نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در ورامین

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو (Daewoo) در ورامین

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی دوو در ورامین و قرچک

تعمیر لباسشویی در ورامین در برند های مختلف از جمله دوو، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در ورامین یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در تهران و ورامین و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی دوو در ورامین با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و ورامین توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی دوو (Daewoo) به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی دوو نو و دست دوم در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ماشین لباسشویی از جمله سامسونگ، زیرووات، هایسنس، آبسال، اسنوا، بکو، آریستون، اوشن، مجیک، پاکشوما و ... میباشد.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی دوو در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در ورامین
نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در ورامین

نمایندگی دوو در ورامین

دوو یکی از برند های مطرح و محبوب در صنعت لوازم خانگی به شمار می آید و سالیان طولانی است که این برند به تولید انواع لوازم خانگی مشغول است. برند دوو در کشور کره جنوبی به تولید دستگاه های خود مشغول بود و توانست مدت کمی پس از شروع فعالیت به صادر کردن دستگاه های خود بپردازد.

برند دوو در تمام سال های فعالیت خود توانسته است محصولات بسیار با کیفیتی تولید کند و همین امر موجب شد تا محبوبیت زیادی در کشور های مختلف برند دوو داشته باشد. البته که از زمان ورود کالا های دوو به داخل ایران بسیاری از مردم انتخاب اولشان برند دوو است که توانسته است محصولات متعددی تولید کند مانند: ماشین لباسشویی دوو، ظرفشویی دوو، ساید با ساید دوو، یخچال و فریزر دوو، مایکروویو دوو و ... .

هرکدام از محصولات یاد شده برای خود طرفداران زیادی دارند و با توجه به کیفیت بالا و مناسب بودن قیمت آنها، لوازم خانگی شرکت دوو یکی از برند هایی است که انتخاب اول مردم کشورمان می باشد، از همین رو شرکت نامدارسرویس نمایندگی دوو در ورامین را دارد تا شما عزیزان در صورت خرابی ماشین لباسشویی خود برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو در ورامین با شرکت نامدارسرویس تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی دوو

یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب برند دوو ماشین لباسشویی دوو است که از سالیان دور یکی از محصولاتی است که شرکت دوو تولید آن را به عهده دارد و توانسته همواره یکی از با کیفیت ترین لباسشویی های دنیا را تولید کند که البته این نکته را نباید فراموش کنیم دوو همیشه برای تولید ماشین لباسشویی دوو از تکنولوژی روز دنیا بهره برده است که یکی از عوامل موفقیت ماشین لباسشویی دوو همین امر است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در ورامین و تهران

شرکت نامدارسرویس نیز همواره در خدمت شما عزیزان بوده و توانسته با دارا بودن نمایندگی دوو در ورامین زمینه ساز این مهم شود که در صورت نیاز شما عزیزان جهت تعمیر ماشین لباسشویی دوو در ورامین با تماس بگیرید تا تکنسین های ماهر ما برای برطرف کردن مشکل شما اقدام نمایند.

خرابی وسایل برقی از جمله ماشین لباسشویی دوو یکی از اجتناب ناپذیر ترین اتفاقات است که ممکن است پس از مدتی استفاده دستگاه شما از کار بیفتد و خراب شود که در این صورت شما میتوانید با نمایندگی دوو در ورامین تماس بگیرید تا تعمیر کاران حرفه ای ما برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو در ورامین در محل شما اقدام کنند.

انواع مشکلات ماشین لباسشویی دوو

1- ارور های ماشین لباسشویی دوو

نمایش ارور بروی صفحه نمایشگر یا صفحه دیجیتال ماشین لباسشویی دوو یکی از مشکلات متداول در این برند و در سایر برند هایی است که لباسشویی های دیجیتال تولید می کنند.

دلیل بروز ارور در ماشین لباسشویی دوو میتواند علل زیادی داشته باشد از خرابی پمپ تخلیه گرفته تا خرابی برد، خرابی میکروسوییچ، خرابی هیدرو استات و... که هر کدام از این قطعات خراب باشند کافی است تا ارور بروی صفحه نمایش ظاهر شود و مانع از کار کردن ماشین لباسشویی دوو می شود.

اگر ماشین لباسشویی دوو شما عزیزان ارور داد جای هیچ نگرانی نیست زیرا تکنسین های ماهر شرکت نامدارسرویس این توانایی را دارند تا مشکل را ابتدا ریشه یابی و سپس در جهت تعمیر آن اقدام کنند.

 شما عزیزان میتوانید با تماس با نامدارسرویس به عنوان نمایندگی دوو در ورامین این امکان را داشته باشید تا همکاران ما در اسرع وقت تعمیر ماشین لباسشویی دوو در ورامین را در محل شما عزیزان همراه با گارانتی 6 ماه انجام دهند تا امکان استفاده مجدد لباسشویی خود را داشته باشید.

2- صدا دادن و لرزش ماشین لباسشویی دوو

سر و صدای زیاد و لرزش فراوان در حین کار کردن لباسشویی همواره یکی از مشکلات رایج در تمامی ماشین های لباسشویی است که برند دوو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مشکل صدا دادن و لرزش لباسشویی مشکلی است که باید زود برای تعمیر آن اقدام کرد زیرا اگر ماشین لباسشویی دوو شما لرزش شدیدی دارد و شما به استفاده کردن از آن ادامه می دهید ممکن است میزان خرابی قطعات داخلی دستگاه شما بیشتر و در نتیجه هزینه احتمالی شما عزیزان بیشتر می شود.

در همین راستا اگر چنین مشکلاتی برای ماشین لباسشویی دوو شما پیش آمد میتوانید برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو در ورامین با نامدارسرویس تماس گرفته تا تعمیرکاران ما بلافاصله در محل حاضر شده و تعمیر ماشین لباسشویی دوو در ورامین را انجام دهند.

3- آب دادن ماشین لباسشویی دوو

مانند صدا دادن لباسشویی، آب دادن آن که عموما از زیر دستگاه اتفاق می افتد نیز یکی از مشکلاتی است که بعضا برای ظرفشویی ها و یخچال ها نیز اتفاق می افتد که جای نگرانی نیست زیرا تکنسین های نامدارسرویس به دلیل تبحر زیادی که در تعمیر ماشین لباسشویی دوو در ورامین دارند میتوانند دستگاه شما را در محل کارشناسی نموده و محل نشتی آب را پیدا کنند تا جهت رفع آن نیز اقدام کنند.

مواردی که در بالا آوردیم تنها تعداد محدودی از موارد خرابی ماشین لباسشویی دوو هستند که ممکن است با آن مواجه شوید؛ خرابی های دیگری مانند خرابی درب ماشین لباسشویی دوو، خرابی یا پارگی لاستیک دور درب، خرابی خشک کن لباسشویی و .... نمونه های دیگری از موارد خرابی ماشین لباسشویی دوو هستند که به عنوان نمایندگی دوو در ورامین این اطمینان را به شما می دهیم که با استفاده از قطعات اورجینال و فابریک تعمیر ماشین لباسشویی دوو در ورامین را در محل شما همراه با گارنتی 6 ماهه انجام دهیم تا بتوانید همانند روز اول از ماشین لباسشویی دوو خود استفاده کنید.

نامدارسرویس که فعالیت تخصصی و گسترده ای در زمینه تعمیر انواع ماشین های لباسشویی دارد علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی دوو در ورامین برند های زیر را نیز به عنوان دیگر خدمات خود تحت پوشش دارد:

آبسال، اسنوا، مجیک، هایسنس، بکو، زیرووات، پاکشوما و ... 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در ماشین لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر لباسشویی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر لباسشویی و سرویس لباسشویی  شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر لباسشویی:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره 44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی دوو در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی دوو در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی دوو و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی دوو و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید