تعمیر لباسشویی پاکشوما در قرچک و تهران

تعمیر لباسشویی پاکشوما در قرچک

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در قرچک

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران و قرچک

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در قرچک و ورامین، با هزینه مناسب توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی پاکشوما یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در قرچک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و قرچک توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر لباسشویی پاکشوما نو و دست دوم در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ماشین لباسشویی از جمله سامسونگ، زیرووات، هایسنس، آبسال، اسنوا، بکو، دوو، اوشن، مجیک، آریستون و ... میباشد.

جهت تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی پاکشوما در اسلامشهر

 

تعمیر لباسشویی پاکشوما در قرچک
تعمیر لباسشویی پاکشوما در قرچک

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در قرچک

 

برند پاکشوما از جمله برندهای مطرح تولید داخل است که سال هاست به تولید لوازم خانگی مشغول است. برند پاکشوما به تولید یخچال و فریزر پاکشوما، ماشین لباسشویی پاکشوما، ظرفشویی پاکشوما و ... مشغول است که دستگاه های ساخته شده توسط این شرکت جزء با کیفیت ترین محصولات داخلی به حساب می آید.

شرکت نامدارسرویس نیز نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در قرچک را داراست که شما عزیزان میتوانید برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در قرچک با ما تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه شما به محل شما مرجعه نمایند.

لباسشویی پاکشوما که ساخت داخل کشور است اگرچه که کیفیت بالایی دارد اما به هر صورت خرابی دستگاه و یا قطعات آن اجتناب ناپذیر است اما در صورت خرابی لباسشویی پاکشوما شما عزیزان جای نگرانی نیست زیرا که شرکت نامدارسرویس نمایندگی پاکشوما در قرچک را داراست که شما عزیزان با تماس با تکنسین های باتجربه ما در اسرع وقت برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در قرچک برای برطرف کردن عیب دستگاه شما اقدام خواهند کرد.

 

لباسشویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما مانند سایر برندهای لباسشویی ممکن است پس از مدتی به مشکل بخورد که با توجه به تولید داخل بودن آن و تامین قطعات آن جای نگرانی در مورد تعمیر آن وجود ندارد.

موارد خرابی لباسشویی پاکشوما میتواند تخلیه نکردن آب، نشتی آب از زیر لباسشویی پاکشوما، ارور دادن، لرزش دستگاه حین کار کردن و... باشد که ما سعی داریم در ادامه مطلب به توضیح چند مورد از خرابی های آن اشاره کنیم:

 

1- نشتی آب از زیر لباسشویی پاکشوما

نشت آب از زیر دستگاه مشکل کلی است که بهتر است توسط تکنسین لباسشویی پاکشوما انجام شود اما معمولا احتمالات زیر وجود دارد:

  • شلنگ تخلیه لباسشویی از محل خود خارج شده باشد . ( ممکن است خروجی شلنگ تخلیه مسدود باشد و آبی که توسط ماشین تخلیه می شود مجدد به بیرون برگردد ، که در این صورت باید خروجی تخلیه لباسشویی پاکشوما چک شود).
  • محل اتصال شلنگ ورودی به شیر آب دستگاه و محل اتصال به پشت دستگاه حتما چک شود .
  • ممکن است دلیل نشت آب سوراخ شدن شلنگ پشت دستگاه باشد که در این صورت باید شلنگ تعویض گردد.

2- ماشین لباسشویی پاکشوما تخلیه نمی کند

  • فیلتر پمپ تخلیه حتما چک شود (فیلتر پایین دستگاه لباسشویی باز و تمیز گردد)
  • چک کردن شلنگ تخلیه ( شلنگ تخلیه تا نخورده باشد یا توسط آشغالی مسدود نشده باشد)
  • محلی که آب لباسشویی پاکشوما تخلیه می شود چک شود (ممکن است ماشین لباسشویی سالم باشد ولی محلی که باید آب تخلیه شود گرفتگی داشته باشد).
  • ارتفاع مجاز باید رعایت شده باشد. (حداقل 60 سانتی متر و حداکثر یک متر باشد)

شرکت نامدارسرویس نمایندگی پاکشوما در قرچک می باشد که برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در قرچک می توانید با ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که تعمیر لباسشویی پاکشوما در قرچک توسط شرکت نامدارسرویس به صورت کاملا تخصصی انجام می شود از قطعات اورجینال همراه با شش ماه گارانتی برای تعمیر لباسشویی پاکشوما استفاده می گردد.

 

3- لرزش لباسشویی پاکشوما در حین کار کردن

  • کنترل تراز بودن. اگر دستگاه لباسشویی تراز نبود، دستگاه باید طوری تراز گردد که اگر یک تراز بنایی روی ماشین لباسشویی قرار دهیم حالت تراز نمایان باشد.
  • اگر مقدار لباسی که داخل لباسشویی پاکشوما میریزم کم و یا زیاد باشد میتواند باعث لرزش دستگاه گردد.
  • اگر قواره لباس های داخل دستگاه با هم تناسب نداشته باشد نیز میتواند سبب لرزش شود یعنی لباسهای بزرگ مثل پتو، حوله و یا ملحفه باهم شسته شود و لباسهای کوچک نیز باهم شسته شوند .
  • اگر لرزش دستگاه فقط در ابتدای چرخیدن لباسشویی پاکشوما است این لرزش طبیعی است و لیل آن عدم تعادل در شروع کار است و جای نگرانی وجود ندارد.

4- خرابی موتور لباسشویی پاکشوما و تعمیر و یا تعویض آن

موتور لباسشویی پاکشوما مانند سایر برندها یکی از قطعات مهم دستگاه به شمار می آید و همینطور این امکان وجود دارد خیلی از موارد خرابی دستگاه ماشین لباسشویی پاکشوما از خرابی موتور آن سرچشمه بگیرد که در این صورت نیز جای نگرانی وجود ندارد و شما عزیزان میتوانید با تماس با شرکت نامدارسرویس برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در قرچک تماس بگیرد تا تکنسین های ما جهت تعمیر موتور و یا تعویض موتور دستگاه شما اقدام نمایند.

در این مطلب سعی کردیم به تعدادی ار موارد خرابی دستگاه ماشین لباسشویی پاکشوما بپردازیم اما تعداد موارد خرابی این محصول قطعا از موارد گفته شده بیشتر است مانند ارور دادن دستگاه و خراب شدن برد آن- خرابی لاستیک دور درب- تمیز نکردن لباسها در حین کار کرد- آب نگرفتن لباسشویی پاکشوما و... که هر کدام از عیب های گفته شده توسط تعمیرکاران با تجربه شرکت نامدارسرویس امکان پذیر است.

شرکت پاکشوما از جمله برندهای داخلی است توانسته که علاوه بر لباسشویی های درب از جلو لباسشویی های سطلی یا درب از بالا تولید کند که متناسب با نوع مصرف مردم امکان خرید هر کدام از این انواع لباسشویی برای مردم میسر است.

 

شرکت نامدارسرویس نمایندگی پاکشوما در قرچک است که تعمیر لباسشویی پاکشوما در قرچک در محل توسط ما انجام میگیرد.

دیگر برندهای تحت پوشش شرکت نامدارسرویس نیز عبارت اند از:

لباسشویی آبسال- لباسشویی اسنوا- لباسشویی کندی- لباسشویی ال جی- لباسشویی سامسونگ و...

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در ماشین لباسشویی شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر لباسشویی در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر لباسشویی و سرویس لباسشویی  شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر لباسشویی:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره 44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی پاکشوما در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما و سایر لوازم برقی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر لباسشویی پاکشوما و سایر لوازم برقی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات لباسشویی منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید