نمایندگی هیمالیا در جنت آباد | 02144474632 تعمیرات

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در جنت آباد

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در جنت آباد

نمایندگی هیمالیا در جنت آباد، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات هیمالیا در جنت آباد تهران و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال هیمالیا در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله الکترواستیل، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، امرسان، یخساران، دونار، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی هیمالیا در جنت آباد تعمیر یخچال هیمالیا در جنت آباد تهران
نمایندگی هیمالیا در جنت آباد تعمیر یخچال هیمالیا در جنت آباد تهران

خدمات نمایندگی هیمالیا در جنت آباد

هیمالیا یکی از برند های محبوب و قدیمی در عرصه تولید لوازم خانگی است. این برند یکی از برجسته ترین و پرفروش ترین برند ها در زمینه تولید یخچال فریزر هیمالیا است. در همین راستا نمایندگی هیمالیا در جنت آباد این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که هر موقع از شبانه روز که یخچال فریزر هیمالیا شما به مشکل خورد می توانید با نمایندگی هیمالیا در جنت آباد تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و تعمیر یخچال هیمالیا در جنت آباد را برای شما عزیزان انجام دهند.

نمایندگی هیمالیا در جنت آباد با استفاده از تعدادی تکنسین با تجربه و حرفه ای این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که هر موقع از شبانه روز که یخچال فریزر هیمالیا شما به مشکل خورد می توانید با نمایندگی هیمالیا در جنت آباد تماس بگیرید.

تکنسین های ما همگی از تجربه لازم و کافی جهت تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در جنت اباد برخوردار هستند لذا تمامی موارد تعمیر یخچال هیمالیا در جنت آباد از جمله شارژ گاز، تعویض موتور و تعمیر برد و ... همگی به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی توسط تعمیرکاران نمایندگی هیمالیا در جنت آباد انجام شده تا شما عزیزان بعد از تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در جنت آباد بدون دغدغه و با خیال راحت از دستگاه خود استفاده کنید.

از جمله مزیت های استفاده از نمایندگی یخچال هیمالیا در جنت اباد این است که نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید و تمامی خدمات تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در جنت آباد در محل شما عزیزان انجام می شود.

 

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در جنت آباد تهران

همچنین نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در جنت آباد به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است تا رضایت حداکثری شما عزیزان از نمایندگی هیمالیا در جنت آباد بدست بیاید.

همچنین نمایندگی هیمالیا در جنت آباد برای تعمیر یخچال هیمالیا در جنت آباد از قطعات اورجینال استفاده می کند به همین دلیل ضمانت 6 ماه نیز از طرف نمایندگی هیمالیا در جنت آباد برای شما عزیزان در نظر گرفته می شود.

همچنین شرکت نامدارسرویس که سابقه بیش از 10 سال فعالیت در زمینه خدمات پس از فروش الکتروستیل در جنت آباد را دارد علاوه بر محله جنت آباد ، سایر محله ها و مناطق را جهت تعمیر یخچال هیمالیا در جنت آباد انجام می دهد لذا شما عزیزان جهت استفاده از مزایای نمایندگی هیمالیا در غرب تهران و تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در جنت آباد و تعمیر ماشین لباسشویی هیمالیا در جنت آباد با نمایندگی هیمالیا در جنت آباد در تماس باشید.

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی هیمالیا در جنت آباد تهران

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و لباسشویی در نمایندگی هیمالیا در جنت آباد

شما برای تعمیرات یخچال هیمالیا در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات هیمالیا در جنت آباد تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در جنت آباد تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال هیمالیا در جنت آباد

در صورتی‌ که یخچال هیمالیا شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال هیمالیا در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در جنت آباد از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش هیمالیا بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال هیمالیا در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال هیمالیا در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال هیمالیا و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال هیمالیا و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال هیمالیا منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید