نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین و قرچک

نمایندگی تعمیرات جنرال استیل در ورامین و قرچک

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین و قرچک تهران

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین و قرچک تهران، با هزینه مناسب و 6 ماه گارانتی بی قید و شرط توسط تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب شرکت نامدار سرویس به صورت تخصصی انجام می شود.

نامدار سرویس به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و ... یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیرات جنرال استیل در ورامین و قرچک و حومه می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

نامدار سرویس با بهره مندی از تعمیرکاران و تکنسین های با تجربه و متخصص در سطح استان تهران و حومه توانسته تجربیات خود را در زمینه تعمیرات یخچال به علم روز دنیا برساند و یکی از به روز ترین مراکز مجاز تعمیر یخچال جنرال استیل در این زمینه باشد.

نامدار سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال و لباسشویی از جمله سینجر، ال جی، سامسونگ، زیرووات، اسنوا، پاکشوما، هایسنس، ایستکول، دونار، فیلور، سینور، پارس، دونار، الکترواستیل، دوو ... می باشد.

جهت تعمیر یخچال در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه، هم اکنون می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین و قرچک تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین
نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین و قرچک تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین

خدمات نمایندگی جنرال استیل در ورامین

یکی برند های قدیمی در صنعت تولید لوازم خانگی در کشور ایران برند جنرال استیل است. این برند که همواره در صنعت تولید لوازم خانگی حضوری فعال داشته است همیشه یکی از برند های برتر در زمینه تولید لوازم خانگی بوده است. تولید انواع یخچال فریزر جنرال استیل و ماشین لباسشویی جنرال استیل یکی از اصلی ترین محصولات برند جنرال استیل به حساب می آید که همواره مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است.

همواره یخچال فریزر جنرال استیل با توجه به کیفیت مناسبی که دارد یکی از مورد توجه ترین برند ها برای خرید به حساب می آید.

نمایندگی جنرال استیل در ورامین نیز این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز می توانید به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته با نمایندگی جنرال استیل در ورامین تماس بگیرید تا کارشناسان ما ضمن حضور در محل شما و عیب یابی دستگاه شما ، تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

در همه ی این سال ها شرکت نامدارسرویس که پیشرو در تعمیرات لوازم خانگی بوده است این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در صورت نیاز برای :

تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در ورامین و قرچک جیتو فیلستان حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قرچک شریف آباد جمال آباد پیشوا داوود آباد پویینک زیبا شهر باقر آباد قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند مامازند خاتون آباد موسی آباد قاسم آباد گلستان میرزایی آب باریک می توانید با نمایندگی جنرال استیل در ورامین و قرچک تماس گرفته تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و ضمن عیب یابی و کارشناسی دستگاه شما در محل ، تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین و قرچک را برای شما عزیزان انجام دهند.

نمایندگی جنرال استیل در ورامین و قرچک به صورت شبانه روز فعالیت دارد لذا شما عزیزان می توانید هر موقع از شبانه روز که یخچال فریزر جنرال استیل شما به هر ایرادی برخورد کرد با نمایندگی یخچال جنرال استیل در ورامین تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهند.

 

مرکز تعمیرات یخچال جنرال استیل در ورامین

با توجه به پیشرفت زندگی شهری و مشغله های کاری که وجود دارد امروزه بسیاری از افراد از یخچال استفاده های بیشتری می کنند مثلا مقداری از مواد غذایی خود را برای استفاده در فریزر نگهداری می کنند. به همین دلیل نقش یخچال فریزر ها در زندگی امروزی انکار نشدنی است. اما نباید فراموش کرد که هر دستگاه برقی ممکن است پس از مدتی استفاده به مشکل بخورد و دچار خرابی شود. به همین دلیل بایستی از هر دستگاهی که استفاده می شود خوب مراقبت کرد که بتواند طول عمر بیشتری داشته باشد.

نمایندگی جنرال استیل در ورامین نیز همواره در کنار شما عزیزان بوده تا هر موقع که دستگاه شما نیاز به سرویس داشت با ارسال تکنسین سیار خود ، تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در ورامین را برای شما عزیزان انجام دهد.

شرکت نامدارسرویس نیز بیش از 10 سال سابقه در در زمینه تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین دارد به همین دلیل با داشتن تکنسین هایی مجرب و با تجربه این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا در صورت ، بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه شما در محل تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین برای شما عزیزان انجام گردد. استفاده از قطعات فابریک با کمترین هزینه و ضمانت 6 ماه از طرف نمایندگی یخچال جنرال استیل در ورامین از جمله مزیت های استفاده از خدمات نمایندگی جنرال استیل در ورامین است.

در ادامه مقاله نیز نمایندگی یخچال فریزر جنرال استیل در ورامین در نظر دارد تا شما را با برخی از خرابی های احتمالی یخچال فریزر جنرال استیل آشنا کند تا در صورت نیاز به تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین با نمایندگی جنرال استیل در ورامین تماس حاصل فرمایید.

 

1- خنک نکردن در یخچال فریزر جنرال استیل

پر واضح است که دلیل استفاده از انواع یخچال ها خنک کنندگی آن ها است. زمانی که میزان خنک کنندگی یخچال فریزر جنرال استیل حال طبیعی داشته باشد یعنی نه مواد داخل یخچال یخ بزند و نه حالت ولرم داشته باشد بدون شک به این معنا است که دستگاه به درستی در حال کار کردن است. اما زمانی که سرمای طبیعی یخچال فریزر جنرال استیل دچار نوسان طولانی مدت شود به این معنا است که دیگر دستگاه کار کرد درستی ندارد.

عموما در فصل گرما یخچال ها به مشکل خنک نکردن دچار می شوند به همین دلیل است که در آن صورت باید توسط تکنسین نمایندگی یخچال جنرال استیل در ورامین دستگاه شما بررسی شود تا دلیل اصلی خنک نکردن آن مشخص شود. هنگامی که متوجه شدید که یخچال فریزر جنرال استیل شما خنک نمی کند اصلا جای نگرانی نیست چون نمایندگی جنرال استیل در ورامین این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که هر موقع از شبانه روز جهت تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین می توانید 7 روز هفته با نمایندگی یخچال فریزر جنرال استیل در ورامین و قرچک تماس بگیرید.

 

2- یکسره کار کردن یخچال فریزر جنرال استیل

یکسره کار کردن نیز یکی از مشکلات رایجی است که گاها در یخچال فریزر جنرال استیل به وجود می آید. منظور از یکسره کار کردن در یخچال فریزر جنرال استیل به این معنا است که موتور دستگاه یکسره در حال کار کردن است. در این شرایط قطعا به موتور دستگاه فشار زیادی وارد می شود که باعث می شود خنک کنندگی زیادی داشته باشد و حتی باعث یخزدگی داخل کابین یخچال و فریزر می شود. هنگامی که متوجه یکسره کار کردن یخچال فریزر جنرال استیل شدید بایستی جهت تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین اقدام نمایید چرا که اگر موتور دستگاه شما بدون وقفه در حال کردن برای مدت طولانی باشد می تواند به موتور یخچال فریزر جنرال استیل شما خسارت وارد کند.

نمایندگی یخچال جنرال استیل در ورامین این آمادگی را دارد تا هرگاه دستگاه شما به مشکل خورد جهت تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین برای شما عزیزان اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که شرکت نامدارسرویس علاوه بر تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین ، با داشتن تکنسین های سیار در محله های اطراف تعمیر یخچال جنرال استیل در قرچک را نیز برای شما عزیزان انجام می دهد لذا هر گاه دستگاه شما به مشکل خورد می توانید با نمایندگی جنرال استیل در قرچک تماس گرفته تا تکنسین ما جهت تعمیر یخچال جنرال استیل در قرچک برای دستگاه شما اقدام کند تا از ضمانت 6 ماه نمایندگی جنرال استیل در قرچک بهره مند شوید.

 

3- آب دادن از زیر یخچال فریزر جنرال استیل

یکی از مشکلاتی که گاها در ماشین های لباسشویی و یخچال فریزر ها به وجود می آید آب دادن از زیر دستگاه است. هنگامی از زیر دستگاه آب سرازیر می شود به این معنا است که دستگاه دچار ایراد شده است. در مسئله آب دادن باید دستگاه توسط کارشناس مربوطه بررسی شود تا دلیل اصلی نشتی آب دادن مشخص شود.

گاهی اوقات می تواند پارگی برخی از شلنگ ها باشد و گاهی اوقات ناشی از عدم تخلیه آب است که با سرویس نیز این مشکل حل می شود. در مقوله آب دادن از زیر دستگاه گاهی اوقات اگر نشتی آب از داخل کابین یخچال فریزر جنرال استیل باشد باعث یخزدگی داخل دستگاه می شود که ممکن است استفاده از کشو ها را با مشکل روبرو کند.

 

تعمیر یخچال جنرال استیل در محل کار و منزل

تکنسین های نمایندگی جنرال استیل در ورامین تجربه کافی برای پیدا کردن دلیل نشت آب را دارند به همین دلیل این اطمینان به شما عزیزان برای تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در ورامین در محل داده می شود.

در بالا سعی کردیم شما را با برخی از مشکلات احتمالی در یخچال فریزر جنرال استیل آشنا کردیم اما نباید فارموش کرد که مشکلات می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد که جای نگرانی نیست چرا که نمایندگی یخچال جنرال استیل در ورامین از تکنسین هایی بهره می برد که دانش لازم را برای تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین دارند.

شرکت نامدارسرویس که پیشرو در خدمت رسانی به شما عزیزان است علاوه بر تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین برند های زیر را نیز به صورت کاملا تخصصی تعمیر می نماید:

یخچال پارس- یخچال الکترواستیل- یخچال سینجر- یخچال فیلور- یخچال سینجر و ...

 

ارائه خدمات شبانه روزی در نامدار سرویس

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در نامدار سرویس

  • پس از شرح مشکل دستگاه خود و تکمیل فرم درخواست کارشناس، اپراتور های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از بررسی مشکل دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع می دهند تا برای تعمیر یخچال در محل شما حضور پیدا کنند.
  • تعمیرکار مربوطه پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر آگاه خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعویض یا تعمیر خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.
  • در اکثر موارد تعمیر و سرویس یخچال شما در همان محل ( خانه یا محل کار) انجام میگردد ، در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد یا تعویض قطعات خاص داشته باشد به کارگاه مجهز نامدار سرویس حمل شده و سپس بعد از سرویس( در کوتاه ترین زمان ) به شما تحویل داده میشود.
  • دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

روش های درخواست تعمیر یخچال فریزر:

ثبت درخواست از طریق سایت نامدارسرویس

تماس تلفنی 02144474632

مزایای سفارش تعمیرات یخچال در نمایندگی جنرال استیل در ورامین

شما برای تعمیرات یخچال جنرال استیل در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید با مرکز تعمیرات پارس در ورامین و قرچک تماس گرفته تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین تهران هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

خدمات پس از فروش یخچال جنرال استیل

در صورتی‌ که یخچال پارس شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی یخچال جنرال استیل در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل در ورامین از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش جنرال استیل بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه نامدار سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس یخچال فریزر خود به دست آورید.

 

خدمات پس از فروش یخچال فریزر جنرال استیل

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در ورامین تهران محدوده قرچک جیتو فیلستان آرامبویه حصار امیر چهل قز فرون آباد خاور شهر خاوران قلعه نو قیامدشت شریف آباد جمال آباد جلیل آباد حاجی آباد پیشوا قعله سین داوود آباد پویینک زیبا شهر خورین باقر آباد شهرک مدرس قشلاق جیتو پارچین کارخانه قند زمان آباد فیروز آباد ده خیر گل عباس مامازند خاتون آباد سنگ تراشانولی آباد فردیس صفر آباد موسی آباد قاسم آباد حصارک شهرک نامجو توچال قوهه گلستان رودبارک جعفر آباد میرزایی آب باریک خیر آباد

مراحل انجام درخواست تعمیرات

Untitled 1

1- ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  44474632 021 تماس بگیرید.

Untitled 2
2- هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان به منظور هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

Untitled 3

3- مراجعه تعمیرکار و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط تعمیرکار بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

Untitled 4

4- تعمیر دستگاه و ارائه ضمانت نامه

دستگاه به صورت کامل تست شده و پس از پایان خدمات، ضمانت نامه به شما تقدیم می گردد.

سوالات متداول

چگونه سفارش تعمیر یخچال جنرال استیل در محل را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش تعمیر یخچال جنرال استیل در منزل می توانید با شماره 44474632-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

رفع عیب و تعمیر دستگاه چقدر طول میکشد ؟

در مراجعه حضوری تعمیرکار به محل معمولا بین نیم ساعت تا چند ساعت مشکل مرتفع می شود.

ضمانت حفظ حریم خصوصی چگونه است ؟

تعمیرکاران ما در زمان استخدام به سختی گزینش می شوند و گذشته از داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و گزراندن دوره های تخصصی تعمیر لوازم خانگی، طی دوره ای با شرایط حریم خصوصی و حضور در خانه مشتری نیز آشنا می شوند. همچنین گواهی سوء پیشینه، عدم اعتیاد و … نیز از آنها دریافت می شود و یک ضامن معتبر نیز آنها را تایید می کند.

اگر مشکل مجددا رخ بدهد برای تعمیر هزینه ای دریافت میشود ؟

خیر، در صورتی که دستگاه معیوب گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد و در مورد دستگاه هایی که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشد و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول نامدار سرویس می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.

آیا هزینه تعمیر یخچال جنرال استیل و سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین برای تعمیر یخچال جنرال استیل و سایر لوازم خانگی بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد.
در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات یخچال جنرال استیل منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید