نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا | گارانتی 6 ماه | تعمیر آبسردکن میدیا در محل

نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا

نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا (Midea)

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیرات آبسردکن میدیا

در صورتی که به دنبال یک نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا در محل و با هزینه مناسب می باشید که در کم ترین زمان ممکن بتوان اقدام به رفع هرگونه ایراد دستگاه مورد نظر کند می توانید به نامدار سرویس برای تعمیرات آبسردکن اعتماد کنید.

تعمیرکاران این مرکز در هر ساعت از شبانه روز که مد نظر شما است برای تعمیرات آبسردکن میدیا یا midea در محل شما عزیزان حاضر و اقدام به رفع مشکلات احتمالی با هزینه بسیار پایین و همچنین با گارانتی 6 ماهه می نمایند.

در صورتی که برای استفاده از خدمات پس از فروش آب سردکن میدیا احتیاج به برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا  ( midea coolwater repair agent ) را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و از تجربیات تعمیرکار آبسردکن میدیا که به صورت خلاصه برای شما نوشته شده بهره مند شوید.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا در تهران کلیه موارد مربوط به تعمیر آبسردکن میدیا را در این مقاله برای شما مشتری های محترم شرح داده تا در صورت امکان بدون نیاز به تماس با نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا اقدام به تعمیر آب سردکن میدیا خود نمایید.

لازم به ذکر است این مرکز دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران ، قرچک، ورامین، کرج، اسلامشهر و ... می باشد و می تواند انواع خدمات تعمیرات آبسردکن میدیا را در محل زندگی یا محل کار به مشتریان عزیز ارائه دهد.

نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا در تهران

تعمیر آبسردکن میدیا کاری بسیار سخت و پیچیده می باشد اما چرا ؟ این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و البته در کنار کیفیت بالا قطعات بسیار حساسی نیز دارد و در صورتی که کوچکترین اشتباه در تعمیرات آبسردکن میدیا صورت بگیرد می تواند باعث خرابی کلیه قطعات شود و تعمیرکار آبسردکن میدیا مجبور می شود در چنین مواقع ای کلا برد را تعویض نماید.

ما در طول روز با چندین مورد برخورد می کنیم که با تعمیرگاه های نا معتبر کار کرده اند و با نارضایتی هرچه تمام و از دست رفتن هزینه ای که کرده اند به دنبال یک نمایندگی مجاز تعمیر آبسردکن میدیا می باشند تا بتوانند به صورت کاملا تخصصی و با هزینه بسیار مناسب اقدام به تعمیرات میدیا خود کنند.

در صورتی که می خواهید با نمایندگی نامدار سرویس تماس بگیرید می توانید به صورت شبانه روزی و در 7 روز هفته با شماره های این شرکت تماس بگیرید و از خدمات تمام وقت این مرکز استفاده نمایید.

 

تفاوت خدمات در نمایندگی تعمیرات آبسردکن میدیا با مراکز متفرقه

در نمایندگی تعمیرات آبسردکن میدیا با رعایت برخی از نکات در کنار هم سعی نموده ایم خدمات تعمیرات آبسردکن را برای مشتریان گرامی با بهترین کیفیت فراهم نماییم که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از قطعات اصلی و فابریکی
  • تکنسین های آموزش دیده و مجرب  در نمایندگی میدیا
  • خدمات طبق تعرفه اتحادیه و با نازل ترین قیمت
  • ارائه گارانتی 6 ماهه
  • تعمیر آبسردکن میدیا در محل

تعمیر آبسردکن میدیا در محل

یکی از دلایلی که نامدار سرویس دارای بیشترین تعداد مشترکین در زمینه سرویس دستگاه های آبسردکن شده است انجام تعمیرات آبسردکن میدیا در محل می باشد که این موضوع علاوه بر سهولت کار سبب جلوگیری از هزینه های حمل و نقل و آسیب های ناشی از جابجایی نیز خواهد شد،همچنین تعمیر آبسردکن میدیا در محل کار و یا منزل مشتریان به همراه گارانتی خدمات می باشد.

البته در نظر داشته باشید در صورتی که آبسردکن میدیا دچار نشتی باشد و احتیاج به رفع نشتی و تست با کپسول ازت باشد احتیاج به انتقال دستگاه به کارگاه می باشد که در این موارد تکنسین با ارایه رسید به مشتری دستگاه را به نمایندگی تعمیرات آبسردکن میدیا انتقال داده و پس از اعلام هزینه به مشتری و تمایل مشتری اقدام به تعمیر آبسردکن میدیا نموده و در نهایت دستگاه را به منزل مشتری انتقال داده و همراه با گارانتی تحویل مشتری می نماید.

 

خدمات پس از فروش آبسردکن میدیا در تهران

نمایندگی خدمات پس از فروش نامدار سرویس بواسطه امتیاز خدمات پس از فروش از کارخانه توانسته با مشتریان تعامل برقرار نموده و به عرضه خواسته های کارخانه و همچنین نیاز های مشتریان همچون :

  • نصب و راه اندازی
  • گارانتی
  • ارائه آموزش های لازم و راهنمایی ها و مشاوره تخصصی حضوری و آنلاین و تلفنی
  • ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی
  • ارائه برنامه نگهداری و تعمیرات مرتبط با محصولات و

همچنین مشتریان این کمپانی می توانند در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای خرید و یا راهنمایی در خصوص محصولات در ایران به نمایندگی خدمات پس از فروش نامدار سرویس تهران بصورت 24 ساعته ارتباط برقرار نمایند و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند .

 

خدمات گارانتی در نمایندگی تعمیرات آبسردکن میدیا

در صورتی که آبسردکن میدیا را با گارانتی نامدار سرویس خریداری نموده اید کمپرسور آبسردکن دستگاه تا 12ماه و سایر قطعات یدکی تا 6 ماه شامل گارانتی می باشد،برای بهره مندی از خدمات گارانتی نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا کافیست تا با نزدیکترین شعبه به محل کار یا سکونت خود تماس حاصل نموده و از خدمات مجموعه استفاده نمایید.

همچنین در صورتی که تمایل دارید تا برای تمدید گارانتی خدمات در نمایندگی تعمیرات آبسردکن میدیا اقدام کنید نیز با ثبت سفارش خدمات از طریق پشتیبانی مجموعه می توانید دستگاه خود را با توجه به تعرفه های مصوب تمدید گارانتی نمایید.

 

هزینه تعمیرات آبسردکن میدیا

شما میتونید با نامدار سرویس تماس بگیرید و از قیمت های اتحادیه در مورد خرابی دستگاه خود اطلاع حاصل نمایید.

 

نمایندگی رسمی آبسرد کن میدیا

تمامی مجموعه های تعمیراتی بعد از اعمال تحریم ها دیگر نمایندگی رسمی نبوده و نامدار سرویس نیز طبق همین رویه خدمات تعمیر آبسردکن میدیا را انجام می دهد،در نظر داشته باشید نمایندگی رسمی تعمیر آبسردکن میدیا در ایران از طرف کمپانی اضلی معرفی نشده و هرگونه ادعا مبنی بر وجود نمایندگی رسمی آبسردکن میدیا کذب می باشد و نامدار سرویس نیز با کسب مجموزهای لازم و امکان تامین قطعات یدکی به عنوان نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا در ایران فعالیت می نماید.

جهت برطرف کردن این قبیل مشکل ها و انجام تعمیرات آبسردکن میدیا در غرب ، شرق ، شمال و جنوب تهران با خیال راحت با مرکز نامدار سرویس تماس بگیرید.

در صورت خرابی آبسردکن میدیا خود میتوانید با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت به محل شما مراجعه و برای تعمیر آب سردکن مدیا در تهران اقدام نمایند.

شایان ذکر است که نامدارسرویس از قطعات اورجینال جهت تعمیر آب سردکن میدیا استفاده میکند به همین دلیل ما به شما گارانتی 6 ماه جهت تعمیر آب سردکن میدیا ارائه میدهیم.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر آب سردکن میدیا در تهران ، انواع برند های آبسردکن مانند: آب سردکن بوش، آب سردکن گاسونیک، آب سردکن مجیک ، آب سردکن ایستکول و... را تحت پوشش خود دارد.

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در آبسردکن شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر آبسردکن در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر آبسردکن و سرویس آبسردکن شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر آبسردکن :

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر آبسردکن میدیا در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر آبسردکن میدیا در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر آبسردکن میدیا و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر آبسردکن میدیا و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات آبسردکن منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید