبسردکن گاسونیک اقدام به تعمیر آب سردکن گوسونیک خود نمایید.

لازم به ذکر است این مرکز دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران ، قرچک، ورامین، کرج، اسلامشهر و ... می باشد و می تواند انواع خدمات تعمیرات آبسردکن گاسونیک را در محل زندگی یا محل کار به مشتریان عزیز ارائه دهد.

نمایندگی گاسونیک در تهران

گوسونیک یک برند ترکیه ای است که به واسطه قیمت پایین و کیفیت نسبتا بالایی که دارد  همواره مورد توجه مردم ایران قرار گرفته است. البته که تنوع زیاد محصولات گاسونیک نیز تاثیر گذار در این انتخاب نیز بوده است. نمایندگی گاسونیک در تهران نیز فعالیت خود را سالهاست آغاز کرده است که در صورت نیاز شما مردم عزیز به تعمیر آبسردکن گاسونیک در تهران با نامدارسرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنسین های ما در محل شما عزیزان حاضر شوند.

برند گاسونیک از زمان شروع به فعالیت خود تا کنون توانسته است با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به تولید انواع لوازم خانگی مثل جاروبرقی، بخارشور، آبمیوه گیری و... بپردازد اما تولیدات برند گاسونیک تنها به این دستگاه ها ختم نمی شود و این شرکت توانسته است به تولید دستگاه هایی مانند آبسردکن گاسونیک، اجاق گاز گاسونیک، مایکروویو گاسونیک و .... بپردازد که هر کدام از این دستگاه ها نیز کیفیت مناسبی دارند.

 

نمایندگی تعمیر آبسردکن گاسونیک در تهران

نمایندگی گاسونیک در تهران این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه خود تعمیر آبسردکن گوسونیک در تهران در محل شما عزیزان انجام شود و شرکت نامدارسرویس این اطمینان را به عنوان نمایندگی گاسونیک در تهران به شما می دهد که قطعات استفاده شده همگی اصل می باشد و همراه با تعمیر آبسردکن گاسونیک در تهران ضمانت 6 ماهه تعمیر برای شما صادر گردد.

آبسرد کن گاسونیک یکی از دستگاه های ساخته شده توسط این برند است که در چند سال اخیر به یکی از محبوب ترین دستگاه های گاسونیک در ایران تبدیل شده است.

استفاده از دستگاه های آب سردکن امروزه به یکی از پر کاربرد ترین دستگاه ها تبدیل شده است به خصوص دستگاه های 2 منظوره آنها که هم می توان از آب سرد آن استفاده کرد و هم می توان از آب گرم آن استفاده کرد از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

تعمیرات آبسردکن گوسونیک 

شرکت نامدارسرویس به عنوان نمایندگی گوسونیک در تهران توانسته است سال ها با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین تکنسین ها کادری توانا در زمینه تعمیر آبسردکن گوسونیک در تهران گرد هم آورد تا در صورت نیاز شما هموطنان عزیز برای تعمیر آبسردکن گوسونیک در تهران تکنسین فورا به محل شما اعزام و جهت رفع عیب دستگاه شما عزیزان اقدام نماید.

آبسرد کن گاسونیک در مدت استفاده از آن می تواند به مشکل های مختلفی برخورد کند که نمایندگی گاسونیک در تهران امکان پشتیبانی برای تعمیر آبسردکن گاسونیک در تهران را دارد.

عمده مشکلات آبسردکن گوسونیک را می توان به تغییر مزه آب، نشتی گاز، آب دادن از زیر دستگاه آبسردکن گاسونیک و ... اشاره کرد.

شرکت نامدارسرویس که نمایندگی گوسونیک در تهران است که به صورت تخصصی به تعمیر آبسردکن گاسونیک می پردازد از کادر تکنسین هایی بهره می برد که توانایی لازم جهت تعمیر آبسردکن گوسونیک در تهران در محل را دارند تا دستگاه شما عیبش برطرف شده و شما عزیزان بتوانید از دستگاه آب سرد کن خود استفاده کنید.

نامدارسرویس مفتخر است که علاوه بر نمایندگی گوسونیک در تهران که به صورت کاملا تخصصی به تعمیر آبسردکن گوسونیک مشغول است تعمیر انواع آب سردکن را که در زیر تعدادی از برند های آن آورده شده است را نیز انجام می دهد:

آبسردکن مدیا- آب سردکن مجیک- آب سردکن ایستکول- آب سردکن هیوندای و ....

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در آبسردکن شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر آبسردکن در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر آبسردکن و سرویس آبسردکن شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر آبسردکن :

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات آبسردکن در نمایندگی گوسونیک در تهران

شما برای تعمیرات آبسردکن گاسونیک در تهران هر ساعت از شبانه روز هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات آبسردکن گاسونیک در تهران تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی گاسونیک در تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش آبسردکن گاسونیک

در صورتی‌ که آبسردکن گاسونیک شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی آبسردکن گاسونیک در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات آبسردکن گاسونیک در تهران از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش گاسونیک بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس آبسردکن خود به دست آورید.

 

یا تعمیرات آبسردکن گوسونیک در مناطق شمال، شرق، غرب، مرکز و جنوب انجام می شود؟

با توجه به احتمال آسیب دیدن و خرابی لوازم خانگی از جمله آبسردکن و آسان نبودن حمل و نقل آن، نامدار سرویس نیز خدمات خود را در محل ارائه می دهد. نامدار سرویس برای پوشش تمامی مناطق تهران کارگاه ها و شعبه های خود را در سراسر تهران قرار داده است و بسته به محل سکونت شما در کمتر از 1 ساعت نزدیکترین تعمیرکار آبسردکن به شما اعزام می شود و با ارائه خدمات جامع تعمیرات و تعویض قطعات نیاز شما را از سایر تعمیرکاران کاملا برطرف می کند.

 

تعمیرات آبسردکن گوسونیک در شمال تهران

تعمیر آبسردکن گاسونیک در شمال تهران شامل مناطق زیر میباشد:

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، سعدآباد، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، شریعتی، دولت، ظفر، جردن، سعادت آباد و

 

تعمیرات آبسردکن گوسونیک در غرب تهران

تعمیر آبسردکن گاسونیک در غرب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

صادقیه، ستارخان، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهر زیبا، سردار جنگل، خلیج فارس، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان و ...

 

تعمیر آبسردکن گوسونیک در مرکز تهران

تعمیر آبسردکن گاسونیک در مرکز تهران شامل مناطق زیر میباشد:

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، امیر آباد، کارگر شمالی، شهر آرا، جلال آل احمد، گیشا و

 

تعمیرات آبسردکن گوسونیک در شرق تهران

تعمیر آبسردکن گاسونیک در شرق تهران شامل مناطق زیر میباشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، صادقیه، پاسداران و

 

تعمیرات آبسردکن گوسونیک در جنوب تهران

تعمیر آبسردکن گاسونیک در جنوب تهران شامل مناطق زیر میباشد:

مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد، منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد و …

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر آبسردکن گاسونیک در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر آبسردکن گاسونیک در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر آبسردکن گاسونیک و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر آبسردکن گاسونیک و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات آبسردکن منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید