تعمیر آبسردکن هیوندای در تهران | گارانتی 6 ماهه | نمایندگی تعمیرات آبسردکن

تعمیر آبسردکن هیوندای

تعمیر آبسردکن هیوندای در تهران

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر آبسردکن هیوندای

تعمیر آبسردکن هیوندای در تهران، با هزینه مناسب توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر آبسردکن یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر آبسردکن در تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. 

شرکت نامدارسرویس مفتخر است که نمایندگی هیوندای را داراست لذا شما عزیزان برای تعمیر لوازم خانگی خود میتوانید با شرکت نامدارسرویس تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های ما در کوتاهترین زمان ممکن برای تعمیر دستگاه شما با شما تماس بگیرند.

این مرکز دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران ، قرچک، ورامین، کرج، اسلامشهر و ... می باشد و می تواند انواع خدمات تعمیرات آبسردکن هیوندای را در محل زندگی یا محل کار به مشتریان عزیز ارائه دهد.

لازم به ذکر است که در صورت استفاده از خدمات نمایندگی آبسردکن هیوندای می توانید از گارانتی معتبر، کاهش هزینه های تعمیرات و قطعات اورجینال هیوندای نیز بهره مند شوید.

جهت تعمیرات آبسرد کن در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر آب سردکن هیوندای در تهران

برند لوازم خانگی آبسردکن هیوندای از معروف ترین و پر فروش ترین برندهای جهانی و حاصل تلاش یکی از عظیم‌ترین برندهای تجاری کره جنوبی با همین نام است. نام آبسردکن هیوندای درجهان بیشتر در صنعت خودرو، ماشین‌آلات، کشتی‌سازی و مواد پتروشیمی مطرح بوده است اما اکنون دامنه‌ی فعالیت این برند به مرزهایی فراتر از این گسترده شده است 

امروزه در همه مکان ها وجود آبسردکن هیوندای یک مسئله مهم و البته شاید حیاتی است. تعمیر آبسردکن هیوندای باید توسط تکنسین های مجرب انجام شود. دمای آب سردی که دستگاه تولید می کند باید درمناطق معتدل بین 15-10 درجه باشد و در مناطق گرمسیر بین 18-13 درجه باشد.

 

مشکلات رایج برای تعمیر آبسردکن هیوندای

مشکلات رایج تعمیر آبسردکن هیوندای بیشتر مربوط به سرد نکردن و مشکل برودت در این مدل از آبسردکن می باشد.

اغلب مشتریانی که با شرکت نامدار سرویس بابت تعمیرات و سرویس آبسردکن هیوندای تماس می گیرند

رایج ترین مشکلی که در مورد تعمیرات آبسردکن های هیوندای با آن مواجه هستند عدم سرمای کافی در آبسردکن های مدل هیوندای است.

همچنین با توجه به تجربه چند سال اخیر تعمیرکاران مجموعه نامدار سرویس بیشترین مشکل خرابی آبسردکن های هیوندای مربوط به موارد زیر می باشد :

  • سر و صدای زیاد آب سردکن های مدل هیوندای
  • داغ کردن موتور آبسرد کن های مدل هیوندای
  • روشن نشدن آبسردکن های مدل هیوندای
  • عملکرد نادرست سنسور آبسرد کن های مدل هیوندای
  • خراب شدن برد الکترونیکی آبسردکن
  • و از کار افتادن صفحه دیجیتالی آبسردکن های مدل هیوندای

در تعمیر آبسردکن هیوندای های مخزن دار باید اجزای اصلی آن را بهتر بشناسیم :

این آبسردکن هیوندای ها با اتصال به آب لوله کشی و اتصال مخزن آنها به یک شیر همیشه پر می مانند و آب اضافی را مستقیم به مجرای فاضلاب می ریزند. تعمیر آبسردکن هیوندای ها کمی پیچیده است چرا که دارای یک پمپ حرارتی برای خنک کردن آب و لوله های اواپراتور هستند.

 

انواع آبسردکن هیوندای :

 

آبسردکن هیوندای های آنی:

تعمیر آبسردکن هیوندای های آنی بسیار راحت است زیرا این آبسردکن هیوندای در سال 2007 میلادی اختراع شده و سیتیم خنک کننده آن همانند سیکل یخچال است. و امکان ذخیره انرژی در دستگاه تعبیه شده و منبع آب آشامیدنی که منبع آلودگی هاست حذف شده.

 

آبسردکن هیوندای های دومنظوره:

تعمیر آب سردکن های دومنظوره باید توسط تکنسین  متخصص انجام شود زیرا این نوع آبسردکن هیوندای هم دارای آب سرد و هم دارای آب گرم است و آبسردکن هیوندای  انواع مختلفی دارد:

1– آبسردکن هیوندای ایستاده معمولی و دیجیتالی

2 – آبسردکن هیوندای ایستاده یخچال دار معمولی دیجیتالی

3 – آبسردکن هیوندای رومیزی معمولی دیجیتالی

4 – آبسردکن هیوندای ایستاده آب شهری

در خرید آبسردکن هیوندای ها باید دقت لازم انجام شود چرا که علاوه بر رعایت اصول بهداشتی و سلامتی در ساخت آبسردکن هیوندای ها باید به خدماتی که پس از فروش برای تعمیر آبسردکن هیوندای در نظر گرفته شده توجه کرد.

 

هزینه تعمیرات و سرویس آبسردکن هیوندای

هزینه تعمیرات و سرویس آبسردکن هیوندای با توجه به تعمیرات و سرویس آبسردکن هیوندای ، و مشکلات رایجی که معمولا برای این مدل از آبسردکن ها بوجود می آید می تواند متفاوت باشد.

لذا برای آگاهی از هزینه و قیمت سرویس آبسردکن های مدل هیوندای بهتر است که با تعمیرکار آبسردکن مدل هیوندای تماس بگیرید و قیمت تعمیرات آبسردکن مدل هیوندای را از تعمیرکار مربوطه استعلام نمایید.

همچنین با توجه به این که شرکت نامدارسرویس نمایندگی نصب و تعمیرات آبسردکن هیوندای در شهر تهران است

تعمیرکاران این شرکت علاوه بر انجام تعمیرات تخصصی آبسردکن ، هزینه مناسب و بدون نیاز به جابجایی از شما مشتریان بابت سرویس آبسردکن دریافت می کنند.

 

نمایندگی تعمیرات آبسردکن هیوندای

نامار سرویس نمایندگی تعمیرات آبسردکن هیوندای و با داشتن شعبات متعدد در مناطق مختلف شهر تهران، غرب تهران، شمال تهران، جنوب تهران و ... تعمیرات تخصصی آبسردکن های مدل هیوندای را به صورت تخصصی برای شما عزیزان انجام می دهند.

نمایندگی تعمیرات آبسردکن هیوندای بعد از انجام تعمیرات و سرویس آبسردکن هیوندای ، برگه ضمانت 6 ماهه تعمیرات آبسردکن را به شما تحویل می دهند.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر آب سردکن هیوندای در تهران ، انواع برند های آبسردکن مانند: آب سردکن مجیک، آب سردکن گاسونیک، آب سردکن مدیا ، آب سردکن ایستکول و... را تحت پوشش خود دارد.

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در آبسردکن شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر آبسردکن در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر آبسردکن و سرویس آبسردکن شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر آبسردکن :

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی : 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر آبسردکن هیوندای در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر آبسردکن هیوندای در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر آبسردکن هیوندای و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر آبسردکن هیوندای و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات آبسردکن منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید