نمایندگی ایستکول در ورامین و قرچک | گارانتی قطعات و خدمات

نمایندگی تعمیرات ایستکول در ورامین و قرچک

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال ایستکول در ورامین و قرچک تهران

نمایندگی ایستکول در ورامین و قرچک تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، آبسردکن و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات ایستکول در ورامین و قرچک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال ایستکول در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله پارس، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، سینور، سینجر، دونار، فیلور، الکترواستیل، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی ایستکول در ورامین و قرچک تعمیر یخچال ایستکول در ورامین
نمایندگی ایستکول در ورامین و قرچک تعمیر یخچال ایستکول در ورامین

خدمات نمایندگی ایستکول در ورامین

یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید یخچال و آبسردکن در کشور ایران ، برند ایستکول است. این شرکت از سال 1387 توانست که خط تولید آبسردکن ایستکول را نیز راه اندازی کند و خود را به عنوان یکی از رقیبان در صنعت تولید آبسردکن دو منظوره همپایه برند های خارجی مانند آبسردکن مجیک، آبسردکن مدیا و آبسردکن گاسونیک مطرح کند. البته که شرکت ایستکول به واسطه تولید یخچال های کوچک که به یخچال های هتلی معروف هستند توانسته است محبوبیت زیادی را بین مردم داشته باشد.

نمایندگی ایستکول در ورامین که همواره یکی از بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهد با داشتن تکنسین های با تجربه و ماهر این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تعمیر یخچال ایستکول در ورامین در محل شما عزیزان انجام شده و نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید. نمایندگی ایستکول در ورامین بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیر یخچال ایستکول در ورامین و قرچک را دارد که با استفاده از قطعات فابریک و کمترین هزینه تعمیر یخچال فریزر ایستکول در ورامین برای شما عزیزان انجام می شود.

یخچال ها امروزه نقش بسیار پر رنگی در هر خانه و حتی محل کار دارند لذا در صورت نبودن یخچال عملا خیلی از کار ها انجام نمی شود و یا از خیلی از مواد غذایی و یا حتی مواد دارویی نمی توان مراقبت کرد. امروزه در خیلی از داروخانه ها یخچال ها در نگهداری برخی از دارو ها که نیاز به سرما دارند نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر و آبسردکن ایستکول در ورامین و قرچک جیتو فیلستان حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قرچک شریف آباد جمال آباد پیشوا داوود آباد پویینک زیبا شهر باقر آباد قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند مامازند خاتون آباد موسی آباد قاسم آباد گلستان میرزایی آب باریک می توانید با نمایندگی ایستکول در ورامین و قرچک تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال ایستکول در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

مرکز تعمیرات یخچال ایستکول در ورامین تهران

شرکت ایستکول توانسته است که با تولید یخچال های کوچک معروف به یخچال هتلی نیاز خیلی از خانواده هایی که نیاز به یک یخچال کوچک دارند و یا محل های کاری نیازی به یخچال دارند را برطرف کرده است. در همین راستا نمایندگی استکول در ورامین برای تامین خدمات پس از فروش دستگاه شما همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است که می توانید به صورت 24 ساعته هر روز هفته با نمایندگی ایستکول در ورامین تماس حاصل فرمایید تا جهت تعمیر یخچال ایستکول در ورامین و قرچک برای شما عزیزان اقدام نمایند.

شرکت نامدارسرویس که یکی از سرکت های پیشگام در زمینه تعمیرات لوازم خانگی است با داشتن تعدادی از تعمیرکاران ماهر این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در صورت خرابی در یخچال فریزر ایستکول خود می توانید با نمایندگی یخچال ایستکول در ورامین تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی دستگاه شما تعمیر یخچال فریزر ایستکول در ورامین را در محل برای شما عزیزان انجام دهند.

نمایندگی ایستکول در ورامین در نظر دارد تا شما را در ادامه این مقاله با برخی از خرابی های یخچال ایستکول آشنا کند تا در صورت نیاز برای تعمیر یخچال ایستکول در ورامین با ما تماس بگیرید:

 

1- خنک نکردن یخچال ایستکول

یکی از مشکلاتی که عموما در یخچال ایستکول به وجود می آید خنک نکردن است. هنگامی یک دستگاه یخچال خنک نمی کند عملا کارایی خود را از دست داده و باید توسط یک کارشناس مورد عیب یابی قرار بگیرد. یخچال های ایستکول مانند یخچال های پیشرفته امروزی نیستند و بیشتر به صورت ترموستاتی هستند تا بردی.

به همین دلیل زمانی که یخچال ایستکول خنک نمی کند احتمالا یا خرابی از ترموستات است یا به مشکل موتوری برخورد کرده است. در هر دو صورت جای نگرانی نیست چرا که تکنسین های نمایندگی ایستکول در ورامین و قرچک با داشتن تجربه کافی پس از عیب یابی دستگاه شما می توانند دلیل اصلی خنک نکردن یخچال ایستکول شما را تشخیص داده و سپس جهت تعمیر یخچال ایستکول در ورامین برای شما عزیزان اقدام کنند.

 

2- آب دادن از زیر یخچال ایستکول

همواره مشکل آب دادن از لوازم آشپرخانه یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای هر کدام از دستگاه هایی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی به وجود بیاید. اما هنگامی که این مشکل برای یخچال فریزر استکول به وجود می آید باید توسط تکنسین از نمایندگی یخچال ایستکول در ورامین بررسی شود.

مقوله آب دادن بحث بسیار دقیقی است چرا که باید دلیل و محل اصلی نشتی آب پیدا شود چرا که اگر به درستی این کار انجام نشود مشکل برطرف نمی شود. گاهی اوقات برفک شدیدی که در پشت یخچال فریزر ایستکول می زند باعث می شود که کم کم آب از زیر دستگاه خارج شود. خود دلیل برفک زدن نیز بسیار مهم است که باید توسط کارشناس مربوط به نمایندگی یخچال فریزر ایستکول در ورامین بررسی شود.

 

3- از کار افتادن موتور یخچال ایستکول

در مدل های یخچال ایستکول درست عملکردن موتور بسیار مهم است چرا که اگر موتور نتواند به درستی کار کند یخچال از سرما می افتد و کار کرد خود را از دست می دهد. به همین دلیل هنگامی که سرما از یخچال فریزر ایستکول کم شد ممکن است که مشکل از موتور باشد.

تشخیص اینکه موتور خراب شده یا خیر باید توسط تکنسین از نمایندگی یخچال ایستکول در ورامین بررسی شود چرا که ممکن است در تشخیص اینکه آیا موتور سوخته است یا نه اشتباه کند و یا حتی در هنگام تست موتور نیز اگر کارشناس ماهر نباشد ممکن است که باعث شوختن موتور شود.

شرکت نامدارسرویس از تعمیرکاران محربی بهره می برد که سال هاست در زمینه تعمیر یخچال ایستکول در ورامین تخصص دارند لذا هنگامی که شما نمایندگی ایستکول در ورامین تماس میگیرد این اطمینان به شما داده می شود که تعمیر یخچال ایستکول در ورامین شما توسط یک کارشناس زبده انجام شده تا با خیال راحت بتوانید همانند گذاشته از یخچال فریزر ایستکول خود استفاده کنید.

 

تعمیر یخچال ایستکول در محل کار و منزل

شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر یخچال ایستکول در ورامین به صورت کاملا تخصصی نمایندگی ایستکول در قرچک را نیز بر عهده دارد لذا شما عزیزان در صورت نیاز برای تعمیر یخچال ایستکول در قرچک می توانید با نمایندگی ایستکول در قرچک تماس حاصل فرمایید.

شرکت نامدارسرویس با استفاده از قطعات فابریک و کمترین و ضمانت 6 ماه از طرف نمایندگی ایستکول در ورامین تعمیر یخچال ایستکول در ورامین را برای شما عزیزان انجام می دهد. علاوه بر تعمیر یخچال فریزر ایستکول در ورامین شرکت نامدارسرویس به صورت کاملا تخصصی برند های زیر را نیز تعمیر می نماید:

یخچال فیلور- یخچال جنرال استیل- یخچال الکترواستیل- یخچال دونار- یخچال پارس- یخچال سیلوان و ...

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر یخچال فریزر:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال و آبسردکن در نمایندگی ایستکول در ورامین

شما برای تعمیرات یخچال ایستکول در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات ایستکول در ورامین و قرچک تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال ایستکول در ورامین تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال ایستکول

در صورتی‌ که یخچال ایستکول شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال ایستکول در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال ایستکول در ورامین از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش ایستکول بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر ایستکول

نمایندگی تعمیر یخچال و آبسردکن ایستکول در ورامین تهران محدوده قرچک جیتو فیلستان آرامبویه حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قلعه نو قرچک شریف آباد جمال آباد جلیل آباد حاجی آباد پیشوا قعله سین داوود آباد پویینک زیبا شهر خورین باقر آباد شهرک مدرس قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند زمان آباد فیروز آباد ده خیر گل عباس مامازند خاتون آباد سنگ تراشانولی آباد فردیس صفر آباد موسی آباد قاسم آباد حصارک شهرک نامجو توچال قوهه گلستان رودبارک جعفر آباد میرزایی آب باریک خیر آباد

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال ایستکول در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال ایستکول در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال ایستکول و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال ایستکول و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال ایستکول منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید