نمایندگی الکترواستیل در گیشا | 02144474632 تعمیرات

نمایندگی تعمیرات الکترواستیل در گیشا

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در گیشا

نمایندگی الکترواستیل در گیشا با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات الکترواستیل در گیشا و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال الکترواستیل در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله بوش، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، هیمالیا، یخساران، دونار، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی الکترواستیل در گیشا تهران تعمیر یخچال الکترواستیل در گیشا
نمایندگی الکترواستیل در گیشا تهران تعمیر یخچال الکترواستیل در گیشا

خمات نمایندگی الکترواستیل در گیشا

قطعا برند الکترواستیل یکی از بهترین برند های ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی است که بیش از 5 دهه در این زمینه فعالیت دارد. برند الکترواستیل به صورت تخصصی به تولید انواع یخچال فریزر ها مشغول است و حتی تولید یخچال های فروشگاهی را نیز در دستور کار خود دارد. یخچال فریزر الکترواستیل از جمله دستگاه هایی است که در بازار داخلی طرفداران خود را دارد به همین دلیل است که این برند سالیان درازی است که در این زمینه فعالیت دارد.

نمایندگی الکترواستیل در گیشا نیز در همه این سال ها در کنار شما عزیزان بوده است به طوری که همواره در زمینه تعمیر یخچال الکترواستیل در گیشا این مجموعه فعالیت داشته و با بهره گیری از تکنسین های ماهر و باتجربه این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که بدون نیاز به جا به جایی دستگاه خود در محل تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در گیشا توسط نمایندگی الکترواستیل در گیشا انجام شود.

در دنیای امروزی درست کار کردن لوازم برقی بسیار مهم است چرا که اگر هر کدام از این دستگاه ها به درستی کار نکند ممکن است خسارت مالی نیز حتی به دارنده آن وارد کند. درست کار کردن یخچال فریزر ها امروزه بسیار مهم است چرا که با توجه به گران بودن مواد غذایی اگر یخچال فریزر منزل شما از کار بیفتد عملا خسارت زیادی به شما وارد می شود.

اما نمایندگی الکترواستیل در گیشا در این زمینه شرایطی را برای شما عزیزان فراهم کرده است که می توانید به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته با نمایندگی الکترواستیل در گیشا تماس گرفته تا تکنسین های ما در اولین فرصت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی ، تعمیر یخچال الکترواستیل در گیشا را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

نمایندگی تعمیرات الکترواستیل در غرب تهران

در چند سال اخیر شرکت الکترواستیل در زمینه تولید ماشین لباسشویی الکترواستیل نیز پیشرفته خوبی داشته ، که توانسته است آن را مطابق تکنولوژی روز دنیا تولید و به بازار ارائه کند. به همین دلیل برای تعمیر ماشین لباسشویی الکترواستیل در غرب تهران نیز می توانید با نمایندگی الکترواستیل در غرب تهران تماس بگیرید.

یخچال فریزر الکترواستیل مانند هر نوع برند دیگری ممکن است در طول سالیان استفاده از آن به ایراداتی برخورد کند و کارکرد یخچال فریزر الکترواستیل شما را با خلل مواجه کند ، اما جای نگرانی نیست چرا که نمایندگی الکترواستیل در غرب تهران این اطمینان را به شما می دهد که هر خرابی در یخچال فریزر الکترواستیل شما به وجود بیاید به بهترین شکل توسط تعمیرکاران نمایندگی الکترواستیل در غرب تهران ، تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در غرب تهران برای شما انجام می شود.

 

مرکز تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در گیشا

در ادامه این مقاله درباره برخی از خرابی های یخچال فریزر الکترواستیل صحبت می کنیم. اساس کار همه یخچال ها خنک کردن است و هنگامی که سرما دستگاه کم شود یا کلا سرما نداشته باشد دستگاه خراب شده و کارایی خود را از دست داده است. خنک نکردن در یخچال فریزر الکترواستیل یک مشکل کلی است که باید توسط تکنسین نمایندگی الکترواستیل در گیشا مورد بررسی قرار بگیرد.

از خرابی برد و یا ترموستات گرفته تا ایراد در فن ، خرابی موتور و ... همگی از جمله عواملی است که می تواند شدت خنک کنندگی دستگاه را تحت تاثیر قرار بدهد. به همین دلیل نمایندگی یخچال الکترواستیل در گیشا تعمیرکارانی دارد که همگی از تجربه لازم برای تعمیر یخچال الکترواستیل در گیشا برخوردار هستند و می توانند به درستی عیب دستگاه را تشخیص داده و تعمیر یخچال الکترواستیل در غرب تهران را برای شما عزیزان انجام دهند.

خنک نکردن در یخچال فریزر الکترواستیل یکی از خرابی های ممکن است اما نباید فراموش کرد که خرابی هایی مانند یکسره کار کردن دستگاه ، ارور دادن در صفحه نمایش دیجیتال ، فیوز پراندان و ... همگی از جمله خرابی های احتمالی در یخچال فریزر الکترواستیل هستند که همگی قابل رفع و تعمیر هستند.

 

تعمیر یخچال الکترواستیل در محل کار و منزل

نباید فراموش کرد که استفاده از قطعات اورجینال نیز همواره در دستور کار نمایندگی یخچال الکترواستیل در غرب تهران بوده است و همیشه این مجموعه از قطعات با کیفیت استفاده کرده است. به همین دلیل اگر شما نیاز به تعمیر یخچال الکترواستیل در غرب داشتید می توانید به صورت 24 ساعته با نمایندگی الکترواستیل در غرب تهران تماس گرفته ، تا ضمن تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در گیشا از ضمانت 6 ماه نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در گیشا بهره مند شوید.

شرکت نامدارسرویس سابقه 10 سال تعمیرات لوازم خانگی را دارد به همین لیل همواره در همه این سال ها سعی کرده که بهترین خدمات را به شما ارائه دهد تا اعتبار خود را در بین شما مردم عزیز افزایش دهد.

این شرکت علاوه بر تعمیر یخچال الکترواستیل در گیشا ، به صورت کاملا تخصصی در همه نقاط تهران از بهترین تکنسین ها بهره می برد که شما عزیزان می توانید با نمایندگی الکترواستیل در غرب تهران ، نمایندگی الکترواستیل در شهرک غرب ، نمایندگی الکترواستیل در چیتگر ، نمایندگی الکترواستیل در جنت آباد و حتی مناطقی در اطرف تهران مانند نمایندگی الکترواستیل در پاکدشت ، نمایندگی الکترواستیل در شهرری ، نمایندگی الکترواستیل در فردیس و ... با ما تماس بگیرید.

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر یخچال الکترواستیل در گیشا برند های زیر را نیز به صورت تخصصی تعمیر می نماید:

یخچال دونار – یخچال سیلوان- یخچال اسنوا- یخچال یخساران- یخچال سامسونگ و ...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی الکترواستیل در گیشا تهران

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی الکترواستیل در گیشا

شما برای تعمیرات یخچال الکترواستیل در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات الکترواستیل در گیشا تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در گیشا تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال الکترواستیل در گیشا

در صورتی‌ که یخچال الکترواستیل شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال الکترواستیل در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در گیشا از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش الکترواستیل بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال الکترواستیل در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال الکترواستیل در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال الکترواستیل و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال الکترواستیل و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال الکترواستیل منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید