تعمیر لباسشویی اسنوا در قرچک | 6 ماه گارانتی بی قید و شرط + بدون نیاز به جابجایی

تعمیر لباسشویی اسنوا تعمیر لباسشویی اسنوا در قرچک و تهران تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در محل

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در قرچک

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در تهران و قرچک

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در قرچک و ورامین، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی اسنوا یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در قرچک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی اسنوا در ورامین و سایر شهرهای تهران با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و قرچک توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی اسنوا نو و دست دوم در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ماشین لباسشویی از جمله سامسونگ، زیرووات، هایسنس، آبسال، آریستون، بکو، دوو، اوشن، مجیک، پاکشوما و ... میباشد.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

تعمیر لباسشویی اسنوا تعمیر لباسشویی اسنوا در قرچک و تهران تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در محل
تعمیر لباسشویی اسنوا تعمیر لباسشویی اسنوا در قرچک و تهران تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در محل

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در قرچک

برند اسنوا یکی از مطرح ترین و با کیفیت ترین برندهای لباسشویی در کشور ایران است که چندین سال است به تولید دستگاه های خانگی با کیفیت نظیر ظرفشویی اسنوا، لباسشویی اسنوا، یخچال و فریزر اسنوا و... پرداخته است و توانسته در بازار داخلی مشتریان و طرفداران زیادی برای خود جلب کند.

برای آشنایی با نمایندگی اسنوا در اسلامشهر می توانید روی کلمه لینک شده کلیک کنید.

در همین راستا شرکت نامدارسرویس توانسته با بهره گیری  از بهترین تکنسین های ایرانی بخش خدمات نمایندگی اسنوا در قرچک را دارا باشد که شما عزیزان میتوانید با شماره گیری شرکت نامدارسرویس با ما در ارتباط باشید تا تعمیرکاران حرفه ما در اسرع وقت برای تعمیر لباسشویی اسنوا در قرچک به محل شما مراجعه کنند.

لازم به ذکر است تعمیر لباسشویی اسنوا در قرچک در محل انجام می شود و نیازی به جابه جایی لباسشویی اسنوا نیست و همینطور قطعات استقاده شده همگی اورجینال و فابریک بوده و دارای 6 ماه گارانتی کتبی نیز می باشد.

لباسشویی اسنوا

لباسشویی اسنوا از جمله دستگاه های با کیفیت ساخته شده توسط این برند است که محبوبیت زیادی نزد مردم کشور دارد. اگرچه که لباسشویی اسنوا با کیفیت است اما خرابی این دستگاه اجتناب ناپذیر است و امکان خرابی در آن وجود دارد.

از جمله خرابی های لباسشویی اسنوا می توان به صدا دادن و یا لرزش دستگاه، ارور دادن لباسشویی اسنوا، تخلیه نکردن، نشت آب از زیر دستگاه، پاره شدن تسمه آن و.... اشاره کرد. اگر چنانچه هرکدام از این خرابی ها برای دستگاه شما به وجود آمد جای هیچ نگرانی نیست زیرا با تماس با شرکت نامدارسرویس میتوانید از خدمات تخصصی تکنسین های ما بهره ببرید و با استفاده از قطعات اورجینال کار شما در محل انجام می گردد.

برای تعمیر لباسشویی اسنوا در قرچک میتوانید با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در اسرع وقت برای تعمیر لباسشویی اسنوا شما اقدام نمایند.

در زیر به اختصار به تعدادی از موارد خرابی لباسشویی اسنوا اشاره خواهیم کرد:

تخلیه نکردن آب  توسط لباسشویی اسنوا:

عمده دلیل تخلیه نکردن لباسشویی اسنوا میتواند به خرابی پمپ تخلیه لباسشویی اسنوا برگردد. البته که میتواند دلایل دیگری نظیر خرابی برد لباسشویی نیز داشته باشد که تشخیص این ایراد باید توسط تعمیرکار لباسشویی انجام شود زیرا ممکن است در  صورت تشخیص اشتباه ضرر هنگفتی به لباسشویی اسنوا شما عزیزان وارد گردد.

صدای زیاد و لرزش شدید هنگام کار کردن لباسشویی اسنوا:

سر و صدا زیاد هنگام کار کردن لباسشویی ها همیشه یکی از مشکلات متداول در بین لباسشویی بوده است اما این مشکل قابل برطرف شدن است اما باید توسط تکنسینی این کار انجام گردد که تجربه کافی برای پیدا کردن عیب را داشته باشد زیرا اگر شخص تعمیرکار تجربه لازم و کافی را نداشته باشد نمیتواند دلیل صدا دادن را تشخیص دهد و به همین دلیل اشتباه نمی تواند قطعه معیوب را پیدا و تعویض نماید و به همین دلیل تشخیص اشتباه قطعا لباسشویی اسنوا شما پس تعمیر دوباره صدا میدهد و لرزش دارد.

شرکت نامدارسرویس با بهره گیری از تکنسین های کار آزموده و با تجربه بهترین سرویس دهی را به شما دارد که شما مشتریان عزیز می تونید  به ما که به عنوان نمایندگی اسنوا در قرچک فعال هستیم جهت تعمیر لباسشویی اسنوا در قرچک تماس بگیرید.

نشت آب از زیر لباسشویی اسنوا:

همانطور که صدا دادن لباسشویی یکی از مشکلات رایج در لباسشویی ها است نشت آب از زیر دستگاه هایی مثل لباسشویی و ظرفشویی نیز متداول است و نیاز دارد که ابتدا مشخص شود که از کدام قسمت آب نشت دارد.

اوراق کردن لباسشویی برای پیدا کردن محل نشتی نیز کار تخصصی است که اگر توسط تعمیرکار زبده انجام گردد زمان کوتاهی خواهد برد اما اگر توسط تعمیر کاری انجام گردد که تجربه لازم را نداشته باشد میتواند زمان زیادی ببرد تا لباسشویی توسط آن باز گردد و سپس تشخیص نشتی آب داده شود.

تکنسین های شرکت نامدارسرویس با بهره گیری از ابزارآلات پیشرفته و داشتن علم کافی برای تشخیص محل نشتی آب میتوانند خیلی سریع مشکل شما را حل کنند و از هدر رفتن زمان شما جلوگیری کنند لذا جهت تعمیر لباسشویی اسنوا در قرچک با ما تماس بگیرید.

ارور دادن در لباسشویی اسنوا:

ارور دادن در لباسشویی اسنوا نیز مانند لباسشویی های دیگر دلایل مختلفی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره میکنیم:

ارور E1 ماشین لباسشویی اسنوا

این ارور مربوط به خرابی هیدرواستات دستگاه است که میتواند باعث خلل در آب گیری دستگاه شود.

ارور E2 ماشین لباسشویی اسنوا

این ارور زمانی نمایان می شود که زیاد آب گیری انجام گردد که باید توسط تعمیر کار بررسی شود.

ارور H6 ماشین لباسشویی اسنوا

این ارور مربوط به خرابی المنت دستگاه می باشد.

ارور P F E ماشین لباسشویی اسنوا

این ارور در لباسشویی اسنوا به مشکلی در فیلتر آن بر میگردد.

سعی کردیم تعدادی از خطاهای پر تکرار لباسشویی اسنوا را بیاوریم اما باز هم هر کدام از ارورها میتواند علاوه بر مشکلات گفته شده ایراد دیگری نیز داشته باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود برای تعمیر لباسشویی اسنوا در قرچک اقدام نماید.

خرابی های لباسشویی اسنوا علاوه برموارد گفته شده میتواند موارد دیگری باشد مثل تمیز نشستن لباسها، آب جمع شدن داخل دیگ دستگاه، پاره شدن لاستیک درب و... که هرکدام از خرابی های گفته با توجه به مهارت بالای تکنسین های نامدارسرویس قابل حل و قابل تعمیر است.

شرکت نامدارسرویس مفتخر است که نمایندگی اسنوا در قرچک را دارد و شما عزیزان می توانید با شماره گیری شرکت نامدارسرویس جهت تعمیر لباسشویی اسنوا در قرچک با ما تماس بگیرید تا تکنسین های ما در کمترین زمان ممکن و با استفاده از قطعات و اجناس اورجینال به محل شما اعزام شوند و ماشین لباسشویی اسنوا در قرچک را برای شما تعمیر کنند.

نامدارسرویس علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در قرچک برندهای زیر را نیز تحت پوشش نمایندگی خود دارد:

لباسشویی آبسال- لباسشویی پاکشوما- لباسشویی زیروات- لباسشویی سامسونگ- لباسشویی اوشن و...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در ماشین لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر لباسشویی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر لباسشویی و سرویس لباسشویی  شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر لباسشویی:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره 44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی اسنوا در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی اسنوا و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید