نمایندگی تعمیر آبسردکن سیمکس در تهران | 02144474632

تعمیر آبسردکن سیمکس SIMEX در تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر آبسردکن سیمکس در تهران

تعمیر آبسردکن سیمکس در تهران، با هزینه مناسب توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر آبسردکن یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر آبسردکن در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. 

نمایندگی تعمیرات آبسردکن سیمکس در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران دارای شعبه های مختلفی است که برای تسهیل خدمت رسانی به شما عزیزان عیب یابی و تعمیر آبسردکن سیمکس را در محل انجام می دهد. خدمات تعمیر و رفع عیب توسط تعمیرکار تعمیرگاه مجاز مرکزی نامدار سرویس در منزل شما با قطعات فابریک صورت می پذیرد. در این مقاله هزینه تعمیرات آب سردکن سیمکس و آموزش تعمیر آب سرد کن سیمکس با تمام جزییات برای شما عزیزان شرح داده شده است. همچنین در این مقاله با خدمات تعمیرگاه مجاز آبسردکن سیمکس در تهران آشنا خواهید شد.

لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات نمایندگی آبسردکن سیمکس SIMEX می توانید از گارانتی معتبر، کاهش هزینه های تعمیرات و قطعات اورجینال بکو نیز بهره مند شوید.

جهت تعمیرات آبسرد کن در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نامدار سرویس نمایندگی تعمیر آبسردکن میدیا، نمایندگی تعمیر آبسردکن گاسونیک و نمایندگی تعمیر آبسردکن ایستکول و ... را دارا میباشد 

نمایندگی تعمیر آب سردکن سیمکس در تهران

شرکت نامدار سرویس به عنوان مرکز خدمات تعمیرات آبسردکن سیمکس SIMEX، با اتکا بر تعمیرکاران با تحربه و با دانش خود و با استفاده از قطعات اصلی و تجهیزات به روز، انواع دستگاه ها و لوازم خانگی سیمکس را به بهترین شکل تعمیر می کند. در این شرکت تعمیرات سیمکس با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن دریافت کنید.

مرکز خدمات تعمیرات آبسردکن SIMEX سعی می کند تا بهترین خدمات را برای شما عزیزان ارائه دهد و با استفاده از قطعات اورجینال و با گارانتی 6 ماهه بی قید و شرط دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر نماید. 

شرکت نامدارسرویس مفتخر است که نمایندگی تعمیر آب سردکن سیمکس در تهران را دارا است و شما عزیزان میتوانید در صورت خرابی احتمالی آبسردکن سیمکس خود با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت برای تعمیر آب سردکن سیمکس شما اقدام نمایند.

 

خدمات تعمیر آب سردکن سیمکس در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

در ادامه این بخش به بررسی تمامی مناطقی که می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات آبسردکن سیمکس در نامدار سرویس در آنها استفاده کنید، خواهیم پرداخت.

 

نمایندگی تعمیرات آبسردکن سیمکس در شمال تهران

تعمیر آبسردکن سیمکس در شمال تهران شامل مناطق زیر می باشد:

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، شهرک غرب، سعادت آباد، آتی ساز و …

 

نمایندگی تعمیرات آبسردکن سیمکس در مرکز تهران

تعمیر آبسردکن سیمکس در مرکز تهران شامل مناطق زیر می باشد:

انقلاب، ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

 

نمایندگی تعمیرات آبسردکن سیمکس در جنوب تهران

تعمیر آبسردکن سیمکس در جنوب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امامزاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد و …

 

نمایندگی تعمیرات آبسردکن سیمکس در غرب تهران

تعمیر آبسردکن سیمکس در غرب تهران شامل مناطق زیر می باشد:

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس و …

 

نمایندگی تعمیرات آبسردکن سیمکس در شرق تهران

تعمیر آبسردکن سیمکس در شرق تهران شامل مناطق زیر می باشد:

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، پاسداران، نیروهوایی، شریعتی، استخر، کلاهدوز و …

 

خدمات پس از فروش آبسردکن سیمکس به چه صورت است؟

به طور معمول در هنگام خرابی آبسردکن سیمکس، سپردن آن به نمایندگی و استفاده از خدمات پس از فروش بهترین گزینه به حساب می آید. خدمات پس از فروش آبسردکن سیمکس توسط چندین شرکت و نمایندگی داخلی ارائه می شود که مصرف کنندگان در صورت مشاهده هرگونه مشکل در دستگاه می توانند با این نمایندگی ها تماس حاصل نمایند. در بعضی مواقع ممکن است از تاریخ اعتبار گارانتی آبسردکن سیمکس شما گذشته باشد و یا از خدمات تعمیرات دستگاه رضایت کافی نداشته باشید. در این صورت می توانید از خدماتی که تعمیرگاه مجاز آبسردکن سیمکس در نامدار سرویس برای تعمیرات دستگاه ارائه می دهد، استفاده کنید.

 

جهت هرگونه خدمات سرویس و تعمیر انواع آبسردکن در تهران کافیست با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن از این خدمات بهره مند شوید.

کارشناسان مجموعه نامدار سرویس به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

نمایندگی تعمیر آب سردکن سیمکس در تهران

شرکت نامدار سرویس به عنوان مرکز خدمات تعمیرات آبسردکن سیمکس SIMEX، با اتکا بر تعمیرکاران با تحربه و با دانش خود و با استفاده از قطعات اصلی و تجهیزات به روز، انواع دستگاه ها و لوازم خانگی سیمکس را به بهترین شکل تعمیر می کند. در این شرکت تعمیرات سیمکس با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن دریافت کنید.

مرکز خدمات تعمیرات آبسردکن SIMEX سعی می کند تا بهترین خدمات را برای شما عزیزان ارائه دهد و با استفاده از قطعات اورجینال و با گارانتی 6 ماهه بی قید و شرط دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر نماید. 

شرکت نامدارسرویس مفتخر است که نمایندگی تعمیر آب سردکن سیمکس در تهران را دارا است و شما عزیزان میتوانید در صورت خرابی احتمالی آبسردکن سیمکس خود با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت برای تعمیر آب سردکن سیمکس شما اقدام نمایند.

 

آبسردکن سیمکس خنک نمیکند، علت چیست؟

  • موتور یا کمپرسور از کار افتاده است که برای تعمیر یا تعویض موتور آب سردکن سیمکس خود با نامدارسرویس تماس بگیرید.
  • خازن راه انداز خراب شده و از کار افتاده است. (خازن را میتوان با استفاده از دستگاه مولتی متر تست و در صورت خرابی بودن اقدام به تعویض نمایید، قبل از هرکاری بهتر است خازن آبسرد کن را دشارژ نمایید.)
  • ممکن است برد آب سردکن سیمکس از کار افتاده باشد و برد الکترونیکی فرمان کار کردن به کمپرسور ارسال نکند که در این صورت برای تعمیر برد آبسردکن سیمکس خود با نمایندگی نامدارسرویس میتوانید تماس بگیرید.
  • مسیر گرفتگی دارد. منظور از این جمله این است که مسیر لوله های پشت دستگاه گرفتگی دارد که توسط تکنسین های حاذق باید این گرفتگی از بین برود.
  • گاز دستگاه آبسردکن سیمکس شما نشتی دارد که این کار نیز توسط متخصصین شرکت نامدارسرویس باید انجام گردد تا ابتدا نشتی گاز گرفته شود سپس شارژ گاز برای آب سردکن سیمکس آنجام گردد.

آب خارج شده از آبسردکن خوش طعم نیست، چرا ؟

  • داخل مخزن آبسردکن سیمکس را کاملا با مواد صابونی شست و شو نمایید و این کار را با آب داغ لوله کشی انجام دهید. قبل از اینکه مخزن را سرجایش بگذارید آنرا کاملا خشک کنید. یک نکته مفید دیگر این است که برای جمع آوری رسوبات داخل مخزن آب سردکن، آنرا با یک قطعه ای از حوله کاغذی انجام دهید. قبل از اینکه مخزن را روی آبسردکن خود نصب کنید بهتر است حتما این کار را انجام دهید.
  • البته وجود بوی نامطبوع در آب آبسردکن سیمکس میتوند دلایل دیگری نیز داشته باشد که برای برطرف کردن این مشکل میتوانید با متخصصین شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت در هر منطقه از تهران برای تعمیر آبسردکن سیمکس در غرب تهران، شرق تهران، کرج، ورامین، اسلامشهر و ... اقدام نمایند.

علت روشن نشدن آبسردکن سیمکس چیست؟ 

در صورت روشن نشدن و کار نکردن دستگاه آبسردکن سیمکس خود می توانید نکات زیر را جهت تعمیر آب سردکن سیمکس مد نظر خود قرار دهید:

  • بروز هرگونه مشکل در قطعات الکترونیکی به ویژه برد دستگاه آبسردکن سیمکس و خراب شدن آنها می تواند منجر به کار نکردن دستگاه آب سردکن سیمکس شما شود و دستگاه روشن نشود.
  • در صورتی که کابل سر دوشاخه دستگاه آب سردکن سیمکس دچار خرابی یا پوسیدگی شده باشد نیز نمی توانید دستگاه خود را روشن کنید.
  • معمولا پشت دستگاه آبسردکن سیمکس کلید روشن و خاموش وجود دارد که گاهی خاموش بودن دستگاه میتواند مشکل از خرابی کلید آب سردکن سیمکس باشد.

در صورت نیاز به تعمیر آب سردکن سیمکس در تهران میتوانید با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا با استفاده از قطعات فابریک و اورجینال جهت تعمیر آب سردکن سیمکس در تهران برای شما عزیزان اقدام شود.

 

بدنه آبسردکن سیمکس دارای برق است، دلیل چیست؟

  • نبود سیم ارت در محل نصب (در صورتی که سیم ارت در محل نصب دستگاه آب سردکن سیمکس وجود ندارد برق القایی آبسردکن به بدنه منتقل می شود که این مورد جزو خرابی آبسردکن سیمکس نیست و به دلیل عدم رعایت استانداردهای ساختمانی می باشد.)
  • خرابی ادوات برقی و اتصال به بدنه (در صورتی که قطعه ای در آبسردکن سیمکس خراب شده باشد و اتصال به بدنه داشته باشد برق به بدنه آب سردکن سیمکس منتقل می شود و در صورت نبود سیم ارت بسیار خطرناک می باشد، دستگاه را از برق خارج نموده و با نمایندگی تعمیر آبسردکن سیمکس در تهران که شرکت نامدارسرویس است تماس بگیرید.)

هزینه تعمیرات آبسردکن سیمکس

شما میتونید با شماره نمایندگی سیمکس در تهران که شرکت نامدار سرویس است ( 02144474632 ) تماس بگیرید و از قیمت های اتحادیه در مورد خرابی دستگاه خود اطلاع حاصل نمایید.

خدمات پس از فروش آبسردکن سیمکس در تهران

نمایندگی خدمات پس از فروش نامدار سرویس بواسطه امتیاز خدمات پس از فروش از کارخانه توانسته با مشتریان تعامل برقرار نموده و به عرضه خواسته های کارخانه و همچنین نیاز های مشتریان همچون :

  • نصب و راه اندازی آبسردکن سیمکس
  • ارائه آموزش های لازم و راهنمایی ها و مشاوره تخصصی حضوری و آنلاین و تلفنی
  • ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی
  • انتقال ایده ها و انتقاد های مشتریان به کارخانه اصلی
  • ارائه برنامه نگهداری و تعمیرات مرتبط با محصولات و…

همچنین مشتریان این کارخانه می توانند در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای خرید و یا راهنمایی در خصوص محصولات در ایران به نمایندگی خدمات پس از فروش نامدار سرویس تهران بصورت 24 ساعته ارتباط برقرار نمایند و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند .

جهت برطرف کردن این قبیل مشکل ها و انجام تعمیرات آبسردکن سیمکس در غرب ، شرق ، شمال و جنوب تهران با خیال راحت با مرکز نامدار سرویس تماس بگیرید.

در صورت خرابی آبسردکن سیمکس خود میتوانید با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت به محل شما مراجعه و برای تعمیر آب سردکن سیمکس در تهران اقدام نمایند.

شایان ذکر است که نامدارسرویس از قطعات اورجینال جهت تعمیر آب سردکن سیمکس استفاده میکند به همین دلیل ما به شما گارانتی 6 ماه جهت تعمیر آب سردکن سیمکس ارائه میدهیم.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر آب سردکن سیمکس در تهران ، انواع برند های آبسردکن مانند: آب سردکن مجیک، آب سردکن گاسونیک، آب سردکن مدیا ، آب سردکن ایستکول و... را تحت پوشش خود دارد.

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در آبسردکن شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر آبسردکن در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر آبسردکن و سرویس آبسردکن شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی تعمیر آبسردکن سیمکس :

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

خدمات تعمیر آب سردکن سیمکس در محل

نامدار سرویس جهت رفاه حال شما عزیزان خدمات تعمیر آبسردکن سیمکس در محل را به سرویس­ های خود اضافه کرده است تا شما نیازمند حمل آبسردکن سیمکس تا تعمیرگاه نباشید. از مزایای بهره مندی از خدمات تعمیر آب سردکن سیمکس  در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تعمیرات آبسردکن سیمکس در محل سبب کاهش هزینه های جابه جایی و حمل و نقل دستگاه می شود.
  2. از دیگر مزایای تعمیرات آبسردکن در محل می توان به ناظر بودن بر عملکرد تعمیرکار اشاره کرد.
  3. همچنین با عدم جابه جایی آبسردکن سیمکس دیگر خطری دستگاه شما را تهدید نمی کند.

استفاده از خدمات نمایندگی آبسردکن سیمکس بهتر است یا تعمیرگاه مرکزی نامدار سرویس؟

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات آبسردکن سیمکس در تهران با سال ها تجربه و استفاده از تعمیرکار مجاز متخصص به دنبال رفاه حال مشتریان عزیز است. در صورتی که نیاز به تعویض قطعات یا تعمیر آب سردکن سیمکس دارید، تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین و مرغوب ­ترین قطعات فابریک را در اختیار شما قرار دهند. مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبسردکن سیمکس در تهران به شرح زیر است:

  1. با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر آب سردکن سیمکس در محل در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.
  2. عیب یابی و تعمیر آب سرد کن سیمکس با استفاده از قطعات فابریک به حفظ کیفیت دستگاه شما منجر خواهد شد.
  3. تعمیرکار آبسردکن سیمکس آموزش های لازم برای تعمیر این محصول را پشت سر گذاشته است.
  4. خدمات تعمیرگاه مجاز آبسردکن سیمکس در محل با ارائه ضمانت نامه های رسمی همراه خواهد بود.
  5. ارائه فاکتور رسمی شرکت، شفافیت کامل همه پرداختی ها را نیز به دنبال خواهد داشت.

تعمیرکار آب سرد کن سیمکس چه ویژگی باید داشته باشد؟

همواره باید به این نکته توجه داشته باشید که هنگامی که با هرگونه مشکل و خرابی در آبسردکن سیمکس خود مواجه می شوید، تعمیر و عیب یابی آن را به افراد متخصص بسپارید. تعمیرکاران و تکنسین های باتجربه و حرفه ای نمایندگی تعمیرات آبسردکن سیمکس در نامدار سرویس، با تمامی مشکلات این دستگاه آشنایی داشته و تعمیر آن را به درستی انجام خواهند داد.

  • کلیه تکنسین های این مجموعه از تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات این دستگاه برخوردار هستند و می توانند آن را به سرعت تعمیر نمایند.
  • تعمیرکاران متخصص این مجموعه اقدام به تعمیر آبسردکن سیمکس در محل و منزل شما می کنند که از این طریق می توانید بر کار آنها نظارت داشته باشید.
  • در پایان کار، تعمیرکار آبسردکن سیمکس گارانتی معتبر به شما ارائه می دهد.
  • تکنسین آب سردکن سیمکس در این مجموعه، آموزش ها و دوره های لازم جهت تعمیرات این دستگاه را دیده است و از مهارت بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد.

 

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر آبسردکن سیمکس در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر آبسردکن سیمکس در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر آبسردکن سیمکس و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر آبسردکن سیمکس و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات آبسردکن منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید